Meinasiko kukaan kyseiselle Robbien keikalle menevistä varmistaa hyvät paikat yöpymällä Ullevin edustalla? Kyselin Ullevin infosta ja sieltä kehotettiin tulemaan paikalle jo keikkaa edeltävänä päivänä, jotta olisi edes jonkunlainen mahdollisuus päästä eturiviin..
Yöpyminen Ullevilla
5
585
Vastaukset
- en tiiä
En oo menossa mutta kyllähän tuolla pitäs ihan hyville paikoille päästä, jos vaan jaksaa tunkee itteensä läpi. Ei valttämättä eturiviin mut lähellä kuitenkin. Ei ihmiset siellä niin supussa jaksa montaa tuntia seistä.
Mut joo olin ite menossa Wembleylle ja oon miettiny koska olis järkevintä mennä.- --------
Wembleyn keikat peruttu koska stadion valmistuu vasta vuoden lopussa.
- mut
-------- kirjoitti:
Wembleyn keikat peruttu koska stadion valmistuu vasta vuoden lopussa.
Tiedän, mut ne keikat oletettavasti vaan siirretään toiselle stadionille Lontoossa (niin kuin kaikki muutkin siellä perutut keikat)
- pöö21
Harvemminhan nyt edellisenä päivänä. Netistä oon lukenut että muilla Robbien keikalla on riittänyt että on tullut saman päivän aamupäivänä jonottamaan, ja silti on saanut ihan hyvät paikat. Ja sitäpaitsi, jonottavatko sunnuntain konserttiin tulijat jo lauantaina, kun on jo lauantain jonottajat paikalla?
- Latz
Ainakin Ullevilta sanoivat, että jos eturiviin haluaa, niin viisainta on yöpyä Ullevin edustalla.. Kyllä varmaan ihan ok paikat saa, jos aamusta tulee paikalle, mutta eturivistä on luultavasti turha haaveilla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569