Serviceone ?

Pee

Kellään kokemuksia? Sama toimintaperiaate Laatutakuun kanssa?

12

2889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juupajuppaa

      Jooh, minulla itselläni ainakin ei ole kovin hyvää sanottavaa. Kuulun niihin onnettomiin joita höynäytettiin, sanottiin että kaikki on valmiina ja senkuin alat koulutuksen jälkeen hommaamaan asiakkaita.

      Noh, ensinnäkin, kaikki kuullosti reilulta, minulla ei ollut yhtään pääomaa aloittaa yritystä joten sovimme että maksan fr-maksun jälkikäteen. Koulutuksen jälkeen joka kesti 9pvä alettiinkin sitten jo kysellä että missäs maksut viipyy, tulosta pitää syntyä, rahaa ei ollut joten Finnveralta sitä hain ja sain, sillä heillä on paperityöt hyvin hallussa, kaikki näyttää hyvältä paperilla ja puhujat ovat parhaasta päästä. Luvataan maat ja taivaat ja me epätoivoiset tartutaan syöttiin.

      Pistin pillit pussiin kun minulta alettiin periä toista fr-maksua, muutenkin juttu alkoi haistaa kun vasta myöhemmin sai tietää että työvaatteita ollaan vielä suunnitteilla, kirjapitofirmaa etsitään vielä...hmmm, eikö kaikki ollutkaan valmiina.

      En suosittele, minusta tämä toiminta on tietyllä saralla jopa lainvastaista. Nyt olen onnellisesti velkaantunut ja maksan virheestäni vaivaiset 10v kiltisti ja en enää ikinä luota kuin harvoihin ja valittuihin ihmisiin.

      • Pee

        Siis mistä maksat kymmenen vuotta?


      • fasfasfa
        Pee kirjoitti:

        Siis mistä maksat kymmenen vuotta?

        yritysveloista, saatan tosin tehdä iltatöitä ja maksaa suurempaa erää kuussa niin voisi päästä neljälläkin....

        fr-maksu, koulutus, hotellit, laitteet ja välineet, sun muut kulut vakuutuksineen kaikkineen vei kivasti rahhoota. Mutta eipä tässä voi mitteen, tapahtui, ja tilanne korjattu kohtapuolin onneksi.


      • yrittäjä12345

        Ihmettelen missä sinua on höynäytetty?
        Jos olet yrittäjä ei kukaan tule tekemään kaikkia valmiiksi vaikka olisi kuinka hyvä franchise-ketju.

        Miten voit aloittaa yritys toimintaa jos ei ole pääomaa? Velalla on riski korkealla.

        Miksi pistit pillit pussiin?
        Olisit opetellut ja hankkinut asiakkaita.

        Vaikeuksia tulee joka yritys toiminnassa melkein joka päivä. Vaikeudet on tarkoitus voitta!!.

        Jos yritys toiminta kaatui työvaatteisiin ja kirjanpito yritykseen, voi voi se saa kaatua sitten.

        Miksi ette itse hommannut kirjanpito yritystä? Oliko sopimuksessa kielletty!

        Oletko oikeasti miettinyt sitä syytä miksi lopetit? Oliko muita syitä?


      • outoa on

        olisi hauska jutella kanssasi ja samassa veneessä täällä ,mut et sä joudu sitä lainaa maksaa huijari firma joutuu pian kuseen.täs vaan ei voi puh numeroita antaa jos keksit jonkin keinon jolla yhteys


      • samassa veneessä
        outoa on kirjoitti:

        olisi hauska jutella kanssasi ja samassa veneessä täällä ,mut et sä joudu sitä lainaa maksaa huijari firma joutuu pian kuseen.täs vaan ei voi puh numeroita antaa jos keksit jonkin keinon jolla yhteys

        hmmm, olen se kotkan/hyvinkään "yrittäjä" jos sieltä niiden kotisivuilta näet tarpeelliset tietoni...jos voit laittaa minulle kirjeen postitse jossa on yhteystietosi niin voin soittaa sinulle:)


    • henkisille

      Voi hyvät ihmiset, jos on sukan varressa tai mahdollisuus muuten saada rahaa yritystoimintaan, niin hankkikaa tarvittavat TIEDOT ja perustakaa ihmeessä OMA yritys! Mitä järkeä on kantaa rahaa kaivoon? Voihan avittavaa ja säästävää yhteistoimintaa kehitellä muutenkin kuin että valta ja varat on toisten hanskassa!
      Mikä tässä frankisingissa niin houkuttaa?
      Tietoa on nykyisin hyvin saatavissa ei sen takia kannata ottaa rengasta nenään! Vai?

    • entinentekijä
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mä olin puol toista kuukautta ja koeaikapurun tekivät kun uskalsin kyseenalaistaa mm. työvuorolistan joka ei ollut työvuorolistaa nähnytkään. Onneksi pääsin pois.


    • Anonyymi

      Asiakaspalvelutilanteessa sain huonoa kohtelua tuon puljun työntekijältä.

      • Anonyymi

        Ei kyllä kannata töihin tai asiakkaaksi. On syystäki Oulun halvimpia siivousfirmoja. Mutta halvalla ei saa hyvää ja tämän firman kohdalla sen näkee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1713
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1411
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      191
      766
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe