Fred Högstenin kirja?

Aizerbaidzan

Luin tässä "Poliisi kertoo 1994" kirjaa ja siellä oli artikkeli Ilpo Larhan Jollaksessa suorittamasta palkkamurhasta. Siinä mainittiin, että Fred Högsten, joka oli siis uhrin poika (olisiko uhrin nimi ollut William Högsten, en muista kun artikkelin nimet oli muutettu, esim. Ilpo Larha oli Ismo Larna ja Hannu Ratias oli Heimo Raita), oli kirjoittanut kirjan nimeltä "Tohtori Hygelstain". Hän oli vaatinut isältään rahaa sen kustantamiseen, mutta isäpappa ei sitä antanut. Tietääkö kukaan julkaistiinko kyseistä kirjaa koskaan?

3

1539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjakaupasta

sen saa.

• PerttiSL

akateemisesta kirjakaupasta? itsekin olisin kiinnostunut kirjasta. Ainakaan ei kirjastoista ole saatavissa, josta sitä etsin. Olisi kiinnostavaa luettavaa ainakin jo nimestä päätellenkin. ;-)

• Anonyymi

Netistä ei ainakaan löydy. Ja kirjoittajallahan oli jo vaikeuksia löytää kustantajaa kirjalleen.
      Uskon että kirjaa ei koskaan julkaistu. Asiaan liittyvistä seikoista voi arvioida että kirja tuskin olisi ollut mikään menestys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2736
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1184
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      979
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      61
      957
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      907
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      77
      871
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      101
      818
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      718
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe