kokemukseni..

miisa

..aromahieronnasta oli mieluisa, tyytyväinen olen..
kävin levillä..maksoi 55 euroa..
kesti tunnin.. rento olo tuli..
öljy jolla hierottiin tuoksui hyvälle..
hierottiin selkä, hartiat, niska, kädet, jalat, kaula.. melkein nukahdin:) hyvä kokemus.. suosittelen:)

6

1645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä

mullakin oli hyvä kokemus mutta onko jollain tietoa voiko aromaterapialla ihan oikeasti hoitaa sairauksia tms. vai onko enemmän rentoutusjuttu?

• ammattitaitoinen

Aromaterapeutti, niin varmaankin voi löytää sopivat öljyt määrättyihin sairauksiin.
        Pitää vain tarkistaa, että on sellainen jolla on oikea koulutus.
        Kosmetologit monet tekevät myöskin aromahierontaa, mutta se on enemmän rentouttavaa.

• Stiina
        ammattitaitoinen kirjoitti:

Aromaterapeutti, niin varmaankin voi löytää sopivat öljyt määrättyihin sairauksiin.
        Pitää vain tarkistaa, että on sellainen jolla on oikea koulutus.
        Kosmetologit monet tekevät myöskin aromahierontaa, mutta se on enemmän rentouttavaa.

Öljyillä on hoidettu vuosituhansia sairauksia. Jos taidot on unohdettu, ne on kaivettava uudelleen esiin. Viime aikoina on kovasti kritisoitu rankkoja lääketieteellisiä hoitoja, joita hoidettavat eivät tunnu kestävän. Ihmetyttää vaan ketä varten hoidot suunnitellaan, jos ei potilaita. Aromaterapian tulee elvyttää ja vahvistaa sairasta siten, että hänen omat voimavaransa riittävät korjaamaan heikentyneen elimen.

• paiwi

Aromahierontaa ja -terapiaa ei oikein voi verrata toisiinsa, sillä -hieronnassa käytetään erilaisia öljyjä kuin -terapiassa. Aromaterapialla voidaan hoitaa terveyttä ennaltaehkäisevästi, kun taas -hieronta on pelkästään rentoutukseen. Kokemusta omaan kummastakin.

• käytetään.

Itse teen aromahierontaa,mutta käytän kyllä erilaisia eteerisiä aitoja öljyjä.
        Teen aina sekoituksen asiakkaan toiveiden mukaan, mutta en rupea hoitamaan kenenkään sairauksia.
        Joten samanlaista terapiaa saa vaikka tekeekin
        aromahierontaa.
        Pitää vain hallita öljyt ja niiden sekoitukset.
        Hoidot tehdään yleensä erilaisina sarjoina jos asiakas pitää aromahieronnasta.

• snakke

voi ku pääsis kans :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4777
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2083
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1782
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      174
      1400
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1281
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1096
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      16
      1077
    8. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      993
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      300
      977
    10. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      966
    Aihe