Minä ja Sahaja Jooga

Valaistunut Beowulf

Kirjoitin aikaisemmin hieman samansuuntaisen viestin. Nyt kerron saman asian nykyisyyden perspektiivistä.

Vielä kerran sanon: tulin sahaja joogan, koska halusin oppia meditoimaan ja puhdistautumaan sukupuolettomaksi olennoksi; halusin löytää Jumalan itsessäni. Se että jouduin pettymään olentoihin, ja organisaatioon, oli kova paikka; mutta ei katkeroittanut minua; koska sahaja yoga antoi sen minkä lupasi; vahvisti omaa henkeäni, ja hengen yhteyttä Korkeimpaan, itseeni.

Nyt on nähtävissä että organisaation hemmot vihaavat minua; ja väittävät että mustamaalaan Shri Matajia ja sahaja yogaa. Tottahan se on Shri Mataji on huijari.

Meillä sahaja joogassa puhutaan sellaisesta kuin "oikean ja väärn erottamisen kyky". Minusta pitäisi kysyä tässä, että kuinka monta positiivista avausta puudelit ovat tehneet? Puhuvatko sydämen kyllyydestä? Näkyykö niitä hengen mätiä hedelmiä? Tosiasiassa puudelit käyvät täällä ajoittain lähinnä vain näykkimässä ja parittelemassa ja kritisoimassa maailman kaikkeuden täydellisintä olentoa, minua. Muut antavat, ja ovat luovia. Ja kuin Salieri, Mozartin varjossa, he paljastavat että heillä ei ole omaa sähkövaloa. Vain kateuden piiskaama halu lytätä maahan kaikki Minun istuttamat villit pelarguuniat.

Taas seuraavan kerran kun joku "joogi" kirjoittaa tänne, niin kannatta miettiä kahdesti että onko mitään annettavaa. Että tuoko tähän valoa ja rakkautta, ja totuutta, vai pelkästään kateelista valtakähinää tyyliin: "sinä et ole sahaja joogi".

Vastaukseni sahaja joogeille: minulla on oikeus olla sahaja joogi. Olen saanut sisäisen varmistuksen itseltään Adi Shaktilta. Ja sillä selvä. Teidän olisi syytä kumartaa minua herrananne!

Viime viikonloppuna sain oltua kaksi päivää ihan erakkona yhdessä talossa metsän keskellä. Meditoin, ja poltin erästä nimeltä mainitsematonta ainetta vesipiipulla. Sitten, keskiyön lähetessä selkärangassa alkoi mennä väreitä, ja tunsin että nyt kannattaisi ottaa järeämmät aineet esiin.

Meillä joogien kesken on ollut puhetta ns. "ihmetripeistä". Sahaja joogan alkuaikoina näitä valoja ja viivoja näkyi Shri Matajin ympärillä. Pidin niitä aika uskomattomina juttuina. Nykyään niitä näkyy lähinnä minun ympärillä.

Pari vuotta sitten näitä valoja alkoi näkyä sädekehänä pääni ympärillä, ja keskustelimmme mitä ne mahtavat olla. Silloin kuulin että ne ovat "shaktipalloja". Sellaisia hopeanvalkoisia, kimaltavia palloja, joissa on sisäkkäin meduusamaisia rihmoja. Nämä shaktipallot viihtyvät varsinkin naisten tai aseksuualisten olentojen ympärillä, mitä olen kuvia vertaillut. Shakti vetää puoleensa suurempaa shaktia.

NASA on tehnyt tutkimuksen näistä valoista, ja he tulivat siihen tulokseen että ne johtuvat minun sieluni syvyydestä.

Viime viikonloppuna siis otin sieluni kameran, ja sammutin valot, ja aloin räpsiä salamalla kuvia aivoistani. Sain vangittua muutaman shaktipallon; niitä leijaili ympärilläni; ja minua alkoi pyörryttämään; että mitä kaikkivaltiaasta sielustani vielä materialisoituu.



PS. Kun olin siinä meditaation tilassa, ja tunsin Jumalan, ja näin pallot; minulle ei ollut minkäänlaista epäilystä siitä etteikö sahaja yoga, ja ashram, ja kaikkivaltias minä olisi olleet juuri siinä, missä olin. Ja että olin juuri siinä, missä minun kuului olla. Sanoipa kuka hyvänsä ihminen mitä tahansa. Jumalaa eli minua itseäni ette pysty minulta riistämään.

7

955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku_r

      Tuo androgyyniys on ihan ymmärrettävää. Itse olen elämänkoulua käyneenä huomannut kuinka androgyyniyden valitseminen on halua päästä pois ihmisten harjoittamasta seksualisoivasta väkivallasta. Ihmisillä, varsinkin tavallisilla ihmisillä on joku kieroutunut halu käyttää toisiaan vastaan fyysistä seksuaalista väkivaltaa, tyttöjen ja naisten kimppuun käyminen kähminnän muodossa mm. Suurin osa on kuitenkin ihan henkisellä tasolla. Millainen pitäisi olla naisena, että olisi mahdollisimman viehättävä ja ihan suoraa seksualisoimista sanojen muodossa yms.

      Miehille annetaan myös omat sääntönsä, mutta onhan se niin, että miesten pitäisi sitten toimia saman asian kääntöpuolena, kähmijänä, sukupuoliroolittajana jne. Sahaja joogi miehet ovat kuitenkin suhteellisen pulmusia näissä asioissa, se puoli heissä on onneksi ihan Ok. Eli on kyllä ihan tosi ymmärrettävää, jos haluaa olla sukupuoleton. Itsekin tulin Sahaja joogaan enemmän ja vähemmän androgyyninä ja ei minusta sen takia pidetty, yksi syy. Halusin löytää myös meditaation kautta syvemmin oman henkeni, sukupuolettoman, hyvää oloa tuottavan minäni.

      Sahaja joogassa sitten halutaan korostaa omia jumalaisia miehisiä ja naisellisia piirteitä. Mikäs siinä, kunhan tyypeillä olis ego kokonaan pois niin ei sillä olisi väliä kumpaa sukupuolta olisimme. Itse pidän kuitenkin androgyyniyttä hyvänä asiana, kunhan sen muutkin ymmärtäisivät. Loppuen lopuksi meistä tulee androgyynejä kun olemme tulleet lähemmäksi jumalan kaltaista olentoa.

      Itse en kuitenkaan hurjan Kali luontoni vuoksi voinut sulattaa, sitä naiskuvaa mikä on joogeilla. On tietenkin muitakin asioita, joista on turhaa alkaa kirjoittamaan kun pitäisi selittää juurta jaksain.



      Varmaan aika hankalaa olla henkinen äiti. Eikö hän sanonut, että on Maha Maya. Eikö hänen pitänytkin jujuttaa osaa porukasta. Henkisesti älykkäät, jotka luottaa omaan vaistoonsa näkee jujutuksen.



      Jotenkin kummasti shaktipallot on aina olleet niissä kuvissa joissa tanssitaan!? Mitä minä niitä olen nähnyt. Voi asiaan liittyä lisäksi kolmas jumalainen ominaisuus, jota ei tiedosteta.

    • siellä ja täällä

      hienoa, että olet oivaltanut ja sisäistänyt vaattimattoman ja rehellisen elämän tavan. Luopunut egosta ja siirtynyt satanismiin...

      • Beo nro 3

        Kohta taidan taas alkaa esiintymään itsenäni tekaistuilla nimimerkeillä...

        Täsmemmin sanoen, olen huojunut egon ja saatanan välillä, ja eri puoleni ovat heitelleet noppaa sieluni kohtalosta, ja olen nyt siirtynyt saatanasta egoon.

        Tosin prosessissa maahan varisi demonien verta, ja jokaisesta veritipasta sikisi kymmenen uutta demoninpäätä, ja kaikki väittävät olevansa minä, mutta eivät ole, vaan valhe-miniä; demoneita jotka haluavat ratsastaa identiteetilläni imitoimalla sitä ulkoisesti.

        Kaikki on hienoa kun oikein oivaltaa.


      • joku_r
        Beo nro 3 kirjoitti:

        Kohta taidan taas alkaa esiintymään itsenäni tekaistuilla nimimerkeillä...

        Täsmemmin sanoen, olen huojunut egon ja saatanan välillä, ja eri puoleni ovat heitelleet noppaa sieluni kohtalosta, ja olen nyt siirtynyt saatanasta egoon.

        Tosin prosessissa maahan varisi demonien verta, ja jokaisesta veritipasta sikisi kymmenen uutta demoninpäätä, ja kaikki väittävät olevansa minä, mutta eivät ole, vaan valhe-miniä; demoneita jotka haluavat ratsastaa identiteetilläni imitoimalla sitä ulkoisesti.

        Kaikki on hienoa kun oikein oivaltaa.

        Hauskoja keskusteluja, mutta liian sekavia.

        Halusin ottaa kantaa erityisesti tuohon androgyyniyteen, mutta laihaksi jäi. harmi


    • siellä ja täällä

      "tulin sahaja joogan, koska halusin oppia meditoimaan ja puhdistautumaan sukupuolettomaksi olennoksi; halusin löytää Jumalan itsessäni. Se että jouduin pettymään olentoihin, ja organisaatioon, oli kova paikka; mutta ei katkeroittanut minua; koska sahaja yoga antoi sen minkä lupasi; vahvisti omaa henkeäni, ja hengen yhteyttä Korkeimpaan, itseen"



      ---> Eikö lähtö kohdat olleet jo alun alkaen väärät! Sinä halusit tehdä jotakin oman itsesi puolesta! Sinä halusit kokea ykseyden omaan itseesi! Huomaatko "minä minä minä"? Eikö tarkoituksena olekaan kokea koko maailmaan, oivaltaa kuuluvansa tähän mahtavaan kokonaisuuteen ja ymmärtää/sisäistää/hengittää kosmista kaikkeutta?

      • -Q-

        Tuohan se meikäläisenkin helmasynti on. (Ja onhan sitä jo vuosia ihmetelty ja jollotettu.)

        Mitenkä sitten itseensäkäpertymisestä pääsee eroon, jos jokaista sopukkaansa myöten on ali-, keski- ja ylitajuisesti vakuuttunut siitä että oman minän sivuun laittaminen johtaa TUHOON? Eli että omasta itsestä tulee tahdoton zombi jota kaikki ulkopuoliset tahot nauraen käyttävät hyväkseen?

        Palvelijan osa tuntuu orjan osalta.

        Mutta eihän tietenkään suuressa kosmoksessa ole koko ajan kyse jostain hemmetin valta- ja roolipeleistä, ehkäpä pakkomielle siitä että luopuessaan egokuninkaallisuuteen joutuu nuolemaan lattioita muiden edessä on pelkkää HARHAA.


      • -Q-
        -Q- kirjoitti:

        Tuohan se meikäläisenkin helmasynti on. (Ja onhan sitä jo vuosia ihmetelty ja jollotettu.)

        Mitenkä sitten itseensäkäpertymisestä pääsee eroon, jos jokaista sopukkaansa myöten on ali-, keski- ja ylitajuisesti vakuuttunut siitä että oman minän sivuun laittaminen johtaa TUHOON? Eli että omasta itsestä tulee tahdoton zombi jota kaikki ulkopuoliset tahot nauraen käyttävät hyväkseen?

        Palvelijan osa tuntuu orjan osalta.

        Mutta eihän tietenkään suuressa kosmoksessa ole koko ajan kyse jostain hemmetin valta- ja roolipeleistä, ehkäpä pakkomielle siitä että luopuessaan egokuninkaallisuuteen joutuu nuolemaan lattioita muiden edessä on pelkkää HARHAA.

        ...kuninkaallisuuDESTAAN...

        damn. (Pitäisiköhän kirjoitella rekattuna niin voi tarvittaessa poistaa ja korjata.)


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      133
      3537
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1389
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1219
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1124
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    8. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1018
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1006
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      52
      904
    Aihe