Eikö party pokerilla näy missään esim päättyneiden 6$ sit & go turnausten palkintojen määrää..Ilmeisesti 3 parasta pääsee rahoille? Eikä tuolta löydy mitään tietoja kuinka pitkään on mikäkin turnaus kestänyt..
Partyn sit&go
4
559
Vastaukset
- paffiina
Party on huono paikka, kun grafiikkakin on vallan kaameaa.
Tiedot peleistä puutteellisia, ja pöydät kaatuilee millon sattuu. Bonuksetkin ovat tosi kiven alla muihin kilpailijoihin verrattuna, ainostaan välillä on hyviä free-rolleja.
Verottajallekin vielä ilmoittavat, jos voittaa sieltä paljon, ja EU-pelaajat joutuvat kovalle verolle sillä pääpaikka on vain jossain Euroopan ulkopuolella.- -a...
tietysti grafiikan kaameudesta voidaan olla montaa mieltä, mutta tuo verojuttu on kyllä puppua. Ei ainakaan minulta ole verottaja kysynyt yhtään mitään, vaikka jotain olen partylta voittanut. Sitäpaitsi sijaitsee Gibraltarissa, joka on EU-aluetta:-)
- lue ensin..
-a... kirjoitti:
tietysti grafiikan kaameudesta voidaan olla montaa mieltä, mutta tuo verojuttu on kyllä puppua. Ei ainakaan minulta ole verottaja kysynyt yhtään mitään, vaikka jotain olen partylta voittanut. Sitäpaitsi sijaitsee Gibraltarissa, joka on EU-aluetta:-)
ei verottajaa varmaan kiinnosta ne sun 3$ sittari voitot..
- heh..
lue ensin.. kirjoitti:
ei verottajaa varmaan kiinnosta ne sun 3$ sittari voitot..
...ei ne kyllä kiinnosta muakaan, siis 3:n rahan voitot..:-)
Olen useamman tonnin ja useampaan kertaan kotiuttanut, eikä ole kukaan kysellyt mitään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746314MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415388Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.604255NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734122Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja663880Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.691167- 571000
- 304999
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32850Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62811