Adea sohvien hinta??

Mark

Olemme kiinnostuneita Adean sohvista camp, cool? Ovatko hintavia? Löytyykö jostain moduuleille hinnastoa? Miten niiden mukavuudesta ja näyttävyydestä käytössä?

12

21868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu

Meillä on CAMP kulmayhdistelmä, toinen puoli 1m syvä (divaani)n.2m pitkä ja toinen 85 syvä, 105 pitkä käsinojalla. Hinta oli Barry1 kankaalla n. 2300-2500 e. Hintaan tosin vaikuttaa aikalailla minkä hintaryhmän kankaan valitsee esim. alcantara on kaikkein kallein. Lisäksi hankittiin 105x85 pala, samalla kankaalla ilman käsinojia ns. nojatuoliksi, sen hinta tuolla samalla kankaalla oli 800 hujakoilla.

Itse saimme hintatiedusteluihin vastauksen kätevästi Vepsäläiseltä sähköpostitse. Ja Adean sivuilta löytyy eri moduli koot ja koodit.

Valkoinen CAMP on säilynyt lapsiperheessä loistavassa kunnossa pian jo vuoden ilman yhtäkään pesua. Päällinenhän on irroitettava. Kankaan vesipesu kannattaa muuten tarkistaa.
      Se on mukava istua/löhöillä vaikka onkin suht jämäkkä. Ja ulkonäköähän siinä piisaa.

Suosittelen kyllä lämpimästi! Sohva on takuulla hintansa väärtti.

• Juip Juip

Meillä on Adean Ada-sohva ja sen on yhä 3,5 vuoden löhöilyn jälkeen kuin vasta ostettu. Nyt meille on tulossa isompi olkkari, joten vaihdamme näillä näkymin Camp-sohvaan. Maksavat tietysti jonkun verran, mutta so what.

• Nimetön

Adean 2-osaiset ryhmät ovat lähtöhinnaltaan about 2000e ylöspäin. Sohvat ovat hyvälaatuiset ja kauniin yksinkertaiset muodoltaan. Hankimme itse sohvan vajaa vuosi sitten, leveämmällä korkeaselkäisellä osalla sekä kapeammalla divaaniosalla, kankaana vaaleansininen Caleido-kangas, jalat kromia. Uusi talomme valmistui juuri ja totesimmekin, että ko. sohva on meille väärän kätinen ja emme löydä sille käyttöä. Eli meillä olisi ko.sohva myynnissä, hintaan 1500e. Tämä vain tiedoksi, ellette vielä ole sohvaa hankkineet ;).

• sohvankuluttaja

Olen testannut sohvia monia ja minulla oli edellisen vaimon kanssa Adean sohva mutta laatu ei ollut hinnan mukainen.
      Vaihdoin naisen ja Sitten vaihdoin sohvan Kaanin Inside sohvaan ja totesin kyllä laadun olevan ihan eri luokkaa. Hinta oli suunnilleen samoissa, saattaa olla hiukan enemmän. Se oli joku inside-lazy malli ja siinä lötköttää.
      Mulla oli ennen ollut Kaanin TV pöytiä ja sohvapöytiä ja siitä tuli ajatus ostaa Kaanin sohvat.

• Buffy.73

Tuli ostettua Camp sohva, kun aikaisemmasta Adean sohvasta oli hyvä kokemus ja ensimmäinen sohva oli laadukas. Samaa ei voi sanoa tästä Camp sohvasta, missä kangas ei pysy paikallaan ja päällinen on ryppyinen kun sohvalla istuu. Valmistajan mukaan tämä on sohvan ominaisuus ja ihan normaalia, ettei kangas ole ryhdikkäästi paikallaan. Tuon ominaisuuden olisi myyjä voinut myynti vaiheessa kertoa, jolloin olisi tämä kyseinen sohva jäänyt ostamatta. Kolmatta saman valmistajan valmistamaa sohvaa ei kotiin enää koskaan tule. Taidan seuraavaa miettiä Kaanin tai Interfacen mallistosta.

• home2000
        Buffy.73 kirjoitti:

Tuli ostettua Camp sohva, kun aikaisemmasta Adean sohvasta oli hyvä kokemus ja ensimmäinen sohva oli laadukas. Samaa ei voi sanoa tästä Camp sohvasta, missä kangas ei pysy paikallaan ja päällinen on ryppyinen kun sohvalla istuu. Valmistajan mukaan tämä on sohvan ominaisuus ja ihan normaalia, ettei kangas ole ryhdikkäästi paikallaan. Tuon ominaisuuden olisi myyjä voinut myynti vaiheessa kertoa, jolloin olisi tämä kyseinen sohva jäänyt ostamatta. Kolmatta saman valmistajan valmistamaa sohvaa ei kotiin enää koskaan tule. Taidan seuraavaa miettiä Kaanin tai Interfacen mallistosta.

Meillä on Kaanin jazz ruokaryhmä.
        8kpl tuoleja ja pöytä.
        Tuolit on valkoista nahkaa.
        Ovat todella upeat. Olleetmeillä nyt 3½ vuotta ja on tykätty tosi paljon.
        On usein vieraat huomanneet ja sanoneet, että on upea ja persoonallinen ruokaryhmä - ei ole koskaan mistään muusta kalusteesta noin sanoneet.
        Tuolit ja pöytä on ihan kuin uudet vaikka ovat lapsiperheen käytössä.
        Olen tietysti nahkaa puhdistanut marseillesaippualla.
        Sain siitä vinkin kun lähetin kyselyn Kaanin tehtaalle.
        Olin huolissani silloin kun tuolit oli uudet ja tuli heti tahra. Neuvoivat hankkimaan ko. saippuaa ja kyllä onkin erinomainen puhdistusaine nahalle.
        Vaihdetaan sohva ensi vuonna ja kaanin insidea on tutkittu netistä tarkkaan.
        Onko siitä kokemuksia ?
        Niillä on uusi mallisto mobile - onko siitä kokemuksia ?

• sohvailija
        home2000 kirjoitti:

Meillä on Kaanin jazz ruokaryhmä.
        8kpl tuoleja ja pöytä.
        Tuolit on valkoista nahkaa.
        Ovat todella upeat. Olleetmeillä nyt 3½ vuotta ja on tykätty tosi paljon.
        On usein vieraat huomanneet ja sanoneet, että on upea ja persoonallinen ruokaryhmä - ei ole koskaan mistään muusta kalusteesta noin sanoneet.
        Tuolit ja pöytä on ihan kuin uudet vaikka ovat lapsiperheen käytössä.
        Olen tietysti nahkaa puhdistanut marseillesaippualla.
        Sain siitä vinkin kun lähetin kyselyn Kaanin tehtaalle.
        Olin huolissani silloin kun tuolit oli uudet ja tuli heti tahra. Neuvoivat hankkimaan ko. saippuaa ja kyllä onkin erinomainen puhdistusaine nahalle.
        Vaihdetaan sohva ensi vuonna ja kaanin insidea on tutkittu netistä tarkkaan.
        Onko siitä kokemuksia ?
        Niillä on uusi mallisto mobile - onko siitä kokemuksia ?

Meillä on ollut yli kolme vuotta käytössä Kaanin Inside sohvaryhmä.
        Ollaan oltu erittäin tyytyväisiä sekä siihen että aiemmin hankkimaamme jazz ruokaryhmään ja Tv tasoihin.
        Ovat tyylikkäitä ja kaikki ovat edelleen kuin uusia.

• Huono kokemus
        Buffy.73 kirjoitti:

Näitä tapauksia koskien Adean "rentoa" olemusta on monia ja tyytymättömiä asiakkaita enemmänkin. Adea toimitti uudet tyynyt, mutta ne käyttäytyiväy täysin samanlaisesti vaikka lupasivat näiden palautuvan hiljalleen istumisjäljistä. Muutosta ei todella tullut ja jokaisen istumisen jälkeen tulee noin 10cm painauma, joka ei palaudu kuin kovalla tamppauksella ja kankaan vetämisellä.
        Olen vienyt asian syystä kuluttajariitalautakuntaan. Suosittelen muillekin, joilla sohvat syvillä kuopilla ja selkänojatyynyt irvistelevät ja puolikuun muotoiset, viekää asia ratkaistavaksi ja vaatikaa korvausta! Kyse on todella surkeasta laadusta ja täten virheestä. En voi yleistää Adeaa huonoksi, mutta tämä minun Play malli tilauskankaalla (sekä muiden tapauksia jotka tiedän nyt vasta...) ei todellakaan ole sellainen kuin voisi olettaa sohvan olevan. Mutta myös Adean sekä Vepsäläisen kieltäytyminen palauttaa rahat tai korjata virhe on kyllä antanut erittäin kielteisen kuvan yrityksestä.

• Play ok
        Huono kokemus kirjoitti:

Näitä tapauksia koskien Adean "rentoa" olemusta on monia ja tyytymättömiä asiakkaita enemmänkin. Adea toimitti uudet tyynyt, mutta ne käyttäytyiväy täysin samanlaisesti vaikka lupasivat näiden palautuvan hiljalleen istumisjäljistä. Muutosta ei todella tullut ja jokaisen istumisen jälkeen tulee noin 10cm painauma, joka ei palaudu kuin kovalla tamppauksella ja kankaan vetämisellä.
        Olen vienyt asian syystä kuluttajariitalautakuntaan. Suosittelen muillekin, joilla sohvat syvillä kuopilla ja selkänojatyynyt irvistelevät ja puolikuun muotoiset, viekää asia ratkaistavaksi ja vaatikaa korvausta! Kyse on todella surkeasta laadusta ja täten virheestä. En voi yleistää Adeaa huonoksi, mutta tämä minun Play malli tilauskankaalla (sekä muiden tapauksia jotka tiedän nyt vasta...) ei todellakaan ole sellainen kuin voisi olettaa sohvan olevan. Mutta myös Adean sekä Vepsäläisen kieltäytyminen palauttaa rahat tai korjata virhe on kyllä antanut erittäin kielteisen kuvan yrityksestä.

Meillä on noin 2 vuotta vanha Play sohva ja täytyy sanoa, että olemme erittäin tyytyväisiä. Suosittelimme samaa ystävillemmekin ja he ovat myös olleet iloisia hankinnastaan.
        Toki höyhentyynyt tarvitsevat säännöllistä pöyhintää, mutta meillä kun on aina ollut höyheniä, niin asia on tuttu.
        Kannattaisi siis varmaan kiinnittää sohvan sisuksiin huomiota sitä ostaessa...

• jiiskis
        Huono kokemus kirjoitti:

Meillä on ollut Alcantara-päällysteinen Camp kulmayhdistelmä jo viisi vuotta ja oikein hyvässä kunnossa on edelleen.

• Ipanna1975
        jiiskis kirjoitti:

Meillä on ollut Alcantara-päällysteinen Camp kulmayhdistelmä jo viisi vuotta ja oikein hyvässä kunnossa on edelleen.

Meillä on ollut kaksiosainen CAMP-kulmasohva vuodesta 2004. Parasta siinä on kangas - olin fiksu ja valitsin ALCANTARA-kankaan!! Enää en voisi kuvitella sohvaa, jossa olisi normaali kangas. ALCANTARA on paras mahdollinen - varsinkin nyt kun on 2 pikkulikkaa. Ainoa miinus - kissa naarmutti reunustoja - sitä ei Alcantarakaan kestänyt. Olen kysynyt mitä maksaisi uudet kankaat - itse sohva kun on muuten niin hyvässä kunnossa. Uudet alcantarat olisi maksaneet about 1.700 egee - joten nyt pärjätään toistaiseksi näillä kissan repimillä. Katotaan sitten kun pikkumuksut ovat hieman vanhemmat mitä tehdään - satsataanko uusiin kankaisiin vai meneekö koko sohva vaihtoon.
        Camp on siis ollut hyvä ostos - ja älä mene ostaan mitään muuta kangasta kuin ALCANTARA!!

• Juppistajuu
        Ipanna1975 kirjoitti:

Meillä on ollut kaksiosainen CAMP-kulmasohva vuodesta 2004. Parasta siinä on kangas - olin fiksu ja valitsin ALCANTARA-kankaan!! Enää en voisi kuvitella sohvaa, jossa olisi normaali kangas. ALCANTARA on paras mahdollinen - varsinkin nyt kun on 2 pikkulikkaa. Ainoa miinus - kissa naarmutti reunustoja - sitä ei Alcantarakaan kestänyt. Olen kysynyt mitä maksaisi uudet kankaat - itse sohva kun on muuten niin hyvässä kunnossa. Uudet alcantarat olisi maksaneet about 1.700 egee - joten nyt pärjätään toistaiseksi näillä kissan repimillä. Katotaan sitten kun pikkumuksut ovat hieman vanhemmat mitä tehdään - satsataanko uusiin kankaisiin vai meneekö koko sohva vaihtoon.
        Camp on siis ollut hyvä ostos - ja älä mene ostaan mitään muuta kangasta kuin ALCANTARA!!

Meillä yläkerrassa adean band-sohva, nyt jo 5 vuotta vanha, villakangastyppinen kangas. Todella hyvin kestänyt, kuin uusi, väri tummanharmaa. Kolme lasta päivittäin hyppii sohvalla. Alakerrassa on vaalea, beigen värinen adean camp-sohva, joka nyt 4-vuotias, kangas myös eläväpintainen, villakangastyyppinen. Tämäkin sohva on kuin uusi, vaikka nämä kolme lasta ovat kavereidensa kanssa sillä hyppineet. Mitenkään erityisesti ei olla sohvia varottu. Painaumia ei ole tullut, bandin tyynyt voi aina pöyhiä ja näyttävät taas muhkeilta. Voin kyllä suositella.

Ruokailutilassa miellä on kaanin jazz-tuolit alcantaralla, kohta 6 vuotta vanhat nekin. Alcantara on ikävä kyllä pettymys ollut, nuhjaantuneen näköinen, onneksi tuoleissa on irrotettava päällinen. Muuten nuo tuolit ovat olleet ihanat, emmekä aio vaihtaa. Tykkäämme kovasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5171
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2839
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2478
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1819
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1610
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1334
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1298
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1197
    Aihe