Mitä mieltä olette kyseisestä intikasta? Todella vakavissaan olen ajatellut sellaisen.
vs1400
23
4554
Vastaukset
- Turo--Inkeri
(Intr.800:een verrattuna):
painavampi, vielä hitaampi ohjaus, vanhanaikaisemmat renkaat, paskemmat jarrut, vähäisemmät kallistusvarat, halvempi jousitus, hapsunahkatakkinen kuski, viisissäkymmenissä, ja mielestään tosi "borntobewild"... tämän kaiken voi summata myös yhteen sanaan: CUSTOM.
Eikä muuten tarvi ottaa liian tosissaan.. tämä on vain yhden ihmisen mielipide. Joku tosin yritti tuossa hieman alempana inttää, ettei minulla ole oikeutta sellaiseen.- on niin
kuin persereiät, jokaisella on yksi.
- Kentsu
Etkö sä nyt saatanan Urpo jo ymmärrä, ettei custompyörässä tarvii olla ZR-luokan renkaat, kuusimäntäiset brembot edessä, jousitus jossa säätövaroja on rajaton määrä, jne. kuten jossain kyykkypyörässä, jolla ajetaan 300 km/h. Sen minäkin ymmärrän vaikken ajakaan kustomilla, mutta diggaan niitä kuitenkin. Kyllä niiden jousitus, jarrut ja renkaat täysin riittävät ovat niiden ominaisuuksiin nähden, suunnittelua ne kustompyörätkin vaatii. "Vanhanmalliset renkaat", mitähän toikin muka tarkoittaa. Saatanan pahvi. Täällä rupee yks sun toinenkin vittuuntumaan tohon sun saatanan ininään. Tuolla Intruder 800- keskustelussakin sä pilasit koko keskustelun noilla tyhmillä kommenteillasi. Anna sä kustomjätkien rakennella ja ajaa rauhassa pyörillään ja lopeta toi jatkuva vittuilu. Tai sitten menet seuraavan kerran ihan kasvotusten sanomaan niille mielipiteesi. Se on paljon reilumpaa!
- Turo--Inkeri
Kentsu kirjoitti:
Etkö sä nyt saatanan Urpo jo ymmärrä, ettei custompyörässä tarvii olla ZR-luokan renkaat, kuusimäntäiset brembot edessä, jousitus jossa säätövaroja on rajaton määrä, jne. kuten jossain kyykkypyörässä, jolla ajetaan 300 km/h. Sen minäkin ymmärrän vaikken ajakaan kustomilla, mutta diggaan niitä kuitenkin. Kyllä niiden jousitus, jarrut ja renkaat täysin riittävät ovat niiden ominaisuuksiin nähden, suunnittelua ne kustompyörätkin vaatii. "Vanhanmalliset renkaat", mitähän toikin muka tarkoittaa. Saatanan pahvi. Täällä rupee yks sun toinenkin vittuuntumaan tohon sun saatanan ininään. Tuolla Intruder 800- keskustelussakin sä pilasit koko keskustelun noilla tyhmillä kommenteillasi. Anna sä kustomjätkien rakennella ja ajaa rauhassa pyörillään ja lopeta toi jatkuva vittuilu. Tai sitten menet seuraavan kerran ihan kasvotusten sanomaan niille mielipiteesi. Se on paljon reilumpaa!
...se vasta on täällä suuressa customistien perheessä ihana asia!! Aina niin pitkään kuin kaikki ovat samaa mieltä kuin te itse. Muussa tapauksessa: "suksi suolle", "ole hiljaa", "mene muualle" jne, jne. Teille ei yksinkertaisesti sovi mikään vaihtoehtoinen näkemys niistä rakkineistanne.
Ehkä teidän kannattaisi pistää pystyyn jotkut omat custompyörä-sivut, jonne tarvitaan tunnukset ja siellä voisitte sitten keskenänne esittää yhteneviä mielipiteitänne??
ps. se vanhanaikaiset renkaat tarkoittaa juuri sitä, mitä siinä lukee. Ja se pitää vieläpä paikkansa (ei tosin aivan jokaisen custom-mallin suhteen, mutten ole sellaista edes väittänyt). - Turo--Inkeri
Turo--Inkeri kirjoitti:
...se vasta on täällä suuressa customistien perheessä ihana asia!! Aina niin pitkään kuin kaikki ovat samaa mieltä kuin te itse. Muussa tapauksessa: "suksi suolle", "ole hiljaa", "mene muualle" jne, jne. Teille ei yksinkertaisesti sovi mikään vaihtoehtoinen näkemys niistä rakkineistanne.
Ehkä teidän kannattaisi pistää pystyyn jotkut omat custompyörä-sivut, jonne tarvitaan tunnukset ja siellä voisitte sitten keskenänne esittää yhteneviä mielipiteitänne??
ps. se vanhanaikaiset renkaat tarkoittaa juuri sitä, mitä siinä lukee. Ja se pitää vieläpä paikkansa (ei tosin aivan jokaisen custom-mallin suhteen, mutten ole sellaista edes väittänyt).että mahtaakos tämä vs1400 olla juuri samainen tapaus, jossa on (ainakin jossain n.96-97 mallissa) 1 levyjarru, ja 1-mäntäinen jarrusatula edessä?? Olen nimittäin kerran ajanut sellaisella - ja se oli kaikinpuolin sen tuntuinen jarruvarustus, etten todellakaan haluaisi joutua tilanteeseen, jossa vaaditaan nopeaa pysähtymistä. Se jarru oli painavassa pyörässä kuin Royal Enfieldin rumpujarru, niin sanottu ABS, eli ei varmasti ainakaan lukitu!
Kun nimittäin hehkutit sitä, ettei ajo- tai jarruominaisuuksilla ole juuri merkitystä, kyllä niillä vain minun mielestäni joskus on merkitystä. Vaikkei edes ajettaisi mitenkään "kovaa". - jarkkio
Turo--Inkeri kirjoitti:
että mahtaakos tämä vs1400 olla juuri samainen tapaus, jossa on (ainakin jossain n.96-97 mallissa) 1 levyjarru, ja 1-mäntäinen jarrusatula edessä?? Olen nimittäin kerran ajanut sellaisella - ja se oli kaikinpuolin sen tuntuinen jarruvarustus, etten todellakaan haluaisi joutua tilanteeseen, jossa vaaditaan nopeaa pysähtymistä. Se jarru oli painavassa pyörässä kuin Royal Enfieldin rumpujarru, niin sanottu ABS, eli ei varmasti ainakaan lukitu!
Kun nimittäin hehkutit sitä, ettei ajo- tai jarruominaisuuksilla ole juuri merkitystä, kyllä niillä vain minun mielestäni joskus on merkitystä. Vaikkei edes ajettaisi mitenkään "kovaa".miksi sun tarvii pilata aina nämä ketjut, jossa ihmiset voivat oikeasti olla kiinnostuneita customin ostosta?
sananvapaus on totta, mutta sitäkin pitää osata käyttää muuhun kuin saman asian toistamiseen ja tietyn pyörätyypin mollaamiseen. - Kentsu
Turo--Inkeri kirjoitti:
...se vasta on täällä suuressa customistien perheessä ihana asia!! Aina niin pitkään kuin kaikki ovat samaa mieltä kuin te itse. Muussa tapauksessa: "suksi suolle", "ole hiljaa", "mene muualle" jne, jne. Teille ei yksinkertaisesti sovi mikään vaihtoehtoinen näkemys niistä rakkineistanne.
Ehkä teidän kannattaisi pistää pystyyn jotkut omat custompyörä-sivut, jonne tarvitaan tunnukset ja siellä voisitte sitten keskenänne esittää yhteneviä mielipiteitänne??
ps. se vanhanaikaiset renkaat tarkoittaa juuri sitä, mitä siinä lukee. Ja se pitää vieläpä paikkansa (ei tosin aivan jokaisen custom-mallin suhteen, mutten ole sellaista edes väittänyt).Joo kyllä sananvapautta saa käyttää, mutta noi sun mielipiteet koskee lähinnä pyörätyyppiä, josta et selvästi pidä. Nämä jotka kyselevät siitä ovat kiinnostuneita nimenomaan custompyöristä ja näitähän on monenlaisia, joten näitä verrataan keskenään. Sun mielipiteet ei ole tässä yhteydessä mitenkään relevantteja joten ne voitaneen sulkea kokonaan pois tästä mielipidekeskustelusta.
- Turo--Inkeri
jarkkio kirjoitti:
miksi sun tarvii pilata aina nämä ketjut, jossa ihmiset voivat oikeasti olla kiinnostuneita customin ostosta?
sananvapaus on totta, mutta sitäkin pitää osata käyttää muuhun kuin saman asian toistamiseen ja tietyn pyörätyypin mollaamiseen.usko tai älä, ei minulla ole mitään sitä vastaan että jokainen hommaa justiinsa sellaisen pyörän kuin haluaa.
Alkoi vain itseäni korpeamaan, kun täällä alettiin väittää, että ne (=customit) ovat ajo-ominaisuuksiltaan, jarruiltaan jne. täysin verrattavissa esim. katupyörään. Kun näin ei asianlaita ole. Ilmeisestikään kaikki eivät edes ole asiaa sisäistäneet, ja ihmekös tuo, kun lajin piiriin tulee uusiakin harrastajia jatkuvasti - jo siksikin on hyvä, että tästä puhutaan!! On vain huvittavaa, että tietyn porukan mielestä siitä pitäisi vaieta.
En kiistä sitä ollenkaan, etteikö kuljettajan ajotaidoilla ja ajotavalla olisi liikenteessä vähintäänkin yhtä suuri merkitys kuin laitteen ominaisuuksilla. Erittäin hyvilläkin ajo-ominaisuuksilla varustettu moottoripyörä voi väärissä käsissä olla erittäin vaarallinen.
Mutta varsinkin aloittelijan on hyvä tajuta, että valitessaan customin hän valitsee (verrattain) painavan pyörän, jossa on (verrattain) heikko käsiteltävyys. Kokenut kuljettaja tietää tämän, ja varmasti tuleekin toimeen asian kanssa. - Turo--Inkeri
Kentsu kirjoitti:
Joo kyllä sananvapautta saa käyttää, mutta noi sun mielipiteet koskee lähinnä pyörätyyppiä, josta et selvästi pidä. Nämä jotka kyselevät siitä ovat kiinnostuneita nimenomaan custompyöristä ja näitähän on monenlaisia, joten näitä verrataan keskenään. Sun mielipiteet ei ole tässä yhteydessä mitenkään relevantteja joten ne voitaneen sulkea kokonaan pois tästä mielipidekeskustelusta.
"Joo kyllä sananvapautta saa käyttää"
..........
"Sun mielipiteet ei ole tässä yhteydessä mitenkään relevantteja joten ne voitaneen sulkea kokonaan pois tästä mielipidekeskustelusta."
- huomaatko näissä kahdessa toteamuksessa minkäänlaista ristiriitaa?? Eli sananvapaus on sinulle olemassa juuri niin kauan kuin asioista ollaan jotain sellaista mieltä, kuin sinä itse haluat. Selvä.
ps. EN henkilökohtaisesti pidä custom-pyöristä, se on varmaankin tullut jo selväksi. Mutta väittämilleni minulla on olemassa perusteet (pl. se hapsunahkatakkinen kuski, joka on ehkä vähän karrikoitu yleistys!) vaikka vannoutuneiden customistien onkin sitä ilmeisen vaikea niellä. - Kentsu
Turo--Inkeri kirjoitti:
"Joo kyllä sananvapautta saa käyttää"
..........
"Sun mielipiteet ei ole tässä yhteydessä mitenkään relevantteja joten ne voitaneen sulkea kokonaan pois tästä mielipidekeskustelusta."
- huomaatko näissä kahdessa toteamuksessa minkäänlaista ristiriitaa?? Eli sananvapaus on sinulle olemassa juuri niin kauan kuin asioista ollaan jotain sellaista mieltä, kuin sinä itse haluat. Selvä.
ps. EN henkilökohtaisesti pidä custom-pyöristä, se on varmaankin tullut jo selväksi. Mutta väittämilleni minulla on olemassa perusteet (pl. se hapsunahkatakkinen kuski, joka on ehkä vähän karrikoitu yleistys!) vaikka vannoutuneiden customistien onkin sitä ilmeisen vaikea niellä.Eihän tässä toteamuksessa mitään ristiriitaa ole. Sähän ilmaiset itseäsi täällä koko ajan ihan vapaasti, eikä sitä sulta kukaan voi kieltää tai estää. Mutta ne mielipiteet voidaan tästä foorumista sulkea pois sillä että kukaan ei lotkauta korvaansa sun ajatuksillesi eikä muutenkaan noteraa niitä. Eihän sillä ole mitään tekemistä sananvapauden kanssa. Sähän kuitenkin jatkat ja jatkat ja jatkat ja jankkaat ja jankkaat................................... loputtomiin. Kirjoita, kirjoita vaan anna palaa!
- Turo--Inkeri
Kentsu kirjoitti:
Eihän tässä toteamuksessa mitään ristiriitaa ole. Sähän ilmaiset itseäsi täällä koko ajan ihan vapaasti, eikä sitä sulta kukaan voi kieltää tai estää. Mutta ne mielipiteet voidaan tästä foorumista sulkea pois sillä että kukaan ei lotkauta korvaansa sun ajatuksillesi eikä muutenkaan noteraa niitä. Eihän sillä ole mitään tekemistä sananvapauden kanssa. Sähän kuitenkin jatkat ja jatkat ja jatkat ja jankkaat ja jankkaat................................... loputtomiin. Kirjoita, kirjoita vaan anna palaa!
Dear Kentsu,
se, että esittää jonkinmoiset perustelut mielipiteilleen, on yleensä paljon vakuuttavampaa kuin se, että vain toteaa, ettei sinun mielipiteesi ole MINUN MIELESTÄNI kelvollinen. - customilla hoiperteleva
Aina sinä jaksat nitistä. Ei customiin tartte kaikia sinun ihannoimiasi tehotykki ominaisuuksia ! etkö tajua että voi nauttia laillisesta ajosta tiellä jytinän säestämänä. Opettele vähän elämää.
- Turo--Inkeri
customilla hoiperteleva kirjoitti:
Aina sinä jaksat nitistä. Ei customiin tartte kaikia sinun ihannoimiasi tehotykki ominaisuuksia ! etkö tajua että voi nauttia laillisesta ajosta tiellä jytinän säestämänä. Opettele vähän elämää.
en ole missään väittänyt, ettäkö pyörän tarvitsisi olla joku "tehotykki". Minulla on itsellänikin ollut useita V-2 moottorisia maantie- ja matkaenduropelejä, jotka ovat kaukana tehokkaista, ja hyvin olen viihtynyt.
Tajuan siis "laillisesta ajosta tiellä" enemmän kuin arvaatkaan... en vain henkilökohtaisesti sulata custom-tyypin pyörien kankeaa käsiteltävyyttä ja todella perustason komponentteja, mutta jos joku toinen sulattaa, en suinkaan ota siitä ongelmaa. Täällä vain näyttää moni ottavan porot sieraimiinsa, jos ilmaisen mielipiteeni. - äijä
Turo--Inkeri kirjoitti:
että mahtaakos tämä vs1400 olla juuri samainen tapaus, jossa on (ainakin jossain n.96-97 mallissa) 1 levyjarru, ja 1-mäntäinen jarrusatula edessä?? Olen nimittäin kerran ajanut sellaisella - ja se oli kaikinpuolin sen tuntuinen jarruvarustus, etten todellakaan haluaisi joutua tilanteeseen, jossa vaaditaan nopeaa pysähtymistä. Se jarru oli painavassa pyörässä kuin Royal Enfieldin rumpujarru, niin sanottu ABS, eli ei varmasti ainakaan lukitu!
Kun nimittäin hehkutit sitä, ettei ajo- tai jarruominaisuuksilla ole juuri merkitystä, kyllä niillä vain minun mielestäni joskus on merkitystä. Vaikkei edes ajettaisi mitenkään "kovaa".No nehän on sitten yhtä hyvät jarrut ku harrikoissa (uusis ja vanhois). Testattu on..
- vs1400
Onnea Turo-Inkeri olit taas eka!!
- simbutti
erinomainen pyörä. ajo-ominaisuudet sopivan customaiset, moottori parempi väännöltään ja tehoiltaan kuin useimmat esim hd:n vakiomoottorit. tärisee sopivasti, jos et halua hd:tä niin tässä on seuraava vaihtoehto. ainoa miinus on hieman pieni tankki ja tehottomat jarrut. mutta eihän noilla kovaa ajeta. virittämällä saat noin 20 heppaa lisää varsin helpolla, eihän tämä raketti siltikään ole, mutta vääntö kasvaa entisestään. pidän tästä enemmän kuin nykyjapseista.
- ostaja
Eipä taida siis tässä intikassa olla suurempia vikoja...Jarrut ei ehkä ole kaikkein parhaat, mutta niillä varmasti pärjää. Koneen kesto taitaa olla huippu luokkaa?? olis kiva tietää paljonko niillä on parhaimmillaan ajettu ennen kuin kone on täysin loppu??
- IPE
ostaja kirjoitti:
Eipä taida siis tässä intikassa olla suurempia vikoja...Jarrut ei ehkä ole kaikkein parhaat, mutta niillä varmasti pärjää. Koneen kesto taitaa olla huippu luokkaa?? olis kiva tietää paljonko niillä on parhaimmillaan ajettu ennen kuin kone on täysin loppu??
Käyppäs Intruder Club Finlandin sivustoilla ja ton turon vois pistää siel pöpilässä tosi pehmeesee kivaan pikku pikku koppii pärisemään är är
- sakari36
IPE kirjoitti:
Käyppäs Intruder Club Finlandin sivustoilla ja ton turon vois pistää siel pöpilässä tosi pehmeesee kivaan pikku pikku koppii pärisemään är är
150.000 ajettua myllyjä on olemassa, kone on yksinkertaista tekniikka täynnä, eikä intrussa paljon muutakaan hajoavaa ole. kytkinkin kestää jos ei viritä, sittenkin 25 euron osilla saa kestäväksi
- Intru
IPE kirjoitti:
Käyppäs Intruder Club Finlandin sivustoilla ja ton turon vois pistää siel pöpilässä tosi pehmeesee kivaan pikku pikku koppii pärisemään är är
Juu, onhan intrussa toki parannettavaa, mutta jos ei ole peukalo keskellä kämmentä niin hyvä valinta. Yksinkertanen tekniikka, eli helppo laitella. Huollotkin tekee ite helposti kun vähän perehtyy. Osia löytyy hyvin, uutta ja käytettyä.Ja jos vielä innostuu rakenteleen oiva valinta.
- Uskoton mies
No tuota niin. Itelläni on just tollanen peli.
Sanoisin että hintalaatusuhde ihan kohdallaan.
Suuria tuntoja herättäviä ovat nää keskustelut,kiitos siitä Turoinkerin. Ihan faktaa ovat hänen juttunsa tavallaan vaikka ei sitä kaikki ymmärrä.
Vitun huono ajettava jos koittaaa kovaa ajaa,jarrut on huonot, iskarit perseestä jne.
Mutta kaikki kaikessa ihan hyvä pyörä ei siinä mitään. Ite oon ajellut siinä kolme neljä tuhatta kilsaa vuodessa no viime kesänä 600 kilsaa ja niillä ominaisuuksilla pärjää ihan loistavasti. Kattelin just yhtä HD pyörää yhdessä tallissa ja oli se surullinen näky jos vertaa omaan mopooni. Kromit paskana, öljyt pitkin lattiaa, kuski kertoi et ei yhtään reissua ilman remonttia.
Kylä intru on hyvä peli,osta pois vaan- Turo--Inkeri
aivan samaa mieltä: japsit ovat teknisesti valovuoden edellä amerikkalaisia. H-D on toki petrannut juoksuaan V-Rod mallisarjan myötä kovastikin, mutta silti on vielä kiinni kurottavaa.
Järkytti nähdä tuossa äskettäin ihan uutukainen Harrikka parkissa jossain; kone oli viimeistelty ihan ok, kaikki muu oli aivan perseestä. Pultit ja mutterit oli kuin lähimmästä K-raudasta haetut. Ja hintaa värkillä noin kahden vastaavan japanilaisen verran! Siinä on ainakin tuotteistus huipussaan... - morganita
Intru on hyvä pyörä. Mulla sattui vaan maanantai-yksilö, hajosi kokoajan. Kone kesti mutta sähköpuoli meni kokoajan rikki. Sitten myin sen pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803