Tahtoisin tietää miten saa niitä ihmemerkkejä siihen nikin eteen kun useilla semmoinen on!
Haluaisin todeta myöskin että: Minua ärsyttää hiljentelijät!
Toivon että hiljentäjät miettivät ennen kuin hiljentävät tai sitten hankkivat ELÄMÄN!
T: Noviisori
Chattaaminen ja nikin eteen tulevat merkit
6
1583
Vastaukset
- snow2lady
Ensiksi, ne hymiöt nickin edessä sättihuoneessa ovat VIP-käyttäjille mahdollisia, ei muille ja sen kuvan käyttökin on vapaaehtoista. Vipin voit saada oltuasi vähintään 6 kuukautta rekisteröityneenä käyttäjänä, sättäillyt ahkerasti ja olet käyttäytynyt asiallisesti. Mitään automaattista vipitystä ei ole olemassa ja halutessasi vipin, voit pyytää sitä oman vakkarihuoneesi shefuilta.
Toiseksi. Tuo hiljentäminen on jokaisen oikeus sätissä. Kaikkihan eivät halua nähdä kaikkien tekstiä. Toki voisi käyttää /suodatin vaihtoehtoakin, mutta silloin näkee vain itse kirjoittamansa tekstit ja itselle kohdistetut. Jotkut kuitenkin haluavat seurata ylellä käytävää keskustelua, mutta sieltäkin valita kenen tekstiä ruudussa lukevat. Tämän vuoksi siis hiljennys mahdollisuus.
Sateen keskeltä t: snow2lady- noviisi myös
Jos käyttää suodatinta,niin ei siis näe muiden juttuja näytöllä,vain ne jotka joku kirjoittaa minulle ?
Mikäs on torju-komento,onko se sama kuin se hiljennys ?
Joku sanoi kerran,että käytä torju-komentoa,jos et halua lukea "shittiä".Eikä se torjuttava edes näe,että sen on torjunut ? En ole muistaakseni nähnyt mitään torju-komentoa missään ohjeissa. - snow2lady
noviisi myös kirjoitti:
Jos käyttää suodatinta,niin ei siis näe muiden juttuja näytöllä,vain ne jotka joku kirjoittaa minulle ?
Mikäs on torju-komento,onko se sama kuin se hiljennys ?
Joku sanoi kerran,että käytä torju-komentoa,jos et halua lukea "shittiä".Eikä se torjuttava edes näe,että sen on torjunut ? En ole muistaakseni nähnyt mitään torju-komentoa missään ohjeissa./torju -komento kohdistuu aina määrättyyn nickiin ja kyseinen henkilö saa kyllä tiedon torjunnasta viimeistään siinä vaiheessa jos yrittää kirjoittaa sinulle jotain.
/torju -komento toimii vain jos olet itse rekisteröitynyt ja torjut rekisteröityneen nickin, eli rekisteröimätön nicki ei käyttää /torju -komentoa eikä rekisteröimätöntä nickiä voi torjua. - nauti olostasi
snow2lady kirjoitti:
/torju -komento kohdistuu aina määrättyyn nickiin ja kyseinen henkilö saa kyllä tiedon torjunnasta viimeistään siinä vaiheessa jos yrittää kirjoittaa sinulle jotain.
/torju -komento toimii vain jos olet itse rekisteröitynyt ja torjut rekisteröityneen nickin, eli rekisteröimätön nicki ei käyttää /torju -komentoa eikä rekisteröimätöntä nickiä voi torjua.....ja /torju-ttuasi rekisteröidyn nickin, muista klikata "poista valinnat"- kohtaa, koska nick-valinta jää >>näkymättömänä
- merkkeilijä
µµµµµµ||||||||||ⁿû╞╒▲╚²↕╞²≥├
siin muutama merkki mitä mä tiiän - Hilja_hiljaisin
Itse olen sitä mieltä että hiljentyminen chatissa on hieman retriitin kaltainen toimi. Varmasti puhdistaa sielua ja yhteys saattaa parantua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185093MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1112616- 102064
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801920Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1181670Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691279Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411269Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31038Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641027Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191019