Vaimoni ja talkkari 2

Aisankannattaja

Piiskaus jatkui.
- Noin runkkari saa kyytiä. Kylläpä tämä tekee hyvää eikö teekin?
Kyllä se enemmänkinsattuu kuin tekee hyvää, vastasin.
- Ole hiljaa. Tämä tekee hyvää minulle ja sehän on tärkein myös sinulle senkin runkkupoju.
Hän lopetti piiskauksen tuli eteeni ja nosti yöpukuuan ylöspäin.
- Katso mitä piiskaus saa aikaan.
Hitaasti hänen pillunsa tuli esille yöpuvun alta. Karvainen ihan tuhero, joka joskus oli ollut minun. Mutta nyt sitä pääsi nauttimaan aivan joku muu kuin minä.
Pillu oli aivan kasvojeni edessä. Hän työnsi sormensa hieman sisään. Sitten otti sen limaisena ulos ja pisti suuhuni.
- No niin, maista ja katso mitä piiska saa aikaan. Kohta saat nuolla minulle orgasmin. Se on parasta lääkettä krapulaan. Mutta jatketaan vielä piiskausta. Haluan, että perseesi punottaa kunnolla ja haluan ottaa siitä kuvan, jotta sinäkin näet kätteni jäljet.
Hän otii vyön käteensä ja meni taakseni.
Läps,läps,läps. Sivallukset tulivat välittömästi. Kovempina ja kovempina. Halusin huutaa, mutta en uskaltanut.
- Tunnetko kuinka kiima leviää kieleesi. Kohta se pääsee pilluni alle töihin. Pidä mielessä, että se hoitaa hommansa hyvin.
Vielä muutama sivallus. Sitten hän lopetti, haki kameran ja otti muutamia kuvia piiskatusta perseestäni.
- Ties vaikka työpaikkasi naiset saisivat joskus meiliinsä nämä kuvat. Eikö olisikin mukavaa kun hekin näkisivät punaisen perseesi.
Siinä sitä taas oltiin. En voinut mitään. Hän osasi nöyryyttää minua ja tiesi kuinka saisi minut täysin valtaansa. Hän käski asettua sängylle selälleni tyyny pääni alle.
Sitten hän asettui seisomaan hajariesin suoraan kasvojeni ylle.
- Näetkö mitä ihanaa siellä on?
Mumisin jotain vastaukseksi. Sitten hän laskeutui hitaasti kasvoilleni. Märkä pillu oli aivan naamani edessä.
- Tuoksuuko hyvälle. Kiimainen naisen vittu. Taitaa tuoksua. En ole pessyt sitä sitten eilisen ja pisutkin on tullut pyyhittyä huonosti, mutta sinähän voit nuolla sen puhtaaksi.
Hän levitti hieman rakoaan ja asettui kasvoilleni.Työsin kielen ulos ja aloin nuolla kosteaa pillua.
- Noin hyvä runkkari. Jatka ja nuole minulle orgasmi.
Työnsin kieltäni syvemmälle ja nuolion minkä pystyin. Hän istui tiukemmin naamalleni ja alkoi hangata itseään kasvojani vasten.
- Kieli uloss ja nuole kovempaa. Eikö piiskaus saanut sinusta enempää irti. Eihän sinusta ole edes naisen nuolijaksi.

Hän otti yöpöydältä kännykän ja soitti jonnekin.
- Hei minä täällä. Mulla on kauhea krapula ja panetta aivan valtavasti. Eikö tuo runkkari pysty nuolemaan minua kunnolla. Pääsisitkö käymään heti.
Pieni tauko. Hän soitti talonmiehelle. Ei kai vaan se taas tulis panemaan vaimoani. Ei sitä en haluaisi nyt. nuolin pillua kovempa ja kovempaa. Vaimoni voihki hieman. Hyväilin häne persettään ja nuolin minkä kerkesin. Samalla hän ratsasti rytmikkäästi kasvoillani.
- Nyt se runkkari yrittää nuolla paremmin, mutta eihän se oikeaa kyrpää koskaan korvaa. Tule yleisavaimella. Olen makuuhuoneessa.

Talkkari oli siis tulossa. Lopetin nuolemisen.
- Käskinkö sinun lopettaa. Jatka vain ja pidä se valmiina Raimon kyrvälle.
Jatkoin työskentelyä. Hetken päästä ulko-ovi kävi ja talkkari ilmestyi makuuhuoneeseen.
- Jaa täälläkö tarvittiin rassausta. Ja olette jo aloittaneet valmistelut.
Vaimoni nousi päältäni. Hän veti yöasun helman alas ja nousi sängyltä.
Talkkari tuli hänen vierelleen, otti hänet syleilyynsä ja suuteli häntä. Samalla häne kätensä vaelteli pakaroille.
- Vai on sinulla kankkunen. Siihen ei ole kuin yksi lääke, jota tuo runkkarisi ei todellakaan pysty tekemään, rämäkkä nauru seurasi sanoja.
Talkkari nosti hitaasti hameen helmaa paljastaen vaimoni pakarat. Hän hyväili ja puristeli niitä estottomasti aivan silmieni edessä. Häpesin.
Hän ujutti toisen kätensä takaa vaimoni vaolle ja hyväili häntä. vaimoni kuiskasi jotain talkkarin korvaan ja talkkari nauroi. Sitten hän päästi vaimoni irti. Hän riisui housunsa ja istuutui sängyn reunalle katsellen vuoroin minua vuoroin vaimoani.
- Senkin runkkari. Et pystynyt tyydyttämään minua. Nyt saat näyttää kaiken taitosi. Nuole ja ime Raimon kyrpä panokuntoon.
Katsoin vaimoani pelästyneenä. Sanat iskivät suoraan selkäytimeen. Minäkö imisin miehen kyrpää. Ei ikinä. Sitä en tekisi. Jo pelkkä ajatuskin inhotti. Raimo riisui alushousunsa. Veltto muna heilui haaroissa. Hän istui sängylle takaisin
- Äkkiä nyt runkkari. Minua panetta hirveästi ja Raimolla on kiire töihin. Ei tässä ole aikaa koko päivää.
- Minä en kyllä nuole miehen munaa. En varmasti nuole.
Vaimoni nauroi.
- Kyllä sinä nyt nuolet. Sinä teet juuri niin kuin sanoin. Vai haluatko mielummin työpaikkasi naisten saavan hauskoja kuvia mielillä. Siitäkös työpaikallesi riemu syntyisi. Varmaan siskosikin ilahtuisi kuvista. Joten asetu polvillesi Raimon jalkojen väliin ja hoida hommasi niin päästään nussimaan. Ja naurua päälle.
Vaihtoehtoja ei ollut. Alistuneena asetuin polvilleni Raimon haarojen väliin. Katsoin hänen munaa. Tuoko minun pitäisi ottaa suuhuni.
- Nopeasti nyt. Ota se käteesi, avaa suusi ja ime sitä.
Tartuin siihen varovasti. Vaimoni painoi päätäni lähemmäs. Avasin suuni ja suljin silmäni. Vaimoni otti Raimon munan käteen ja ohjasi sen suuhuni. Sitten hän painoi voimakkaasti päätäni vasten Talkkarin haaroja.
- No niin. Nyt laita se panokuntoon. Tee se nopeasti ja huolella. Päätäni särkee ja haluan kyrpää märkään pilluuni. Sinähän sen tiedät kun olit äsken pilluni alla. Sait maistaa kiimapilluani, mutta et osannut tehdä mitään. Katsotaan osaatko sinä työskennellä Raimon kyrvän kanssa.
Nöyryyttävää. Talkkarin muna suussani ja vaimoni vain odotti koska saisi sen sisäänsä.
- Talkkari otti päästäni kiinni ja painoi sitä haarojaan vasten.
- Ime runkkari ime. Kiimainen vaimosi odottaa kyrpää. Nuole ja ime se kovaksi.
Ei auttanut mikään. Olin tilanteessa, josta ei ollut muuta ulospääsyä. Imin munaa varovasti. Se paisui aavistuksen. Talkkari piti päästäni kiinni ja nussi hitaasti suuhuni. Pikku hiljaa paisuva muna täytti suuni.
- Jatka vaan, talkkari sanoi.
Imin sitä ja se paisui ja paisui kovaksi kyrväksi.
- Tämä sinun runkkarisi osaa imeä kyrpää hienosti. Hähän taitaakin olla homo.
Ja taas räväkkää naurua perään.
- Eiköhän se riitä. Kyllä täällä kyrvällä saadaan vaimosi päänsärky pois.
Talkkari otti kyrpänsä ulos suustani. Kivikovana se soisoi kasvojeni edessä.
- Odota hetki. Tuo on komean näköistä. Runkkupojun kasvot ja talkkarin kyrpä. Otan siitä muutaman kuvan muistoksi.
Vaimoni haki kameran. Hän tule aivamn lähelle ja otti taas muutaman kuvan.
- Hei nyt minä keksin. Ota kyrpä käteesi ja puristele sitä. Samalla työnnä kieli ulos ja nuole terskan päätä. Haluan sellaisen taidekuvan.
Nöyrästi tartuin kyrpvan juureen ja puristin sitä. Samalla nuolaisin terskaa. Vaimoni otti kuvia.
- Saatiin todella upeita kuvia. Nyt vielä otetaan yksi clipsi. Purista kyrpää. Sitten sanot, että aah, miten hyvältä se maistuu ja otat sen kokonaan suuhusi. Ja nimenomaan hitaasti nauttien. Kyllä sinussa on sen verran näyttelijän lahjoja, että osaat tehdä sen.
Tämä oli jo liikaa. Pudistin päätäni.
- Vai haluatko, että Raimokin käyttää nahkavyötä.
Otin kyrvän taas käteeni. Vaimoni käynnisti kameran. Sanoi sanat ja tein mitä hän halusi. Sitten inhosta väristen päästin kyrvän irti.
- Hieno otos. Ja nyt minun vuoro. Minä haluan munaa.
Vaimoni katsoi minua huvittuneena.
- Olet tehnyt miehen työn. Siis runkkumiehen. Mene keittiöön tiskaamaan ja jätä meidät rauhassa paneskelemaan. Jätä toki makuuhuoneen ovi auki niin saa tiskatessa kuunnella kun Raimo nussii minua.
Menin keittiöön siivoamaan. Laittaessani astioita pesukoneeseen kuulin makuuhuoneen ääniä.
Ahh tekee hyvää. Nussi kovempaa. Ihanaa saada munaa.
Avasin hanan jotta ei tarvitsisi kuulla kaikkea.
Se ei kuitenkaan peittänyt kaikkia ääniä. Kuulin kuinka vaimoni huusi kiimassaan orgasmin lähestyessä. Sitten tuli hiljaista.
Hetken päästä he tulivat keittiöön. Talkkari oli pukeutunut ja vaimollani oli yöpuku päällään. Talkkari tuli luokeni.
- Kyllpäs olit nuollut vaimisi kiimaiseksi. Oli todella hyvä pikapano. Mutta nyt minun täytyy lähteä töihin.
Talkkari suuteli vielä vaimoani.
- Ah se teki hyvää. Nähdään sitten illalla ja jatketaan. Miellä jäi vielä paljon kesken. Runkkupoju saa pitää minut kuumana sinulle.
Talkkari lähti ja jäimme kaksistaan. En osannut sanoa mitään. Vaimoni otti lasillisen viiniä ja kaatoi minullekin. Istuimme keittiön pöydän ääreen. Rohkaisin mieleni ja sanoin.
- Kultani. Olet saanut minut täysin valtaasi ja saat minut näköjään tekemään mitä haluat. Se on aika nöyryyttävää. Pyytäisin sinulta kuitenkin yhtä asiaa. Avaa tämä siveysvyö ja anna minun edes runkata, vaikka sinun silmiesi edessä. Pyydän todellakin että sallit sen minulle. Anna minun runkata edes kerran viikossa.
Vaimoni katsoi minua hymyillen. Hän maistoi viiniä. Hiljaisuus oli piinallista.
- Kulta teen mitä haluat jos annat minun edes runkata ja laueta.
Hän sytytti savukkeen ja maistoi lisää viiniä.
- Voi pikku runkkarini. Itse olet itsesi tuohon tilanteeseen saattanut. Kuka käski sinua haistelemaan pyykkikorista alushousujani ja runkkaamaan niihin. Kuka? Ei kukaan. Itse sinä sen päätöksen teit. Mitä tulee siihen, että avaisin siveys vyön ja antaisin sinun runkata. Se ei todellakaan ole vielä ajankohtaista. Ensin sinun pitää osoittaa, että sinuun voi luottaa. Sinun pitää näyttää, että rakastat minua kaikin tavoin. Sinun pitää osoittaa, että palvot minua ja teet kyselemättä kaiken mitä pyydän. Et koskaan asetu minua vastaan. Ymmärrätkö?
Nyökkäsin vain.
- Kun pystyt osoittamaan tämän kaiken, niin harkitsen asiaa uudestaan. Pistämmekö jonkin koeajan. Olisiko kaksi viikko hyvä vai kenties kuukausi. Mitä mieltä olet?
Koeaika, ei hemmetti. Lukittuna viikko tai pari. Mietin hetken vastaustani.
- Olisiko kenties viikko sopiva aika. Kyllä siinä ajassa pystyn jo soittamaan luottamukseni.
Jäin odottamaan vastausta. Hän poltti savukkeen loppuun ja joi viinilasinkin tyhjäksi.
- Kaada minulle lisää viiniä.
Ahaa, ensimmäinen testi. Hain pullon ja kaadoin viiniä lasiin.
- Viiko taitaa olla ihan liian lyhyt aika. Ethän äsken osannut edes tyhjentää tuhkakuppia. Luottamus, rakastaminen ja palvominen syntyy pienistä asioista. Tokkopa edes kahdessa viikossa opit käyttäytymään. Sovitaan, että olet kokonaisen kuukauden lukittuna. Irroitan siveysvyön vain silloin kun käyt pesulla ja silloin aina minun valvonnan alla. Katsotaan kuukauden päästä on tilanne ja palataan sitten asiaan. Eikö niin ole hyvä?
En sanonut mitään. Ajattelin vain kuukautta olla muna häkissä vailla mahdollisuutta edes saada se seisomaan saati sitten runkata. Aika epämiellyttävä tilanne minulle, mutta en voinut sille mitään.
- Selvä on kulta. Tehdään niin kuin sanot. Pidän siveysvyötä kuukauden ja yritän parhaani, jotta olisit tyytyväinen. Tottelen sinua kaikessa.
Ajattelin mielessäni mitä kaikkea nöyryytyksiä hän keksisi kuukauden aikana.
- Vaimoni nauroi.
- Hienoa, että olemme päässeet yhteisymmärrykseen. Tämä on ensi askel luottamuksen palauttamisessa.
Mutta nyt sinulla on tehtävä. Piiskaaminen tuntui aika mukavalta ja kiihottavalta. Saatkin mennä kaupungille ja ostaa vaikkapa kolme erillaista piiskaa. Kyllä sinä tiedät mistä niitä saa. Ja osta myös sellainen dildo jonka saa vöillä lanteille kiinni. Jos vaikka saisit joskus käyttää sitä kun Raimo on poissa. Ja sitten käyt ostamassa minulle seksikään viettelevän mustan alusasusetin. Rintaliivit, sukkanauhaliivit, sukat, alushousut. Sellaisen, joka saa Raimon kiimaiseksi haluamaan minua. Niin hän tulee illalla meille ja arvaat varmaan miksi.
Vaimoni nauroi ivalliseti minulle. Häpesin, en voinut tilanteelle mitään. Nousin ylös ja menin makuuhuoneeseen pukeutumaan. Hän tuli perässäni.
- Ennen kuin lähdet niin nuole pilluni puhtaaksi. Se on aivan täynnä Raimon spermaa, enkä halua sotkea paikkoja.
Katsoin vaimoani. Hän asettui sängylle, nosti yöpuvun helman ylös ja levitti haaransa.Ihana pillu oli edessäni. Aikaisemmin olisin painanut kyrpäni suoraan pillun perukoille, mutta nyt asetuin makuulle hänen haarojen väliin. painoin pääni kummulle ja aloin nuolla sitä. Laskin päätäni alemmas ja etsin kielelläni pillunraon ja painoi kieleni sisään. Miehen ja naaraan limat olivat sekoittuneet ja valuivat kielelleni. Nuolin kiivaammin ja vaimoni selvästi nautti siitä. Jatkoin, mutta yht´äkkiä hän keskeytti minut.
- Nyt saa riittää. Sinulla on asioita hoideltavana ja minä haluan levätä iltaa varten. Pidä puhelin auki jos tarvitaan vielä jotain erikoista kaupungilta. Äläkä pese kasvojasi. On paljon mukavampaa ostaa minulle alusasuja kun sinulla on koko ajan nussitun pilluni tuoksu naamallasi. Menehän nyt, minä haluan levätä.

Puin päälleni ja sekavin tuntein lähdin kaupungille parrassani ja kasvoillani kiimaisen naisen tuoksu sekoittuneena talkkarin limoihin.

12

9885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TosiPervoMies

      Kirjoitathan vielä jatkoakin?!

    • kinkypalstalle

      koettakaa nyt vähän itse miettiä mihin näitä tarinoita tuuppaatte. Tai selvittäkää itsellenne mitä kinky tarkoittaa. Ei se tarkoita talkkaria.

      • TosiPervoMies

        Mikäköhän sitten on kinkyä? Varmaan on kinkyä, jos vaimo pitää miestään siveysvyössä, PIHTAA, NÖYRYYTTÄÄ, nuollettaa Pilluaan, nussituttaa itseään talkkarilla, piiskaa pikku-miehensä jne.

        TosiPervoMies on yleiskinky ja osaa arvostaa alkuperäisen kirjoittajan HIENOJA tekstejä. Toivottavasti tarina saa jatkoa, niin TPM:kin cb-3000 joutuu lujille...


      • Aisankannattaja
        TosiPervoMies kirjoitti:

        Mikäköhän sitten on kinkyä? Varmaan on kinkyä, jos vaimo pitää miestään siveysvyössä, PIHTAA, NÖYRYYTTÄÄ, nuollettaa Pilluaan, nussituttaa itseään talkkarilla, piiskaa pikku-miehensä jne.

        TosiPervoMies on yleiskinky ja osaa arvostaa alkuperäisen kirjoittajan HIENOJA tekstejä. Toivottavasti tarina saa jatkoa, niin TPM:kin cb-3000 joutuu lujille...

        Tarinoissakin löytyy


      • Aisan vaimo

        Kerro mikä on kinkyä niin tulen käsittelemään sinua. Käsityksemme kinkystä saattavat olla hieman erillaiset, mutta käsittelyni jälkeen toivot, että et ikinä olisi edes tutustunut sanaan kinky. Eikä se todellakaan tarkoita sitä, että leikkaisin munasi irti tai kastaroisin sinut.


      • vituttaako vituttaako kuunt...
        Aisan vaimo kirjoitti:

        Kerro mikä on kinkyä niin tulen käsittelemään sinua. Käsityksemme kinkystä saattavat olla hieman erillaiset, mutta käsittelyni jälkeen toivot, että et ikinä olisi edes tutustunut sanaan kinky. Eikä se todellakaan tarkoita sitä, että leikkaisin munasi irti tai kastaroisin sinut.

        Mistä moinen purkaus? Mee kuule talkkari kirjastoon ja kysy kirjastotädiltä semmoista kirjaa jossa selvitetään mikä on kinky!

        Käsityksemme kinkystä todella saattavat olla erilaiset, mutta tyylistä päätellen et ole oikealla osastolla sinäkään.


      • Sinä olet
        vituttaako vituttaako kuunt... kirjoitti:

        Mistä moinen purkaus? Mee kuule talkkari kirjastoon ja kysy kirjastotädiltä semmoista kirjaa jossa selvitetään mikä on kinky!

        Käsityksemme kinkystä todella saattavat olla erilaiset, mutta tyylistä päätellen et ole oikealla osastolla sinäkään.

        Jep


    • dicipline

      kaunis kertomus, melkein liikutuin

    • Aisan sisko

      Te typerät kinkyilijät. Ette tiedän mihin veljeni vielä joutuu. Enkä minäkään. Jättäkää veljeni rauhaan.

    • Odottavainen

      Olen kiihkeästi odottanut milloin kertomus saa jatkoa. Voisitko kirjoittaa jonkun toooosi pitkän jatkon kyseiselle tarinalle.
      On meinaan aivan sairaan kiihottavaa luettavaa...

      • mieltä

        Joo olen aivan samaa mieltä...


      • Anonyymi
        mieltä kirjoitti:

        Joo olen aivan samaa mieltä...

        Nää häpytarinat ovat ihainimpia,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe