Kultaketjun tarina

heikki

Ostin Sri Lankalla käydessäni kultaisen panssarikaulaketjun.

Kerroin, mitä haluan eli pitää olla 22 karatia, pituus 20", paino 60 g. Sitten Suomeen saavuttuani vein sen jalometalliammattilaisten tutkitavaksi

http://www.inspecta.fi/

Tulos oli ilahduttava, juuri se mitä olin tilannut. Sain myös virallisen todistuksen.

On syytä mainita ja korostaa, että KUNNIA sille, jolle se kuuluu. Toisin sanoen ne, jotka Lankalla enemmän käyvät tuntenevat Kumaran. Hän johdatti minut tämän luotettavan tekijän luo, joten voin suosittella muillekin. Ei siellä sentään kaikki ole pettureita, mutta ne rehdit ja rehelliset pitää löytää, niinkuin täällä koto Suomessakin.

6

1025

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuljettu

Haiskahtaa pahasti maksetulta MyJetin mainokselta.

• ara

Kirjoittaako Lalli itse nimimerkillä "heikki"?

• heikki
        ara kirjoitti:

Kirjoittaako Lalli itse nimimerkillä "heikki"?

Johan meni oudoksi, mutta mielenkiintoiseksi tämä keskustelu/kommentointi. Minä olen todella ihan oikeasti HEIKKI ja Hämeestä - jotkut sanovat myös Hämeen-heiksi. Eli en ole mikään "Lalli" enkä mainosmies. Kirjoitin vain vilpittömästi kokemuksistani, niinkuin täällä niin monesti aiemminkin. Ihmettelen moisia reaktioita? En osaa sanoa, mihin teidän äkämystymisenne oikein pohjaa. Olisi kiva kuulla.

Itse olen edelleen hyvin iloinen po. kaupasta. Samoin siitä, että lankalaisestakin miehestä voin sanoa, kuten joskus muinoin suomalaisesta miehesta sanottiin "suomalaisen miehen sanaan voi aina luottaa". Tässä tapauksessa voin ja haluan ehdottomasti sanoa Kumarasta samoin. Kaikki mitä suullisesti sovimme pitivät aina paikkansa, muutkin kuin tämä "kadehdittava" kultakauppa.

Kysynkin mitä muuta "turisti" ja ihminen matkalla maailmalla voi enemmän toivoa ja odottaa, kuin rehellisyyttä, niin suomalaisilta itseltään, kuin tietty ulkomaalaisilta toinen toisiaan kohtaan.

Lopuksi totean, että olen muuten ihan sama heikki, joka täällä aiemmin kerroin kokemuksestani nimimerkilä "petetty", jossa oli myös kysymys kultakauppasta. Pääosin kokemukseni ovat olleet myönteisiä.

• romukullan arvoinen

parempiakin sijoituskohteita on.harva osaa "pukeutua" kultaan.

• siellä käynyt

No kuinka paljon edullisempi se sitten oli kuin vastaava suomessa ja pitikö paljon tinkiä ?

• heikki

Vastaan vain, että paljon. Mielestäni siitä hinnasta ei edes kannattanut alkaaen enää tinkiä, koska vertailuhintoja olin tehnyt jo useita. Tiesin missä hinnat pyörivät. Tärkeämpi kysymys oli kaiken aikaa vain se, että saanko varmasti sellaisen tuotteen laadullisesti minkä haluan.
        Asia on sama jos menen ostamaan Mersua, mutta saankin Ladan, niin kyllä tulee paha mieli. Se mitä tulee "romukulta" puheisiin täällä, niin peilaan sitäkin em. mersunäkökulmalla. Eli ei pidä mennä kauppaamaan laatutavaraa joppareille tai asiaa muuten ymmärtämättömille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      74
      4016
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3545
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      82
      3368
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      38
      2769
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      125
      1673
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1536
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1154
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1134
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1120
    10. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1061
    Aihe