Gallup: kauneimmat ja kamalimmat tuningit

Tunari-Seppo

1. Mielestäsi kauneimmat tuning-aihiot?
2. Perustelut?
3. Mielestäsi kamalimmat tuning-aihiot?
4. Perustelut?
5. Ikäsi?
6. Sukupuolesi?

8

1240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JiiPee

      1. Tyylikkäät ja kliinit VAG:it ja Bemarit.
      2. Hillitty muotoilu, hyvät ajo-ominaisuudet, isot ja vääntävät koneet, tukevat ja kestävät korit. Kokonaisuutena erinomaisia autoja. Saa pienillä muutoksilla erittäin tyylikkäitä tuningeja.
      3. Yleisesti ottaen kaikki japsit.
      4. Ei-miellyttävä muotoilu, huonot ajo-ominaisuudet, pienet ja huutavat koneet, heppoiset ja muovimaiset korit. Yksinkertaisia kotteroita neljällä rattaalla. Usein yliampuvaa tuningia.
      5. 27.
      6. Mies.

    • 1. ei varsináista lempimallia mutta kiinnostavimmat, Mazda 323 86-89 Audi 200 Quattro avant, Toyota Suprat ja 4wd Celicat, BMW korimallit E21 (320), E28 (520), E34 (325i), E35 (M5).
      2. Mazda 323 = harvinainen rakenneltuna. Audi = tyylikäs/suorituskykyinen. Toyota en osaa selittää, yleisesti hienoja laitteita tarjoaa hyvän pohjan virittelylle. BMW yleisesti saksalaisten parhaimmistoa, hienot korit ja hyvä pohja aloittaa virittely.
      3. eipä tuu hirveesti mieleen, Uudemmat autot yleensä.
      4. liikaa elektroniikkaa, pitää olla melkonen tietokonenörtti jos niitä haluu itte virittää, ja itse huoltaminen hankalaa, ku on vaan puolet moottorista näkyvissä, loput peitty siihen huuhaa elktroniikkaan. (lisääntynyt turvallisuus kylläkin se ainoo hyvä puoli.)
      5. 23.
      6. mies

    • blackmagictiger

      1.MERSUT.VANHAT MERSUT.SAKSALAISET AUTOT.JAPSIT.JNE
      2.TYYLIKKYTTÄ
      3.JOTKUT KARMEAT NÄKÖISET HÖKÖTYKSET
      4.NÄITÄ RIITTÄÄ ITTE TYKKÄÄN 60-70.70-80.80-90.90-2000 LUKUJEN MERSUISTA MYÖS TUUNATUT
      5.21V ELOKUUSSA 22V
      6.MIES TOTTA KAI..JA SKODAKIN ON TUUNATTUNA KAUNIS

    • blackmagictiger

      1.SAABIT.VOLVOT.MERSUT.AUDIT.
      2.SAAB JA VOLVO OVAT AIKA VÄHEMMISTÖNÄ SIINÄ PORUKASSA SAMOIN TUUNATTUJA LADOJA TAI FIATTEJA EI NÄY KOVASTI
      3.JOTKUT KARMEAN NÄKÖISET JAPSIT < POIKKEUKSENA MAZDA JA NISSAN JOTKA OVAT TYYLIKKÄITÄ JOPA ALLEKIRJOITTANEET MIELESTÄ
      4.MINUSTA MYÖS MERSU JA BMW OVAT TYYLIKKÄITÄ TUUNATTUINA 60-2000 L KLASSIKKOINA
      5.21 V ELOKUUSSA 22V
      6.MIES.VUOSIMALLIA 84
      7.SKODA JA LADA OVAT MYÖS TUUNATTUINA AIKA HELMIÄ SAMOIN FIAT

    • ovat nuo

      Lähes mistä tahansa autosta saa hienon kun muutokset tekee tyylillä ja toisaalta vaikka auto aihiona olisi kuinka kaunis (voiko autoa sanoa kauniiksi?) tahansa voi sen tunaamalla pilata täysin. Aihion kauneudella tai kamaluudella ei siis ole lopputuloksen kannalta juurikaan merkitystä.

    • OEM+

      1. kaikki vaginat
      2. vähemmän on enemmän, eli hillityn tyylikkäitä ja potkua riittää.
      3. honda civicit.
      4. all show, no go! Muovimaisia kopperoita pienillä koneilla, joiden paras teho-alue alkaa 12000rpm!
      5. 24
      6. mies

    • blackmagictiger

      1.ONHAN NOITA
      2.NIITÄ ON NIIN PALJON
      3.JOTKUT HÖKÖTYKSET
      4.EN SIEDÄ IHAN MITÄÄN ÄLYTTÖMIÄ VEHKEITÄ AUTOISSA < ESIM FERRARIA SAIS OLLA ENEMMÄN
      5.21 V ELOKUUSSA 22V
      6.MIES

    • kake

      1.varre tai vanha latuska.apina datsunkin käy.

      2.niitä saa romiksilta helposti ja löytyy osia
      vaikka kuinka

      3.ooppelit,bemut ja muut tojot

      4.karseita surmanloukkuja

      5.ihan tarpeeksi

      6.mies mä oon tähän asti ollu,teistä en tiiä kun
      näyttää penikkatauti vaivaavan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe