Elikkäs, kysyisin löytyisikö mistään piirtämis mallia nuoremmasta Bilbosta. ja Kääpiöistä kanssa jotka ovat Hobitti-kirjassa.
olis tärkeetä se. :D
koulutöihin. ;)
kysymys. :P
Narbeleth-
2
509
Vastaukset
- Iluvatar
Tuossa Bilbon viimeinen laulu (tai oliko se sen nimi? Sanokaa jos olen väärässä.)kirjassa on ainakin joka sivulla yksi kuva, mutta eivät ne mitään lähinaama kuvia ole. Toivottavasti auttoi jotenkin. Vilkaisin kirjaa kirjastossa kauan sitten. niin muisti saattaa pettää.
- ra´zac
Muistaakseni J.R.R. Tolkienin Hobitti tarina on nykyään myös kuvitettuna "sarjisversiona" pitäisi löytyä kirjastosta tai kirjakaupasta. Siellä oli runsaasti kuvia kaikista henkilöistä kirjasta Hobitti eli sinne ja takaisin. Luin itse ja hyvä oli :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672824
- 2012097
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.562012- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91541- 841268
- 811080
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2001041- 951039