Kultaketjun tarina

heikki

Ostin Sri Lankalla käydessäni kultaisen panssarikaulaketjun.

Kerroin, mitä haluan eli pitää olla 22 karatia, pituus 20", paino 60 g. Sitten Suomeen saavuttuani vein sen jalometalliammattilaisten tutkitavaksi

http://www.inspecta.fi/

Tulos oli ilahduttava, juuri se mitä olin tilannut. Sain myös virallisen todistuksen.

On syytä mainita ja korostaa, että KUNNIA sille, jolle se kuuluu. Toisin sanoen ne, jotka Lankalla enemmän käyvät tuntenevat Kumaran. Hän johdatti minut tämän luotettavan tekijän luo, joten voin suosittella muillekin. Ei siellä sentään kaikki ole pettureita, mutta ne rehdit ja rehelliset pitää löytää, niinkuin täällä koto Suomessakin.

6

975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuljettu

      Haiskahtaa pahasti maksetulta MyJetin mainokselta.

      • ara

        Kirjoittaako Lalli itse nimimerkillä "heikki"?


      • heikki
        ara kirjoitti:

        Kirjoittaako Lalli itse nimimerkillä "heikki"?

        Johan meni oudoksi, mutta mielenkiintoiseksi tämä keskustelu/kommentointi. Minä olen todella ihan oikeasti HEIKKI ja Hämeestä - jotkut sanovat myös Hämeen-heiksi. Eli en ole mikään "Lalli" enkä mainosmies. Kirjoitin vain vilpittömästi kokemuksistani, niinkuin täällä niin monesti aiemminkin. Ihmettelen moisia reaktioita? En osaa sanoa, mihin teidän äkämystymisenne oikein pohjaa. Olisi kiva kuulla.

        Itse olen edelleen hyvin iloinen po. kaupasta. Samoin siitä, että lankalaisestakin miehestä voin sanoa, kuten joskus muinoin suomalaisesta miehesta sanottiin "suomalaisen miehen sanaan voi aina luottaa". Tässä tapauksessa voin ja haluan ehdottomasti sanoa Kumarasta samoin. Kaikki mitä suullisesti sovimme pitivät aina paikkansa, muutkin kuin tämä "kadehdittava" kultakauppa.

        Kysynkin mitä muuta "turisti" ja ihminen matkalla maailmalla voi enemmän toivoa ja odottaa, kuin rehellisyyttä, niin suomalaisilta itseltään, kuin tietty ulkomaalaisilta toinen toisiaan kohtaan.

        Lopuksi totean, että olen muuten ihan sama heikki, joka täällä aiemmin kerroin kokemuksestani nimimerkilä "petetty", jossa oli myös kysymys kultakauppasta. Pääosin kokemukseni ovat olleet myönteisiä.


    • romukullan arvoinen

      parempiakin sijoituskohteita on.harva osaa "pukeutua" kultaan.

    • siellä käynyt

      No kuinka paljon edullisempi se sitten oli kuin vastaava suomessa ja pitikö paljon tinkiä ?

      • heikki

        Vastaan vain, että paljon. Mielestäni siitä hinnasta ei edes kannattanut alkaaen enää tinkiä, koska vertailuhintoja olin tehnyt jo useita. Tiesin missä hinnat pyörivät. Tärkeämpi kysymys oli kaiken aikaa vain se, että saanko varmasti sellaisen tuotteen laadullisesti minkä haluan.
        Asia on sama jos menen ostamaan Mersua, mutta saankin Ladan, niin kyllä tulee paha mieli. Se mitä tulee "romukulta" puheisiin täällä, niin peilaan sitäkin em. mersunäkökulmalla. Eli ei pidä mennä kauppaamaan laatutavaraa joppareille tai asiaa muuten ymmärtämättömille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe