Luin tässä "Poliisi kertoo 1994" kirjaa ja siellä oli artikkeli Ilpo Larhan Jollaksessa suorittamasta palkkamurhasta. Siinä mainittiin, että Fred Högsten, joka oli siis uhrin poika (olisiko uhrin nimi ollut William Högsten, en muista kun artikkelin nimet oli muutettu, esim. Ilpo Larha oli Ismo Larna ja Hannu Ratias oli Heimo Raita), oli kirjoittanut kirjan nimeltä "Tohtori Hygelstain". Hän oli vaatinut isältään rahaa sen kustantamiseen, mutta isäpappa ei sitä antanut. Tietääkö kukaan julkaistiinko kyseistä kirjaa koskaan?
Vastaukset 3
- kirjakaupasta
sen saa.
- PerttiSL
akateemisesta kirjakaupasta? itsekin olisin kiinnostunut kirjasta. Ainakaan ei kirjastoista ole saatavissa, josta sitä etsin. Olisi kiinnostavaa luettavaa ainakin jo nimestä päätellenkin. ;-)
- Anonyymi
Netistä ei ainakaan löydy. Ja kirjoittajallahan oli jo vaikeuksia löytää kustantajaa kirjalleen.
Uskon että kirjaa ei koskaan julkaistu. Asiaan liittyvistä seikoista voi arvioida että kirja tuskin olisi ollut mikään menestys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493