Keeway matrix viritys

Apua virittämiseen

Elikkä kertokaas nyt jotain pientä niksiä että miten sais tuon ruoskan kulkeen semmosta 60km/h ja että miten prikkaan pääsee helpoiten käsiks -kitos

28

8021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sähköposti
    • keeway89

      mistä saa osia peugeot vivactyyn??? viri-osia??

    • keeway matrix

      keeway matrixin 2007 malli kulkee suoralla 60-65 ilman mitää virii.

      • astaka

        nii tekee mullaki suoralla jopa 70kmh eikä mitään virejä..


      • TanzQuu
        astaka kirjoitti:

        nii tekee mullaki suoralla jopa 70kmh eikä mitään virejä..

        Ne mittarit kuule pikkasen valehtelee. Itellä on keeway matrix ja menee nyt ku otin prikan ja alkukäyrästä kurin pois, niin jotain 80km/h mittariin. Ja arvatkaas paljoko oikeeta nopeutta? Testasin oikeaan tutkaan niin menee 52km/h. Ja itelläkin meni vakiona mittariin 70km/h. Eli oikeasti vähän vajaa 50km/h. =)


      • jippii

        mun keeway (07-malli kans) kulkee suoralla 50!! :D:D tietty jos on tuuria matkas ja on myötätuuli ni saattaa ottaa 55 km/h...... huiputki näin virittämättömänä 66 km/h.. seki tuli TOSI ISOSSA alamäessä.. :D:DD että ihme pelejä teillä!


      • Saj98j98

        Mitä on jouduttu ottaan irti että saa keeway matrixin (2007) kulkemaan yli 60?:O
        Oma kulkee just ja just sen 50.


      • steeldown
        TanzQuu kirjoitti:

        Ne mittarit kuule pikkasen valehtelee. Itellä on keeway matrix ja menee nyt ku otin prikan ja alkukäyrästä kurin pois, niin jotain 80km/h mittariin. Ja arvatkaas paljoko oikeeta nopeutta? Testasin oikeaan tutkaan niin menee 52km/h. Ja itelläkin meni vakiona mittariin 70km/h. Eli oikeasti vähän vajaa 50km/h. =)

        mulki o keeway matrix ja se menee vakiona 62 mittarii ja jos ne kusee niin sillonha mun kaverin gilera runner 50 menee joku 35.. ja ei vitus oo mahollista. sil näyttää 55 niin meen iha keposti ohi


      • hehez
        TanzQuu kirjoitti:

        Ne mittarit kuule pikkasen valehtelee. Itellä on keeway matrix ja menee nyt ku otin prikan ja alkukäyrästä kurin pois, niin jotain 80km/h mittariin. Ja arvatkaas paljoko oikeeta nopeutta? Testasin oikeaan tutkaan niin menee 52km/h. Ja itelläkin meni vakiona mittariin 70km/h. Eli oikeasti vähän vajaa 50km/h. =)

        eikös kumminkin keeway matrixin variaattori leviä ensimmäisenä kun ottaa prikan veks =o ? ainoastaan ohuemmalla saattaisi toimia..


      • Havunaama
        steeldown kirjoitti:

        mulki o keeway matrix ja se menee vakiona 62 mittarii ja jos ne kusee niin sillonha mun kaverin gilera runner 50 menee joku 35.. ja ei vitus oo mahollista. sil näyttää 55 niin meen iha keposti ohi

        Tiedoksi vain ettei sentään kaikkien mopojen mittarit välttämättä kuseta!


      • vilsa
        Havunaama kirjoitti:

        Tiedoksi vain ettei sentään kaikkien mopojen mittarit välttämättä kuseta!

        aivan varmasti kusettaa!


      • Haistakaa huilu :D
        jippii kirjoitti:

        mun keeway (07-malli kans) kulkee suoralla 50!! :D:D tietty jos on tuuria matkas ja on myötätuuli ni saattaa ottaa 55 km/h...... huiputki näin virittämättömänä 66 km/h.. seki tuli TOSI ISOSSA alamäessä.. :D:DD että ihme pelejä teillä!

        Mun -07 matrix ottaa huippuja 85km/h Gepsii ja poliisin tutkaan :D


      • Anonyymi
        jippii kirjoitti:

        mun keeway (07-malli kans) kulkee suoralla 50!! :D:D tietty jos on tuuria matkas ja on myötätuuli ni saattaa ottaa 55 km/h...... huiputki näin virittämättömänä 66 km/h.. seki tuli TOSI ISOSSA alamäessä.. :D:DD että ihme pelejä teillä!

        Mulla meni ilman virii loivaa mäkee 76


    • keeeeway

      älä ihmeessä ota prikkaa pois se tuhoaa variaattorin laipan jos prikka ei oo paikallaan

    • assssdd

      mulla on -07 matrix, prikka otettu pois sun muuta pikkujäynää tehty eikä kuitenkaan kule ku n.52, mutta kaverilla on samanlainen jossa on erinlainen ( mutta alkuperäinen ) vakio putki,siitä mallista kun ottaa prikan pois saa kulkemaan 60km/h
      Eli 07 matrixeja on kahdenlaisia, toisessa on digitaalimittaristo ja erinlainen pakoputki

      • noobit

        toisessa matrixissa menee letku ilmaputsarii mikä on tarpeeton mut vie tehoi eli sen VOI repii helvettii ni kyl samaa vauhtii pitäs mennä ku kokemust on mut se reikä missä on se letku pitää hitsata umpee.


    • Minimän

      Pojat pojat matrix menee vaikiona n.50-55 km/h. Mittari valehtelee n . 10 km/h. Jos haluaisitte että se oikeasti kulkee 65 km/h ottakaa prikka pois ja alkukäyrän holkki pois.

    • prikka ei vaikuta

      Otin prikan pois eikä kulje yhtään lujempaa. Auttaako kun ottaa hukka-putken poiess????

    • haistakaa huilu

      Stage6 pro replica,dellorton kaasari,malossi vari,malossi kytkin stage6 70cc :D 85kmh

    • noniin

      Ottakaa siitä putkesta se hukkaputki pois niin parantaa nopeuutta about 5-10 km/h

    • miten saa kulkee

      mulla on keeway matrix(2012) kulkee mittariin tasan 50 miten sais kulkee onko mun skopassa rajotinta??

    • asdfghjklöä69

      Mikä suutin olisi sopiva jos otan kurin pois?

    • ghllk

      Kuri otettu poies et mikä olis hyvä suut. tosiaa ja kannattaa pistää 6g rullat ni kulkee

    • weyerywerq

      matrixeissa vakiona jo 6.3 rullat.. :P

    • Jotainneuvojabliis

      Minulla on tuommonen keeway matrix niin saisinko neuvoja miten sen saa kulkemaan 60km/h oikeasti (2011)

    • enoorobotti

      -09 Matrix... Ostin pari päivää sitten. Entinen omistaja just vaihtanu männän ja koneistanu kannen ja sylinterin suorax. Ajettu muutenkaan korillakaan juuri mitään. Ollut varikko skootterina. Viime kesänä oli 4-tahti kiinan ihme ja siitä oli helppo CDI boksista napata kierrosten rajoitin pois.. Tajusin,että tässä ainakin akku penkin alla,eli onko cdi boksikin sielä?? Entä kierrosten rajoitin piuha.. onko alavasen piuha? Jeesatkaa vähä... ÄLÄKÄÄ Naulatko heti seinään,kun on eka postaus. =(

    • Anonyymi

      Tapahtuuko mitään kummallista jos rälläköi keeway matrikista pakoputken turhat osat pois tai mikä on se letku joka menee pakuputkeen

    • Anonyymi

      2-tahti laskin google playsta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2726
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      944
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      915
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      78
      787
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      751
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      81
      617
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      576
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      565
    Aihe