Jokos ootte ottanu pyöriä liikenteeseen? Mulla on pyörä jo kaikinpuolin valmiina, mut ei viel kelit anna myöten tääl keskisuomen hujakoilla. Uus pyörä oottaa tallissa ja kauhee hinku päällä. Kyl wappuna viimmestään...
liikenteessä jo?
Gobso
101229
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 10
Vanhimmat
...Täällä etelähämmeessä ollaan paukuteltu.
Totuuden nimissä on kuitenkin sanottava ettei täälläkään helteet ole vaivaksi olleet.
Jyväskylässäkin pari viikkoa, ei nyt ihan joka päivä mutta esim. eilen tosi hyvä keli ja tänään iltapäivällä. Huomenna on kesäkelit kunhan muistaa varoa noita risteysalueita, niissä on pirullista hiekkaa ja hups kun kaatuu helposti.
Jouten kun on tuo niin laitoin seisomaan....
pohojoosenreissu takana ja sillei.
liikenteeseen ,onhan jo kesä ;)
johan täällä keskisuomen hujakoilla on ajettu tämän kuun toisesta päivästä lähtien yli 1000 km, joten kelit on hyvin antanut myöten, mutta vapaa-aikaa on ollut liian vähän. Tulihan tuolloin toinen päivä poikettua Jyväskylän näyttelykin katsastamassa mopolla.
Kyllä täällä Keskisuomessa muutama viikko on jo ajeltu ahkerasti. Muutama päivä pitänyt jättää kelin takia väliin, mutta sitten taasen ajetaan.
Aamuisin saa tosin olla tarkkana.
On tullut jo pikkuhiljaa talven pölyjä tuuletettua.Aamulla tosin oli maa valkoinen täällä lounaiskulmassa mutta muuten on ollut kohtalaiset kelit.
on ajettu jo viikonpäivät joten luulis siellä keskemmälläkin jo pärjäävän :)
onhan tääl välillä ollut parempiakin päiviä, mut tänään tais olla eka päivä pariin viikkoon ettei tullu taivaalta mitään. Nyt on luvattu hyviä kelejä..jopa 15 astetta, joten ei ku pärräilemään..
Luntahan on vielä vaikka minkä verran (vähemmän teillä kuitenkaan) ja lämpötila pyörii parissa asteessa, räntää satanut tänäänkin pitkin päivää jne - 1.5. lähtee jos pystyy. Täällä Keski-Suomen korkeuksilla siis.
7 prätkää olen tänä vuonna liikenteessä nähnyt, vaikka liikun joka päivä autolla.