Pesukoneen alta tulee vettä kun kone pyörii, näin alkoi tapahtua muuton jälkeen.
Mistähän kyseinen asia voisi johtua?
Molemmat letkut ovat kunnolla kiinni ja tasaisella alustallakin kone on, myös pesuainelokerikko on vastikään puhdistettu.
Kiitos
Pesukone vuotaa
4
4993
Vastaukset
- joskus pesukonetta korjaillut
"muuton jälkeen pesukone vuotaa pyöriessään" viasta on vähän vaikee sanoa aukaisematta konetta jolloin näkis mistä se vuotaa. Ettei vain olis ollut liian ronskit muuttomiehet asialla.
- rikki?
Minulla oli edestätäytettävä pesukone, joka alkoi vuotaa alta kauluskumin mentyä rikki. ( se iso lörtsy tiiviste luukun ja pesurummun välissä.)
Tutki, onko siellä taitoksen välissä joku murtuma tai kuluma, mistä vesi saattaa valua lattialle.
Jos näin on, niin kodinkoneliikkeestä saa ainakin tilaamalla uuden tiivisteen, hinta on n. 40e.
Vaihto on hiukan kinkkinen homma, mutta sen pystyy kyllä itsekin vaihtamaan. - Rakentajamies
Onkohan nukkasihti kunnolla kiinni?
Jossain vanhemmissa pesukoneissa on aika terävät reunat siellä, mistä vesiletku menee koneen sisään ja se haitariputki on aika altis halkeamaan. Tarkista, ettei vuoda putken juuresta(koneen päästä) - jjj
Tarkastele konetta ja etsi vuotava kohta. Arvaan että se on " myös pesuainelokerikko on vastikään puhdistettu ", olisiko huonosti paikoillaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351