Titus Hjelm

AROSUSI-09

tuli sitten kahlattua läpi.Aika paljon kuvia alastomista ihmisistä.Nyt ne saa taas kuvan,että pakanaelo on yhtä orgiaa.Pöh.Pyh.

9

5134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neopagan

      Huono kirja! Tuhlattu monta sivua SVWY:n virallistamishankkeeseen... minkä kannalla minä en ainakaan ole!

      • AROSUSI-09

        luettavaa olivat myös pohdiskelut Harry Potterin turmiollisesta vaikutuksesta lapsiin...*Huoh* Mutta kyllähän se opus piti hankkia.Jos ei muuten,niin kannatuksen vuoksi./Käytiinkö tämä sama keskustelu muuten palstalla vuosi sitten,kun en ollut vielä mestoilla?


      • Goddess Worshipper
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        luettavaa olivat myös pohdiskelut Harry Potterin turmiollisesta vaikutuksesta lapsiin...*Huoh* Mutta kyllähän se opus piti hankkia.Jos ei muuten,niin kannatuksen vuoksi./Käytiinkö tämä sama keskustelu muuten palstalla vuosi sitten,kun en ollut vielä mestoilla?

        Odotin sitä innolla, mutta kun lopulta sain sen käsiini ja luettua olin lähinnä tyrmistynyt.
        Tässäkö kaikki?
        Oletin nimittäin että kirjassa jonka nimi on
        Mitä wicca on,
        kerrottaisiin mitä se on ja mitä se ei ole,
        eikä höpöteltäisi joutavia Harrypottereista ja
        suomalaisista saunatavoista.
        Kirjassa olisi niitten sijaan voitu kertoa vaikkapa wicca-uskonnosta vähän maailmanlaajuisemminkin.
        Alastonkuvat olisi voinut jättää pois myös.
        Vaikkakin se juttuun kuuluu,
        mutta koska tällaisista kirjoista saavat ensitietonsa wiccalaisuudesta usein täysin ennalta asiasta tietämättömät,
        kokemus on kyllä opettanut
        että wiccalaisuudessahan on kolme asiaa,
        joihin heti isketään kiinni,
        vaikkei muista asioista olisi selvää otettukaan tai ei haluttaisikaan ottaa:
        alastomuus, ruoskinta ja Suuri Riitti.


      • AROSUSI-09
        Goddess Worshipper kirjoitti:

        Odotin sitä innolla, mutta kun lopulta sain sen käsiini ja luettua olin lähinnä tyrmistynyt.
        Tässäkö kaikki?
        Oletin nimittäin että kirjassa jonka nimi on
        Mitä wicca on,
        kerrottaisiin mitä se on ja mitä se ei ole,
        eikä höpöteltäisi joutavia Harrypottereista ja
        suomalaisista saunatavoista.
        Kirjassa olisi niitten sijaan voitu kertoa vaikkapa wicca-uskonnosta vähän maailmanlaajuisemminkin.
        Alastonkuvat olisi voinut jättää pois myös.
        Vaikkakin se juttuun kuuluu,
        mutta koska tällaisista kirjoista saavat ensitietonsa wiccalaisuudesta usein täysin ennalta asiasta tietämättömät,
        kokemus on kyllä opettanut
        että wiccalaisuudessahan on kolme asiaa,
        joihin heti isketään kiinni,
        vaikkei muista asioista olisi selvää otettukaan tai ei haluttaisikaan ottaa:
        alastomuus, ruoskinta ja Suuri Riitti.

        Ettei nyt mitään lyttyynhaukkujaisia aloiteta?:)/Joo-o.Uteliaat kun tuota kirjaa selaavat,niin mikäköhän niille parhaiten jää mieleen:D Well.Whatever.Toivottavasti nyt suomeksi joskus enemmänkin julkaistaan...


      • Goddess Worshipper
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        Ettei nyt mitään lyttyynhaukkujaisia aloiteta?:)/Joo-o.Uteliaat kun tuota kirjaa selaavat,niin mikäköhän niille parhaiten jää mieleen:D Well.Whatever.Toivottavasti nyt suomeksi joskus enemmänkin julkaistaan...

        Olihan siinä paljon kunnon asiaakin!
        Ja on tosiaankin ensimmäinen aiheesta julkaistu kirja Suomessa, sellaisena ainutlaatuinen ja kulttuuriteko tietysti.
        Lisääkin saisi tosiaankin tulla, sekä niitä että myös laadukkaita suomennoksia.


      • El-Rod
        Goddess Worshipper kirjoitti:

        Olihan siinä paljon kunnon asiaakin!
        Ja on tosiaankin ensimmäinen aiheesta julkaistu kirja Suomessa, sellaisena ainutlaatuinen ja kulttuuriteko tietysti.
        Lisääkin saisi tosiaankin tulla, sekä niitä että myös laadukkaita suomennoksia.

        Nythän on niin, että Titus Hjelm on hevibändin basisti ja jos tämä itsessään ei riitä vielä kertomaan yksilön sielullisista kvaliteeteista, niin olin mainitun yksilön silmätikkuna ja kiusaamisen kohteena ala- ja yläasteella yhteensä 6 vuotta.

        Voi olla, että inhoni mainittua yksilöä kohtaan sumentaa objektiivista kuvan muodostamista hänen hengentuotteista, mutta hänen esittämänsä musiikki on huonoa, ja tämä keskustelun aiheena oleva "kirja"/sepustus on minun "huonoimmat kirjat koskaan"-listalla kirkkaasti ykkösenä.


      • AROSUSI-09
        El-Rod kirjoitti:

        Nythän on niin, että Titus Hjelm on hevibändin basisti ja jos tämä itsessään ei riitä vielä kertomaan yksilön sielullisista kvaliteeteista, niin olin mainitun yksilön silmätikkuna ja kiusaamisen kohteena ala- ja yläasteella yhteensä 6 vuotta.

        Voi olla, että inhoni mainittua yksilöä kohtaan sumentaa objektiivista kuvan muodostamista hänen hengentuotteista, mutta hänen esittämänsä musiikki on huonoa, ja tämä keskustelun aiheena oleva "kirja"/sepustus on minun "huonoimmat kirjat koskaan"-listalla kirkkaasti ykkösenä.

        saattaa näin ollen olla tuon kirjan toimittaminen.Ymmärrän kyllä,että et halua sitä kirjahyllyysi.


      • eihän
        AROSUSI-09 kirjoitti:

        saattaa näin ollen olla tuon kirjan toimittaminen.Ymmärrän kyllä,että et halua sitä kirjahyllyysi.

        titus sitä kirjaa suinkaan yksin tehnyt...ja ilmeisesti kuvavalinnat oli pitkälti kustantajan ... Jose on tehnyt paljon työtä tuonkin kirjan eteen ja muutenkin wiccan julkiskuvalle hyviä asioita.
        Kirja on minusta hieno avaus ja toivottavasti suomeksi julkaistaan lisää kirjallisuutta. Sellaistakin, joka ei ole aivan näin laaja ja yleisluontoinen.


      • AROSUSI-09
        eihän kirjoitti:

        titus sitä kirjaa suinkaan yksin tehnyt...ja ilmeisesti kuvavalinnat oli pitkälti kustantajan ... Jose on tehnyt paljon työtä tuonkin kirjan eteen ja muutenkin wiccan julkiskuvalle hyviä asioita.
        Kirja on minusta hieno avaus ja toivottavasti suomeksi julkaistaan lisää kirjallisuutta. Sellaistakin, joka ei ole aivan näin laaja ja yleisluontoinen.

        Mutta jonkun nimi on aina kanteen painettava;Niin historiassa,kuin pehmeäkantisessa kirjassa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      200
      2214
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      293
      1731
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      146
      1413
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      85
      1287
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1157
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1136
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1062
    8. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      31
      1059
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      1019
    10. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      904
    Aihe