TAKASPOILERI

Zafira 1,8 2006

Onko jollain takaspoileria uudessa Zaffessa ? Meinaan olen alkanut miettimään spoilerin hankintaa kun takapää meinaa kuraantua helposti niin ettei luukkua saa kiinni ilman sotkeentumista. Edellisessä autossani (ei zafira) oli se pieni ilmanohjain takaluukun yläreunassa ja mielestäni siinä ei likaantunut niin pahasti. Auttaisikohan Zaffen ilmanohjain samalla tavalla käytännössä ? Auto on muuten ollut mahtava peli. Takana n.3000km ja joka kerta sillä on niin mukava lähtä liikkeelle. Ei ole ollut ainuttakaan murhetta auton kanssa vaikka tällä palstalla tuntuu joillakin aina jotakin olevan. Itse olen tyytyväinen että vaihdoin ranskalaisen Opeliin.

7

2843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Radiomann

      Tuntuu tosiaan kuraantuvan tosi helposti koko perä. Varsinkin takaluukun aukaisukolo on aina niin likainen että avaamista alkaa jo välttelemään. Ilmanohjaimista ei ole kokemuksia, mitenkähän roiskeläpät aittaisivat pyöristä tulevaan kurasumuun, eräässä toisessa autossa ne melkein pahensivat tilannetta?

      • Zarira 1,8 2006

        Itse otin roiskeläpät autoon ja kyllä ne vaan jonninverran suojaa, myös irtohiekan/kivien lentäessä kuran mukana.


    • vai ilmanohjain?

      Eikö tuo "takaspoileri" ole kallis eikä kai auta likaantumiseen. Sen sijaan ilmanohjain auttanee? Eikö sen tarkoitus ole ohjata ilma ohjaimen ja takaluukun välistä takaluukkua pitkin alaspäin ja kompensoida ylöspäin tulevaa pyörrettä. Se takaspoileri eli koriste-sellainen kai vaan on koriste ja kallis.

      Kuraläpät voivat marginaalisesti auttaa. Tai joka tapauksessa kannattaa ottaa eteen ja taakse, kun ne saa helposti neuvoteltua viimemetreillä kaupanpäälisiksi. Hinta kuin on vain jotain 15 euroa /pari eli jälleenmyyjälle muutaman euron hintaiset.

    • maksaa

      Onko joku tietoinen, mitä takaluukun yläreunaan kiinnitettävä ilmanohjain muuten maksaa Opelilla Zafiraan. Joku Opel-myyjä sanoi, että ovat jo ihan siedettävän näköisiäkin nykyään? Vai kannattaako hankkia joku "standardi" farmariauton takaluukun ohjain tarvikekaupasta.

      • no....

        Jos ostaa uuden Zafiran ja sitten kyselee ilmanohjaimen hintoja, niin mielestäni on jo hommat laskettu liian tiukille. Ohjaimen hinta kuitenkin verrattuna auton hitaan on promilleja....
        Tää on vain mun mielipide.
        Nimim. Uusi H-Astra ja ilmanohjain.


    • sotke

      Takaluukkuhan kiskaistaan kiinni sisäpuolella reunassa olevasta kahvasta, ei se sotke. Aukaisu kyllä vaatii koskemista luukun ulkopuolelle ainakin parilla sormella...

      • mie vaan

        käväse ja kysy mitä maksaa ja saako . käy kattoo,www.inx.fi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe