MOI MULLA ON PALJON ERIWINX LELUJA MÄ LEIKIN NIILÄ AINA KOULUN JÄLKE MULLA ON TAROJA NUKKEJA PIKSIETÄ ON MYÖS MUL ON FLORA PIKSI KATTA JA BLUUM PIKSI LOKETTE TÄNÄ SAAN MUSUAN PIKSI TOONIN JA SYNTÄRI LAHJAKS SAAN VARMA BLUUM NUKEN JA STELLA NUKEN NE ON KIVOJA NUKKEJA ONKO TEILÄ WINX NUKKEJA
MITÄ WINX LELUJA TEILÄ ON MULLA ON PALJON WINX LELUJA
35
4761
Vastaukset
- WinxWonx
MINULLA ON 5 NUKKEA. BLOOM, LAYLA, STELLA, ICY, FLORA. JA 3 PIXIETÄ: CHATTA, PIFF, JA AMORE.
KLIKKAA HIIRELLÄ TUOSTA, NIIN PÄÄSET MINUN WINX- NETTISIVUILLE--> http://groups.msn.com/winxklubi- icy trix
5 Winx Club nukkea, Icy, Flora, Musa, Bloom ja Layla.
- bloomi3vuotii
minula o nukeja boom tella foora muusa tekna ja haluu laila nuke mina om palon muuhakin
- Layla-Fan
nyt sä vähän liiottelet....
- Bloom_fani
... ovat tässä, järjestyksessä :D :
1. Bloom nukke (kakkos kaudelta)
2. Flora nukke ( kakkos kaudelta myös)
3. Stella nukke ( ykkös kaudelta)
4. Locette (ei tavallinen tavara)
4. Chatta (ei tavallinen tavara)
5. Stellan mukana tulleet tavarat
6. Bloomin mukana tulleet tavarat
7. Floran mukana tulleet tavarat
8. Kiko (ei tavallinen tavara xD)
9. paljon Winx Club piirrustuksia
10. Winx Club petivaatteet (tilattu muttei vielä tullut)
11. Winx PlayStation2 peli (tilattu muttei vielä tullut)
12. Winx Club lehti (tulee ensi kuussa)
13. Kesken eräiset Winx Club kotisivut
Niin, oli tuossa joitakin... on miulla enemmänkin mutten juuri nyt muista tai jaksa kirjoittaa. Kiitos- Hermione
Minulla on:
1.Bloom nukke (ykkös kaudelta)
2.Stella nukke (ykkös kaudelta)'
3.Flora nukke (ykkös kaudelta)
4.Musa nukke (ykkös kaudelta)
5.Tecna nukke (ykkös kaudelta)
6.kaikkien noitten winx nukeille kuuluvat tavarat
7.winx lakanat
8.winx tarra-algumi (ykkös kaudelta, ja siinä on paljon winx keräily tarroja) 9.winx tarra-algumi
(kakkos kaudelta, ja siinäkin on paljon winx keräily tarroja) 10. Sit mul on winx lehti. 11. winx pinnit. 12 winx video 13 winx kuvia (printattuja netistä) 14 winx-kynäsetti [johon kuuluu mm. vihko,teroitin,kynä,kumi,viivoitin
ja sakset.. ja tietenkin se itse laukku jossa lukee Winx Club) 15. winx piirustuksia (itse piirettyjä tietty :D ) ne mul ainakin on :D
- hiutale
mulla on bloom ja aisi
- sdf
Aisi ei luoja xDD
- musa4
mulla on icy,bloom,stella,flora,musa,tecna ja layla nuket ja piff siis layla on vaan kakkoskaudelta!!
sitten joku winxien huone ja ne juhlavaatteet niille niitä ei enää varmaankaan myydä erikseen!?! - winx-...
mulla on tecna,bloom ja stella...ja on mulla tarroja ja tarra vihko johon winx tarroja voi kerätä ja yks juliste.
- Hermione
ja tietenkin mul on yksi winx juliste
- amore
mulla on Bloom musa stella (kaikilla pixit) winx club kortti peli winx tarroja winx cd winx pikku nukkeja alfea(pikku nukeille)winx(9)
- Hermione
Aijaa.. Mistä sä oot muuten saanut sen winx korttipakan ja winx cd? amore?
- Salka
Mulla on kaikki mini nuket ja isoina Bloom,chatta,flora,stella,locette,kiko,pepe ja icy saan varmaan synttäri lahjaks laylan tai tecnan mulla on winxpyyhe,tarrat,pinnit,kerho...
- Salka
nääki mulla on:
kaikki winx dvdt ja winx kakkoskauden tarraalbuumi... - Salka
Salka kirjoitti:
nääki mulla on:
kaikki winx dvdt ja winx kakkoskauden tarraalbuumi...Amore,mistä sait sen alfean mininukeille? Myydänkö sitä vielä?
- Will10
Salka kirjoitti:
nääki mulla on:
kaikki winx dvdt ja winx kakkoskauden tarraalbuumi...Moi. Mä haluaisin vaihtaa winx tarroja... Mulla on aika paljon, siis tosi paljon (melkeen kaikki) ylimääräset tarrat siihen pinkkiin keräily tarra albumiin, eikä oo melkein yhtään siihen vihreeseen isoon... Aattelin, et jos joku halyuis vaihtaa mun kaa tarroja kirjeessä... :) Oon luotettva!! Mailaa sähkäriin: [email protected] ja puhutaan lisäää...
- Susku95
Salka kirjoitti:
Amore,mistä sait sen alfean mininukeille? Myydänkö sitä vielä?
Mulla on se pieni alfeanlinna. Sain sen viimevuonna joululahjaksi!!
- stella
Stella.Layla ja Piff.Musa ja Tune.Flora ja Chatta.Mulla on nuo ja Winx palapeli ja kaikkea muuta
- sofea
hei mulla on bloom flora stella musa tecna ja icy nuket myös mulla on stellan piksie ja tänään sai winx tarroja ja winx vihkon sitten mulla on winx-lehti alfean salaisuudet ja mä myös saan puna lähteenpojatkin.
- Susku95
Mulla on nukkeina, Bloom,Ice,Stella,Floora,Tecna,Muusa. Sit mulla on Stellan, Flooran ja Muusan piksiet. Mul on myös tarroja, ja niitten kamapaketti!!
- PAREMPI Hermione
Oikeest' HEI DAA, minkä ikänen tänne oikeen kirjottaa!?
MULLA ON PALJONERI WINXLELUJA, MÄ SAAN BLUUMNUKEN!!- Winx fani
No tänne kirjottaa sellaset tyypit jotka tykkää winxeistä, ja miks sit ite kirjotit tänne?????
Järkee?(kö)
- piff.......
tiitäkö sä et mistä voi ostaa pelkän piksien
- Katti-fani
Pelkän pixien voi ostaa Prismasta tai City-marketista!!
- wiiwiwinx
Hei, mullakin on winxejä, mulla on Tecna, Stella, ja Bloom, mutta Bloomin pää lähti mummon luona irti, minua harmittaa kovasti. Mutta onneksi sain isosiskoltani winx-tarroja. Minä haluaisin vielä Muusan, ja sitten uuden Bloomin, ja Floran, sen pitää olla entsantsiks.
- Dögg fani
Tota tarkotat kai enchantix XD
- ☺
hei olen virva mulla on yks winxsi se on flora
mut saan joulu lahjaks kolme winxsii ne on musa
stella bluum- mirvapa :)
Bloom charmix nukke
Flora enchantix
Flora charmix
Musa disco
Stella laulaa nukke
Layla back to school nukke. Eli layla arkiasussa.
Tecna sadeasu.
Ja keräilen lisää..........
- Ootte NIIIN huonoja!
Moi! Oon paras Winx-fani, tiedän Winxeistä IHAN kaiken! Mulla on tällasii Winx-leluja: 22 Winx-nukkee, Alfeatalo, shortsit, lippis, paita, kengät, bikinit, pyyhe, salkku, Winx pelikortit, reppu, olkalaukku, petilakanat, kynäsetti (Terotin, 6 kynää ja viivotin), penaali, ystäväkirja, lukujärjestys, noin 200 tarraa, Kiko, puhuva pehmolelu... En jaksa luetella kaikkia, niitä on NIIIIN paljon! Miks kukaan ei osaa kirjottaa noita oikein? Esim Ensantiks=ENCHANTIX!!!
ja winxsi=WINXI
tai piksi=PIXIE
katta=CHATTA! Vloora=FLORA
bluum=BLOOM tekna=TECNA- pötkylä
Kökkelö
- Troll Face
Ite omistan tommosen sata metriä korkean lentävän Dark Bloom robotin jolla lähen vähän riehuun kaupungille. Nytkin Dark Bloom - robotti tuhoaa kaupunkeja ! Heheheheheheheheee ! Trolololololololol !
- bloom stella fani
mulla on vaan viisi winx lehteä yks niistä tarra albumi muut on saatu ihan kaupasta lehtien nimet paluu amatsoniin särkyneet tähdet valon lähde ja pimeä ulottuvuus?
Minulla on kaksi winx nukkea Bloom biker wawe
Ja Tecna 1.kaudelta
Pixie Ron jolla on siivet.
Ja yksi winx lehti jonka mukana tuli kortteja ja tatuointeja.
Ja kaksi winx kirjaa Lohikäärmeen liekki ja Salaisuuksia
Sekä Salaisuuksien linna dvd jonka mukana tuli pieni värityskirja ja kännykkäkoru Coco kissa.Ja joululahjaksi sain Winx my fairy friend sirenix Musa nuken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2315071Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233660Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182134Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2782107Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast421322Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281111- 34880
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.110872- 188784