PS2 Online?

Mitä kaikkea tarvitaan online -pelaamiseen?
Minkälainen modeemin tulee olla?
5486
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Ulkomuistini sanoo:

ADSL MODEEMI (router)
Joko slim ps2 tai sitten verkkoadapteri vanhaan ps2:een.
Vähintään 1 megan yhteys
Verkkokaapelit

ja PC. Jolla yhteys jaetaan ps2 käyttöön.

Äänestä
  • Mitään pc:tä tarvi. Itse pelasin pitkään verkossa ps2:lla ennenkuin sain pc:n

Äänestä

• hell_patrol kirjoitti:

Mitään pc:tä tarvi. Itse pelasin pitkään verkossa ps2:lla ennenkuin sain pc:n

ei tarvi olla 1megan yhteys mä oon pelannu netissä yhtetdellä 245 ja hyvin on toiminu

Äänestä

• nettinörttikalevi kirjoitti:

ei tarvi olla 1megan yhteys mä oon pelannu netissä yhtetdellä 245 ja hyvin on toiminu

hyvin 512 yhteydellä, eikä pc:tä tarvi.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

tomieivola kirjoitti:

Mitä kaikkea tarvitaan online -pelaamiseen?
Minkälainen modeemin tulee olla?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu