Mistä tarjoilijoita?

syksymorsian

Hei!
Sattuisiko kukaan tietämään mistä löytäisin 2-3 tarjoilijaa häihin? Itselläni ei ole mitään hyvää ideaa. Olisi mukava jos ne olisi ihan ammattitaitoisia ja edullisia =)

29

7262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morsiin

      minä ite menin ja kysyin hotelli ja ravintola koulusta.sain todella mukavat tarjoilijat jotka osas hommansa ja rauhottelivat kovastikkin hermoillessani=)

      • Syksymorsian

        Muistatko yhtään paljon oli heidän tunti taksa?
        Tai tietääkö joku mikä on kohtuullinen tarjoilijan tunti taksa?


    • löytyy

      Ammattikouluista löytyy, pitopalvelulta ja henkilövuokraustoimistosta

      • oulun morsian

        www.oulunmorsian.suntuubi.com


    • Pelkko

      Täältä löytyy tarjoilijoita www.kairest.fi

    • tarjoilijatytöt.

      TARJOILUAPUA PÄÄKAUPUNKISEUDULLE!

      Onko tulossa kesähäät, rippijuhlat, tai muut kekkerit ja olisit tarvitsemassa juhliisi tarjoilijoita pitämään huolta vieraitten ruoka/juoma puolesta?
      Nyt olisi oiva tilaisuus,
      meitä olisi kaksi reipasta, söpöä, tunnollista ja iloista tyttöä ravintolakoulu Perhosta. Etsimme keikkoja ammattikokemuksen, mielenkiinnon sekä opiskelijana ylimääräinen raha ei olisi pahitteeksi.

      Olemme joustavia, voimme tehdä pitkääkin päivää pientä korvausta vastaan.
      Anna meidän hoitaa tarjoilu ja nauti itse juhlistasi.
      Myös kattaus, esillepano, koristelu ja blokkaus mahdollista!
      Ota yhteyttä niin sovitaan lisää; [email protected]
      Nelli ja Petra

      • Tarjoiluapua vailla

        Nelli ja Petra, olisimme kiinnostuneita tarjoilijoista häihimme 11.6. Yritin meilata mutta tuo osoite ei toiminut... Mikäli teillä (tai jollakin muulla tarjoilukeikasta kiinnostuneella alan opiskelijalla)on tuo päivämäärä vapaana niin meilatkaa [email protected]


      • Vappuhäät.

        Moi Nelli ja Petra,
        Meillä on hääjuhlat vapunaattona ja tarvitsisimme apuvoimia. Ilmoittamanne sähköpostiosoite ei toiminut, joten lähettäköö spostia tännepäin, mikäli keikka kiinnostaa. [email protected]


      • Tarjouluapua!!

        Hei Nelli ja Petra!

        Olisiko teiltä ollut vielä mahdollista saada tarjoiluapua syksyllä pidettäviin häihin?

        Yritin myöskin laittaa viestiä, muttei osoite toiminut. Oma osoitteeni on [email protected].


    • häät tulossa

      Nelli ja petra, täällä myös kaivattaisiin tarjoilijoita häihimme 13.8 , jos päivänne ei tuolloin ole täyteen buukattu,ja mielenkiintoa löytyy,ottakaahan yhteyttä,niin kerron lisää! :)

      [email protected]

    • jonna.h

      Nelli ja Petra!

      Myös täältä löytyisi muutaman tunnin työ 4.6.
      Laittakaa mailia, niin kerron lisää :)

      [email protected]

    • VesaM

      Nelli ja Petra,

      Meillä olisi tarvetta tarjoiluavulle kastejuhlaan 16.7.

      Laitatteko meiliä, niin keskustellaan tarkemmin:

      vesa.moisio (at) gmail.com

    • UK

      Nelli ja Petra,

      tarjolla mahdollisesti töitä häihin 6. elokuuta, ottakaa yhteyttä! [email protected] :)

    • Ammattitarjoilija

      Hei! Täällä myös ammattitaitoinen ravintola-alan ammattilainen joka valmis auttamaan! Ammatiltani olen ravintolapäällikkö ja siis työkseni järjestänyt juhlia. Kaikku juhlat onnistuvat häistä muistotilaisuuksiin ja ristiäisistä synttäreihin! Olen kykenevä myöskin arvioimaan henkilöstön tarpeen, työajat yms. Lisäksi minulta löytyy henkilöstöä enemmänkin tuttavapiiristä mikäli tarvetta. Olen tällä hetkellä lapsen kanssa kotona, joten aikaa ja kiinnostusta keikkatyöhön löytyy! Hinta tuskin muodostuu ongelmaksi sillä toimin taskurahan toivossa! :) Ottakaahan rohkeasti yhteyttä mikäli tarvetta löytyy, sovitaan tapaaminen tai puhutaan puhelimessa ja luodaan teille sopiva kokonaisuus! [email protected]

      • Anna-Mari10

        Hei!
        Täällä myös apua tarjolla, koulutukseltani olen kokki ja viime vuodet työskennellyt kahvilassa. Itse tarvitsisin apua ensi kesänä juhlittaviin häihin eli myös vaihtokauppa tulee kyseeseen :) Olen 32-vuotias hymyileväinen ja asiakaspalveluhenkinen, ota yhteyttä, jos tarvitset tarjoilu/ruoanvalmistus yms. apua [email protected]


    • Häät 2012

      Itse olisin vailla ensi kesälle muutamaksi tunniksi esillelaittajaa hyvin vapaamuotoisiin häihin, sopii esim. opiskelijalle. Olisiko joku kiinnostunut?

    • La fiesta loca NY

      Hei!

      La fiesta loca Ny on neljän opiskelijan juhla-apupalvelu, joka toimii Tampereella ja lähikunnissa. Meiltä voi tilata juhliin valokuvaajan, tarjoilijoita tai apua muihin juhlavalmisteluihin.

      Hinnaston ja lisätietoja löydät osoitteesta: http://lafiestalocany.koovee.net/

    • mohmis

      APUA TARVITAAN! menen naimisiin lauantaina 25.8.2012
      juhlapaikka jupperissa (espoo)
      tarvitsisin pari tarjoilijaa auttamaan...
      sinäänsä "tarjoilla" ei tarvitse sillä laitamme ruuat yhteen isoon pöytään josta jokainen saa itse käydä ottamassa.

      ps:etsin siis oikeasti edullisia työntekijöitä.

      talo tarjoaa toki ruuat eli saa syödä talon antimia :)

      [email protected]

    • Häihin tarjoiluapua

      Häät 18.8.2012. Tarjoilijaa tai kahta haetaan, paikka järvenpäästä n.15km itään. Tehtäviin kuuluisi ruuan loppuvalmistelu, elikkäs perunoiden keitto, laatikoiden lämmitys yms. sekä tarjolle asettelu. Ruuat siis lämmitysvalmiit, ei tarvitse kokkailla. Kahvitarjoilun hoito. Ei pöytiin tarjoilua. Tarjoilun päätyttyä siivous. Alustavasti n.klo.13/14-19.00. Tod.näk. tarjoilu aloitetaan n.klo.16. Henkilöitä jotakuinkin 30. Pienet vapaamuotoiset juhlat siis. Opiskelijalle tai muuten puuhakkeelle sopiva homma :) [email protected]

    • Tarjoiluapua..

      Hei.
      Minulla on perhejuhlat Espoon Carlbergissa 18.8.12
      Etsin sinne tarjoilijoita. Ei ole siis kyse ruuanlaitosta (max perunoiden keitto) vaan ruuan esillepanosta enemmankin.

      Mailaa minulle jos olet kiinnostunut: [email protected]

    • Empeli

      Kahta tarjoilijaa kaivataan!

      Lauantaina 14.7.2012 "häihin" n. kello 13.00 - 17.00 välille.
      Tilaisuus on Helsingissä, Sörnäisissä. Ota yhteyttä sähköpostiin mahdollisimman nopeasti, jos kiinnostuit. Opiskelijoita otetaan mielellämme.
      Ruoka on noutopöydästä, joten työhön kuuluu noutopöydän täyttöä ja sen pitämistä siistinä, sekä lopuksi pöytien siivous, viinilasien tiskaus, ja ruokien vieminen (apumiesten kanssa) säilöön. Ja tietty jos joku onnistuu läikyttämään vähän viiniä lattialle, niin pitäähän se pyyhkiä. :)

      [email protected]

    • Kesähäät 2014 Oulu

      Kaksi luotettavaa ja ammattitaitoista tarjoilijaa hakusessa hää-juhliin Ouluun 26.7.2014! Edullinen mutta ammattitaitoinen tekijä hakusessa.

      Hommiin kuuluisi noutopöydän tarjoiluista huolehtiminen (ettei lopu kesken ja pyödät pysyy siistinä jne jne), tarvittaessa astioiden tiskaaminen. Ruoka tulee valmiina paikan päälle, se pitäisi vaan esille laittaa ja täyttää pöytää aina kun ruoka loppuu. Kahvien keitto kuuluisi hommaan myös.
      Muista hommista sovitaan henk. kohtaisesti, osa hommista vielä avoinna.

      Laita viestiä osoitteeseen [email protected]
      Kerro samalla minkälaisesta tarjoilusta on jo kokemusta :)

      • Kesähäät 2014

        Edelleen hakusessa!!


    • suvi♣

      Menen naimisiin ensivuonna eli syksy 2014 (11.10.2014) ja olisin kiinnostunut kolmesta tarjoilijasta jotka ovat taskuraha toivossa. Olen itse tarjoilija joten tukea annan. Sinun tarvitsisi vain lämmittää ruoat ja laittaa esille sekä pikku asioita (kynttilöide sytytys mm.).
      Hämeenlinna alueella on juhla joten olisi suotavaa jos olet alueelta. Maksan vain työstä, en bensoja.
      Aikaa ensi vuotee on mutta tämäkin on asia josta voi tulla pitkä projekti väärien tähtien alla ;D
      [email protected]
      Tarvittaessa otan yhteyttä hämeenlinnan koulutuskeskus tavastiaan. Ja sieltä tarjoilija opiskelijoihin :))

      • anna1876

        Pääkaupunkiseudulla tarjolla 2 ahkeraa ja oma-aloitteista naista tarjoilijoiksi, häihin, juhliin? Teemme työt yhdessä ja kokemusta on. Mitä enemmän saamme juosta juhlan aikana, sen parempi!Ota rohkeasti yhteyttä !
        [email protected]


    • Sohveli

      Tampereella tarjolla häihin ja juhliin apua.
      Olemme kahden naisen kaksikko, meillä on usean vuoden kokemus tarjoilusta.
      Tarvitsetteko juhliinne tarjoilijaa, siivoojaa. Meiltä onnistuu myös juhlapaikan siivoaminen seuraavana päivänä.
      Kokemusta myös morsiusparin lapsien hoidosta, siten että haemme vihkipaikalta ja hoidamme yön/ aamun. Näin suku saa rauhassa nauttia häistä.
      Kesälle 2014 vielä paljon vapaita viikonloppuja.
      Laittakaa sähköpostia niin soitamme sitten teille.
      [email protected]

    • Tarjoilijatar72

      Meillä oli synttäreillä kaksi tarjoilijaa Extra Voimalta ja kaikki meni erittäin hyvin. Voin suositella kaikille niin ei tarvitse itse rehkiä omissa juhlissa.

    • Juhlat

      Meillä oli synttäreillä kaksi tarjoilijaa Extra Voimalta ja kaikki meni erittäin hyvin. Voin suositella kaikille niin ei tarvitse itse rehkiä omissa juhlissa ja voi viettää aikaa vieraiden kanssa.

    • Tuparit

      Heips! Tekisi mieli järkkää ns.cocktail-bileet (yhdistetty kolmekybäset, nelikybäset, tuparit jne.😁) ihan kotona. Porukkaa tulisi paljon, joten reippaat tarjoilijat olisivat tarpeen! Rento meininki, mutta siis oma-aloitteista toimintaa tarjoilijoilta; tarjoiluastiat ja booliastia täynnä, tiskit/roskat ja vähän tsekkausta vieraiden perään, jos läikyttävät boolia pitkin lattioita... 😁 Syötävä ihan sormiruokaa. Jos joku kokinalku lukee tämän ja kiinnostuu, niin ota ihmeessä yhteyttä! Tilaisuus sopisi hyvin esim.näyttökokeen suorittajalle. Hirmupalkkoja ei ole rahkeita maksaa, mutta laita toiveesi korvauksesta. Työaikaa jotain 4-5h?! Joku lauantai ensi vuonna. [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe