Rengaskauppiaalta hyvä tarjous 205/60/16 renkaista
aluvanteineen. Sopivatko kunnolla pyörimään MB 124:ssa
MB 124
3
1161
Vastaukset
ET luvusta, joka on siis on vanteen kekiviivan etäisyys kiinnitys tasosta, (kyl ne rngasmiehet tietää) kyllä noissa pn 18" vanteita näkynyt et kyllä mahtuu pyörii, jossain tais olla peräti 19" vanteet.
- laaturenkaat ennemmin
ota huomioon, se että halvoilla renkailla ajat vain 10000tkm, kun ne on loppu, michelin energyllä ajat 40000tkm, eli kantsii miettii paljonko tulee loppujen lopukssi vanteille hintaa.
- meinasit?
missä on sanottu et ns. merkkirengas kestää kilometrejä paremmin? tiedän paljon tapauksia missä kalliit renkaat kuluu samassa ajassa jos ei jopa nopeammin kuin halpis renkaat! täällä päin yks ajo TAKSISSA kumhon vanhempi pintasilla kitkoilla n.60000km!! et revi siitä.. ilmeisesti oot niitä miehiä on joko mustia kumeja tai sit miseliinejä, vähän kuin, et on joko kulkuneuvoja tai mersuja... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466917
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505866- 1255056
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.444607Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554008- 643160
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553090Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252732- 422364
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162293