MITÄ WINX LELUJA TEILÄ ON MULLA ON PALJON WINX LELUJA

BLUUUM

MOI MULLA ON PALJON ERIWINX LELUJA MÄ LEIKIN NIILÄ AINA KOULUN JÄLKE MULLA ON TAROJA NUKKEJA PIKSIETÄ ON MYÖS MUL ON FLORA PIKSI KATTA JA BLUUM PIKSI LOKETTE TÄNÄ SAAN MUSUAN PIKSI TOONIN JA SYNTÄRI LAHJAKS SAAN VARMA BLUUM NUKEN JA STELLA NUKEN NE ON KIVOJA NUKKEJA ONKO TEILÄ WINX NUKKEJA

35

4717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WinxWonx

      MINULLA ON 5 NUKKEA. BLOOM, LAYLA, STELLA, ICY, FLORA. JA 3 PIXIETÄ: CHATTA, PIFF, JA AMORE.

      KLIKKAA HIIRELLÄ TUOSTA, NIIN PÄÄSET MINUN WINX- NETTISIVUILLE--> http://groups.msn.com/winxklubi

      • icy trix

        5 Winx Club nukkea, Icy, Flora, Musa, Bloom ja Layla.


    • bloomi3vuotii

      minula o nukeja boom tella foora muusa tekna ja haluu laila nuke mina om palon muuhakin

      • Layla-Fan

        nyt sä vähän liiottelet....


    • Bloom_fani

      ... ovat tässä, järjestyksessä :D :

      1. Bloom nukke (kakkos kaudelta)
      2. Flora nukke ( kakkos kaudelta myös)
      3. Stella nukke ( ykkös kaudelta)
      4. Locette (ei tavallinen tavara)
      4. Chatta (ei tavallinen tavara)
      5. Stellan mukana tulleet tavarat
      6. Bloomin mukana tulleet tavarat
      7. Floran mukana tulleet tavarat
      8. Kiko (ei tavallinen tavara xD)
      9. paljon Winx Club piirrustuksia
      10. Winx Club petivaatteet (tilattu muttei vielä tullut)
      11. Winx PlayStation2 peli (tilattu muttei vielä tullut)
      12. Winx Club lehti (tulee ensi kuussa)
      13. Kesken eräiset Winx Club kotisivut


      Niin, oli tuossa joitakin... on miulla enemmänkin mutten juuri nyt muista tai jaksa kirjoittaa. Kiitos

      • Hermione

        Minulla on:
        1.Bloom nukke (ykkös kaudelta)
        2.Stella nukke (ykkös kaudelta)'
        3.Flora nukke (ykkös kaudelta)
        4.Musa nukke (ykkös kaudelta)
        5.Tecna nukke (ykkös kaudelta)
        6.kaikkien noitten winx nukeille kuuluvat tavarat
        7.winx lakanat
        8.winx tarra-algumi (ykkös kaudelta, ja siinä on paljon winx keräily tarroja) 9.winx tarra-algumi
        (kakkos kaudelta, ja siinäkin on paljon winx keräily tarroja) 10. Sit mul on winx lehti. 11. winx pinnit. 12 winx video 13 winx kuvia (printattuja netistä) 14 winx-kynäsetti [johon kuuluu mm. vihko,teroitin,kynä,kumi,viivoitin
        ja sakset.. ja tietenkin se itse laukku jossa lukee Winx Club) 15. winx piirustuksia (itse piirettyjä tietty :D ) ne mul ainakin on :D


    • hiutale

      mulla on bloom ja aisi

      • sdf

        Aisi ei luoja xDD


    • musa4

      mulla on icy,bloom,stella,flora,musa,tecna ja layla nuket ja piff siis layla on vaan kakkoskaudelta!!
      sitten joku winxien huone ja ne juhlavaatteet niille niitä ei enää varmaankaan myydä erikseen!?!

    • winx-...

      mulla on tecna,bloom ja stella...ja on mulla tarroja ja tarra vihko johon winx tarroja voi kerätä ja yks juliste.

      • Hermione

        ja tietenkin mul on yksi winx juliste


    • amore

      mulla on Bloom musa stella (kaikilla pixit) winx club kortti peli winx tarroja winx cd winx pikku nukkeja alfea(pikku nukeille)winx(9)

      • Hermione

        Aijaa.. Mistä sä oot muuten saanut sen winx korttipakan ja winx cd? amore?


    • Salka

      Mulla on kaikki mini nuket ja isoina Bloom,chatta,flora,stella,locette,kiko,pepe ja icy saan varmaan synttäri lahjaks laylan tai tecnan mulla on winxpyyhe,tarrat,pinnit,kerho...

      • Salka

        nääki mulla on:
        kaikki winx dvdt ja winx kakkoskauden tarraalbuumi...


      • Salka
        Salka kirjoitti:

        nääki mulla on:
        kaikki winx dvdt ja winx kakkoskauden tarraalbuumi...

        Amore,mistä sait sen alfean mininukeille? Myydänkö sitä vielä?


      • Will10
        Salka kirjoitti:

        nääki mulla on:
        kaikki winx dvdt ja winx kakkoskauden tarraalbuumi...

        Moi. Mä haluaisin vaihtaa winx tarroja... Mulla on aika paljon, siis tosi paljon (melkeen kaikki) ylimääräset tarrat siihen pinkkiin keräily tarra albumiin, eikä oo melkein yhtään siihen vihreeseen isoon... Aattelin, et jos joku halyuis vaihtaa mun kaa tarroja kirjeessä... :) Oon luotettva!! Mailaa sähkäriin: [email protected] ja puhutaan lisäää...


      • Susku95
        Salka kirjoitti:

        Amore,mistä sait sen alfean mininukeille? Myydänkö sitä vielä?

        Mulla on se pieni alfeanlinna. Sain sen viimevuonna joululahjaksi!!


    • stella

      Stella.Layla ja Piff.Musa ja Tune.Flora ja Chatta.Mulla on nuo ja Winx palapeli ja kaikkea muuta

    • sofea

      hei mulla on bloom flora stella musa tecna ja icy nuket myös mulla on stellan piksie ja tänään sai winx tarroja ja winx vihkon sitten mulla on winx-lehti alfean salaisuudet ja mä myös saan puna lähteenpojatkin.

    • Susku95

      Mulla on nukkeina, Bloom,Ice,Stella,Floora,Tecna,Muusa. Sit mulla on Stellan, Flooran ja Muusan piksiet. Mul on myös tarroja, ja niitten kamapaketti!!

    • PAREMPI Hermione

      Oikeest' HEI DAA, minkä ikänen tänne oikeen kirjottaa!?
      MULLA ON PALJONERI WINXLELUJA, MÄ SAAN BLUUMNUKEN!!

      • Winx fani

        No tänne kirjottaa sellaset tyypit jotka tykkää winxeistä, ja miks sit ite kirjotit tänne?????
        Järkee?(kö)


    • piff.......

      tiitäkö sä et mistä voi ostaa pelkän piksien

      • Katti-fani

        Pelkän pixien voi ostaa Prismasta tai City-marketista!!


    • wiiwiwinx

      Hei, mullakin on winxejä, mulla on Tecna, Stella, ja Bloom, mutta Bloomin pää lähti mummon luona irti, minua harmittaa kovasti. Mutta onneksi sain isosiskoltani winx-tarroja. Minä haluaisin vielä Muusan, ja sitten uuden Bloomin, ja Floran, sen pitää olla entsantsiks.

      • Dögg fani

        Tota tarkotat kai enchantix XD


    • ☺

      hei olen virva mulla on yks winxsi se on flora
      mut saan joulu lahjaks kolme winxsii ne on musa
      stella bluum

      • mirvapa :)

        Bloom charmix nukke
        Flora enchantix
        Flora charmix
        Musa disco
        Stella laulaa nukke
        Layla back to school nukke. Eli layla arkiasussa.
        Tecna sadeasu.

        Ja keräilen lisää..........


    • Ootte NIIIN huonoja!

      Moi! Oon paras Winx-fani, tiedän Winxeistä IHAN kaiken! Mulla on tällasii Winx-leluja: 22 Winx-nukkee, Alfeatalo, shortsit, lippis, paita, kengät, bikinit, pyyhe, salkku, Winx pelikortit, reppu, olkalaukku, petilakanat, kynäsetti (Terotin, 6 kynää ja viivotin), penaali, ystäväkirja, lukujärjestys, noin 200 tarraa, Kiko, puhuva pehmolelu... En jaksa luetella kaikkia, niitä on NIIIIN paljon! Miks kukaan ei osaa kirjottaa noita oikein? Esim Ensantiks=ENCHANTIX!!!
      ja winxsi=WINXI
      tai piksi=PIXIE
      katta=CHATTA! Vloora=FLORA
      bluum=BLOOM tekna=TECNA

      • pötkylä

        Kökkelö


    • Troll Face

      Ite omistan tommosen sata metriä korkean lentävän Dark Bloom robotin jolla lähen vähän riehuun kaupungille. Nytkin Dark Bloom - robotti tuhoaa kaupunkeja ! Heheheheheheheheee ! Trolololololololol !

    • bloom stella fani

      mulla on vaan viisi winx lehteä yks niistä tarra albumi muut on saatu ihan kaupasta lehtien nimet paluu amatsoniin särkyneet tähdet valon lähde ja pimeä ulottuvuus?

    • Minulla on kaksi winx nukkea Bloom biker wawe
      Ja Tecna 1.kaudelta

      Pixie Ron jolla on siivet.
      Ja yksi winx lehti jonka mukana tuli kortteja ja tatuointeja.
      Ja kaksi winx kirjaa Lohikäärmeen liekki ja Salaisuuksia

      Sekä Salaisuuksien linna dvd jonka mukana tuli pieni värityskirja ja kännykkäkoru Coco kissa.

    • Ja joululahjaksi sain Winx my fairy friend sirenix Musa nuken.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      149
      6371
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3848
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe