Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Lento Tsekin lentoyhtiöllä

lentäen

Oletteko siis lentäneet Tsekkien lentoyhtiöllä? Olen kuullut, että juomat olisivat ilmaisia, pitääkö paikkansa jos, niin minkä verran lennon aikana saa nauttia?

11

2593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esko

      käy kattoo soneraplazan matkakeskusteluissa...
      siellä on pitkä viestiketju ko. aiheesta...

    • Pilvi

      Olen lentänyt tsekkien lentoyhtiön koneella, mutta en todellakaan tiedä, paljonko he ilmaiseksi juottavat. Tärkeämpää oli päästä matkan päämäärään. Ainakin palvelu ym. oli ihan ok, paitsi se, että menomatkalla jatkolento lähti yli puoli tuntia myöhässä.

    • Tinja-Tuuli

      Tulin juuri Tsekeistä (niiden lentoyhtiöllä) ja kyllä ne juomat olivat ilmaisia ja kyllä niitä saa nauttia vaikka kuinka paljon lennon aikana, mutta en tosiaankaan nähnyt kuin yhden ladyn hakevan lisää olutta ja muutama turisti pyysi esim. veden ja valkkarin tai oluen kun ruoka tuotiin, joten ei se juominen ainakaan niillä lennoilla, millä minä menin ja tulin ollut kovin "huomattavaa". Kukaan ei ollut kännissä ja hyvä niin. Ihana matka - jos haluat juoda niin siellä paikan päällä esim. olut ei ole kovin kallista, joten siitä vaan ja hauskaa lomaa sulle!!!!

    • ffffff

      Eikä ole edes o-o-oomaaaaaa teeeeveeeee-ruuuutuuuuuaaaaa.

      • hessup

        Ei sitä ruutua kyllä ollut Finskin MD:ssäkään :(


    • vanha kävijä

      lipussa luki että snack kuuluu niin kunnon pastaa ja lihakastiketta, viiniä ja olutta ilmaiseksi. kenenkään en nähnyt lisää pyytävän. drinkkejä vissiin olis myyty, mut niin et lentoemo kyseli tyhjän tarjoittimen kans tilauksia. kovin oli rauhallista meno.

      jos päättää lähteä tsekkiin, matkan hohtoon ja suolaan kuuluu aina pieni ankeusmomentti. tunnelmaan pääsee hyvin Czech airlinella, eikä kuitenkaan liikaa, asiat on järjestyksessä ja ihan siistiä. Lentoemoilla vähän finnejä eikä mitään piilolinssejä, penkit kulahtaneet ja kone heppoisen oloinen yms.

      Mutta kun oli 4 päivää Prahassa niin oli kyllä tyyylsää tulla ylimuovisella ja ylihienolla ja ylilänsimaisella Finskillä pois ja katsella sitä omaa monitoria.

      • puistattaa

        Prahasta katsottuna näyttää ihan siltä kuin Finskin koneet tulisivat idästä.


      • vakiokävijä

        Ainakin meidän reissulla Finskin kone oli tosi likainen ja hutera. Emoilta ei hymy irronnut kertaakaan ja snack oli todellakin vain snack, e mitään muuta. Veikkaan ettei Czech Airlines ainakaan huonompi voi olla :)
        Niin, tiesitkö että Finnairia pidetään Euroopassa itämaisena yhtiönä?


      • kokemuksia!
        vakiokävijä kirjoitti:

        Ainakin meidän reissulla Finskin kone oli tosi likainen ja hutera. Emoilta ei hymy irronnut kertaakaan ja snack oli todellakin vain snack, e mitään muuta. Veikkaan ettei Czech Airlines ainakaan huonompi voi olla :)
        Niin, tiesitkö että Finnairia pidetään Euroopassa itämaisena yhtiönä?

        Miedän Prahan reissulla kone oli mieheni kertoman mukaan vanhempi kuin minä itse. Olen vuosimallia -75. Vanhalta ja kuluneelta se näyttikin. Tämä minua ei sinänsä haitannut, mutta paluumatkalla meidän seurueemme (6 henkeä) ei mahtunut koneeseen, vaikka kaikilla oli liput kyseiselle lennolle! Olivat ahneuttaan myyneet enemmän lippuja, kuin mitä on paikkoja. Opas kertoi tämän olevan Finnairin tapa. Me mukaan mahduimme, mutta paikat saimme aivan perältä. Siellä ei ollut edes ikkunoita, vanha tavaratila varmaankin, sillä meteli oli aivan hillitön. Tätäkö joku täällä kutsuu "länsimaiseksi" hienoksi lentokoneeksi???


      • KerttuAY

        Itse olen käyttänyt CSA:ta monta kertaa, enkä huomannut sellaista, mistä "vanha kävijä" mainitsi.
        Toisaalta KLM:n koneessa näin kerran yli 100-kiloisen lentoemännän ja toisella neidillä oli todella paksut silmälasit, eikä se ketään haitannut. Finnairin vanhoista MD-purkeista ei kannata edes kirjoittaa. Niissä pääsee juuri siihen ankeaan tunnelmaan - matkakohteeksi luulee jonkun Siperiassa olevan öljykentän tai neukkujen suljetun sotilaskaupungin Hesan sijasta (onneksi pahasta unesta herrää viimestään Vantaalla).
        SAS on muuten toinen firma, jolla paskaset koneet kuten finskillä - SAS:llä iljetti jopa istua ja koskea käsinojiin (enkä minä muuten paskaa pelkää).


    • tuli lennettyä

      CSA:lla Hki-Praha. Menomatkalla kone oli siisti Boeing 737. Ruuan kanssa join yhden Pilsner Urquellin enkä lisää kinunut, ja kahvin seuraksi annettiin espanjalaista brandyä. Takaisin tullessa kone oli hieman vanhemman sorttinen, mutta olut ja brandytarjoilu pelasi edelleenkin. Eli en tiedä, juottavatko miten paljon ilmaiseksi, tämäkin riitti. Henkilökunta ainakin oli todella mukavaa mennen tullen. Naisena silmäniloa riitti myös hyvännäköisissä miesstuerteissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe