heippa. oisko kellään tietoa mistä sais mahd. halvat lentoliput (meno-paluu) kairoon? ois tarkoitus lähteä sharmiin 3kk mutta kairon kautta mentäis..ja jos jollain on kokemusta niin se olisi suuri helpoitus:)
pelkät lennot egyptiin
13
9954
Vastaukset
- kyllä
Monellakin yhtiöllä pääsee kuten vaikka Lufthansa.
Maksaa n. 500e luokkaa.
Jatko Sharmiin lentäen n. 200-250e luokkaa. - Cleopatra83
Jos olet opiskelija tai nuori, niin kannattaa ehodottomasti kysellä hintoja Kilroylta ja STA:lta. Mitä aikaisemmin liput varaat, sitä halvemmalla pääset. Hintaluokka Kairo-Helsinki välillä on n. 350-800 euroa. Muistathan, että turistiviisumi on voimassa vain 1 kk. Jos haluat lisätietoa, niin vastaan mielelläni.
- kaisa
kiitos vastauksesta. mitenhän toi viisumi.. saakohan sitä anottua 3kk? jos voi niin,miten sitä voi anoa ja mistä?:)
- Cleopatra83
kaisa kirjoitti:
kiitos vastauksesta. mitenhän toi viisumi.. saakohan sitä anottua 3kk? jos voi niin,miten sitä voi anoa ja mistä?:)
Sitä saa kyllä anottua Helsingin Egyptin suurlähetystöstä. Joko menet itse paikanpäälle täyttämään sen anomuksen tai sitten lähetät passin ja muut tiedot postissa. Mutta huom. passia ei saa lähettää vasta kuin pari viikkoa ennen reissuun lähtöä, joten kannattanee mennä itse paikalle. Saat viismuin seuraavana päivänä. Ja se on vielä hyvin tärkeää huomioida, että viisumi astuu voimaan juuri silloin kun se lähetystössä leimataan, joten sinne ei kannata mennä liian aikaisin. Viisumia varten tarvitset asuntosi tai hotellin osoitteen. Ja tietysti syyn siihen, miksi aiot viipyä maassa niin pitkään. En enää muista pitikö olla jotain muitakin papereita mukana. Oletko menossa lomalle vai töihin? Niin se viisumi maksaa 20 euroa.
Tavan turistiviisumiin saa myös anottua lisäaikaa myös Egyptissä, ainakin Kairossa ja Luxorissa, mutta Sharmista en tiedä. En myöskään sitten ole varma, että myöntävätkö ne aina sitä lisäaikaa... - fatimax
Cleopatra83 kirjoitti:
Sitä saa kyllä anottua Helsingin Egyptin suurlähetystöstä. Joko menet itse paikanpäälle täyttämään sen anomuksen tai sitten lähetät passin ja muut tiedot postissa. Mutta huom. passia ei saa lähettää vasta kuin pari viikkoa ennen reissuun lähtöä, joten kannattanee mennä itse paikalle. Saat viismuin seuraavana päivänä. Ja se on vielä hyvin tärkeää huomioida, että viisumi astuu voimaan juuri silloin kun se lähetystössä leimataan, joten sinne ei kannata mennä liian aikaisin. Viisumia varten tarvitset asuntosi tai hotellin osoitteen. Ja tietysti syyn siihen, miksi aiot viipyä maassa niin pitkään. En enää muista pitikö olla jotain muitakin papereita mukana. Oletko menossa lomalle vai töihin? Niin se viisumi maksaa 20 euroa.
Tavan turistiviisumiin saa myös anottua lisäaikaa myös Egyptissä, ainakin Kairossa ja Luxorissa, mutta Sharmista en tiedä. En myöskään sitten ole varma, että myöntävätkö ne aina sitä lisäaikaa...sharmista ei saa viisumia, pitää matkustaa n. tunnin matka al turiin. sieltä saa jatko viisumin
- egyptissä ollut
Hei!
pääset varmasti n.400 e edes takaisin. Katso lähtöjä supersaverin tai e-bookersin kautta. Itse olen menossa kesäkuussa, lennot alle 400 e.
ja sharmiin kannattaa kairosta mennä bussilla..maksaa alle 20 e.Lennot taas 100 e!
jos haluat lisää tietoa, niin kerron mielelläni :)- kaisa
kiitos vastauksesta:) minnekkäspäin egyptiä sä oot suuntaamassa tuolloin kesäkuussa? ja kui pitkäks aikaa? missä majoitut? hotelli?
- egyptissä ollut
kaisa kirjoitti:
kiitos vastauksesta:) minnekkäspäin egyptiä sä oot suuntaamassa tuolloin kesäkuussa? ja kui pitkäks aikaa? missä majoitut? hotelli?
vaan!Mielelläni kerron.:)
Itse olen suuntaamassa kohti Hurghadaa, otan lennot kairoon ja sieltä bussilla/junalla hurghadaan.Menen vain pariksi viikoksi..valitettavasti!entäs itse?aiotko olla kauan ja mitä tekemään menet?:P
Itse vuokraan asunnon..olisi liian kallista mennä hotelliin :/ - kaisa
egyptissä ollut kirjoitti:
vaan!Mielelläni kerron.:)
Itse olen suuntaamassa kohti Hurghadaa, otan lennot kairoon ja sieltä bussilla/junalla hurghadaan.Menen vain pariksi viikoksi..valitettavasti!entäs itse?aiotko olla kauan ja mitä tekemään menet?:P
Itse vuokraan asunnon..olisi liian kallista mennä hotelliin :/olisi mennä sharmiin 3kk.. mul on siel paljo tuttuja ja ne yrittää parhaillaan ettiä töitä mulle sieltä:) miten sait tietoa asumisesta?
miten vuokrasit/vuokraat kämpän? - hellari
kaisa kirjoitti:
olisi mennä sharmiin 3kk.. mul on siel paljo tuttuja ja ne yrittää parhaillaan ettiä töitä mulle sieltä:) miten sait tietoa asumisesta?
miten vuokrasit/vuokraat kämpän?mulle jookosta..osoite on [email protected]
- fatimax
kaisa kirjoitti:
olisi mennä sharmiin 3kk.. mul on siel paljo tuttuja ja ne yrittää parhaillaan ettiä töitä mulle sieltä:) miten sait tietoa asumisesta?
miten vuokrasit/vuokraat kämpän?kämpät on sit kalliita sharmissa, esim. kolmio oli meillä 500 dollaria ja vedet päälle (siis kuussa). sun pitäis työskennellä jollekin länsimaalaiselle yritykselle ja sittenkin palkka menis melkein kokonaan vuokraan. samoin ruoka on myös kallista ja ylipäätäänsä kaikki. shampookin maksaa enemmän mitä suomes.turistirysä niin tietäähän sen.
- lennot
on ollut Malevilla 315e helsinki-cairo-helsinki
Itsekin matkaa Kairoon suunnittelevana löysin vielä halvempia lentoja osoitteesta www.area.fi ja sieltä "lennot". Itse olen menossa joulukuussa ja sinne halvin hinta oli 270 euroa. Kannattaa tsekata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015