ATI SB450

Heletee

everest väittää, että mulla on Äänikortti ATI SB450 - High Definition Audio Controller äänikortti, niin voiko se pitää paikkaansa

8

1879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkko

Riippuu siitä onko sulla sellaista äänikorttia?

Jos sulla on ko. äänikortti, niin everest on oikeassa eli pitää paikkaansa.

Jos sulla ei ole ko. äänikorttia, niin everest on väärässä eli ei pidä paikkaansa.

• Erkko

• Heletee
        Erkko kirjoitti:

Katsoin Googlella:
        http://www.google.fi/search?hl=fi&ie=ISO-8859-1&q=ATI SB450 &meta=

Heti tuo ensimmäinen linkki. Ihan selvästi näkyy että tuo on integroitu emolle. Siis se pitää paikkaansa ja ei pidä. Sinulla ei ole tuollaista äänikorttia vaan sinulla on tuollainen äänipiiri.

Mistä minä saan siihen äänikorttiin ajurit

Emolevy on gigabyte GA-K8RS482M

• Erkko

• Heletee
        Erkko kirjoitti:

Valmistajan sivuilta.
        http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherboard/DownloadCenter_List.aspx

Miten tuo nyt sitten asennetaan?

Kun minä painan check out download center ja sitten ok, niin tulee tämmöinen juttu:

please wait for download DL-program ja sitten pitää painaa ok:ta

• Erkko
        Heletee kirjoitti:

Miten tuo nyt sitten asennetaan?

Kun minä painan check out download center ja sitten ok, niin tulee tämmöinen juttu:

please wait for download DL-program ja sitten pitää painaa ok:ta

Sitten lähtee lataamaan ajuria koneellesi?

Työpöydällä on "my computer" kuvake. Paina oikeanpuoleista hiiren nappia sen päällä. Sieltä alin eli "properties". Välilehdiltä valitset "Hardware" ja siitä "devise manager"

Nyt näytölläsi on kaikki hardware eli rauta, mitä koneellasi on. Laitteiden perässä on huutomerkkejä tai punaista tai keltaista, jos niissä on virheitä tai vajaavaisuuksia. Nappaat oikean laitteen ja asennat ajurit sieltä. En pysty tarkastamaan tältä koneelta, koska tähän ei ole administratorin oikeuksia.

• Heletee
        Erkko kirjoitti:

Sitten lähtee lataamaan ajuria koneellesi?

Työpöydällä on "my computer" kuvake. Paina oikeanpuoleista hiiren nappia sen päällä. Sieltä alin eli "properties". Välilehdiltä valitset "Hardware" ja siitä "devise manager"

Nyt näytölläsi on kaikki hardware eli rauta, mitä koneellasi on. Laitteiden perässä on huutomerkkejä tai punaista tai keltaista, jos niissä on virheitä tai vajaavaisuuksia. Nappaat oikean laitteen ja asennat ajurit sieltä. En pysty tarkastamaan tältä koneelta, koska tähän ei ole administratorin oikeuksia.

onko päivitä ohjain painike oikea.

jos on, niin mulla tulee laitetta ei voi asentaa

• digitalbeat
        Erkko kirjoitti:

Katsoin Googlella:
        http://www.google.fi/search?hl=fi&ie=ISO-8859-1&q=ATI SB450 &meta=

Heti tuo ensimmäinen linkki. Ihan selvästi näkyy että tuo on integroitu emolle. Siis se pitää paikkaansa ja ei pidä. Sinulla ei ole tuollaista äänikorttia vaan sinulla on tuollainen äänipiiri.

Integroituja kortteja on nykyään kaikissa emolevyissä. Esim. Asuksesta löytyy Sound Max digital audio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      94
      4135
    2. 66
      3393
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3044
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2519
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2336
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      198
      2092
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2041
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      820
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      746
    10. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      70
      735
    Aihe