14-vuotias

tyttönen___

Moi.
Täytän ensiviikon perjantaina 14, kysymys olisi: Asumme Imatralla (tuppukylä). Kuinka kauan teiän lapsenne saisi olla ulkona kyseisenä iltana.?keskustasta asun 1.5 km kävellen max 15min pyörällä 5min. Pyörällä ajattelin mennä sinne. Kaveripiiriini kuuluu yksi minun ikäinen tyttä ja yksi ysiluokkalainen 16v tyttöajattelimme olla jossai kahvilassa.

12

1605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyseessä

on viikonloppu, pitää likkojemme olla kotona klo 22. Tytöt 13 ja 14...

• riippuu muksusta

Klo 23, jos lähtisi johonkin, muttapä ei tuo edes mene mihinkään. Menee viikonloppuisinkin kymmeneltä nukkumaan (samanikäinen poika).

• kolmen mutsi

Arkisin kotiin klo 20 ja viikonloppuisin klo 21. Asumme maalla, "keskustaan" liki 10km, kaupunkiin puolen tunnin automatka.

Erikseen voidaan sopia kotiintuloajasta, jos jotain erikoista. Jos tiedän missä ja kenen kanssa poika on, voisi kotiintuloaika olla klo 23. Ja silloin haen kotiin autolla.

• äiti

Meillä on kotiintuloaika 14-vuotiaalle klo 22 viikonloppuisin. Kyllä joskus poiketaan säännöistä jos on jotain erikoista.(kuten synttärit...) Onnea syntymäpäivällesi!

• tytteli90.-

onpas aikasia kotiin tulo aikoja :D
        ite olen 15w ja saan tulla kotiin
        silloin kun haluan. yleensä tulen 24 jälkeen
        joskus voi mennä 3 kiin yöllä.
        ennen äiti ja isäni sanoin tule kotiin 22
        viimeistään mutta sittenkun kun menin 9lk ei ollut enään kotiiin tuloaikoja ja eipä oikeestaan ollu 8lk
        eikä ole ollu mitään ongelmia.

• .............
        tytteli90.- kirjoitti:

onpas aikasia kotiin tulo aikoja :D
        ite olen 15w ja saan tulla kotiin
        silloin kun haluan. yleensä tulen 24 jälkeen
        joskus voi mennä 3 kiin yöllä.
        ennen äiti ja isäni sanoin tule kotiin 22
        viimeistään mutta sittenkun kun menin 9lk ei ollut enään kotiiin tuloaikoja ja eipä oikeestaan ollu 8lk
        eikä ole ollu mitään ongelmia.

Saanko kysyä mitä ihmette 15-vuotias tekee 3 aikaan yöllä ulkona???!!!

• tyttönen__
        ............. kirjoitti:

Saanko kysyä mitä ihmette 15-vuotias tekee 3 aikaan yöllä ulkona???!!!

Niin elikkä kirjoitelkaa vielä noita aikoja:)

• öhh

riippuu varmaan siitä monelta tämä kahvila on menossa kiinni, eihän ne kahvilat ole niin kamalan myöhään auki. vai menisittekö jonnekin kahvilassa olon jälkeen? Kyllä olisi mielestäni 14 vuotiaan hyvä olla viimeistään 23 kotona. Ja sekin minun mielestäni on ehdoton takaraja.

• tyttönen___

Olemme oikeistaan mäkkärissä..

• moikkista :d

MÄKKI O HYVÄ PAIKKA :D itekki asun imatral ja oon 12v et sillei .. enny noist kotii tulo ajoist mdi tiie o:

• Tyttö 14 kans

Me asutaan maalla, saan olla ulkona n. puol 9 ja nukkumaan puol 10.Omasta mielestäni mun vanhemmat on liian tiukkoja...

• tinttarellaaa

klo 23

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      139
      3095
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      8
      1686
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1374
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1051
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1032
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      964
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      918
    Aihe