Serviceone ?

Pee

Kellään kokemuksia? Sama toimintaperiaate Laatutakuun kanssa?

13

3110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juupajuppaa

Jooh, minulla itselläni ainakin ei ole kovin hyvää sanottavaa. Kuulun niihin onnettomiin joita höynäytettiin, sanottiin että kaikki on valmiina ja senkuin alat koulutuksen jälkeen hommaamaan asiakkaita.

Noh, ensinnäkin, kaikki kuullosti reilulta, minulla ei ollut yhtään pääomaa aloittaa yritystä joten sovimme että maksan fr-maksun jälkikäteen. Koulutuksen jälkeen joka kesti 9pvä alettiinkin sitten jo kysellä että missäs maksut viipyy, tulosta pitää syntyä, rahaa ei ollut joten Finnveralta sitä hain ja sain, sillä heillä on paperityöt hyvin hallussa, kaikki näyttää hyvältä paperilla ja puhujat ovat parhaasta päästä. Luvataan maat ja taivaat ja me epätoivoiset tartutaan syöttiin.

Pistin pillit pussiin kun minulta alettiin periä toista fr-maksua, muutenkin juttu alkoi haistaa kun vasta myöhemmin sai tietää että työvaatteita ollaan vielä suunnitteilla, kirjapitofirmaa etsitään vielä...hmmm, eikö kaikki ollutkaan valmiina.

En suosittele, minusta tämä toiminta on tietyllä saralla jopa lainvastaista. Nyt olen onnellisesti velkaantunut ja maksan virheestäni vaivaiset 10v kiltisti ja en enää ikinä luota kuin harvoihin ja valittuihin ihmisiin.

• Pee

Siis mistä maksat kymmenen vuotta?

• fasfasfa
        Pee kirjoitti:

Siis mistä maksat kymmenen vuotta?

yritysveloista, saatan tosin tehdä iltatöitä ja maksaa suurempaa erää kuussa niin voisi päästä neljälläkin....

fr-maksu, koulutus, hotellit, laitteet ja välineet, sun muut kulut vakuutuksineen kaikkineen vei kivasti rahhoota. Mutta eipä tässä voi mitteen, tapahtui, ja tilanne korjattu kohtapuolin onneksi.

• yrittäjä12345

Ihmettelen missä sinua on höynäytetty?
        Jos olet yrittäjä ei kukaan tule tekemään kaikkia valmiiksi vaikka olisi kuinka hyvä franchise-ketju.

Miten voit aloittaa yritys toimintaa jos ei ole pääomaa? Velalla on riski korkealla.

Miksi pistit pillit pussiin?
        Olisit opetellut ja hankkinut asiakkaita.

Vaikeuksia tulee joka yritys toiminnassa melkein joka päivä. Vaikeudet on tarkoitus voitta!!.

Jos yritys toiminta kaatui työvaatteisiin ja kirjanpito yritykseen, voi voi se saa kaatua sitten.

Miksi ette itse hommannut kirjanpito yritystä? Oliko sopimuksessa kielletty!

Oletko oikeasti miettinyt sitä syytä miksi lopetit? Oliko muita syitä?

• outoa on

olisi hauska jutella kanssasi ja samassa veneessä täällä ,mut et sä joudu sitä lainaa maksaa huijari firma joutuu pian kuseen.täs vaan ei voi puh numeroita antaa jos keksit jonkin keinon jolla yhteys

• samassa veneessä
        outoa on kirjoitti:

olisi hauska jutella kanssasi ja samassa veneessä täällä ,mut et sä joudu sitä lainaa maksaa huijari firma joutuu pian kuseen.täs vaan ei voi puh numeroita antaa jos keksit jonkin keinon jolla yhteys

hmmm, olen se kotkan/hyvinkään "yrittäjä" jos sieltä niiden kotisivuilta näet tarpeelliset tietoni...jos voit laittaa minulle kirjeen postitse jossa on yhteystietosi niin voin soittaa sinulle:)

• henkisille

Voi hyvät ihmiset, jos on sukan varressa tai mahdollisuus muuten saada rahaa yritystoimintaan, niin hankkikaa tarvittavat TIEDOT ja perustakaa ihmeessä OMA yritys! Mitä järkeä on kantaa rahaa kaivoon? Voihan avittavaa ja säästävää yhteistoimintaa kehitellä muutenkin kuin että valta ja varat on toisten hanskassa!
      Mikä tässä frankisingissa niin houkuttaa?
      Tietoa on nykyisin hyvin saatavissa ei sen takia kannata ottaa rengasta nenään! Vai?

• entinentekijä
      • Anonyymi

Pahus... Sivua ei löytynyt :D

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mä olin puol toista kuukautta ja koeaikapurun tekivät kun uskalsin kyseenalaistaa mm. työvuorolistan joka ei ollut työvuorolistaa nähnytkään. Onneksi pääsin pois.

• Anonyymi

Asiakaspalvelutilanteessa sain huonoa kohtelua tuon puljun työntekijältä.

• Anonyymi

Ei kyllä kannata töihin tai asiakkaaksi. On syystäki Oulun halvimpia siivousfirmoja. Mutta halvalla ei saa hyvää ja tämän firman kohdalla sen näkee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8139
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2171
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2072
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1698
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1637
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      25
      1116
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1071
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe