Linkille tyttöystävä

Hattarapää

Pitäisikö Linkin valita vaimokseen

A) Zelda
B) Malon
C) Saria
D) joku muu, kuka?

mun mielestä Malon :D

Niin kun Link nyt ehtis jotain naisii ajatella, mutta kuitenkin ;)

45

3366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malooon

      No Malon on tietysti paras vaihtoehto :)

    • ...........

      malon...

      perustelut:
      zelda joutuu aina hankaluuksiin ja saria on ikuisesti alaikäinen!!!

    • RomaniCremiaMalon

      Lista Linkille sopivista tytöistä jotka eivät ole tuossa:
      Romani (Majoras mask)
      Cremia (Majoras mask)
      Ruto (Ocarina of time)

      Minun mielestäni Linkille sopisi parhaiten tyttöystäväksi: Romani, Malon tai Cremia.Paitsi oikeastaan Malon, koska Romani on kuin Malon lapsena ja Cremia kuin Malon vanhempana.

      Eli B)Malon

    • redlioness.

      Linkin vaimo ois tietty Zelda!

      Perustelut: Koska Link on vähän niinku käyttäytyny sillain et se niinku vähän tykkäis Zeldasta?!!11 Etteks oo muka huomannu sit?

      Sitäpaitsi Link niinku vähän säikähti, kun Talon alko vitsailee et Link niinku ois voittanu Malonin vaimoksee siin kanakisas niinku! Saria on vaan hyvä kaveri...Ja kuka muu sil niinku sit ois???

    • colette(ei jaksa kirjautuu)

      Ehkä Zelda tai Malon.

      • Dichiko98

        ei millään pahalla, mutta mä en paljoon haluunut tälläsiä palstoja..
        no ainakin voin vastaa.
        mun mielestä parhain tyttö-ystävä on..
        kaikki kolme.
        o.o'
        (vähän kummaa)


    • dork.93

      Ei Link mitään tyttöystävää tarvi, kun sehän on ihan selvästi homo!

      • homo? :)

        millä perusteella se on homo? näyttää kyllä aika naiselliselta twilightissa..


      • redlioness.

        eräs kaverikin haukkui homoksi, kun huomasi Linkillä ne siniset korvakorut. Kun joskus oon kuullu puhuttavan, että jos miehellä on vain toisessa korvassa koru niin se on sitten homon merkki. Eihän se tietenkään pidä paikkaansa ja sitäpaitsi Linkillä taitaa olla molemmissa korvissa ne korvikset.


      • CO_Lace
        redlioness. kirjoitti:

        eräs kaverikin haukkui homoksi, kun huomasi Linkillä ne siniset korvakorut. Kun joskus oon kuullu puhuttavan, että jos miehellä on vain toisessa korvassa koru niin se on sitten homon merkki. Eihän se tietenkään pidä paikkaansa ja sitäpaitsi Linkillä taitaa olla molemmissa korvissa ne korvikset.

        Se kävelee twilighissä aika naismaisen ärsyttävästi.


    • elisant

      Käsittääkseni koko pelin juoni rakentuu sille, että Link pelastaa rakastettuaan Zeldaa. Ei kai sitä viitsisi kerta toisensa jälkeen astua surman suuhun ihan vain pelkästä pelastamisen ilosta...?

      • Hattarapää

        Link ja Zelda on tarkoitettu toisilleen.. mutta Malon on hotimpi ;) ;)
        Joo, naismaisesti Link kävelee ja seisoo myös :1


      • MVL

        Anteeks vaan mut vaikka jätkäl on ain sama sielu, ulkonäkö ja nimi niin se on melkein aina eri tyyppi ja kun se niissä harvoissa vaiheissa esim ocarina of timessa ja wind wakerissa niin se vain parissa kohdassa muistaa viime pelastusta. P.SLink on vähän pihkassa Zeldaan mut niille ei olla kehitetty rakkaus tarinaa. Se yks random keiju kyllä oli pihkassa Linkiin siin yhes jutus mutta Link ei tullut vastaan ja ihan hyväkin.


    • Steyr-Fan

      ...Malon

      • minä vaan

        Zeldahan se on! oon lukenu Zeldamangaa ja oon nähny kuinka rakastuneesti se sitä aattelee. Minish capissai se meni festareille Zeldun kanssa! ...ja toi video mikä on tossa miron viestissä, ehottomasti katsomisen arvonen! taidan mennä kattoon uudestaan...


      • ocarinamngassa
        minä vaan kirjoitti:

        Zeldahan se on! oon lukenu Zeldamangaa ja oon nähny kuinka rakastuneesti se sitä aattelee. Minish capissai se meni festareille Zeldun kanssa! ...ja toi video mikä on tossa miron viestissä, ehottomasti katsomisen arvonen! taidan mennä kattoon uudestaan...

        Ocarina-mangassa Link tuli ihan hulluks kun Zelda pussas sitä poskelle.


    • fanifani

      Mistä nuota Zelda magnoja löytää? :)

      • fanifani

        mangoja.. :D :D :D :D :D


      • Dichiko98
        fanifani kirjoitti:

        mangoja.. :D :D :D :D :D

        mä oon katsonut sen elokuvan minkä mirorB näytti.
        pieni kysymys..
        MITEN ZELDA VOI RAKASTUA SARIAAN?!
        H`moutta.
        >:(


      • colette(ei jaksa kirjautuu)

      • seko-hullu
        Dichiko98 kirjoitti:

        mä oon katsonut sen elokuvan minkä mirorB näytti.
        pieni kysymys..
        MITEN ZELDA VOI RAKASTUA SARIAAN?!
        H`moutta.
        >:(

        H`moutta??? Onks Zelda ja Saria miehiä? Mä kun oon aina luullu et ne on naisia... xD Se on l`sboutta.
        Ne videot on kyl pilavideoita. Ne ei oo mitään Zelda-pelien tekijöitten suunnitelemia. :)


      • seko-hullu

      • Malooon

      • Dichiko98
        seko-hullu kirjoitti:

        Toi eka ei oo mangaa. Mun mielest noi muut on ihan tyhmiä paitsi se alin.

        Miten niin? mä katoin jotain juttuja siitä.
        aika hyvä mun mielestä
        jos saatais jotain lisäystä.


      • minä vaan

        hae googlella "inuyashafinland" ja ota vaik eka linkki, siinä on Linkin pärstä, napsauta sitä ja sitte hae marginaalista "materiaalit" ja siinä alla pitäis olla "sarjakuvat". sen mangan pitäis olla alimpana mutta on siinä muitaki aika hienoja sarjakuvia... xD


    • Masterzelda

      .....mielestäni A, sillä Link on pelastanut Zeldan niin monta kertaa.

      • minä vaan

        um.. Ultimate power? oon oikeesti ilonen että vieläkin tästä sotien runtelemasta maasta löyty vanhan kunnon Zeldan faneja... "Ganny-poo... I need a hug!" ...X)


    • ~\o/~

      Ocarina of timen tarinan tuntevat ovat varmasti huomanneet seuraavat seikat:

      1) Talon puhuu vaimostaan mennessä muodossa
      2) Link joutui Kokirien keskuuteen sodan aikana
      3) Link on orpo

      Onko Malon siis oikeasti Linkin sisar?

      • hmmm

        oon lukenut paljon zelda-fanien kirjottamia tarinoita joissa kävis ilmi että Link ja Malon olis sisko ja veli. Mutta miksi Linkin äiti olis vienyt Linkin Dekupuun luo, ja Linkin isähän kuoli sodassa.


      • Dichiko98 (ei jaksa kirjautua)
        hmmm kirjoitti:

        oon lukenut paljon zelda-fanien kirjottamia tarinoita joissa kävis ilmi että Link ja Malon olis sisko ja veli. Mutta miksi Linkin äiti olis vienyt Linkin Dekupuun luo, ja Linkin isähän kuoli sodassa.

        mutta kuuleppa! Talon pyysi kerran Linkiä Malonin vaimoksi.
        luuletteko éttä sisko ja veli?
        NO!


      • minä vaan
        Dichiko98 (ei jaksa kirjautua) kirjoitti:

        mutta kuuleppa! Talon pyysi kerran Linkiä Malonin vaimoksi.
        luuletteko éttä sisko ja veli?
        NO!

        Entä Ruto!? Linkhän lupas (vahingossa) mennä sen kanssa naimisiin kun otti sen veden kiven vastaan! nehän olis täydellinen pari! (huutomerkkejä liikaa...) molemmat omapäisiä ja omalla tavallaan hurmaavia. Harmi vaan että siitä tuli sage... siinä taas töiden takia tuli yks romanssi rikottua!


    • minä vaan

      tää keskustelu on poikinu aika kivasti viestejä... Muuten, ne keitä kiinnostaa lähettää mailii mulle, klikatkaa nimimerkkiä...

      • Klungo

        Kyllä Link meni (tietämättään) naimisiin Ruton kanssa.
        Ja minusta he olisivat täydellinen pari.
        Malon olisi sitten listalla seuraava.

        Mahtaakohan Linkissä olla jotain vikaa kun kaikki tytöt ihastuvat häneen.
        Kaiken huippu oli Oracle of Ages-pelissä, kun Maku puu halusi mennä naimisiin Linkin kanssa.

        Ja eihän Zelda sikäli taida olla kiinnostunut Linkistä vaikka hyviä ystäviä ovatkin. Onhan Link toki saanut suukon Zeldalta, mutta mitään sen erityisempää ei ole heidän välillään tainnut tapahtua.
        Loppujen lopuksi vaikka aika kuluu niin Link ja Zelda ovat aina yhdessä...ainakin hetken kunnes Ganon tai Vaati tulee sotkemaan asiat.


      • minä vaan
        Klungo kirjoitti:

        Kyllä Link meni (tietämättään) naimisiin Ruton kanssa.
        Ja minusta he olisivat täydellinen pari.
        Malon olisi sitten listalla seuraava.

        Mahtaakohan Linkissä olla jotain vikaa kun kaikki tytöt ihastuvat häneen.
        Kaiken huippu oli Oracle of Ages-pelissä, kun Maku puu halusi mennä naimisiin Linkin kanssa.

        Ja eihän Zelda sikäli taida olla kiinnostunut Linkistä vaikka hyviä ystäviä ovatkin. Onhan Link toki saanut suukon Zeldalta, mutta mitään sen erityisempää ei ole heidän välillään tainnut tapahtua.
        Loppujen lopuksi vaikka aika kuluu niin Link ja Zelda ovat aina yhdessä...ainakin hetken kunnes Ganon tai Vaati tulee sotkemaan asiat.

        niin.. on pelannu molemmat, oracle of ages ja oracle of seasons ja Oos:ä se maku puu on yhtäkkiä vastakkaisen sukupuolen edustaja. hmmm... Ei kai Zelda ole kiinnostunut, ja malon vaan hakee sitä unelmiensa ritaria... Ruto nyt yväksyy elkein kenet tahansa, veikkaisin.. jep kyllä se Saria taitaa olla se Linkin tyttöystävä, vaikka ajan mittaan taitaa ikä eroa tulla, mutta ketä haittaa?


    • Zelda-fani<3

      Menkääpä kattomaan googlen kuvahausta ja kirjottakaa sinne vaikka: Link and Saria tai Link and Zelda tai Link and Ruto tai Link and Malon...
      Siellä on fanien piirtämiä kuvia, joista huomaa että jotkut kannattavat että Linkin tyttöystävä olisi Saria, Malon tai Zelda.. Rutosta ja Linkistä en ole löytänyt yhtään kuvaa jossa olisi ollut jotain että Link olisi pitänyt Rutosta, mutta Ruto taas on pitänyt Linkistä..
      No nyt saatto ehkä mennä vähä sekavaks, Sori ;)

      Mut mun mielestä Linkin tyttöystävä pitäis olla Zelda..

      • minä vaan

        Ruto!Ruto!Ruto!Ruto!Ruto!Ruto!Ruto!ruto!ruto!Ruto!Ruto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • delia
        minä vaan kirjoitti:

        Ruto!Ruto!Ruto!Ruto!Ruto!Ruto!Ruto!ruto!ruto!Ruto!Ruto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Vaan vanha kunnon Malon! ;)


    • Anonymousse

      Marin.

    • true zeldafan

      Zelda tai Saria. Kaikkihan nyt tietää et Link on ihastunu Zeldaan, mut Saria on ihastunu siihen. Selvä kolmiodraama! Kuitenki Saria auttaa Linkin "pelastusoperaatiossa"... Lisätään viel Ruto, joka haluais mennä Linkin kans naimisiin. Mikä ei toimi?

    • zelda 4ever

      uudesta zeldasta huomaa että link ja zelda on ihan rakastuneita... mut entäs se tyttö joka pitää varastoa hmyy... en oo pääsy vielä tarpeeks pitkälle mut kyllä zelda ja link kuuluu toisilleen blondi zelda on ihq :D

    • Pusujapusujapusjua

      Link ja Zelda Forever...
      Pelatkaa Skyward Sword läpi niin tiedätte miks :)

    • mentoksseee

      Malon olis paras ainakin ocarinan Linkille. Vähän riippuu pelistä esim. Twilightissa Ilia olis sopivin ja Skyward Swordissa sitten taas Zelda..

    • :D

      ajattelen et ss olisi paras se ööö.. varasto tyttö ? hehe

    • hehe

      d:Zora twilight princesistä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe