kokemuksia virago xv 535

mp fani

Kysyisin teiltä, ketkä olette Xv 535 Viragolla ajelleet, mitä vikoja on ollut? mikä vuosimalli?
Paljonko pyörillänne on ajettu?
Korjauskustannukset, mitä hintaluokkaa osat?
moottorin kestävyys?
kertokaa kokemuksianne, kiinnostuneena tietoa otetaan vastaan:))

9

6792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sh..

mulla oli kaksi kesää 535 vm-91 ajettu 56tkm se oli täystehoinen saksan malli.Erittäin varma toiminen ei mitään vikaa koko aikana tuli ajettua noin 20tkm.Venttiilien säätö oli itse helppo säätää/tarkastaa 5tkm välein ja muutkin huollot tein itse öljyt,suodattimet,tulpat,kardaanin öljyt ym..
      kardaaniveto huoleton.miinuksena vois sanoa että tankki aika pieni ,vaikkakaan ei syö hirveästi bensaa noin 5 litraa/100km.Ajo-ominaiksuuksista sen verran että ehkä vähän pienen oloinen,itse 180cm.

• kardaanin

huolettomuus... no ihan sama... jos venoja saa noin veltossa pelissä tarkastella 5tkm välein.. heh.

• outska

Mun miehellä on Viago 535 vm -89. Tuotu joskus edellisen omistajan toimesta Saksasta ja ollu nyt meillä pari kesää ajossa. Toiminu tosi hyvin! Tankki tosin on vähän pieni. Ite oon kokeillu vähän ajaa sillä myös (oma pyörä HD), mutta mulla on aika pitkät jalat ja jos pyörä ois mun, laittasin sirtosarjan eteen, niin ois ihan OK pidemmällekin kuskille. Ihan järkipyörä, ei tartte jännittää, millon levii tien päälle ;-)

• ViragoManHki

Erinomaiset kokemusta 535:stä. Ostin v.2003 (viimeinen vuosimalli) uuden 535:n. Olen ollut ERITTÄIN tyytyväinen pyörään, olen ajanut sillä nyt 20 000km. Tiedän, että osalla äijistä on asenneongelma Viragoon - miksi, sitä en tiedä. (ehkä kyse on k.o. henkilöiden pienimunaisuudesta, mene ja tiedä)

Virago 535 on nätti kuin namu, kardaani takaa varmatoimisuuden (ajoreissulla voi vaikka juoda kahvit, kun muut rasvaavat ketjujaan) ja pyörässä muutenkin kaikki kohdallaan. Jostain vuosimallista (oisko -95 en oo varma) tankinkokoa kasvatettiin, jolloin toimintasäde kasvoi. Mä ajelen n. 230km kilsaa tankilla-mikä on kyllä melko vähän sekin, mutta riittävä, kun bensa-asemia riittää. Pyörä sopii myös matka-ajoon, itse olen ajellut pääasiassa saariston mutkateitä, mutta kävimpä myös kaksipäällä Norjan lapissa vuonomaisemia katselemassa. Ja hyvin toimi pyörä. 535 on helppo hallita ja hyvä ajaa, koska on melko matala ja paino on alhaalla. Sopii siksi myös pienemmille kuskeille, enkä kyllä ole kokenut ajoasentoa huonoksi itsellenikään, vaikka olenkin 181cm/90kg mies. Virago 535-mallia on runsaasti tarjolla, onhan se ollut pitkään aivan ostetuimpia pyöriä-vähän ajettujakin saa edullisesti. Niin ja herkkujakin saa kivasti. Omaani laitoin custom-boxit, sissy-barin, kaatumaraudat ja plexin - kyllä kelpaa ajella. Ja katsella : ) Suosittelen.

• Ernesti

Minulla on vuosimallin 99 virago, joka on minulla ollut 3 vuotta. Olen ollut pyörääni todella tyytyväinen, mitään en ole joutunut korjaamaan. Tankin koko ei ole mikään häävi, mutta kyllä ihan hyvin pärjää kun trippimittarin mukaan tarkkailee ja käy tankilla. Itselleni pyörää on hyvää ajaa hiukan ehkä tienpinnan uriin suhtautuu herkästi keveytensä ansiosta, mutta ei paha. Kihtyy ja kulkee ihan riittävsti ja on kaksipäällekkin ollut ihan tehokas. Pituuteni on 175. Pyörän ulkonäkö mielyttää ja korkeus/painosuhde ok.

• Kukkahattutäticustomisti

Oma pyöräni on vm -96, ostettu vuosi sitten ja silloin keväällä tuotu saksasta, ajettu joko noin 7000 km tai kerran pari mittari ympäri. Toimii loistavasti ja huollettu asiaan perehtyneellä korjaamolla tänä keväänä: kardaanin stefa, norm. öljynvaihdot ja takarengas yht.400 €
      Minulle ei ole ongelma tuo tankin pienuus, paljon yli 200 km ei viitsi ajella muutenkaan taukoa pitämättä. Mielestäni matkailun idea on se, että näkee erilaisia paikkoja ja ihmisä joten poikkeaminen kylien huoltsikoille on virkistävää.
      Kuskin pituus on 158 cm ja lainassa pyörä on 173 cm mittaisella satunnaisesti, joten loistava pyörä kimpaomistukseen tai pariskunnalle.

• Virago nisti

Ostin juuri ekaksi mopoksi 535 S VM-90. Nyt olen pari viikkoo ajellut sillä ja eka vika on ollut vasemman takavilkun toimimattomuus. Sekin selvis sillä että seurasin johtoa kuskinpenkin alle liittimeen joka oli hapettunut. Hioin satasen santapaperilla hapettumat veks ja suihkautin CRC liittimeen ja liitin paikaleen. Nyt kyllä pelittää taas. Mopo on tuotu saksasta vuonna 2002 ja mittarissa on 44Tkm. Uskon että mittari on pyörähtänyt ainakin kerran ympäri.
        Itse olen 190cm pitkä ja painoa 95kg. Ikää jo 38 vuotta. Mopo tuntuu hivenen pieneltä mutta se olikin valintakriteerinä. Sopivan pieni ja helppo käsiteltävä. Todennäköisesti tulen muutaman kesän jälkeen vaihtamaan sen hiukan suurempaan.

• laitettua
        Virago nisti kirjoitti:

Ostin juuri ekaksi mopoksi 535 S VM-90. Nyt olen pari viikkoo ajellut sillä ja eka vika on ollut vasemman takavilkun toimimattomuus. Sekin selvis sillä että seurasin johtoa kuskinpenkin alle liittimeen joka oli hapettunut. Hioin satasen santapaperilla hapettumat veks ja suihkautin CRC liittimeen ja liitin paikaleen. Nyt kyllä pelittää taas. Mopo on tuotu saksasta vuonna 2002 ja mittarissa on 44Tkm. Uskon että mittari on pyörähtänyt ainakin kerran ympäri.
        Itse olen 190cm pitkä ja painoa 95kg. Ikää jo 38 vuotta. Mopo tuntuu hivenen pieneltä mutta se olikin valintakriteerinä. Sopivan pieni ja helppo käsiteltävä. Todennäköisesti tulen muutaman kesän jälkeen vaihtamaan sen hiukan suurempaan.

käytetty 535 ,eka pyörä ,kuskilla ikää 40 pit.180 ja painoa 80 ei aikaisempaa kokemusta mitä nyt 70 luvulla pappatunska.rupes vituttamaan
        kun aloin lukemaan näitä palstoja.ilmaisut:"kukkahattukustomi,nakumopo,homon houkutin" näyttävät olevan hyvin yleisiä 535 viragosta puhuttaessa.käsittääkseni virago on aika yleinen eivät kai kaikki niillä ajavat ole homoja?vai onko koko motoristi touhu yleensäkin "homojen hommaa"empä usko.tuntui järkevältä aloittaa pienemmällä pyörällä opetttelu,jos homma tuntuu mukavalta ehkä minut nähdään vielä jonku 1000-1500 kuutioisen sarvissa,tai jos ei heitän pyörän jokeen ja ostan öky- maasturin.tässäkö vaihto ehdot?
        terv.100% hetero perheen isä.

• virgiin
        laitettua kirjoitti:

käytetty 535 ,eka pyörä ,kuskilla ikää 40 pit.180 ja painoa 80 ei aikaisempaa kokemusta mitä nyt 70 luvulla pappatunska.rupes vituttamaan
        kun aloin lukemaan näitä palstoja.ilmaisut:"kukkahattukustomi,nakumopo,homon houkutin" näyttävät olevan hyvin yleisiä 535 viragosta puhuttaessa.käsittääkseni virago on aika yleinen eivät kai kaikki niillä ajavat ole homoja?vai onko koko motoristi touhu yleensäkin "homojen hommaa"empä usko.tuntui järkevältä aloittaa pienemmällä pyörällä opetttelu,jos homma tuntuu mukavalta ehkä minut nähdään vielä jonku 1000-1500 kuutioisen sarvissa,tai jos ei heitän pyörän jokeen ja ostan öky- maasturin.tässäkö vaihto ehdot?
        terv.100% hetero perheen isä.

juu mulla ollu virago nyt pari viikkoa muuten toimii hyvin mut kaupungissa ku ajaa ni jonki ajan päästä ei oikee ota kierroksia oisko joku sytkä homma? kokemuksia? ja sit pitää nakutusta venttiilit säädetty noin 6000 sit että saattapi johtua tästä? mut enpä tiedä!! muuten pyörä on ihan ok tokaksi pyöräksi kevarin jälkeen :) ainut että 140 vauhdissa rupee jo tuuli riepottelee jonni verra :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7285
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      65
      5416
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4934
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4125
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4016
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3903
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3628
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      42
      3345
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52