Muistaako kukaan tapausta Hyrylän Riihikalliosta -90 luvulta, missä kundit yritti ampua skoudet ? Tais olla joku takaa-ajo...
Riihikallio
4
697
Vastaukset
- ...
Muistaa, miten nii?
- kaapo
oon kuullut tarinasta niin monta versiota, kiinnostaisi kuulla se "oikea". Mukana tais olla myös yx undulaatti ?
- RHC
sellainen tapaus, jossa jostain rikoksesta epäilty mies ampui lähietäisyydeltä paikalle tullutta partioautoa pumppuhaulikolla useita kertoja ja autossa istunut pollari haavoittui mm. olkapäähän? Sen jälkeen mies pakeni paikalta Shellille ja kaappasi siellä rekan josta hänet myöhemmin pidätettiin, ilmeisesti vielä Tuusulan rajojen sisällä? Taisi olla 90-luvun loppupuolella tuo tapaus
- Anonyymi
ja nyt siellä on paaaaaaaaaaaaaaaaljon pahempia tulleita" ! Hoxx ! varmaan tajuatte "hiekkainkkarit" ! Stana kyllä on mennyt pahaksi kun nämä .........!
Perussuomalaiset vaan yrittää saada jotain aikaan..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195