Liittymä suljettiin.. ei siinä mitään ihmeellistä. Lasku vain unohtu maksaa. Maksoin heti pois mutta puhelin yhä kiinni. Oma sivut suljettiin kun liittymä suljettiin. Ei mitään tekstiviestiä ennakkoon sulkemisesta niin kuin muilla esim. saunalahdella. Pitää odotella, että saan jonkun tympeän ''asiakaspalvelijan'' sitten huomen aamulla kiinni, jotta puhelin aukaistaan. jippii ja jee jee tele finland.
saunalahdelta tuli viesti jos tällaiselta homeskorvalta oli lasku maksamatta ja näin liittymäni ei ikuna ollut suljettuna. sen myös tiedän, että oma sivut toimii saunalahdella vaikka puhelin olisi suljettu.. sen kun maksat laskun ja liittymä toimii parin tunnin päästä. nyt loppu saaterin suurten muka halpojen laskujen maksu ylipäätään telelle koska palvelu mättää joka asteella. olen puhunut. kiitos!
LIITTYMÄN SULKEMINEN
10
6133
Vastaukset
- mahtaa
kuinkahan vain on, aukaiseeko enää uudestaan kun ei tf ota uusia asikkaita. Sehän on tavallaan liittymän irtisanominen, kun liittymä suljetaan.
- ööö
ole! maksamattomien laskujen takia sulkeminen on IHAN eri asia ku irtisanominen! irtisanominen (nro ei ole käyttössä) ja sulku on 2 eri asiaa. kyl se liittymä aukee kun laskut on maksettu.
- tele finland
Suljetun liittymän avaaminen 7,40 €
- sipe
hohhoijaa...
kannattasko laskut maksaa ajallaan?! - maksoin
20euron laskun sijasta 30euron,eli edellisen kuun laskun.Tuli muistutus lasku, ja soitin että näin on käynyt.Lupasivat hyvittää seuraavasa laskussa.Ja pask't.Seuraavassa laskussa oli vielä 5euroa, koska olivat lähettäneet minulle muistutus laskun.
- m,,,,
Itsellänikin tänään ollut puhelin ihan mykkä. Lukee vain, että sim ei käytössä. Tiedä sitten onko puhelimessa vai liittymässä vika? Laskut on kyllä ok.
- KOKENUT
NOKIAN JOTKUT MALLIT POLTTAVAN KORTIN ITSELLÄNI ON JO TOINEN MENOSSA.
- kirjoituksen lukenut
eikös sulle tule kuitenkin maksukehotuksia josta voi lukea jos liittymäsi suljetaan. pitää kai ihmisen sen verran omista asioistansa huolehtia että laskunsa maksaa ja jos unohtuu niin kantaa itse seuraukset
- Asko
Palaute irtisanomisestani.Gsm Riista/valvontakamerassa ei tällä SIM-kortilla lähettänyt multimediaviestiä matkapuhelimeeni.
jos liittymän sulkee itse omilla sivuilla mitä kuuluu soitettaessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483