Tehojakelu oy

Jani T

Millaine talo onko ok! Olen menossa haastatteluun kyseiseen firmaan.

25

14805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haastattelussa!!!

      ni ei tarvii täällä kysellä.
      Alkaa kyrsii älypäät.. millanen talo, millaset palkat jne jne...kyselijät!!!

      • aatellu kans

        Löytyy nettisivut, käy kurkkaamassa. Uudehkoja autoja, eli kalusto kelvollista ja oma terminaalikin löytyy Petikosta, mutta palkoista en osaa sanoa, joku väitti joskus, että olisi urakkahommaa, tiedä sitten, kertokaa viisaammat...


      • Eesti..
        aatellu kans kirjoitti:

        Löytyy nettisivut, käy kurkkaamassa. Uudehkoja autoja, eli kalusto kelvollista ja oma terminaalikin löytyy Petikosta, mutta palkoista en osaa sanoa, joku väitti joskus, että olisi urakkahommaa, tiedä sitten, kertokaa viisaammat...

        Tytärfirma Virossa!
        http://www.tehojakelo.ee/


      • kukski

      • Monikohan kysyy tätä omasta työpaikasta?


      • Herkkujuna

        Tuolla on yläoikealla sulje-nappi josta saat kyselijät pois jos noin riepoo. Mä kun tulin alalle 40 v sitten ni kyselin niin maan perkeleesti ja varttuneempien kuskien mielestä varmaan ihan tyhmiä. Mutta oon oppinu; kysymättä ei opi.


    • sama pulju

      aikaisemmin nimellä Kyytipoika/Kylmäkyyti,autot oli Bedfordeja ja Mersujakin jonkun verran.

    • Jani T

      kyästä onko nimikko autot ja missä ne säilytetään pääsin töihin

      • ei terve

        et tiedä missä autot säilytetään? ja kysyt täällä sitä! eiköhän se tieto löydy sieltä firmasta ja selkene joskus sulle.....


    • Tuomo K.
      • Jouko J

        Ei kyllä mikään unelmapaikka. Rullakoiden kanssa leikkimen on maanpäällistä helvettiä. Autot kamalia pommeja, vaikka ovat uusia mutta raiskattu ihan pilalle ja mitään ylimääräisiä ja tarpeellisiä varusteita ei ole. Ajojärjestelijät täysiä mulkvisteja antavat vääriä osoitteita ja turhia noutokeikkoja. Työajat ei myöskään mitään herkkuja aika isoja heittoja kellonajoissa. Tiedän kumminkin mistä puhun koska olen joskus ollut hullu ja työskennellyt siellä..


      • sain potkut
        Jouko J kirjoitti:

        Ei kyllä mikään unelmapaikka. Rullakoiden kanssa leikkimen on maanpäällistä helvettiä. Autot kamalia pommeja, vaikka ovat uusia mutta raiskattu ihan pilalle ja mitään ylimääräisiä ja tarpeellisiä varusteita ei ole. Ajojärjestelijät täysiä mulkvisteja antavat vääriä osoitteita ja turhia noutokeikkoja. Työajat ei myöskään mitään herkkuja aika isoja heittoja kellonajoissa. Tiedän kumminkin mistä puhun koska olen joskus ollut hullu ja työskennellyt siellä..

        En suosittele paska firma!!! sain potkut ilman mitään syytä! haistakoon vittu koko vitun tehojakelu!


      • Jouko J
        sain potkut kirjoitti:

        En suosittele paska firma!!! sain potkut ilman mitään syytä! haistakoon vittu koko vitun tehojakelu!

        Annas mä arvaan... Olit siellä koeajalla, tehnyt muutaman viikonduunia ja aatellut että kohta vakinaistetaan.. Sitten yht'äkkiä vaan ilmottavat antavansa potkut ilman minkäännäköistä syytä? Mulla ainakin kävi juuri näin. Olin 5viikkoa siellä, ja sitten vaan sanottiin että "tää työsuhde päätty tähän.." Ja mun mielestä ajojärkkärit oli ihan täysiä kusipäitä, en nyt viitsi nimiä alkaa mainitsemaan, mutta huomasit varmaan saman..? Ihan vitusta koko paikka..!


      • vittumainen ihminen
        Jouko J kirjoitti:

        Annas mä arvaan... Olit siellä koeajalla, tehnyt muutaman viikonduunia ja aatellut että kohta vakinaistetaan.. Sitten yht'äkkiä vaan ilmottavat antavansa potkut ilman minkäännäköistä syytä? Mulla ainakin kävi juuri näin. Olin 5viikkoa siellä, ja sitten vaan sanottiin että "tää työsuhde päätty tähän.." Ja mun mielestä ajojärkkärit oli ihan täysiä kusipäitä, en nyt viitsi nimiä alkaa mainitsemaan, mutta huomasit varmaan saman..? Ihan vitusta koko paikka..!

        Ajojärjestelijöissä ei ole mitään vikaa, jos työsuhde päättyy kesken koeajan, kannattas ehkä katsoa peiliin. Olenkin välillä ihmetellyt, mistä kaikenlaisia paskoja kuskeja sinne hakeutuukin töihin. Onneksi on hyvä keino päästä niistäkin nopeasti eroon.


      • jdjgdfjgr
        sain potkut kirjoitti:

        En suosittele paska firma!!! sain potkut ilman mitään syytä! haistakoon vittu koko vitun tehojakelu!

        Jos sait potkut paskasta firmasta ni et varmaa oo ite mikää vitun jees äijä, itse en tuollaista apinaa palkkaisi!


      • Anonyymi
        Jouko J kirjoitti:

        Ei kyllä mikään unelmapaikka. Rullakoiden kanssa leikkimen on maanpäällistä helvettiä. Autot kamalia pommeja, vaikka ovat uusia mutta raiskattu ihan pilalle ja mitään ylimääräisiä ja tarpeellisiä varusteita ei ole. Ajojärjestelijät täysiä mulkvisteja antavat vääriä osoitteita ja turhia noutokeikkoja. Työajat ei myöskään mitään herkkuja aika isoja heittoja kellonajoissa. Tiedän kumminkin mistä puhun koska olen joskus ollut hullu ja työskennellyt siellä..

        Kuulostaa ihan kylmästi parhaalta, vaikka rouva kuinka kehuu maailman parhaaksi työpaikaksi


    • valiokuski

      ei kannata mennä tehojakelulle iha paska firma siirryin tehojakelulta apolog oy:n

      • opolog

        Mites ny kun apolog oy on konkas?


      • Ex-Apolog kuski
        opolog kirjoitti:

        Mites ny kun apolog oy on konkas?

        Apolog Oy auttoi mulle töitä muualta! Hyvin menee...


      • uusi terminaali
        Ex-Apolog kuski kirjoitti:

        Apolog Oy auttoi mulle töitä muualta! Hyvin menee...

        menee?


      • Petteri II
        uusi terminaali kirjoitti:

        menee?

        Aika yllättävää, mutta firma on konkurssissa. Siinä nähtiin miten taas kävi kun oli tärkeitä johtajia talo täys. Eikä kukaan oikein tiennyt oikeasti mistään mitään, varsinkaan kuljetuksista. Joskus kyseiselle firmalle ajettiin hankintana ja kyllä meno oli sellaista että ihme kun noinkin kauan sinnitteli pystyssä. Ei muuta kun terveisiä vaan entisille johtajille, voikaa paksusti.


    • wlkl

      Joskus nmä firmojen nimet jo kertoo paljon omaakieltään.
      Tehovehosuperhäpermegaexpertmultu kuljetus, 6kk firma pystyssä ja nurin.
      Voittaa jonkun kilpailutuksen tarjoamalla kaikki 90% halvemmalla kuin muut,
      miten voi kannattaa niinpä niin.. Kiva niille ketkä käy kokeilee siipiään näissä
      ja lentää kohta takaisin kortistoon 2kk karenssilla leipäjonoon.

      Ei kannata hakee töihin muualle kuin sellaisiin firmoihin mitkä
      pitkään toiminut ja jos joku suosittelee paikkaa ja on siellä
      edelleen töissä niin se on jo aika luotettavaa.

      Yrittäjät on monet kusessa kilpailuttamisien kanssa.
      Sopparit voi olla vaan 1-2 vuotta ja sitten on taas kaikki naru kaulassa ja
      kaikkien tulevaisuus. Ei ole tervettä meininkiä.

      Itse olen eräässä kaupungissa kaupungilla töissä.
      Tännekkin haki joku töihin ja varmaan olisi ollut pitkä pesti ja jopa
      vakinainen mutta ei kelvannut. Sai jostain vakipaikan ja 2 x raskaamman duunin. Kiva tälläisiä joiden kanssa on sovittu että tulee kesäkuun alussa
      töihin ja sitten päivää ennen ilmoittaa ettei tulekkaan.
      Ei ole näköjään tälläisissä mitään sopimussakkoja olemassa,
      vain hyvällä syyllä voisi jättää tulematta työpaikkaan jonka on saanut.

    • Anonyymi

      Ei kannata mennä haastettuluun. Sellaista yritystä ei ole ollut aikoihin olemassa.

      • Anonyymi

        Niin hyvä työnantaja vuosina 1970-1990. Sitten uusi sukupolvi joka pilasi sen kaiken minkä edellinen sukupolvi oli rakentanut. Miksi joku ääliö on nostanut esille yrityksen joka on tehnyt konkurssin jo aikaa sitten. Haluan keskustelua kuljetusalan nykyhetkistä... ei eletä menneisyydessä.


    • Anonyymi

      No, rupesi kiinnostammaan, että miten siinä haastattelussa kävi? Urkeniko ura? Ootko vielä töissä siellä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe