LIITTYMÄN SULKEMINEN

...

Liittymä suljettiin.. ei siinä mitään ihmeellistä. Lasku vain unohtu maksaa. Maksoin heti pois mutta puhelin yhä kiinni. Oma sivut suljettiin kun liittymä suljettiin. Ei mitään tekstiviestiä ennakkoon sulkemisesta niin kuin muilla esim. saunalahdella. Pitää odotella, että saan jonkun tympeän ''asiakaspalvelijan'' sitten huomen aamulla kiinni, jotta puhelin aukaistaan. jippii ja jee jee tele finland.
saunalahdelta tuli viesti jos tällaiselta homeskorvalta oli lasku maksamatta ja näin liittymäni ei ikuna ollut suljettuna. sen myös tiedän, että oma sivut toimii saunalahdella vaikka puhelin olisi suljettu.. sen kun maksat laskun ja liittymä toimii parin tunnin päästä. nyt loppu saaterin suurten muka halpojen laskujen maksu ylipäätään telelle koska palvelu mättää joka asteella. olen puhunut. kiitos!

10

6001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahtaa

      kuinkahan vain on, aukaiseeko enää uudestaan kun ei tf ota uusia asikkaita. Sehän on tavallaan liittymän irtisanominen, kun liittymä suljetaan.

      • ööö

        ole! maksamattomien laskujen takia sulkeminen on IHAN eri asia ku irtisanominen! irtisanominen (nro ei ole käyttössä) ja sulku on 2 eri asiaa. kyl se liittymä aukee kun laskut on maksettu.


    • tele finland

      Suljetun liittymän avaaminen 7,40 €

    • sipe

      hohhoijaa...
      kannattasko laskut maksaa ajallaan?!

    • maksoin

      20euron laskun sijasta 30euron,eli edellisen kuun laskun.Tuli muistutus lasku, ja soitin että näin on käynyt.Lupasivat hyvittää seuraavasa laskussa.Ja pask't.Seuraavassa laskussa oli vielä 5euroa, koska olivat lähettäneet minulle muistutus laskun.

    • m,,,,

      Itsellänikin tänään ollut puhelin ihan mykkä. Lukee vain, että sim ei käytössä. Tiedä sitten onko puhelimessa vai liittymässä vika? Laskut on kyllä ok.

      • KOKENUT

        NOKIAN JOTKUT MALLIT POLTTAVAN KORTIN ITSELLÄNI ON JO TOINEN MENOSSA.


    • kirjoituksen lukenut

      eikös sulle tule kuitenkin maksukehotuksia josta voi lukea jos liittymäsi suljetaan. pitää kai ihmisen sen verran omista asioistansa huolehtia että laskunsa maksaa ja jos unohtuu niin kantaa itse seuraukset

    • Asko

      Palaute irtisanomisestani.Gsm Riista/valvontakamerassa ei tällä SIM-kortilla lähettänyt multimediaviestiä matkapuhelimeeni.

    • jos liittymän sulkee itse omilla sivuilla mitä kuuluu soitettaessa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe