kontrolleuchte fehler im motormanagementsystem:
Diese kontrolleuchte brennt beim einschalten der zundung und beim anlassen des motors: sie geht kurz nach dem anspringen des motors aus...
suomentakaa saksasta suomeksi kiitos
4
1783
Vastaukset 4
- hooteehoo
suhteellisen vapaa käännös.
varoitusvalovika moottorin kontrollisysteemissä.
tämä varoitusvalo palaa kytkettäessä virta ja startatessa moottori. sammuu vähän ajan päästä koneen käynnistyttyä.- ihan noin
Minusta se on ennemminkin näin:
Varoitusvalo viasta moottorinohjausjärjestelmässä.
Sammuu normaalisti muutaman sekunnin kuluessa virran kytkemisestä, jonka jälkeen voidaan moottori käynnistää.
- Mika__
Jos saksa on hakusella niin babelfishillä voi koittaa. Käännös on välillä mitä sattuu, mutta oon mä hotellivaraukset hoitanu sillä sujuvasti:
http://babelfish.altavista.com/
"control light error in the engine management system: This control light burns with switches on zundung and with starts the engine: it goes out briefly after that to start the engine"- ?
...Feuerrädern??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267868- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44645Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51497
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436
- 45427