Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

IBI LOVE

sisäinen sankari

Missä On IBBY!? !!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Hän on Mun tän pääsiäisen ehdoton Jeesustar...


Onko kukaan kuullut hänen liikkeistään tai mistään tempauksista.

Päsiäiseni on täysin pilalla ellen kuule onko hän mahdollisesti ylösnoussut tai jotain!!

15

5037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet

      Siinähän itseäsi juuri etsit?

      • ibin löytää hän

        mageeta, kiitokset vinkistä, olen nimittäin täysin keskittynyt kirjan kirjoitukseen, ja nimeni on siis iida lukander, ja tutkin ibin jättämiä jäänteitä, hänen edes mennyttä elämää, ja hänen tuntojaan.. miten hän näkee maailman ym... tutkin hänen jälkiään, jotka kulkevat mitä kiehtovimmille elämän osa-alueille.. nuoren naisen tutkimuksia elämän ja rakkauden viidakoissa...

        miltä tulevaisuus näyttää.. mitä tuon nuoren ihmisen sisällä liikkuu... mihin hän suuntaa.. mikä tämä kaikki merkitsee..

        mitä tuo viimesyksyinen tempaus tarkoittaa, ja miski hän oli mukana? miten se on vaikuttanut hänen elämäänsä tai muiden ihmisten, onko sillä ollut ylipäänsö mitään suurempaa merkitystä.. vai oliko kyseessä vain turhuuksien torien tapahtumat, jotka saivat liioiteltua huomiota..


        apuna käytän hänen kirjoitukisiaan ja teoksiaan -
        mediassa esitettyjjä keskusteluja, hänen ystäviään ja bändiläisiään..

        väittäisit että löytäisin ibin sisältäni..?

        ehkä...

        kai hän voi puhua minulle jos oikein pyydän, sisäänpäin käännyn..

        onko hän joskus asunut sisälläni.?

        sitä en muista. siitä en tiedä mitään.


        mitä jos hän onkin ollut minussa ja vain muuttanut muuttanut?

        jättänyt inut pulaan.. se selittäisikin yhdennäköisyyteni.. sekä valtavan kiinnostukseni aiheeseen.

        ei ole ibiä missään..

        minä en saa liikuttua työni äärestä mihinkään vaikka ystäväni minua kutsuvat. ja ibi senkun jatkaa voittokulkuaan jossakin, ei hänen perässään pysy.. kukaan..

        kohta tulee varmasti joku Hollywood elokuva jossa hän on pääosissa..

        se vekara kerkeää..




        hmm.-. mahdollista..löytää... joudun vain hivenen häntä vielä tonkimaan.. jotkut kieltävät hänen olemassa olonsa..

        voisiko jokainen löytää pikku ibin siältään..? onko se jonkinlainen siäisen tila, sisäinen snkari?
        vai onko se vain tuo tyyppi minun sisälläni?
        voinhan alkaa esittää ibiä jos on tarvis.

        ?


        Katselin juuri tuota eilistä pop clubia..

        voisinkohan olla sopiva hahmo tuon NIghtwish kokoonpanon uudelle aikakaudelle

        Naureskelin, sillä itsekin olen julkaisemassa dvd :tä aikaisemmasta kaudestani ja nyt kirjoitan
        myös tätä kirjaa..

        kyse on siis iida lukanderista..

        ibi on nyt hivenen kadoksissa..

        ibi on minusta hivenen mahdoton.

        toivotaan että hän on ylösnoussut.

        epäilen että se ipin pipana on jossain valon villen kanssa heilumassa..

        tiedä sitten.

        sopisi jotenkin kuvioon.


      • idi sidi kidi
        ibin löytää hän kirjoitti:

        mageeta, kiitokset vinkistä, olen nimittäin täysin keskittynyt kirjan kirjoitukseen, ja nimeni on siis iida lukander, ja tutkin ibin jättämiä jäänteitä, hänen edes mennyttä elämää, ja hänen tuntojaan.. miten hän näkee maailman ym... tutkin hänen jälkiään, jotka kulkevat mitä kiehtovimmille elämän osa-alueille.. nuoren naisen tutkimuksia elämän ja rakkauden viidakoissa...

        miltä tulevaisuus näyttää.. mitä tuon nuoren ihmisen sisällä liikkuu... mihin hän suuntaa.. mikä tämä kaikki merkitsee..

        mitä tuo viimesyksyinen tempaus tarkoittaa, ja miski hän oli mukana? miten se on vaikuttanut hänen elämäänsä tai muiden ihmisten, onko sillä ollut ylipäänsö mitään suurempaa merkitystä.. vai oliko kyseessä vain turhuuksien torien tapahtumat, jotka saivat liioiteltua huomiota..


        apuna käytän hänen kirjoitukisiaan ja teoksiaan -
        mediassa esitettyjjä keskusteluja, hänen ystäviään ja bändiläisiään..

        väittäisit että löytäisin ibin sisältäni..?

        ehkä...

        kai hän voi puhua minulle jos oikein pyydän, sisäänpäin käännyn..

        onko hän joskus asunut sisälläni.?

        sitä en muista. siitä en tiedä mitään.


        mitä jos hän onkin ollut minussa ja vain muuttanut muuttanut?

        jättänyt inut pulaan.. se selittäisikin yhdennäköisyyteni.. sekä valtavan kiinnostukseni aiheeseen.

        ei ole ibiä missään..

        minä en saa liikuttua työni äärestä mihinkään vaikka ystäväni minua kutsuvat. ja ibi senkun jatkaa voittokulkuaan jossakin, ei hänen perässään pysy.. kukaan..

        kohta tulee varmasti joku Hollywood elokuva jossa hän on pääosissa..

        se vekara kerkeää..




        hmm.-. mahdollista..löytää... joudun vain hivenen häntä vielä tonkimaan.. jotkut kieltävät hänen olemassa olonsa..

        voisiko jokainen löytää pikku ibin siältään..? onko se jonkinlainen siäisen tila, sisäinen snkari?
        vai onko se vain tuo tyyppi minun sisälläni?
        voinhan alkaa esittää ibiä jos on tarvis.

        ?


        Katselin juuri tuota eilistä pop clubia..

        voisinkohan olla sopiva hahmo tuon NIghtwish kokoonpanon uudelle aikakaudelle

        Naureskelin, sillä itsekin olen julkaisemassa dvd :tä aikaisemmasta kaudestani ja nyt kirjoitan
        myös tätä kirjaa..

        kyse on siis iida lukanderista..

        ibi on nyt hivenen kadoksissa..

        ibi on minusta hivenen mahdoton.

        toivotaan että hän on ylösnoussut.

        epäilen että se ipin pipana on jossain valon villen kanssa heilumassa..

        tiedä sitten.

        sopisi jotenkin kuvioon.

        tuota kannattaa ensin aloittaa oikeinkirjoituksen opettelu... Perussivistyksen kannalta kannattaa käydä aluksi lukio. Noin paljon kirjoitusvirheitä ei ole edes kolmasluokkalaisen aineessa.


      • kannattaa yleissivistyksen
        idi sidi kidi kirjoitti:

        tuota kannattaa ensin aloittaa oikeinkirjoituksen opettelu... Perussivistyksen kannalta kannattaa käydä aluksi lukio. Noin paljon kirjoitusvirheitä ei ole edes kolmasluokkalaisen aineessa.

        kannalta keskittyä muuhunkin kuin nipotukseen...


        Hauskaa houstailla palstaa.. kun kerrankin kirjoittelee tänne omaa innostustaan pitkiä tarinoita, niin heti tulee vain nipotusta takaisin.

        et sitten kommentoinut mitään sisällöstä tai vastaavaa...

        Tänne taitaa suurimmaksi osaksi kirjoitella jotkut todella elämäänsä tylsiintyneet hahmot, pitääkö paikkansa?

        en halua haastaa riitaa.. mutta sama mikä on aihe.. aina löytyy negatiivista kommentia ja tiuskintaa.. mistä se johtuu?

        Lähtekää tekemään omia tarinoita ja luomaan omia hahmojanne ja ´nauttimaan elämästä, pistämään itsenne likoon, jotta minä voin kommentoida teidän tekemisiänne.. ou right..?!

        Olen by the way käynyt Lukion, suomen korkeimmalla keskiarvolla sinäkeväänä sisään pääsyvaatimuksena (9.8) olleen Mäkelänrinteen URkeilu Lukion.. ja Kirjoitin pettymyksekseni Äidinkielestä M:n

        Kirjoitus virheeni johtuvat kiireestä/myöhäisestä ajankohdasta, jos aamulla kuuden aikaan koko yön kirjoitusurakan jälkeen lähtee tänne kommentoimaan, ei jaksa jokaista sormen painallusta tarkistaa.

        Nöyrimmät anteeksi pyyntöni,

        Kiitos ja Hei.


      • idi sidi...
        kannattaa yleissivistyksen kirjoitti:

        kannalta keskittyä muuhunkin kuin nipotukseen...


        Hauskaa houstailla palstaa.. kun kerrankin kirjoittelee tänne omaa innostustaan pitkiä tarinoita, niin heti tulee vain nipotusta takaisin.

        et sitten kommentoinut mitään sisällöstä tai vastaavaa...

        Tänne taitaa suurimmaksi osaksi kirjoitella jotkut todella elämäänsä tylsiintyneet hahmot, pitääkö paikkansa?

        en halua haastaa riitaa.. mutta sama mikä on aihe.. aina löytyy negatiivista kommentia ja tiuskintaa.. mistä se johtuu?

        Lähtekää tekemään omia tarinoita ja luomaan omia hahmojanne ja ´nauttimaan elämästä, pistämään itsenne likoon, jotta minä voin kommentoida teidän tekemisiänne.. ou right..?!

        Olen by the way käynyt Lukion, suomen korkeimmalla keskiarvolla sinäkeväänä sisään pääsyvaatimuksena (9.8) olleen Mäkelänrinteen URkeilu Lukion.. ja Kirjoitin pettymyksekseni Äidinkielestä M:n

        Kirjoitus virheeni johtuvat kiireestä/myöhäisestä ajankohdasta, jos aamulla kuuden aikaan koko yön kirjoitusurakan jälkeen lähtee tänne kommentoimaan, ei jaksa jokaista sormen painallusta tarkistaa.

        Nöyrimmät anteeksi pyyntöni,

        Kiitos ja Hei.

        Ok, ymmärrän. Ei kyllä ollut tarkoitus nipottaa. Ihan noin niin kuin mielipiteenä. Tylsistynyt, minä? En ole. Hyvää keväänjatkoa sinulle ja uusia tuulia kesää kohti!


      • yhteen kirjoitus
        idi sidi kidi kirjoitti:

        tuota kannattaa ensin aloittaa oikeinkirjoituksen opettelu... Perussivistyksen kannalta kannattaa käydä aluksi lukio. Noin paljon kirjoitusvirheitä ei ole edes kolmasluokkalaisen aineessa.

        NÅISÄ KAIKISA CHÄTTI VAI MITÄ NE NYT OLIKAAN ON NIIN hirveästi KIRJOITUSVIRHEITÄ(anteeksi paljon) oikeinkirjoitus virheitä.
        FEIKIT TUNNISTAA JUNTIN KÄSIALASTA.Tässä yhteydessä Feikki tarkoittaa opintoihinsa väsynyttä Isänmaan Toivoa.
        olix t'' joku uutine .Spede lakoo! Täälläkin fruittarit rulettaa.


    • Elko Aulamaa

      Viimeksi näin Ibbyn muutama kuukausi sitten Laajasalon kirkon pihassa muovinen pääkallo (jossa sisällä paloi kynttilä) kourassa. Veikkaan, että jatkossakin Ibbyn löytää niiltä nurkilta. Jos näet Ibbyn, kerro terkut

    • sai nauraa

      Mulla taitaa olla vieläkin koneella videonpätkä jossa tämä tyhjänpäiväisyys ripittää Idols-tuomareita.
      Naurettiin sitä kavereitten kanssa, harvinaisen omahyväinen ja hemmoteltu rääpäle. Siinä se yrittää sokeltaa jotain Paratiisista. Kaikista huvittavin kohta on kun ovet paukkuen aikoo mennä brittien Idolsiin.

      Toivottavasti tuommoisia typeryksiä ei enää päästetä mihinkään realityjuttuun.

      • Joko valmista?

    • GLORIASSA 23.4

      Sunnuntaina 23.4. 2006

      klo 22 alkaen. n. 2 h pitkä leffa.

      Ensimmäinen julkinen näytäntö!!

      free entry!!

      Tervemenoa.

      Päivälleen Neljä vuotta sitten Ibi briljeerasi ensimmäisen virallisen Rock bändinsä PARAMOTORIN kanssa Samaisessa venuessa, ja siitä lähti hänenen legendaarinen Rock uransa villisti liikkeelle.. Ibi on sekoillut ja niittänyt mainetta ympäri eurooppaa... useita kertoja ja tehnyt yhteistyätä lukuisten bändien ja muusikkojen ja taiteilijoiden kanssa ympäri ämpäri eri taustoista ja "kuuluisuus luokista"..

      Nyt neljä vuotta myöhemmin hän ylpeänä esittää

      bändinsä

      Innosence Sucks productionin kanssa

      IS - excuse me

      elokuvan, mikä on dokumentaaris

      henkinen

      MUSIC - MOVIE

      kyseiseisen bändin tarinasta ja salaisuuksista.


      elokuvaa ennen näytetään ibin suosikki elokuva Yksi lensi yli kmäenpesän, missä riehuu Jack Nicholson.


      Ibi joskus kokee että elämä on kuin tuo hoitolaitos ja ibi kuin Jack..

      kaiken sen välissä...

      HÄnen ystävänsä kehottivatkin vaihtamaan bändin nimen Zoukilla

      ibi ja avohoitopotilaat

      menkää itse katsastamaan mitä olette mieltä, ja nauttimaan upeasta musiikista.

      soundrackejä myös myynnissä tilaisuudessa.

      LETS ROCK!


      http://is.atspace.name

      www.innosencesucks.com

      • Ikävä

        Ibi Love mene kanssani naimisiin?


    • Anonyymi

      Voiko itsensä kanssa mennä naimisiin? Tottakai, mediassa. Tärähtäneet ovat median perusta.

    • Anonyymi

      En muistanutkaan, mutta surkea kuuloinen Idolsissa, onhan sitä muitakin ammatteja kuin laulaja.

    • Anonyymi

      Saatanan Ibi LoVe taas sekoillut. Jos se sekoilu ei lopu niin mielisairaala kutsuu!

    • Anonyymi

      Missä helvetissä on Ibby? Hän näyttää tehneen taas katoamistemput ja suhaa ympäri Eurooppaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe