Keeway matrix viritys

Apua virittämiseen

Elikkä kertokaas nyt jotain pientä niksiä että miten sais tuon ruoskan kulkeen semmosta 60km/h ja että miten prikkaan pääsee helpoiten käsiks -kitos

28

7343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sähköposti
    • keeway89

      mistä saa osia peugeot vivactyyn??? viri-osia??

    • keeway matrix

      keeway matrixin 2007 malli kulkee suoralla 60-65 ilman mitää virii.

      • astaka

        nii tekee mullaki suoralla jopa 70kmh eikä mitään virejä..


      • TanzQuu
        astaka kirjoitti:

        nii tekee mullaki suoralla jopa 70kmh eikä mitään virejä..

        Ne mittarit kuule pikkasen valehtelee. Itellä on keeway matrix ja menee nyt ku otin prikan ja alkukäyrästä kurin pois, niin jotain 80km/h mittariin. Ja arvatkaas paljoko oikeeta nopeutta? Testasin oikeaan tutkaan niin menee 52km/h. Ja itelläkin meni vakiona mittariin 70km/h. Eli oikeasti vähän vajaa 50km/h. =)


      • jippii

        mun keeway (07-malli kans) kulkee suoralla 50!! :D:D tietty jos on tuuria matkas ja on myötätuuli ni saattaa ottaa 55 km/h...... huiputki näin virittämättömänä 66 km/h.. seki tuli TOSI ISOSSA alamäessä.. :D:DD että ihme pelejä teillä!


      • Saj98j98

        Mitä on jouduttu ottaan irti että saa keeway matrixin (2007) kulkemaan yli 60?:O
        Oma kulkee just ja just sen 50.


      • steeldown
        TanzQuu kirjoitti:

        Ne mittarit kuule pikkasen valehtelee. Itellä on keeway matrix ja menee nyt ku otin prikan ja alkukäyrästä kurin pois, niin jotain 80km/h mittariin. Ja arvatkaas paljoko oikeeta nopeutta? Testasin oikeaan tutkaan niin menee 52km/h. Ja itelläkin meni vakiona mittariin 70km/h. Eli oikeasti vähän vajaa 50km/h. =)

        mulki o keeway matrix ja se menee vakiona 62 mittarii ja jos ne kusee niin sillonha mun kaverin gilera runner 50 menee joku 35.. ja ei vitus oo mahollista. sil näyttää 55 niin meen iha keposti ohi


      • hehez
        TanzQuu kirjoitti:

        Ne mittarit kuule pikkasen valehtelee. Itellä on keeway matrix ja menee nyt ku otin prikan ja alkukäyrästä kurin pois, niin jotain 80km/h mittariin. Ja arvatkaas paljoko oikeeta nopeutta? Testasin oikeaan tutkaan niin menee 52km/h. Ja itelläkin meni vakiona mittariin 70km/h. Eli oikeasti vähän vajaa 50km/h. =)

        eikös kumminkin keeway matrixin variaattori leviä ensimmäisenä kun ottaa prikan veks =o ? ainoastaan ohuemmalla saattaisi toimia..


      • Havunaama
        steeldown kirjoitti:

        mulki o keeway matrix ja se menee vakiona 62 mittarii ja jos ne kusee niin sillonha mun kaverin gilera runner 50 menee joku 35.. ja ei vitus oo mahollista. sil näyttää 55 niin meen iha keposti ohi

        Tiedoksi vain ettei sentään kaikkien mopojen mittarit välttämättä kuseta!


      • vilsa
        Havunaama kirjoitti:

        Tiedoksi vain ettei sentään kaikkien mopojen mittarit välttämättä kuseta!

        aivan varmasti kusettaa!


      • Haistakaa huilu :D
        jippii kirjoitti:

        mun keeway (07-malli kans) kulkee suoralla 50!! :D:D tietty jos on tuuria matkas ja on myötätuuli ni saattaa ottaa 55 km/h...... huiputki näin virittämättömänä 66 km/h.. seki tuli TOSI ISOSSA alamäessä.. :D:DD että ihme pelejä teillä!

        Mun -07 matrix ottaa huippuja 85km/h Gepsii ja poliisin tutkaan :D


      • Anonyymi
        jippii kirjoitti:

        mun keeway (07-malli kans) kulkee suoralla 50!! :D:D tietty jos on tuuria matkas ja on myötätuuli ni saattaa ottaa 55 km/h...... huiputki näin virittämättömänä 66 km/h.. seki tuli TOSI ISOSSA alamäessä.. :D:DD että ihme pelejä teillä!

        Mulla meni ilman virii loivaa mäkee 76


    • keeeeway

      älä ihmeessä ota prikkaa pois se tuhoaa variaattorin laipan jos prikka ei oo paikallaan

    • assssdd

      mulla on -07 matrix, prikka otettu pois sun muuta pikkujäynää tehty eikä kuitenkaan kule ku n.52, mutta kaverilla on samanlainen jossa on erinlainen ( mutta alkuperäinen ) vakio putki,siitä mallista kun ottaa prikan pois saa kulkemaan 60km/h
      Eli 07 matrixeja on kahdenlaisia, toisessa on digitaalimittaristo ja erinlainen pakoputki

      • noobit

        toisessa matrixissa menee letku ilmaputsarii mikä on tarpeeton mut vie tehoi eli sen VOI repii helvettii ni kyl samaa vauhtii pitäs mennä ku kokemust on mut se reikä missä on se letku pitää hitsata umpee.


    • Minimän

      Pojat pojat matrix menee vaikiona n.50-55 km/h. Mittari valehtelee n . 10 km/h. Jos haluaisitte että se oikeasti kulkee 65 km/h ottakaa prikka pois ja alkukäyrän holkki pois.

    • prikka ei vaikuta

      Otin prikan pois eikä kulje yhtään lujempaa. Auttaako kun ottaa hukka-putken poiess????

    • haistakaa huilu

      Stage6 pro replica,dellorton kaasari,malossi vari,malossi kytkin stage6 70cc :D 85kmh

    • noniin

      Ottakaa siitä putkesta se hukkaputki pois niin parantaa nopeuutta about 5-10 km/h

    • miten saa kulkee

      mulla on keeway matrix(2012) kulkee mittariin tasan 50 miten sais kulkee onko mun skopassa rajotinta??

    • asdfghjklöä69

      Mikä suutin olisi sopiva jos otan kurin pois?

    • ghllk

      Kuri otettu poies et mikä olis hyvä suut. tosiaa ja kannattaa pistää 6g rullat ni kulkee

    • weyerywerq

      matrixeissa vakiona jo 6.3 rullat.. :P

    • Jotainneuvojabliis

      Minulla on tuommonen keeway matrix niin saisinko neuvoja miten sen saa kulkemaan 60km/h oikeasti (2011)

    • enoorobotti

      -09 Matrix... Ostin pari päivää sitten. Entinen omistaja just vaihtanu männän ja koneistanu kannen ja sylinterin suorax. Ajettu muutenkaan korillakaan juuri mitään. Ollut varikko skootterina. Viime kesänä oli 4-tahti kiinan ihme ja siitä oli helppo CDI boksista napata kierrosten rajoitin pois.. Tajusin,että tässä ainakin akku penkin alla,eli onko cdi boksikin sielä?? Entä kierrosten rajoitin piuha.. onko alavasen piuha? Jeesatkaa vähä... ÄLÄKÄÄ Naulatko heti seinään,kun on eka postaus. =(

    • Anonyymi

      Tapahtuuko mitään kummallista jos rälläköi keeway matrikista pakoputken turhat osat pois tai mikä on se letku joka menee pakuputkeen

    • Anonyymi

      2-tahti laskin google playsta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4723
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4562
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      617
      4168
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3117
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2671
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2203
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2153
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      220
      2152
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1765
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe