Luin tässä "Poliisi kertoo 1994" kirjaa ja siellä oli artikkeli Ilpo Larhan Jollaksessa suorittamasta palkkamurhasta. Siinä mainittiin, että Fred Högsten, joka oli siis uhrin poika (olisiko uhrin nimi ollut William Högsten, en muista kun artikkelin nimet oli muutettu, esim. Ilpo Larha oli Ismo Larna ja Hannu Ratias oli Heimo Raita), oli kirjoittanut kirjan nimeltä "Tohtori Hygelstain". Hän oli vaatinut isältään rahaa sen kustantamiseen, mutta isäpappa ei sitä antanut. Tietääkö kukaan julkaistiinko kyseistä kirjaa koskaan?
Fred Högstenin kirja?
Aizerbaidzan
3
1503
Vastaukset
- kirjakaupasta
sen saa.
- PerttiSL
akateemisesta kirjakaupasta? itsekin olisin kiinnostunut kirjasta. Ainakaan ei kirjastoista ole saatavissa, josta sitä etsin. Olisi kiinnostavaa luettavaa ainakin jo nimestä päätellenkin. ;-)
- Anonyymi
Netistä ei ainakaan löydy. Ja kirjoittajallahan oli jo vaikeuksia löytää kustantajaa kirjalleen.
Uskon että kirjaa ei koskaan julkaistu. Asiaan liittyvistä seikoista voi arvioida että kirja tuskin olisi ollut mikään menestys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329