Motorola E-1000, onko hyvä ostos?

terdd

Eli katselin internetistä ja motorolan e-1000 vaikuttaisi sisältävän eniten tarvitsemiani ominaisuuksia. Se on kuitenkin aina iso summa rahaa joka palaa, joten onko kännykkä hyvä peli? Jotain arvosteluja luin ja omistajat kehuivat sitä, joten innolla odottelen ovatko muut samaa mieltä. Mikä tekee siitä hyvän ja onko haittapuolia, naarmuuntuuko tuo ruutu helposti? kiitos jos joku valaisisi asiaa.

5

1010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osku31

Itse hommasin kyseisen luurin tos 1 1/2-2 kk sitten ja olen ollut ihan tyytyväinen. Ainoo ongelma alussa oli saada mp3 menemään puhelimen muistiin, vaan nyt sekin onnistuu.

Jos jotain pitää negastiivistä sanoo niin se on sit toi kalenteri, vielä en ole keksinyt mistä saa tarkistettuu puhelimimeen asetetut päivät ja niiden sisällöt.

Ohjekirja on aika surkee esitys kaiken kaikkiaan, mutta muuten tuo on ollut ok peli.

Näyttöä en ole saanut naarmuuntumaan ainakaan vielä, tosin olen pitänyt sitä aina tollaisessa sampsoniten tekemässä kotelossa jonka hommasin Claes Ohlssonilta, siihen se sopi todella hyvin.

Tosin nyt tota E1000 mallii saa aika halvalla...alle 200€ joten ominaisuuksiin nähen minusta se ei ollut kallis kun aattelee että siinä on 2 kameraa, mp3 soitinja soittoäänet, bluetooth...kuin että maksat esim. perus sampasta, eerikistä, tai nokialaisesta n.100-150€ ja ominaisuuksia sitten on juuri ja juuri se kamera ja melodiset soittoäänet.

Plussana on isot näppäimet ja näyttö, mutta nää on näitä makukysymyksiä aina puhelimien kanssa, joitakin se miellyttää ja joitakin ei...

• osku31

juuh tuli vaan mieleen...katso mistä ostat, netissä hinnat liikkuu n.180€ - yli 300€. Puhelinta saa tai sai Gigantista 189€

Jos netistä meinaat tilata seuraa mikrobitin hintaseurantaa mb:netissä

• chjv

hienohan se on , mutta siinä ei akku kestä ja muutenkin on todella buginen kännykkä
      En suosittele!!!

• täällä

en suosittele. Nokialaiseen verrattuna sekava "käyttöliittymä". Ja se kaikkein surkein asia on akun kestämättömyys. Välillä akun saa ladata päivittäin, soitat sitten tai et.

• asiasta tiätävä

Puhelin on todella hieno ja kaikki sen ominaisuukset myös mutta jos jaksa lataa akkua joka päivä niin kanata osta koska laitoin kaksi päivä sitte akku täytee ja nytten vaikka en ole soitanu mihinkän tai edes paljon mitä ehkä kamera ja videota käytäny jonkin verran niin se onjo yksi piste jäljel akusta jos kolme on täydet
        mutta luin jostain että sitä pitaa ladata 16 tuntia niin en ole latanut niin kauan ehkä se voi johtua siitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      148
      6891
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2538
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      47
      1760
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1421
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1285
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1107
    7. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1073
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1065
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1059
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      63
      976
    Aihe