MIkä Stripped -albumin biiseistä iskee teihin eniten?? Siellä on varmasti monta. Mut sanokaa ne. :)
Muhun iskee tuo Fighter.
Stripped.
9
738
Vastaukset
- Hippo
Beatiful, Gruz, Keep on singig my song, Walk a way. Näistä olisi sinkut pitänyt lohkaista, eikä pelkästään Beatifulista...
- dirtty
dirrty. lohkastiin singlenäkin. oli megahitti kautta maailman!
- simple
dirtty kirjoitti:
dirrty. lohkastiin singlenäkin. oli megahitti kautta maailman!
Minun ovat... Walk Away (mahtava biisi), Cruz, Soar, Keep On Singin' My Song ja Make Over.
- vanilla.
Fighter ehdottomasti! Sekä tietenkin cruz, jossa h'n laulaa tosi hyvin! Ja löytyy sieltä muitakin hyviä biisejä kuten Walk away.
- B&W
Omat suosikit siltä:
Fighter
Loving Me 4 Me
Impossible
Get Mine, Get Yours (Miks tätä ei julkaistu sinkkuna!?) - Giovanna
Kaikki biisit iskevät omalla tavallaan, mutta Walk Away on kyllä todella kaunis ja upea Blues-henkinen biisi :) Loving me 4 me on myös aivan ehana herkistelybiisi ja jotenkin niin erilainen...Pidän myös kovasti levyn viimeisestä kappaleesta Keep On Singin' My Songista, se jotenkin viehättää pituudellaan ja tyylillään. :)
- Giovanna
Aika moni vastasi yhdeksi suosikkikappaleistaan Keep On Singin' My Songin, niin mikä teitä viehättää kyseisessä kappaleessa?:) Minä pidän siitä kovasti ensinnäkin, kun se viehättää pituudellaan (kuusi minuuttia kaksikytäyhdeksän sekuntia) ja on jotenkin sellainen hyvä lopetuskappale :)
- Hippo
Giovanna kirjoitti:
Aika moni vastasi yhdeksi suosikkikappaleistaan Keep On Singin' My Songin, niin mikä teitä viehättää kyseisessä kappaleessa?:) Minä pidän siitä kovasti ensinnäkin, kun se viehättää pituudellaan (kuusi minuuttia kaksikytäyhdeksän sekuntia) ja on jotenkin sellainen hyvä lopetuskappale :)
Hyvissä kappaleissa loksahtaa kaikki kohdalleen, joten on hankala mainita mitään erikoista ominaisuutta joka tekee siitä hyvän. Christinan ääni sopii tuollaisiin biiseihin todella hyvin. :)
- melkein kaikki,
mut muhun kolahtavat eniten The Voice Within, Underappreciated, Fighter tietty ja I'm OK sekä Dirrty. Tosi hyvä albumi kaikenkaikkiaan x)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?373982- 1003534
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1103457- 783205
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m883184Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862845- 352630
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472519- 692513
- 952259