Lihavien tapaaminen

Tietenkin lihava

Löytyisikö kiinnostuneita kehittelemään ideaa lihavien naisten tapaamisesta, jossa lihavia naisia ihannoivat miehet voisivat kaikessa rauhassa ihailla meitä lihavia. Naisilla pääsyvaatimuksena tapaamiseen olisi vähintään 120 kg, miehillä ei rajoitusta, kunhan vaan ovat aidosti kiinnostuneita lihavista naisista.

62

10476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eilatti

      Jos vaan ei toi painoraja olis noin tarkka. Eikös se pituus/painosuhde olis tärkeempi kriteeri? Meinaan vaan, kun en pääsis mukaan painon mukaan, mutta leveyttä kyllä löytyy yhtä paljon, kuin pituutta. En siis ole ylipainoinen, vaan reippaasti alimittainen. ;DDD
      Voispa olla tosiaan mukavat festarit.

    • Kiinnostunut/Lahti

      Kiva idea, kun vaan toteutuisi. Pistä homma alulle niin saat muita mukaan! Et varmaan jää yksin...

    • XL Sexy

      Kylläpä oli loistava idea!

      Ilmottaudun heti mukaan ja tulen "lihapatojen" ympärillä viihtyneiden ystavävieni kanssa festareille.
      Ja kaikki vakavamieliset, varsinkin miehet...Älkää missään nimessään nimessä vaivautuko katselemaan tai tulemaan lähelle. Pysykää kaukana ja katselkaa toivumuslistaanne... ;)))

      Olen edelleenkin sitä mieltä, että parempi muutama kilo yli kuin ali. Ja ennenkaikkea kauniit kasvoni hymyilevät muille hamppamille kuikeloille ;))
      Se on äly ja itsetunto, joka jyllää..
      Terv.Sexywoman

    • Myös lihava

      Minnekähän päin Suomea tätä tapaamista suunnittelette. Toivottavasti jonnekin muualle kuin etelä-suomeen, niin olisi paremmat mahdollisuudet meillä "maalaisillakin" päästä mukaan ko. tapahtumaan.

      Sinällään erittäin hyvä idea, lihavien naiset tapaaminen. Ei maailma ole pelkästään kauniiden ja rohkeiden. Tokihan lihavissakin on molempia, mutta yleensä meitä vaan aliarvostetaan ja hyljeksitään.

      Kaikki vaan innolla mukaan, vaikka nyyttäri periaatteella ja kait sitä yhdessä jokin paikka jostain saataisiin minne mentäisiin!!

    • pienpyöriä

      Tosiaan, kuten jo ylempänä, 120kg on aika hurja tavoite mulle, kun olen vain 150cm pitkä, mut lupaan yrittää tavoitepainoon...

    • Ison naisen ihailija

      Hei!
      Kerrankin on joku kehittelemässä tosiaan kannatettavan tapahtuman. Olenpas varma, että tällä on oleva sosiaalinen tilaus, senhän todistavat esimerkit maailmaltakin. Odotan todella malttamattomana osallistumista tuollaiseen tilaisuuteen. Toivottavasti sellainen järjestyy ja siitä tulee kunnon traditio; onhan meillä jo Miss XL -kisat. Siinähän sinänsä kauniit naiset ovat lähes anorektikkoja tosi runsaasta naisesta pitävän silmissä eli tässä savutetaan ihan uudet ulottuvuudet lukuisten tuollaista tilaisuutta kaipaavien nautittavaksi. Toivon vilpittömästi onnea tapahtuman suunnittelulle ja siile, että se todella järjestyisi. Suoraan sanoen - tapaamisiin ...

    • rehevä-lady

      siis kerrassaan mahtava idis, se on tavallaan sellainen tapamaaminen missä voi kohdata tarpeet, katseet,rakkauden eli jokainen voi halutessaan saada haluamansa tai löytää omansa. tälle asialle on kerrassaan mahtava tilaus!!
      minusta kuitenkin se painorajoitus on vähän niin ja näin että se on niin suhteellista.
      tämä kyllä saavuttaa suosionsa, ja varmasti mukana!

    • Innostunut s...

      Hieno ajatus. Eikö voisi lisäksi ajatella, että ihanat runsaat naiset ryhtyisivät käymään pk-seudulla ja muuallakin bilettämässä tai "ulkoilemassa" aina tietyssä paikassa ja sana kiertämään. Kyllä komiat pyrkivät ihanien seuraan.

    • Ison naisen ihailija

      Hei!
      Huomaatkos, ihana keskustelun aloittaja, että ehdotuksesi on myötätuulessa! Mitä tulee painokriteeriin, voisi olla reilua ottaa tuon 120 kg:n ohella käyttöön jokin painoindeksiraja, jolla myös pääsisi. Se olisi lyhyemmille ihanille pullukoille oikeudenmukainen. Esitän siis, että painoindeksi 45 tulisi myös kyseeseen; esim 155 senttiä pitkälle riittää sen mukaan jo reilun 108 kilon paino. Vastaavaan painoindeksilukuun esin 170 senttiä pitkä yltää vasta 130 kilon painolla. Mutta pääasia, että tapahtuma saataisiin järjestymään alkavan kesäkauden aikana ja että sinne tulisi paljon porukkaa sekä miehiä että naisia. Tällaiseen tilaisuuteen pääsemisestä kannattaa kyllä miehiltä pyytää reilukin osallistumismaksu 50-70 euroa ehkä, riippuen järjestelyistä. Majoitukset tietenkin sitten jokainen halujensa mukaan. Eli mikähän olisi seuraava toimenpide, kun tarvetta tällaiselle näyttää kovastikin olevan... jään odottamaan malttamattomana

    • muodollinen nainen

      täällähän saatu jotakin mukaansa tempaavaa aikaan, tälläistä on jo odoteltukin. missä ne organisaattorit lymyilevät eikun homma aloitukseen saadaan ihmiset liikkeelle ja jännittäviä tapaamisia aikaiseksi.
      miehet teille haaste aloitteen tekoon!

    • Tietenkin lihava

      Minä se heitin idean tähän lihavien tapaamiseen ja perään kuulutin innostuneita ihmisiä järjestämään tapaamista. Itse en useistakin eri syistä johtuen pysty tällaistä tilaisuutta järjestämään, mutta tarjoan kyllä rajoitukseni huomioon ottaen apuani asian toteuttamiseen. Voisihan järjestelyorganisaatiossa olla sekä naisia että miehiä, kun vaan joku todella innokas ja järjestelytaitoinen tarmokas ihminen jalostaisi tätä ideaa eteenpäin. Idea on siis vapaasti käytettävissä. Olisihan se kiva, jos tapahtuman saisi järjestettyä jonnekin hieman keskemmälle Suomea. Yleensä kaikki tapaamiset ovat jossain eteläisessä Suomessa ja ei niihin täältä kauempaa tule lähteneeksi mukaan.

      Alun alkaen heitin tuohon tapaamiseen rajaksi vähintään tuon 120 kg, mutta kuten eräs kirjoittaja tuossa heitti, niin tuo painoindeksi on erittäin hyvä juttu. Tarkoitukseni oli tuon painorajan laittaessani, että mahdolliseen tapaamiseen todellakin tulisi ne aivan oikeasti lihavat naiset, eivätkä sellaiset joilla on kilo taikka kaksi liikaa ja heidän elämänsä kaatuu juuri siihen paikkaan. Silloin kun paikalla on kaikki tasavertaisesti lihavia on tunnelmakin varmasti paljon leppoisampi ja ei kenenkään tarvitse niitä kilojaan hävetä. Tosin en näe muutenkaan mitään syytä, että miksi lihavien pitäisi kilojaan hävetä, minä ainakin kannan kiloni itse ylpeänä ja jopa nautinkin niistä.

      Hieman ihmettelen, että missä ovat ne miehet, jotka tuolla chatin taikka treffien puolella suorastaan kuolaavat meidän lihavien naisten perään. Eivätkö uskalla täällä rohkeasti ilmaista kantaansa ja tulla mukaan porukkaan. Joten tulkaahan kaikki ihanat lihavista naisista kiinnostuneet miehet mukaan keskusteluun vai pitääkö teitä alkaa nikkienne perusteella haastamaan mukaan keskusteluun sekä tapahtumaan, senkin saatan pian tehdä. Ihan kokemuksestani tiedän, että teitä todellakin on olemassa ja paljon.

      Nyt vaan pitää toivoa, että sellainen todella innokas porukka löytyisi tätä tapaamista toteuttamaan ja tästä unelmasta tulisi totta!!

      • niin, että

        ? naisilla on painoindeksi-raja, mutta miehillä ei?


      • Tietenkin lihava
        niin, että kirjoitti:

        ? naisilla on painoindeksi-raja, mutta miehillä ei?

        Kyllä olet asian ihan oikein päätellyt, niin on asiaa ajateltu. On paljon miehiä, jotka ihannoivat lihavia naisia ja näin suomme heille mahdollisuuden päästä reilusti meitä tapaamaan ja ihailemaan :-))


      • Lihavista pitävä

        Tässä olisi yksi mies,joka todella pitää lihavista naisista, mutta ei tiedä mistä löytyisi. Jospa nyt tärppäisi. Olen valmis ottamaan yhteyttä "yhteyshenkilöön" kun sellainen löytyy. Ilmoitelkaa tällä palstalla.


      • TietenkinLihava
        Lihavista pitävä kirjoitti:

        Tässä olisi yksi mies,joka todella pitää lihavista naisista, mutta ei tiedä mistä löytyisi. Jospa nyt tärppäisi. Olen valmis ottamaan yhteyttä "yhteyshenkilöön" kun sellainen löytyy. Ilmoitelkaa tällä palstalla.

        Voit vaikka laittaa postia tähän osoitteeseen, niin voin jotain tietoa sinulle kertoa, tosin riippuen siitä, että mitä todellisuudessa olet hakemassa, mutta kirjoittetele niin vastailen sinulle. Osoite on siis,, [email protected]


      • lihavista pitävä
        TietenkinLihava kirjoitti:

        Voit vaikka laittaa postia tähän osoitteeseen, niin voin jotain tietoa sinulle kertoa, tosin riippuen siitä, että mitä todellisuudessa olet hakemassa, mutta kirjoittetele niin vastailen sinulle. Osoite on siis,, [email protected]

        Ei aukee osoite [email protected] Kirjoittelepa muuta onko asia edennyt.Tarkoitukseni on tutustua lihaviin , sanotaan näin tässä vaiheessa.Kone herjasi, että yo osoitteen sivua ei voida avata. T.Lihavista pitävä


      • TietenkinLihava
        lihavista pitävä kirjoitti:

        Ei aukee osoite [email protected] Kirjoittelepa muuta onko asia edennyt.Tarkoitukseni on tutustua lihaviin , sanotaan näin tässä vaiheessa.Kone herjasi, että yo osoitteen sivua ei voida avata. T.Lihavista pitävä

        Kyllä sähköposti osoite [email protected] on toiminnassa oleva osoite ja siihen postit tulevat perille. Ainakin itselläni se toimi moitteettomasti, kun laitoin siihen postia toisesta osoitteestani.

        Valitettavasti tämä tapaaminen tuskin tulee onnistumaan,koska niitä halukkaita järjestäjiä ei hakemisesta huolimatta ole ilmaantunut ja kuten tuolla aikaisemmin olen jossain kertonut, en itse tälläistä tapaamista pysty järjestämään. Sinällään sääli, koska selvästikin tarvetta tälläiselle tapaamiselle olisi ollut. Tästä olisi ollut helppo muokata kaikkia tyydyttävä tapaaminen. Täytyy vaan toivoa, että jotkut rohkeat tarttuisivat edelleenkin toimeen ja järjestäisivät tapaamisen jonnekin päin suomea.


    • ideaa tos on..

      Keksikää kiva nimi..vaikka esim.XXXL-Fann...
      sana lihava kuulostaa kaameelta.
      Päästäskö mekin 80kg..eteen päin painavat naiset mukaan?? Aurinkoista kevättä kaikille!

      • kamala

        sana, kun se on just niinkuin asia on. Ikävää, jos ei kestä puhua asiasta sen oikealla nimellä. Minä olen lihava eikä se muuksi muutu xxxxl:llä, rubensittarella, obesilla tai muulla yhtä hienolla sanalla.

        Kehitteillä oleva tapaaminen vaikuttaa mielenkiintoiselta. Ja siihen osallistujilta vaaditaan erityisen suurta huumorintajua ja positiivisuutta. Vaan sitähän meissä lihavissa on, vaikka muutamalle kukkakepille jaettavaksi.

        Mulla komeilee jääkaapin ovessa postikortti, jonka ostin joitakin vuosia sitten Uppsalasta. Siinä on kaksi naista, joista toinen laiha sekä kuivakka ja toinen iloisesti rehevä. Kortin teksi suomennettuna on: Mielummin ylipainoinen kuin "paskantärkeä". Ja tytöt - niinhän se on - eikös vaan.

        Tapaamista odottaen!!!


      • rehevä-lady

        rakkaale lapselle on tietenkin saatava nimi:
        -muodokkaat
        -rehevien naisten kokoontumisajot
        -tule ja puserra
        jne....


      • Herra 44

        Ei ole lihava vaan himottavan naisellinen nainen.


    • leijonana

      Tottakai mukana ollaan jos joku saa järjestelyt käyntiin . Ruuhkasuomen ulkopuolella aina parempi ois . Ajatus on tosi hauska .

    • TietenkinLihava

      Hei kaikille kiinnostuneille !

      Olen rekisteröinyt tämän nimimerkin siksi, että voisitte "huomaamatta" ilmoitella, että oletteko todellakin aidosti kiinnostuneita tälläisestä tapaamisesta. Sekä, jos mahdollisesti näin löytyisi se porukka, joka tahtoisi alkaa tapahtumaa järjestämään.

      Huomautan kuitenkin, että en tällä osoitteen rekisteröinnillä sido itseäni tämän tilaisuuden järjestäjäksi, mutta kuten tuolla aikaisemmin kerroin niin annan omanpanokseni jossain muodossa, jos tapahtumaa aletaan todenteolla järjestämään. Jos todellinen vetäjä tapahtumalle löytyy, niin luovutan tämän postin mielelläni hänen haltuunsa, jotta yhteydenpito osallistujien kanssa sujuisi helposti.

      Ilmoitelkaahan innokkaat, jos haluaisitte olla osana tapahtuman järjestäjätahoa.

      Sähköpostiosoite siis on: [email protected]

      • idea !

        Hei,

        Erittäin hyvän idean olet keksinyt :)
        Olen ehdottomasti mukana !

        Eräs tärkeä pointti, jota pitäisi kehittää
        on TIEDOITUS / JAKELU eli jos täällä pelkästään (miitit) ilmoittaa niin aika pienet on mahdollisuudet (?)...saada porukkaa kokoon.

        Itse sain kuulla tästä erään "tuttuni" kautta!

        Toinen hyvä pointti on juuri painoindeksin huomioon otto :)

        t, "m1965"


    • tarkoitus

      tapaamisella koota lihavat naiset yhteen tukemaan toinen toistaan vai koota heidät yhteen, jotta lihavia naisia ihannoivat miehet voivat tulla ja ihailla heitä?

      Sinänsä hyvä idea, mutta joku tässä tökkii minua. Asioilla kun on tapana olla kaksi puolta. Haluaisinkohan minä sittenkään olla paikalla toteamassa, kuinka miehet silmät kiiluen etsivät lihavista naisista mieleisintään. Entäs jos paikalla miehiä onkin vähemmän kuin naisia? Kuka lohduttaa valitsematta jääneitä naisia?

      Tapaamisella pitää ehdottomasti olla myös ikäraja noiden paino- ja bodyindeksikriteereiden lisäksi. Vasta naiseksi varttuvat nuoret ovat hyvin haavoittuvia. Vanhemmat naiset selviävät jo elämänkokemuksensa mukanaan tuomalla viisaudella mahdollisesta pettymyksestään, jos tapahtuman odotukset eivät täytykään.

      Toivottavasti mietteeni eivät aiheuttaa järjestäjille niin paljon päänvaivaa, että tilaisuus jää järjestämättä. Tai onko se sittenkään tarpeellinen?

      • rhettx

        ..itse olen nuori mies (25v) joka preferoi runsasmuotoisia naisia ohi laihempien sisartensa koska vain. Pois kaikki ikärasismi, mutta mikäli halutaan jotain miehet-kohtaavat-naisia -tyyppistä miittiä järjestää, niin tottahan nuoret naisetkin on päästettävä mukaan.

        Varsinkin nuorison keskuudessa ylipainolle löytyy vähän ymmärtämystä ja harva nuori mies uskaltaa myöntää pitävänsä lihavista naisista. Siksi uskoisin että nuorille neitosille tuollainen tilaisuus olisi vähintäänkin yhtä tärkeä kuin vanhemmille?

        Luulen että jos tällaisen joku järjestäisi, niin sinne voisi päätyä monenlaisiakin miehiä. "Silmät kiiluen" liikkeellä olevien miesten lisäksi varmaan olisi ihan tavallisia, mukavia ja fiksuja miehiä jotka etsivät miellyttävää naisseuraa.


      • odotan tapaamista
        rhettx kirjoitti:

        ..itse olen nuori mies (25v) joka preferoi runsasmuotoisia naisia ohi laihempien sisartensa koska vain. Pois kaikki ikärasismi, mutta mikäli halutaan jotain miehet-kohtaavat-naisia -tyyppistä miittiä järjestää, niin tottahan nuoret naisetkin on päästettävä mukaan.

        Varsinkin nuorison keskuudessa ylipainolle löytyy vähän ymmärtämystä ja harva nuori mies uskaltaa myöntää pitävänsä lihavista naisista. Siksi uskoisin että nuorille neitosille tuollainen tilaisuus olisi vähintäänkin yhtä tärkeä kuin vanhemmille?

        Luulen että jos tällaisen joku järjestäisi, niin sinne voisi päätyä monenlaisiakin miehiä. "Silmät kiiluen" liikkeellä olevien miesten lisäksi varmaan olisi ihan tavallisia, mukavia ja fiksuja miehiä jotka etsivät miellyttävää naisseuraa.

        Hei!
        Todella fiksusti kirjoitit, juuri tuollainen tapaaminen sen tulee olla. Ihan normaalia on tykätä rehevästä naisesta, varmasti nuoretkin miehet tykkää kunhan vain kehtaavat sen tunnustaa... Tsemppiä sekä miehille jotka tykkää isoista tytöistä että isoille tytöille..


      • habba10

        Aivan mahtava idis tää juttu ja ikäraja voisi lähtee tosta 20v,ja todellakin toivon että järjestyy tää tapaaminen koska minä olen myös kiinnostunut asiasta ja kaverilta kuulin tästä ja nyt lueskellut näitä mielipiteitä asiasta.
        Mutta te jotka ette nuorenpia sallisi mukaan niin ihmettelen,tämähän on vapaaehtoista ja uskon että tästä olisi nuoremmillekkin "tuhdeille" tytöille apua antavaa kokemus,siis tuumasta toimeen.


    • iso ja lihava nainen

      Mukavalta kuulostava ajatus tuo miitti. Ja se TAVALLINEN mies olisi kiva löytää. Tarkoituksenani ei ole mustamaalata kaikkia miehiä, mutta valitettavasti henk.koht. olen törmännyt juuri niihin "silmät kiiluen"-kulkeviin seksipervoihin, joiden kiinnostus tällaiseen kaltaiseeni rehevään liikkuu vain ja ainoastaan seksifantasian puolella.

      Pistäkää vain pyörät pyörimään tapaamisen suhteen, kellä aikaa ja viitseliäisyyttä löytyy. Hengessä mukana olen :o)

      ja p.s.
      Tavalliseen arkeen ja yhteiselämään, rakkauteen, kunnioitukseen, välittämiseen jne. ELI kokonaisvaltaiseen suhteeseen olisi vapaa paikka yhdelle itsensä tuntevalle fiksulle miehelle tämän "Möttösen" rinnalla.

      • iso ja lihava nainen

        tässä lisäksi osoite mihin kiinnostuneet voi asialliset meilinsä osoittaa: [email protected]


      • olet asian

        ilmaissut. Mutta elämäähän tämä vain on. Kestämme sen juuri sellaisina kuin olemme. Minä ainakin olen lihava - itsekunnioitukseni on korkealla. Sitä joskus horjuttaa nuo seksifantasioidensa lumoissa elävät miehet.

        Vaan mistä tosiaan löytyvät ne miehet, jotka haluavat elää tavallista arkea tasavertaisessa parisuhteessa lihavan naisen kanssa? Toivottavasti he rientävät kilvan lihavien tapaamiseen ja poimivat meidät hyvät ensimmäisenä.

        Vaan missä me tapaamme ja milloin?


    • hehkeä

      tulee mieleeni, amerikkalaisten karjahuutokaupat alkaako tämä kuulostaa siltä, että olemmeko me rehevät ja ylipainoiset kauppatavaraa, korkeimalle huutajalle meidät on myyty, eli pystytäänkö me itse vaikuttamaan siihen mitä itse haluamme ja kenet???!!!!!
      mutta eletäänhän me muutenkin amerikkalaisten ihanteiden mukaan.

      • leijonana

        Sehän on jokaisesta itsestään kiinni mihin suostuu . Itse en ole koskaan alkanut olemaan miehen kans sillä perusteella että otanpa tuon kun en parempaa saa . Oikeasti on olemassa miehiä joita ei ylipaino ihmeemmin askarruta vaan he katsovat IHMISTÄ eivätkä ulkokuorta . Kun ihastuu ja rakastuu sitä uskaltaa tuoda itsensä esiin ja jos tunteet puuttuvat ei kannata edes alkaa koko hommaan .


      • tarkoitusta

        minä tuolla ylempänä kirjoituksessani vähän epäilin.
        Tästä kyllä tulee sellainen skeptinen olo - ei oikein tiedä, kumpiko oli ensin - muna vai kana. Siis onko tapahtuma tarkoitettu lihavista naisista tykkääville miehille vai ylipäätään tietyn ruumiinrakenteen omaaville ihmisille. Jos tarkoitus on tuo viimeinen, koskee pääsykriteerit myös mukaan tulevia miehiä. Eikös vaan? Ja silloin tapahtumalla on ihan eri merkitys kuin jos vain naisilla on oltava tietty määrää massaa päästäkseen osallistumaan tapahtumaan.

        Pitäisikö sittenkin harkita uudelleen, miettiä kunnolla, miten tapahtuma kannattaa toteuttaa vai toteuttaako ollenkaan ...


      • TietenkinLihava

        Ei tämän tapaamisen tarkoituksena ole ollut mikään "huutokauppa" missä meitä lihavia kaupataan eniten tarjoavalle, vaan tämän tarkoitus on ollut ja on edelleenkin järjestää tapaaminen, missä lihavatnaiset ja heistä tykkäävät miehet kohtaavat.


    • TietenkinLihava

      Kovasti tämä tapaaminen on keskustelua herättänyt, mutta niitä innokkaita järjestelijöitä vaan ei ole joukkoon ilmaantunut kuin yksi halukas. Keskustelu tällä palstalla käy reippaasti, mutta se toteuttamispuoli sitten ontuukin. Ilmeisesti tulijoita mukaan olisi yllin kyllin, kun vaan joku tomera tilaisuuden aikaan saisi. Minä en siihen valitettavasti pysty, kuten tuolla aikaisemminkin olen julki tuonnut,, mutta idea on edelleen kenen vaan vapaasti toteutettavissa.

      Toivottavasti sen joku aikaan saisi !!

      Yhteyttä voi edelleenkin ottaa sähköpostiin, [email protected]

      • helisevä

        missä päin olette ajatellut järjestää tän miitin olen ite länsi-suomesta jos on täällä päin 200 kilometrin säteellä niin voin auttaa järjestelyissä.vasta joskus syyskuu käy mulle


    • nainen 44...

      ja ihmetellyt... onhan lihavia miehiäkin, nyt kuulostaa siltä, että paikalle toivotaan lihavia naisia ja laihoja miehiä?
      Itsekin pyöreä, "lievästi" ylipainoinen, ehken ihan yllä indekseihinne, mutta henk.koht. tapaisin mieluusti vähän ylipainoisen, ison nallekarhumiehen, kuin niitä aina kimpussani pyöriviä pieniä laihoja kuivia ukkoja...heh

      • leijonana

        Ei kai miehille mitään kokorajoituksia laiteta ? Onhan lihavien naisten miesmaku tunnetusti vaihteleva . Itse tykkään pitkistä kukkakepeistä : ) Tällainen tapaaminen palvelisi kyllä muutakin kuin sitä pariutumista . Olen jo siinä iässä etten jaksa innostua ihan kaikesta mut erilaisuutensa vuoksi tämä idea ois kiva .


    • kuinka monta?

      Hei,

      Nyt olisi varmaankin aika tiedustella mahdollisten halukkaiden määrää tapaamiseen... voit olla seksuaalisesti miten tahansa suuntautunut...pääasia, että saadaan hyvä porukka kasaan :)

      Muutama kysymys:

      1. mies vai nainen ?
      2. pidätkö lihavista ?
      3. hetero/bi/gay/lesbo/muu ?
      4. ikä, pituus, paino ?
      5. olisiko sinulla paikka ja missä?
      6. lisätietoja?

      Vastauksia odotellen :)

      >[email protected]<

      ja pääasiassa tänne palstalle ......kiitos

      • runsaan ystävä

        Hei!
        1. Mies
        2. Kyllä, ehdottomasti
        3. Hetero
        4. 57/174/84
        5. Ei, mutta voin kulkea
        6. Odotan kiihkeästi että tällainen tapahtuma toteutuisi ja vieläpä säännöllisesti ..
        Lykkyä pyttyyn !!!


    • XL-Neito

      itse en ainakaan tuota maagista 120kiloa paina, mutta muuten kyllä vaikuttaa mielenkiintoiselta.... ja miksei miehille painorajaa...?
      kuin moni yli satakiloinen nainen voi haluta itselleen alle 80kiloisen miehen...? nehän on sellaisia pakkasenraiskaamia pulkannaruja joista ei näy edes korvia koivun takaa.... joskin makunsa kullakin, en mene ketään tuomitsemaan, jos pikkumiehen haluaakin....=))

      • runsaan ystävä

        Hei, hyvä huomio, mutta tuolla on jo aikaisemmin saanut kannatusta painoindeksin raja esim 40 tai 45, jolloin kohtelu olisi tasapuolisempaa. Mitä tulee miesten painorajaan sen voi jokainen myös arvioida itse, oleellistahan on se, että kiinnostus isoihin naisiin on aitoa ja todellista...


      • XL-Neito
        runsaan ystävä kirjoitti:

        Hei, hyvä huomio, mutta tuolla on jo aikaisemmin saanut kannatusta painoindeksin raja esim 40 tai 45, jolloin kohtelu olisi tasapuolisempaa. Mitä tulee miesten painorajaan sen voi jokainen myös arvioida itse, oleellistahan on se, että kiinnostus isoihin naisiin on aitoa ja todellista...

        kun jos ei paina edes 120kiloa, niin ei mun painoindeksi ole likelläkään tuota... no siis jotain 35 kai se on tällä hetkellä... en ole varma... tässä kun on paino lähtenyt putoamaan, niin ei aina itsekään pysy kaikesta perillä... sata kiloa olisi mun mielestä hyvä raja, siihen melkein kaikki isot naiset pystyy...=))


    • on runsaasti

      tällä viestillä, mutta eikö löydy innostusta tapahtuman järjestämiseen? Ettei vain kävisi toteen kansan uskomus, että lihavat ovat saamattomia?

      Vastaamalla tähän aloittajan keskusteluun voisi jokainen innostunut ainakin tehdä ehdotuksia tapahtuman järjestämispaikasta, ajankohdasta ja toteuttamistavasta.

      Niin ... ja itse ehdottaisin myös ehdotonta painorajaa/painoindeksiä molemmille sukupuolille. Onhan kyseessä lihavien tapaaminen eikä mikään seksinvonkaus- tai hae itsellesi pari - tapahtuma.

      Olen seuraillut joitakin miittijärjestelyjä vuosien varrella osallistumatta itse yhteenkään. Onnistuisikohan tällaisen tapahtuman järjestäminen esimerkiksi Helsinki-Tukholma risteilyllä?

      Nimimerkki "Varma mukaan pääsijä BMI 46"

    • kiloja ja iloja

      hei minäkin olen aika rehevä,mehevä nainen eikö sitä miittiä saa millään aikaan, tietysti se aloittaja ja vetäjä pitäsi saada mutta eikö löydy nyt mistään me henkeä jolla saataisiin tutustua toisiimme ja vaihtaa ajatuksia minä ainakin olen kiinnostunut tapaamaan vastakkaistakin sukupuolta koska meillähän on yhteistä intressiä saada ihmiset tapaamaan toisiamme ja eihän sitä koskaan tiedä minkä se miittikin poikii vaikka hyviäkin ihmissuhteita.

      • leijonana

        Ei kukaan halua alkaa järjestämään miittiä. Se on liian työlästä ja jokaisella tuntuu olevan touhua tarpeiksi omassa elämässä. Valmiiksi järjestettyynkään ei aina tahdo saada osallistujia. Oishan minustakin mukavaa jos joku järkkäisi ja vielä vaivattoman matkan päästä.


    • Minttu-82

      Olen itsekin ylipainoinen ja mielenkiinnolla luin ekaa kertaa tästä miitingistä (tuttu kertoi).

      minulla ainakin olisi aikaa touhuta asian parissa jos löytyisi muutama muukin mukaan touhuamaan. Saisi ainakin ideoita muiltakin ja erinäkökulmia.

    • innoissaan miitistä

      Itse ihastuin kanssa ajatukseen tästä miitistä. Asiat jotka jäivät mietityttämään ovat painorajat, ikärajat ja miitin "tyyli".

      Ikäraja on sinänsä hyvä asia, mutta kuten aijemmin joku jo mainitsikin että eri-ikäsissä on myös lihavia. Olisiko tällöin hyvä ajatus järjestää miitti paikkaan jossa pystyisi jaottelemaan vaikka eri ikäryhmille kokoontumisen (esim. 13-17 vuotiaat , 18-30 vuotiaat ja 30 ) Nämä siis saisivat kaikki erillisen osan miitti paikasta.

      Painorajassa on parempi ehdottomasti olla bmi, sillä jos suoranainen painoraja otetaan, niin se estää monen lyhyen ihmisen tulemisen miittiin. BMI:n rajana voisi olla 30, joka tarkoittaa merkittävää lihavuutta.

      Ja sitten vielä tyylistä. Minusta olisi kiva jos miitti olisi myös tarkoitettu lihavien tukemiseen ja lihavuudesta keskusteluun, ei siis pelkästään miesten ihailun kohteena olemiseen. Itse olen varattu ja en miesten ihailua hirveästi kaipaa, enemmänkin kaipaan tietoa ja tukea muilta lihavilta ihmisiltä ja myös tietenkin olisi mukava tietää muiltakin miehiltä miksi he tykkäävät lihavista naisista. Tuo asia on joskus niin vaikea ymmärtää vaikka parisuhteessa elääkin.

    • Jani_76

      Tämä on usein ollut itsellänikin mielessä, koska tällainen kohtaamispaikka meiltä puuttuu. Tämän ketjun löysin tuolta lihavuus-otsakkeen alta, kun sain vihjeen - tai oikeastaan ihan suoran kehoituksen käydä katsomassa tätä keskustelua. Tottakai olisin kiinnostunut tällaisesta tapaamisesta. Pääosin probleemin tuottaa kai kysymykset missä ja milloin, aikataulujen sovittaminen on melko pienenkin joukon kesken työlästä...

      Lisäksi jokin bmi tms. raja on varmaan oltava, koska muutoin paikalle eksyy omasta mielestään lihavia, mutta mitoilla 165cm/50kg. Hmm... Niin ja varmasti ko. tapaamisessa saadaan aikaan keskustelua, eikä vain kuolan pyyhkimistä suupielistä (vaikka hyvä suupieletkin on aika ajoin kuivata *heh*), koska aihepiiri kiinnostaa kaikkia, niin meitä FA-miehiä kuin varmasti teitä söpöjä lihavia naisiakin. ;-)

    • Pettynyt lihava

      Mitä kuuluu tämän tapaamisen järjestämiselle?? Taisi olla vain sellainen turhien toiveiden tuulahdus meille lihaville ihmisille :-(

      • sitä voisi

        sopia, että kaikki lihavat naiset,jotka ovat kiinnostuneet tarjoamaan itseään lihavista pitäville miehille kokoontuvat vaikkapa Tampereelle, Kouvolaan tai Jyväskylään jonakin tiettynä lauantaina johonkin tiettyyn ravintolaan. Majoituksensa kukin voi järjestää, miten tahtoo vaikkapa paikkakunnan majoitusliikkeistä.

        Ravintolaan voisivat tulla myös lihavista naisista pitävät miehet. Tapaamisen tarkoitushan on nimenomaan ollut, että vain naisilta edyllytetään lihavuutta. Ilta voi sitten sujua seurustellen ja tanssien. Mitään erityistuntomerkkiä ei tarvinne sopia, kun naiset ainakin ja varmasti mukaan tulevat miehetkin tietävät, mihin ryhmään kuuluvat.

        Nyt sitten vain ehdottamaan kaupunkia, ravintolaa ja ajankohtaa.


      • Turku mitään??
        sitä voisi kirjoitti:

        sopia, että kaikki lihavat naiset,jotka ovat kiinnostuneet tarjoamaan itseään lihavista pitäville miehille kokoontuvat vaikkapa Tampereelle, Kouvolaan tai Jyväskylään jonakin tiettynä lauantaina johonkin tiettyyn ravintolaan. Majoituksensa kukin voi järjestää, miten tahtoo vaikkapa paikkakunnan majoitusliikkeistä.

        Ravintolaan voisivat tulla myös lihavista naisista pitävät miehet. Tapaamisen tarkoitushan on nimenomaan ollut, että vain naisilta edyllytetään lihavuutta. Ilta voi sitten sujua seurustellen ja tanssien. Mitään erityistuntomerkkiä ei tarvinne sopia, kun naiset ainakin ja varmasti mukaan tulevat miehetkin tietävät, mihin ryhmään kuuluvat.

        Nyt sitten vain ehdottamaan kaupunkia, ravintolaa ja ajankohtaa.

        Minäkin tulen. Isommat kauniimpia.


    • halukas

      Unohtuiko tosiaan maailman paras idea????

    • n.100kg

      HEI !
      Täältä löytyisi ainakin yksi LIHAVIEN TAPAAMISEN
      järkkääjä.Paikaksi ehdottaisin ravintolaa Lahdesta tai Kuopiosta tai risteilyä.
      Ikäraja 20v. ja painoraja naisille 100kg.
      Miehille ei painorajaa.

      ONKO KIINNOSTUNEITA ???

      t. NINA 100kg

      • -j-

        Mä olen ainakin mukana jos järjestetään risteily tän asian puitteissa..musta tosi hyvä idea;)


    • norm. vart. mies

      Joku jolla on aikaa voisi järjestää.
      Yrittäkää saada iakaiseksi jotain ettei jää pelkäksi puheeksi. Minä ainakin lähden varmasti mukaan, oli tapaaminen sitten laivalla tai muualla.

    • northon81

      todellakin kannatetaan. itse näin sen dokumentin, joka tuli jonkin aikaa sitten tv:stä. ja nyt ajattelin ettiä netistä tietoa, että onko suomessa sellaisia tapahtumia. ilmeisesti siis vasta suunnittelu vaiheessa. MUTTA ei painorajaa please. haluaisin mukaan ja painan "vain" reilu 100kg =)olen lyhyt. Olihan doggarissakin kaiken kokoisia. ja te isoimmat tytöt saisitte oikein paistatella, kun me "pienemmät" jäisimme aikalailla seinä ruusuiksi, ( ainakin dogumentissä oli vähän sen suuntaista) mutta kai joku tykkää meistä vähemmän rehevistäkin, joita jotku pitää silti sairaalloisen lihavina..? päästäkää mut mukaan. olen haaveillut sellaisesta illasta jo jonkin aikaa, ettei tarvitsisi hävetä painoaa. mutta luempa nyt muiden juttuja aiheesta.

      • northon81

        HEI. MITÄS JOS TEHDÄÄNKIN NIIN, ETTÄ KOSKA YHTÄÄN TAPAAMISTA EI ILMEISESTI VIELÄ OLE OLLUT, JA PAIKKAKUNTA TUOTTAA AINA ONGELMIA, NIIN TEHTÄISKI NÄIN:
        SAMANA PÄIVÄNÄ, SAMAAN AIKAAN TAPAAMINEN JÄRJESTETTÄSKI MONESSA KAUPUNGISSA..? SE VAATII KYLLÄ MONEN IHMISEN PANOSTA, MUTTA LUKEMANI MUKAAN INNOKKAITA KYLLÄ RIITTÄÄ. KAIKKI VOISIVAT JUTELLA LIHAVILLE YSTÄVILLEEN, KAVEREILLEEN JA TUTUILLEEN ASIASTA JA PIAN MEITÄ OLISI KOKONAINEN "ARMEIJA " INNOKKAITA. JULISTEITA JA MAINOKSIA TAULUILLE, JOSSA HALUKKAAT VOISIVAT "ILMOTTAUTUA" MUKAAN, TAI AINAKIN KERTOA, ETTÄ ONKO KETÄÄN HALUKASTA TULEMAAN PAIKALLE. MITÄ KAIKKEA PITÄISI OTTAA HUOMIOON JÄRJESTÄMISESSÄ? LAITTAKAA EHDOTUKSIA. JA NIISTÄ VOITAISIIN SITTEN TEHDÄ YLEINEN LISTA JONKA MUKAAN TULEVAISUUDESSAKIN JÄRJESTETTÄISIIN TAPAAMISIA. SE OLISI KAAVA, JONKA MUKAAN OLISI HELPOMPI TILAISUUS JÄRJESTÄÄ. SALO ON NYT PAIKKAKUNTANA LISTALLA, JOISSA BILEET ( VAI MIKSI NIITÄ PITÄISI KUTSUA..?) JÄRJESTETÄÄN. ONKO MUITA MUKANA? VAI JÄRJESTETÄÄNKÖ ENSIN KOE TAPAHTUMA TÄNNE JA SITTEN VASTA SE MAAN LAAJUINEN TAPAHTUMA? ENSIN KUITENKIN SUUNNITELLAAN HYVIN JA SITTEN VASTA JÄRJESTETÄÄN, EIKÖ. BAARIN OMISTAJILTA VOISIN ALKAA JO KYSELLÄ, ETTÄ OLISIKO HALUKKAITA JÄRJESTÄMÄÄN ISOJEN TYTTÖJEN ILTAA. VAI PITÄISIKÖ JOKIN PAIKKA/ BAARI VUOKRATA VARTA VASTEN? HOTELLEITAKIN TÄYTYY INFORMOIDA TAPAHTUMASTA, JOTTA TIETÄVÄT PITÄÄ HUONEITA VIERAILEVILLE. SAAKO OLLA KARAOKEA..? ITSE RAKASTAN LAULAMISTA =) SISÄÄNPÄÄSYMAKSU? TARJOILUA? ESIINTYJIÄ? ON PALJON MIETITTÄVÄÄ, JOTEN NYT SYÖMÄÄN SUKLAATA JA HIEROMAAN NIITÄ ÄLYNYSTYRÖITÄ. OLLAANHAN KUULOLLA JA PIDETÄÄN INTOA YLLÄ =D


      • northon81
        northon81 kirjoitti:

        HEI. MITÄS JOS TEHDÄÄNKIN NIIN, ETTÄ KOSKA YHTÄÄN TAPAAMISTA EI ILMEISESTI VIELÄ OLE OLLUT, JA PAIKKAKUNTA TUOTTAA AINA ONGELMIA, NIIN TEHTÄISKI NÄIN:
        SAMANA PÄIVÄNÄ, SAMAAN AIKAAN TAPAAMINEN JÄRJESTETTÄSKI MONESSA KAUPUNGISSA..? SE VAATII KYLLÄ MONEN IHMISEN PANOSTA, MUTTA LUKEMANI MUKAAN INNOKKAITA KYLLÄ RIITTÄÄ. KAIKKI VOISIVAT JUTELLA LIHAVILLE YSTÄVILLEEN, KAVEREILLEEN JA TUTUILLEEN ASIASTA JA PIAN MEITÄ OLISI KOKONAINEN "ARMEIJA " INNOKKAITA. JULISTEITA JA MAINOKSIA TAULUILLE, JOSSA HALUKKAAT VOISIVAT "ILMOTTAUTUA" MUKAAN, TAI AINAKIN KERTOA, ETTÄ ONKO KETÄÄN HALUKASTA TULEMAAN PAIKALLE. MITÄ KAIKKEA PITÄISI OTTAA HUOMIOON JÄRJESTÄMISESSÄ? LAITTAKAA EHDOTUKSIA. JA NIISTÄ VOITAISIIN SITTEN TEHDÄ YLEINEN LISTA JONKA MUKAAN TULEVAISUUDESSAKIN JÄRJESTETTÄISIIN TAPAAMISIA. SE OLISI KAAVA, JONKA MUKAAN OLISI HELPOMPI TILAISUUS JÄRJESTÄÄ. SALO ON NYT PAIKKAKUNTANA LISTALLA, JOISSA BILEET ( VAI MIKSI NIITÄ PITÄISI KUTSUA..?) JÄRJESTETÄÄN. ONKO MUITA MUKANA? VAI JÄRJESTETÄÄNKÖ ENSIN KOE TAPAHTUMA TÄNNE JA SITTEN VASTA SE MAAN LAAJUINEN TAPAHTUMA? ENSIN KUITENKIN SUUNNITELLAAN HYVIN JA SITTEN VASTA JÄRJESTETÄÄN, EIKÖ. BAARIN OMISTAJILTA VOISIN ALKAA JO KYSELLÄ, ETTÄ OLISIKO HALUKKAITA JÄRJESTÄMÄÄN ISOJEN TYTTÖJEN ILTAA. VAI PITÄISIKÖ JOKIN PAIKKA/ BAARI VUOKRATA VARTA VASTEN? HOTELLEITAKIN TÄYTYY INFORMOIDA TAPAHTUMASTA, JOTTA TIETÄVÄT PITÄÄ HUONEITA VIERAILEVILLE. SAAKO OLLA KARAOKEA..? ITSE RAKASTAN LAULAMISTA =) SISÄÄNPÄÄSYMAKSU? TARJOILUA? ESIINTYJIÄ? ON PALJON MIETITTÄVÄÄ, JOTEN NYT SYÖMÄÄN SUKLAATA JA HIEROMAAN NIITÄ ÄLYNYSTYRÖITÄ. OLLAANHAN KUULOLLA JA PIDETÄÄN INTOA YLLÄ =D

        ANTEEKSI. NYT TAISIKIN KÄYDÄ NIIN, ETTÄ HYPPÄSIN LIIKA INNOSTUKSISSANI JONKUN VARPAILLE. LÖYSIN VASTA JUTTUA AIHEESTA JOTA OLEN KAUAN MIETTINYT ENKÄ LUKENUT MUIDEN JUTTUJA. JOTEN EN EHDOTTANUTKAAN MITÄÄN UUTTA, JOKA ON TOISAALTA HYVÄ. EN SIIS OLE AINOA =) JOTEN OLEN SIIS MUKANA AUTTAMASSA JÄRJESTELYISSÄ. JOS INNOKKAITA VIELÄ LÖYTYY.


    • Lihava Minna

      Mää oon tosi lihava:)

    • LIHAVA LÄSKI KIKKARE

      oon lihava läski kikkare :)))))))))))

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe