NintenDogs kysymyksiä fiksummille!

Esci_93

Ostin tänään NintenDogsin ja olen nyt pelannut sen verran, että olen päässyt jyvälle. Haluaisin kuitenkin tietää vähän lisää teiltä kokeineimmilta.
1. Mitkä kaikki temput voi opettaa koiralle/mitä itse olette opettaneet ja miten?
3. Mitä kaikkea olette löytäneet kysymysmerkeistä?
4. Tuleeko kenneliin lopulta kaikkien peliversioiden koirat? Tuleeko muitakin koiria, kuin muissa peliversioissa olevat?
5. Milloin ja miten kilpailuihin voi osallistua?
6. Miten frisbeetä heitetään? Miten siis liikutan kynää, että saan frisbeen lentämään kunnolla? Itselläni se aina putoaa lattialle.
7. Minkä peliversion valitsitte? Itse valitsin mäyräkoiran.
8. Minkä niminen, rotuinen ja mitä sukupuolta oleva oli ensimmäinen NintenDogs koiranne? Omani on sellainen tummanvaalea poikamopsi, Pontus.
9. Voiko tallennuksia olla enemmän kuin yksi?
Kiitos, jos vastaatte edes yhteen kysymykseen! :)

61

5606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • newfoundlandinkoira

      no oon opettanu istu (istuu),maa (menee makuulle),
      häntä (jahtaa häntää),tassu (antaa tassua), tanssi(nousee takajaloille ja pyörii), kerjää(se on kerjää asennossa), voltti (tekee voltin ilmassa) ja kieri(se kierii maassa) ainii ja sit oon opettanu viel sellasen että se näyttää pyllyy.
      mie oon löytäny kysymys merkeistä ainaki nää:sellasen nallen, frisbeen, rusetteja monta sellasen possu pankin kaks värisen luun...ja kaikkee
      tulee kenneliin kaikki rodut lopulta.
      ja sit tulee kaks sala rotuu dalmandialainen jos löytää fireman hatun ja jack russel jos löytää jack russel boogin. no kilpailuihin voi osallistuu millon vaan voi osallistuu yhteensä kolme kertaa päivässä. no vedä frisbeetä vähän ottees päin mut älä päästä irti siitä kynälläja sit heität sen sillä kynällä. mul on labradori versio. no mul on villakoira musta nimi on hulina (valitsin sen sen takii että meillä on newfoundlandinkoira jonka nimi on hulina ja se villakoira näyttää nöffiltä) ei voi olla kun yks tallennus.

      • tomi

        miten se seisoo ja pyörii kerro mitä muita temppuja se osaa (erikoisia)ois kiva tietää mulla ite on labrador & friends.
        kerro hyvät temput ja miten se osaa pysyä istumassa ja maassa jne. kiitti jos vastasit


      • tomi

        miten se seisoo ja pyörii kerro mitä muita temppuja se osaa (erikoisia)ois kiva tietää mulla ite on labrador & friends.
        kerro hyvät temput ja miten se osaa pysyä istumassa ja maassa jne. kiitti jos vastasit


      • newfoundland
        tomi kirjoitti:

        miten se seisoo ja pyörii kerro mitä muita temppuja se osaa (erikoisia)ois kiva tietää mulla ite on labrador & friends.
        kerro hyvät temput ja miten se osaa pysyä istumassa ja maassa jne. kiitti jos vastasit

        en tiiä varmax mutta se vois olla sille et ku eka panee sen siihen kerjää asentoon ja sitten nostaa tassusta ylös nii se seijoo nii sitä koiraa pitää ehkä pyörittää.


      • sofi<3

        Et näköjää tiiä koirist paljoo, ja senköhän takii ostit nintenDogsin?? se ku sanoit (menee kerjää asentoon) voi sanoo vaa: 'orava'


      • lauren1234567

        en muista miten koiran voikaan opettaa voltin.voisitko kertoo miten se tehään


      • Hiedi
        lauren1234567 kirjoitti:

        en muista miten koiran voikaan opettaa voltin.voisitko kertoo miten se tehään

        Sit down Jump = takaperin voltti.


      • Rokkucchi

        Millai olet saanut sen tanssimaan takajaloilleen? :D


    • Annie93

      1. Koiralle voi opettaa paljon erinlaisia temppuja.
      (Kerrallaan koira voi osata 14 temppua)
      Seuraa koirasi puuhia ja opeta sille sen
      tekemiä temppuja. Näin voit opettaa esim.
      ravistelemisen, aivastamisen ja paljon muuta.
      Itse olen opettanut koiralleni temput: istu,
      maahan, tassu, kuole sekä paljon muita. :D
      3. Hmm... Olen löytänyt kyssäreistä paljon kaikkea
      esim. rusetteja, kaulapantoja, kiekkoja, kukkia,
      leluja jne.
      4. Kenneliin tulee lopulta (sitten kun on
      tarpeeksi kouluttajapisteitä) kaikkien
      versioiden sisältämät koirarodut ja jos
      lenkiltä löytää fireman's hatin saa kenneliin
      dalmantialaisia ja jos löytää jackrussel
      bookin, saa jackrusseleita. :D
      5. Kilpailuihin voi osallistua melkein milloin
      vain, mutta vain kolmesti päivässä.
      Kilpailuihin kannattaa kuitenkin osallistua
      vasta pienen harjoittelun jälkeen.
      6. Frisbeetä heitetään näin: Koske sillä kynällä
      frisbeetä ja vedä se alas ja lähetä frisbee
      matkaan irroittamalla kynä näytön yläreunassa.
      Toivottavasti tajusit edes jotenkin ;)
      7. Valitsin Chihuahua version.
      8. Ensimmäinen Nintendogs koirani oli Cavalier
      King Charles Spanieli, ruskeavalkoinen
      tyttökoira nimeltä Bella.
      9. Tallennuksia voi olla vain yksi.

      -Annie-

    • .a.l.

      1:mm:istu,anna tassu,maahan,kieri,kerjää,hyppää,kaiva,nuuski,aivasta,hauku,selälle,pyöri,jahtaa häntää ym. käytä mielikuvitusta ^^. 3:vaikka mitä!!! ^^ ei jaksa luetella ^^. 4:tulee kaikki ja lisäksi on 2 salarotua. 5:voit osallistua ihan milloin vain mutta vain 3kertaa päivässä ja ensin kannattaa harjoitella paljon ennen kuin osallistuu. 6:lue ohje vihosta ^^. 7:valitsin chihuahuan ^^. 8:ensimmäinen oli mustanruskeanvalkoinen shetlanninlammaskoira joka on tyttö ja nimi on LUcky(se on nimittäin minulla vieläkin ^^) 9: ei voi olla. -Ole hyvä ^^. toivottavasti oli apua-

    • Shelia

      1. No ekalle koiralle pitää opettaa istu. Muita temppuja ovat maahan, tassu, makaa kieri ym.
      3. Noo,,, kaikenlaista. Uusin löytöni taisi olla merirosvohattu...
      4. Kyllä. Tosin olen kuullut huhun, että Chihuahua, Labradorinnoutaja ja Mäyräkoira pitää saada jotenkin yhdistelemällä ( siis alussa on yksi noista eli 2)
      5. Kolme kertaa päivässä voi osallistua. Kannattaa harjoitella: Frisbee: Heittele frisbeetä puistossa. Joskus eri rodut oppii paremmin ja huonommin. Labbikseni ei ole vieläkään oppinut, vaikka on mennyt 4 kuukautta, ja Shiba Inuni oppi heti.Agility: Mene sille Agility areenalle.Tottelevaisuus: opeta tietyt temput.
      6. Vedä taakse, sitten työnnä ylös ja päästä samalla irti.
      7. Labbiksen.
      8. Ittelläni on Ruskea poikaLabbis, Bebe.
      9. Ei, mutta koiria voi olla yhteensä 8. (3 kotona, 5 koirahotellissa.)    

    • Nimetön

      Kohta 1: Koiralle voi opettaa istu,tassu,maahan,häntä,kerjää,hyppää,kieri ja muuta ja opetat näin ensin ostat koiran silittelet vähän sitten annat nimen ja hoet sitä nimeä että koira tulee sun luokse ja sanot sen nimen niin montakertaa että se haukahtaa kolme kertaa ja opetat sen istumaan opetat näin ensin silität päästä ja vedät alas ruudulla ja painat ruudun ylhäällä on puhekupla jossa on valon kuva ja sitten sanot istu kuuluvasti(älä huuda!!)2:kysymysmerkerstä löytää joko kaverin tai lahjan ja ylinmäisessä ruudussa on kartta ja jos koira pysähtyy ja alakuvassa ei niin löydät paketin tai roskia jos löydät paketin riuhtaise koiraa taaksepäin jos roskia ÄLÄ anna koiran syödä niitä koska siitä tulee hitaanpi.3:Kyllä tulee!!5:menet GO OUT ja siinä on shopping ja walk ja siinä aika alhaalla on CONTEST ja DISC COMPETISSION on frisbeen heitto kisa sun pitää saada enenmän pisteitä kuin toinen koira viimeksi ja AGILITY on esteiden hyppy kisa ja kun meet lenkille eti nuolilla iso neliö siinä on koiran kuva mee sinne voit harjoitella siellä.OBENIENCE on tottelevaisuus kisa jossa on aika ja sun pitää sanoa aina jos pyydetään koiraa tekemään temppu istu niin et tee tikulla mitään vaan sanot mutta sun on ollu jo opettanu se temppu sille.ja voit osallistua kisoihin kolme kertaa päivässä!!!6:pidät sitä kynää ruudulla niin ettei se putoa ja sitten heität sen jompaan kumpaan yläreunaan ja siinä pitää olla nopee...7:mäyräkoiran.8:Noora Golden Retriever tyttö.9:tallennus on vain yksi ja se aina jatkuu samasta paikasta. Kysykää multa jos tarvii lisää tietoo... :)

      • Nintendogsfani

        Miten sille koiralle voi opettaa lisää temppuja sen istu-tempun jälkeen? Tuleeko siihen näytölle vaan että nyt olisi aika opettaa se ja se temppu? Minulla ei ole vielä nintendogsia mutta saan parin kuukauden päästä ;) Ja kuinka monen metrin päästä toisesta dogista voi käyttää sitä bark modee? Eikö se ole jtn 20 metriä? Ja mitä ne trainer-pointsit on? Ja miten saa sitä rahaa jolla voi ostaa kaikkee kivaa? Onko kaikissa versioissa ne 2 salarotua? Kun käy kävelyllä, ja siellä tulee vastaan niitä dogeja, pelaako joku ihan oikasti niillä vai onko ne vaan sellasii jotka on vaa siel? Totteleeko sun dogit? Kun kävelyllä löytää niitä lahjoja, mistä näkee, mitä ne lahjat sisältää? Saako kilpailuista rahaa ja jos voittaa koko kilpailun, mitä saa? Mistä voi ostaa uuden kodin? Onko paha jos kun nintendogsia silittää, että siitä tulee lika-paakkuja? Paljonko pesu maksaa? Mitä tapahtuu jos dogi syö roskia? Tuleeko se sairaaks? Onko väliä, mitä shampoota käyttää, mitä harjaa käyttää ja mitä ruokaa syöttää? Niitä kuplia on kiva tehdä =) Olen kokeillut kerran kaverin dogilla? Mitä jos ei anna dogille ruokaa? Sehän ei voi kuolla mutta onko se sitten hitaampi? Pitäisikö sen pennun kimaltaa? montako pentuu voi olla? Näkeekö pennun tiedoista että mitä se syö ja mitä shamppoota se tarvii? Mitä jos huutaa dogille????


      • Lumihauva ja Jokke
        Nintendogsfani kirjoitti:

        Miten sille koiralle voi opettaa lisää temppuja sen istu-tempun jälkeen? Tuleeko siihen näytölle vaan että nyt olisi aika opettaa se ja se temppu? Minulla ei ole vielä nintendogsia mutta saan parin kuukauden päästä ;) Ja kuinka monen metrin päästä toisesta dogista voi käyttää sitä bark modee? Eikö se ole jtn 20 metriä? Ja mitä ne trainer-pointsit on? Ja miten saa sitä rahaa jolla voi ostaa kaikkee kivaa? Onko kaikissa versioissa ne 2 salarotua? Kun käy kävelyllä, ja siellä tulee vastaan niitä dogeja, pelaako joku ihan oikasti niillä vai onko ne vaan sellasii jotka on vaa siel? Totteleeko sun dogit? Kun kävelyllä löytää niitä lahjoja, mistä näkee, mitä ne lahjat sisältää? Saako kilpailuista rahaa ja jos voittaa koko kilpailun, mitä saa? Mistä voi ostaa uuden kodin? Onko paha jos kun nintendogsia silittää, että siitä tulee lika-paakkuja? Paljonko pesu maksaa? Mitä tapahtuu jos dogi syö roskia? Tuleeko se sairaaks? Onko väliä, mitä shampoota käyttää, mitä harjaa käyttää ja mitä ruokaa syöttää? Niitä kuplia on kiva tehdä =) Olen kokeillut kerran kaverin dogilla? Mitä jos ei anna dogille ruokaa? Sehän ei voi kuolla mutta onko se sitten hitaampi? Pitäisikö sen pennun kimaltaa? montako pentuu voi olla? Näkeekö pennun tiedoista että mitä se syö ja mitä shamppoota se tarvii? Mitä jos huutaa dogille????

        Koiralle voi opettaa esim. anna tassu, maate, kyljelteen, selälteen, seiso, takajaloille, jahtaa häntää jne. Ei tule mitään siihen näytölle. Kun koira on edessäsi, kun se tekee jotain menee vaikka makuulle kosketusnäytön oikeaan yläreunaan tulee puhekupla jossa on syttynyt lamppu. Bark mode on 30 metrin päässä. Pict chat on se 20 metriä. Saat trainer pointseja hoitamalla pentua. Kun saat trainer pointsin et saa siihen mitään ilmoitusta... Mutta kun niitä trainer pointeja on tarpeeksi saat uuden koirarodun. Ja siitä se alkaa taas. Rahaa saa, kun myy omia tavaroitaan tai jos kilpailee. Jos sinulla on Dalmatian & Friends, sinun ei tarvitse hankkia palomiehen hattua. Niitä muita koiria ei ohjaa kukaan ihminen. Et voi tavata kävelyllä kaverisi koiria etkä myöskään puistoissa. Minun koirani tottelevat todella hyvin. Kävelyllä, löydettäessä lahjoja tulee ensin kuva jossa kerrotaan pentusi löytäneen lahjan. Sitten painat oikealla alakulmassa nuolta, lahja aukeaa ja sinne yläruutuun tulee kuva, jossa kerrotaan mitä lahja sisältää. Seuraavana painat taas sitä nuolta ja tulee sinne ylös kuva, jossa kerrotaan missä kategoriassa se sijaitsee. Kilpailuista saa rahaa. Kun pääset jossain kilpailussa Championshipiin ja voitat sen saat £1.000. Voittaessasi Championshipin uudestaan saat vain merkinnän jossa kerrotaan kuinka monta kertaa olet voittanut sen. Kodin voi ostaa kun menee ensiksi 'Go Out' ja sieltä 'Shopping' ja sieltä 'Interior Decorator'. Näet rahasi vasemmassa alakulmassa. Koiralla ei voi tulla lika paakkuja, kun sitä silittää ellei se ole AIVAN likainen. Pesu ei maksa mitään, mutta shampoiden ostaminen maksaa. Pet Supplyssä lyhytkarvaisten koirien shampoo on £1.30 ja pitkäkarvaisien shampoo on £1.80. Jos koira syö roskia se löntystää ja läähättää hetken ja sitten on ihan normaali. Koira ei voi tulla sairaaksi. On väliä, mitä shampoota ja harjaa käyttää. Jos koirasi on lyhytkarvainen(short hair) käytät Short-Hair Shampoota. Jos koirasi on pitkäkarvainen(Long Hair) käytät Long-Hair shampoota. Ruoalla ei ole väliä. Jos et anna koirallesi ruokaa ja se on ihan nälissään et voi mennä kilpailuun etkä lenkille. Sama pätee myös puhtaudessa. Koira ei voi kuolla eikä siinä näy mitään muutosta vaikka se olisi nälissään. Jos se on likainen, sen turkissa hyppii kirppuja. Kirput ovat vain mustia pisteitä jotka hyppivät koiran selässä. Pentu kimaltaa hetken, kun olet harjannut tai pessyt sen puhtaaksi. Kotona voi olla kerrallaan 3 pentua. Yhteensä pentuja voi olla 8. 5 koira hotellissa ja 3 kotona. Pennun tiedoista näkee sen puhtauden, nälkäisyyden, janoisuuden ja mitä se on viimeksi syönyt. Puhtaudessa näkee suluissa onko se Long Hair(pitkäkarvainen) vai Short Hair(lyhytkarvainen). Koira ei reagoi mitenkään huutamiseen. Jos haluat suututtaa pentusi se käy siten, että ensiksi laitat sen istumaan. Sitten otat sen jommasta kummasta tassusta kiinni ja nostat sen ylös. Pidät pennun tassusta kiinni niin kauan, että se alkaa murisemaan ja kunnes se hyökkään kiinni. Paina siihen vielä, vaikka se onkin jo hyökännyt. Jos irrotat pentu menee selälleen.


      • minä tiedän (lähes)
        Nintendogsfani kirjoitti:

        Miten sille koiralle voi opettaa lisää temppuja sen istu-tempun jälkeen? Tuleeko siihen näytölle vaan että nyt olisi aika opettaa se ja se temppu? Minulla ei ole vielä nintendogsia mutta saan parin kuukauden päästä ;) Ja kuinka monen metrin päästä toisesta dogista voi käyttää sitä bark modee? Eikö se ole jtn 20 metriä? Ja mitä ne trainer-pointsit on? Ja miten saa sitä rahaa jolla voi ostaa kaikkee kivaa? Onko kaikissa versioissa ne 2 salarotua? Kun käy kävelyllä, ja siellä tulee vastaan niitä dogeja, pelaako joku ihan oikasti niillä vai onko ne vaan sellasii jotka on vaa siel? Totteleeko sun dogit? Kun kävelyllä löytää niitä lahjoja, mistä näkee, mitä ne lahjat sisältää? Saako kilpailuista rahaa ja jos voittaa koko kilpailun, mitä saa? Mistä voi ostaa uuden kodin? Onko paha jos kun nintendogsia silittää, että siitä tulee lika-paakkuja? Paljonko pesu maksaa? Mitä tapahtuu jos dogi syö roskia? Tuleeko se sairaaks? Onko väliä, mitä shampoota käyttää, mitä harjaa käyttää ja mitä ruokaa syöttää? Niitä kuplia on kiva tehdä =) Olen kokeillut kerran kaverin dogilla? Mitä jos ei anna dogille ruokaa? Sehän ei voi kuolla mutta onko se sitten hitaampi? Pitäisikö sen pennun kimaltaa? montako pentuu voi olla? Näkeekö pennun tiedoista että mitä se syö ja mitä shamppoota se tarvii? Mitä jos huutaa dogille????

        Miten sille koiralle voi opettaa lisää temppuja sen istu-tempun jälkeen? Kun esim. koira istuu, vedä sillä kynällä alas, niin se makaa. Klikkaa samaa kun opettaessasi istu-tempun, ja anna komento. Voit kattoo lisää juttuja sieltä tavaroista,(supplies), caren (hoito) kohdalta, siellä on alhaalla kirjoja, lue Dog Training Book. Tuleeko siihen näytölle vaan että nyt olisi aika opettaa se ja se temppu? Ei tule, sinun pitää itse katsoa paras aika. Voit opettaa mitä vaan, vaikka voltin! Esim. napauttamalla koiran kuonoa sitä voi opettaa aivastamaan. Joitain temppuja ei voi itse määrätä, vaan täytyy opettaa kun koira itse tekee niitä. Minulla ei ole vielä nintendogsia mutta saan parin kuukauden päästä ;) Minulla on sekä Mäyräkoira että Chihuahua! Ja kuinka monen metrin päästä toisesta dogista voi käyttää sitä bark modee? Eikö se ole jtn 20 metriä? Varmaan 20 metrii, en tiedä... Ja mitä ne trainer-pointsit on? Trainer-pointsit on pisteitä joita saat käyttämällä koiraa kilpailussa - Mäyräkoirassa minulla on ekan koirani (kultainen noutaja) Daisyn ansiosta monta tuhatta eli mestari traineri! Ja miten saa sitä rahaa jolla voi ostaa kaikkee kivaa? Onko kaikissa versioissa ne 2 salarotua? Varmaan on. Kun käy kävelyllä, ja siellä tulee vastaan niitä dogeja, pelaako joku ihan oikasti niillä vai onko ne vaan sellasii jotka on vaa siel? Ne ovat pelin tyyppejä (esim. siitä tietää että siellä on yksi kilpailujen vetäjä, Archie Hubbs, ja ne ovat aina samat heebot) Totteleeko sun dogit? Tottakai tottelee! Chihun eka koirani boxeri Candy osaa istua, maata, hypätä, tehdä voltin, tulla kutsusta, kieriä, jahdata häntää, maata kummallakin kyljellä, vinkua ja aivastaa. Chihu pelini on vasta viikon vanha... :) Kun kävelyllä löytää niitä lahjoja, mistä näkee, mitä ne lahjat sisältää? Se avaa lahjat siinä käytävällä. Tai siis se lahja vaan poksahtaa, koira alkaa heilua ja haukkua kun hullu ja ne tavarat tulee sun suppliessiin ja se ilmottaa mitä sait. Saako kilpailuista rahaa ja jos voittaa koko kilpailun, mitä saa? Jos voitat kilpailussa (1,2 ja 3 palkinnot) saat rahaa. Saa rahaa, ja jos voittaa saa rahaa, ja pokaalin mut se pokaali katoaa heti kun meet kotiin. Mistä voi ostaa uuden kodin? Go Out nappi (ihminen ja koira kuvassa), Shopping (kauppakassi), Interior Decorator (kerrostalo), ja valitset talon. Kun klikkaaat talon nimeä, näet sen. Klikkaa Buy, ja se on sinun (mutta talot maksaa sairaasti, esim Early American 1, 000.00... Onko paha jos kun nintendogsia silittää, että siitä tulee lika-paakkuja? Ei ole paha, sen kuin peset vaan. Paljonko pesu maksaa? Pesu itse on ilmainen, mutta täytyy Pet Supplystä (Shoppingissa) ostaa shampoota, lyhytkarvaisten maksaa 1.30, pitkäkarvaisten 1.80. Mitä tapahtuu jos dogi syö roskia? Tuleeko se sairaaks? Ei, mutta se kulkee hetken aikaa hieman juopon näköisenä. Se paranee itsekseen. Onko väliä, mitä shampoota käyttää, mitä harjaa käyttää ja mitä ruokaa syöttää? Shampoo pesee puhtaaksi ainoastaan jos lyhytkarvaiselle on lyhytkarvaisten shampoota, ja pitkäkarvaisille pitkäkarvaisten. Niitä kuplia on kiva tehdä =) En ole samaa mieltä, tai no on niitä kiva tehdä mutta kun on 12 saippuakuplaajaa niin kiva! Voin myydä ne kirpparilla. Olen kokeillut kerran kaverin dogilla? Tuohon kuuluu piste, ei kysymysmerkki. Ellet kysy itseltäsi oletko tehnyt niin :) Mitä jos ei anna dogille ruokaa? Sehän ei voi kuolla mutta onko se sitten hitaampi? Se on äkeä, eikä tottele, ja kun kutsut, se vain haukkuu. Pitäisikö sen pennun kimaltaa? Pentu kimaltaa vain jos se on juuri pesty. montako pentuu voi olla? Kahdeksan, kolme kotona ja viisi koirahotellissa (löytyy shoppingista) Näkeekö pennun tiedoista että mitä se syö ja mitä shamppoota se tarvii?
        Koirani "koiran nimi" tiedot: (tiedot löytyvät kun klikkaat alanäytössä koiran nimeä tai kysymysmerkkiä)
        "koiran nimi" (poikamerkki, eli sininen ympyrä jossa on ylhäällä nuoli - tytöillä on punainen ja risti alas)
        Chihuahua
        Trainer: "nimeni" (sinulla oma nimesi)
        Time Together: 0:23 (en tiedä mitä meinaa)
        ____________________________________________________________________________
        Coat: Beautiful (Long hair) (Kaunis(puhdas), pitkä turkki, tästä näet tarvitsetko pitkätukkaisten vai lyhyttukkaisten shampoota)
        Hunger: Full (nälkäisyys: täysi (eli koira on täysi, ei nälkäinen)
        Thirst: Normal (Janoisuus: normaali (ei täysi eikä janoinen)
        Things eaten: Dog Food Can (on syönyt: Koiranruoka Purkillisen (mitä viimeksi syönyt)

        Trick List (klikkaamalla näet koiran temput) Contest results (klikkaamalla näet kisatulokset)

        Mitä jos huutaa dogille???? Dogi ei tajua lainkaan.


      • apua!

        alotin sen pelin alusta, ja sit siihen tuli joku did he understand you? keep calling his name, ja mä en tiiä kuinka jatkan sen nimen sanomista.. tarvin apuu!!


    • nintendogs pelin pelaaja

      1.pennun voi opettaa heiluttamaan, aivastamaan, antamaan tassua, menemään kyljelleen, menemään selälleen, istua, mennä maate, menemään takajaloilleen, seisoon kahdella tassulla.
      3.kaikkea tavaroita, joita ei saa kaupasta ostamalla.
      4.kennelissä on ,sitten kun on saanut kaikki koirarodut jotka ovat mahdollista saada; mopsi, kultainen noutaja, saksanpaimenkoira, kääpiömäyräkoira, beakle, corgi, kääpiösnautseri, chihuahua, husky, shiba inu, dalmatialainen, sheltie, labradorin noutaja, puudeli, cavalieri, yorkshirenterrieri, kääpiöpinseri, shih tzu, bokseri.
      5.kilpailuissa voi käydä max. kolme kertaa päivässä
      6. en osaaa oikein selittää, mutta näyttää osaisin
      7.minäkin valitsin mäyräkoiran, oikeastaan mun isi valitsi sen mulle synttäri lahjaksi, siskollani on chihuahua. ja olen saanut nimppari lahjaksi dalmatialaisen.
      8.minulla on ollut kolme ekaa pentua mäyrä koirassa; eka pentu oli narttu, nimeltä Daysy ja se oli vaalein kultainen noutaja; toka oli taaskin narttu, nimeltä Nelli ja se oli tummin huskyista; nyt minulla on husky, uros nimeltä Jokke.
      Dalmatialaisessa minulla oli ensiksi dalmatialainen, jolla on mustat korvat ja sen nimi oli Rami, ja tietty se oli uros; nyt mulla on saksanpaimenkoira:saksari, Daniel, uros sekin on
      9.tallennuksia voi olla vain YKSI, ohjeissa kyllä lukee että kuinka voi nollata, ja sen jälkeen ei näe enään KOSKAAN OMIA VANHOJA PENTUJA!!!!!eli ei siis kannata nollata peliä

      • Nintendogsfani

        Nyytttt!


      • lauren

        terve! nintendogs koira voi oppia kaiken mitä haluat:esim tanssimaan,pyörimään kahdella tassulla,tekemään takaperin voltin ja preikkaamaan.voit opettaa koirallesi mitä vain
        haluat.(siinä oli vain esimerkit erikois tempuista)Minun koirani osaa menlkein kaiken.se on pinseri ja sen nimi luci.opetin sen tänään röyhtäisemään ja seisomaan kahdella etu tassullaan.kaikille peli ja opettamisen iloa!


      • Vilppu-Kissa
        lauren kirjoitti:

        terve! nintendogs koira voi oppia kaiken mitä haluat:esim tanssimaan,pyörimään kahdella tassulla,tekemään takaperin voltin ja preikkaamaan.voit opettaa koirallesi mitä vain
        haluat.(siinä oli vain esimerkit erikois tempuista)Minun koirani osaa menlkein kaiken.se on pinseri ja sen nimi luci.opetin sen tänään röyhtäisemään ja seisomaan kahdella etu tassullaan.kaikille peli ja opettamisen iloa!

        Mul on käyny silleen et kun kaveril on ollu valmiina pelissä vaikka shiba inu ja jos sen shiba inu on tavannu jonku mun koiran niin mä saan sinne kenneliin sen shiba inun. Mä olin nn tyhmä et alotin pelin alusta. miten muuten oppii takaperinvoltin ja muuta hieno.


      • nintendogs pentu
        Vilppu-Kissa kirjoitti:

        Mul on käyny silleen et kun kaveril on ollu valmiina pelissä vaikka shiba inu ja jos sen shiba inu on tavannu jonku mun koiran niin mä saan sinne kenneliin sen shiba inun. Mä olin nn tyhmä et alotin pelin alusta. miten muuten oppii takaperinvoltin ja muuta hieno.

        voltin koira oppii yhen levyn avulla joku flozer alkava levy.koira voi oppia myös jumppaa maan eli punnertamaan tuon sama levy ovulla kuoin voltin.


      • Kkart
        nintendogs pentu kirjoitti:

        voltin koira oppii yhen levyn avulla joku flozer alkava levy.koira voi oppia myös jumppaa maan eli punnertamaan tuon sama levy ovulla kuoin voltin.

        Siis lenkillä niistä kysymysmerkeistä voi löytää niitä jotain kirjoja tai levyjä joiden avulla ne oppii uusii temppuja?


      • Cornelia13
        Kkart kirjoitti:

        Siis lenkillä niistä kysymysmerkeistä voi löytää niitä jotain kirjoja tai levyjä joiden avulla ne oppii uusii temppuja?

        Tietääkö joku kaikki tavarat mitkä voi saada labrador ja friends pelistä???????


      • Koirahullu998
        Cornelia13 kirjoitti:

        Tietääkö joku kaikki tavarat mitkä voi saada labrador ja friends pelistä???????

        Miten voi saada jakrusselin ja dalmantialaisen. Kiitti jos kerrotte!


      • koirahhhulöl
        Koirahullu998 kirjoitti:

        Miten voi saada jakrusselin ja dalmantialaisen. Kiitti jos kerrotte!

        Käykää kattoo www.ninten.suntuubi.com


    • jackrussel!!!!!

      Dog Trainer for Nintendogsilla saat kaikki rodut käyttöö rahaa ja eri tarvikkeita

      • Joke & Rose

        Hei !

        Tiedän että nintendogs koirat voivat saada pentuja ja tiedän miten. Siksi yritänkin sitä kahdella, hyväluontoisella kultaisella noutajalla. En ole varma mitä saa ja mitä ei joten selventäisittekö ?

        1. Saako naaraskoiraa harjata/pestä ?
        2. Saako kumpaakaan koiraa palkita herkuilla ?
        3. Saako kotona olla muita koiria kun on pentujen teko kesken ?
        4. Pennun tultua voinko antaa sille nimen ja hoitaa niinkuin muita, viedä koirahotelliin yms ?
        5. Voiko pennun teko ajan ollessa käynnissä ostaa uusia koiria, vai keskeyttääkö se koko prosessin ?


      • Koirahullubella
        Joke & Rose kirjoitti:

        Hei !

        Tiedän että nintendogs koirat voivat saada pentuja ja tiedän miten. Siksi yritänkin sitä kahdella, hyväluontoisella kultaisella noutajalla. En ole varma mitä saa ja mitä ei joten selventäisittekö ?

        1. Saako naaraskoiraa harjata/pestä ?
        2. Saako kumpaakaan koiraa palkita herkuilla ?
        3. Saako kotona olla muita koiria kun on pentujen teko kesken ?
        4. Pennun tultua voinko antaa sille nimen ja hoitaa niinkuin muita, viedä koirahotelliin yms ?
        5. Voiko pennun teko ajan ollessa käynnissä ostaa uusia koiria, vai keskeyttääkö se koko prosessin ?

        1. Saako naaraskoiraa harjata/pestä ?:- Saa
        2. Saako kumpaakaan koiraa palkita herkuilla ?- saa
        3. Saako kotona olla muita koiria kun on pentujen teko kesken ? -ei tietääkseni
        4. Pennun tultua voinko antaa sille nimen ja hoitaa niinkuin muita, viedä koirahotelliin yms ?- en ole vielä saanut pentuja,mutta kaverini kertoi,että niiden kanssa voi olla ihan samanlailla!
        5. Voiko pennun teko ajan ollessa käynnissä ostaa uusia koiria, vai keskeyttääkö se koko prosessin ? - ei kannata!

        Täällä on jotakin tietoa! www.ninten.suntuubi.com


      • Joke & Rose
        Koirahullubella kirjoitti:

        1. Saako naaraskoiraa harjata/pestä ?:- Saa
        2. Saako kumpaakaan koiraa palkita herkuilla ?- saa
        3. Saako kotona olla muita koiria kun on pentujen teko kesken ? -ei tietääkseni
        4. Pennun tultua voinko antaa sille nimen ja hoitaa niinkuin muita, viedä koirahotelliin yms ?- en ole vielä saanut pentuja,mutta kaverini kertoi,että niiden kanssa voi olla ihan samanlailla!
        5. Voiko pennun teko ajan ollessa käynnissä ostaa uusia koiria, vai keskeyttääkö se koko prosessin ? - ei kannata!

        Täällä on jotakin tietoa! www.ninten.suntuubi.com

        Kiitos vastauksista Koirahullubella !

        Tässä vielä muutamia kysymyksia.

        1. Pitääkö olla 99999 trainerpointsia saadakseen pentuja ?
        2. Voiko pentuja saada muissakin versioissa kuin vain shiba inu versiossa ?
        3. Kuinka kauan suunnilleen kestäisi penun tuleminen ?

        Ja tässä omien koirieni tiedot.

        - Joshua, Toy Poodle uros ( musta )
        - Rose, Kultainen noutaja naaras ( kerma )
        - Joke, Kultainen noutaja uros ( kerma )
        - Cherry, Boxeri naaras ( ruskea, ei juovikas )
        - Cujo, Shetlanninlammaskoira uros ( tummanruskea/valkoinen )


      • Koirahullubella
        Joke & Rose kirjoitti:

        Kiitos vastauksista Koirahullubella !

        Tässä vielä muutamia kysymyksia.

        1. Pitääkö olla 99999 trainerpointsia saadakseen pentuja ?
        2. Voiko pentuja saada muissakin versioissa kuin vain shiba inu versiossa ?
        3. Kuinka kauan suunnilleen kestäisi penun tuleminen ?

        Ja tässä omien koirieni tiedot.

        - Joshua, Toy Poodle uros ( musta )
        - Rose, Kultainen noutaja naaras ( kerma )
        - Joke, Kultainen noutaja uros ( kerma )
        - Cherry, Boxeri naaras ( ruskea, ei juovikas )
        - Cujo, Shetlanninlammaskoira uros ( tummanruskea/valkoinen )

        Tässä vastaukset kysymyksiisi

        1. Pitääkö olla 99999 trainerpointsia saadakseen pentuja ?: On kaksi tapaa saada pentuja. Vaikein tapa on hankkia 99999 trainereita.Sitten hankit tytön ja pojan jotka ovat samaa rotua ja hyvin kilttejä.Niiden pitää halia ainakin 100 kertaa.
        2. Voiko pentuja saada muissakin versioissa kuin vain shiba inu versiossa ?: Voi
        3. Kuinka kauan suunnilleen kestäisi penun tuleminen ?: Se voi kestää kuukausia! :(

        Muistakaa jos koetatte tehdä pentuja niin kotona pitää olla ainoastaa ne koirat (2) joilla teeet pentuja!

        Jos joku ei usko että nintendogs koirat voivat saada pentuja katsokaa youtubesta!
        Laittakaa : My nintendogs had a puppy!READ DESCRIPTION


      • mpr

        ostin tytölle tuon dog trainerin,kaikki rodut tuli mutta ei pääse alkuvalikosta mihinkään.Se kohta oli häipynyt mistä pääsee lävelylle ja tavaroita katsomaan.


      • Nippemäyris
        Koirahullubella kirjoitti:

        Tässä vastaukset kysymyksiisi

        1. Pitääkö olla 99999 trainerpointsia saadakseen pentuja ?: On kaksi tapaa saada pentuja. Vaikein tapa on hankkia 99999 trainereita.Sitten hankit tytön ja pojan jotka ovat samaa rotua ja hyvin kilttejä.Niiden pitää halia ainakin 100 kertaa.
        2. Voiko pentuja saada muissakin versioissa kuin vain shiba inu versiossa ?: Voi
        3. Kuinka kauan suunnilleen kestäisi penun tuleminen ?: Se voi kestää kuukausia! :(

        Muistakaa jos koetatte tehdä pentuja niin kotona pitää olla ainoastaa ne koirat (2) joilla teeet pentuja!

        Jos joku ei usko että nintendogs koirat voivat saada pentuja katsokaa youtubesta!
        Laittakaa : My nintendogs had a puppy!READ DESCRIPTION

        No, mikä on helpompi tapa saada pentuja, jos toi oli vaikeempi?


    • I have nine-ten dogs

      Ostin tänään NintenDogsin ja olen nyt pelannut sen verran, että olen päässyt jyvälle. Haluaisin kuitenkin tietää vähän lisää teiltä kokeineimmilta.
      1. Mitkä kaikki temput voi opettaa koiralle/mitä itse olette opettaneet ja miten?
      Vastaus: Voit opettaa pennulle vaikka mitä! Koira voi osata vain neljätoista temppua kerralla, mutta voit aina antaa sen unohtaa ne, ja opettaa uusia tilalle, sillä se voi opetella ne uudelleen. Itse olen opettanut koirilleni esim. istu, maahan, kieri, pyöri, anna tassu, nouse takajaloille, takaperinvoltti, aivasta, raavi ja paljon muuta. Niitä voi löytää aina lisää! Opetan koiriani englanniksi.
      3. Mitä kaikkea olette löytäneet kysymysmerkeistä? -- Lahjoja ja koiria. Lahjoja on niin paljon, etten jaksa luetella :) Chelsean koira on kiltein, kun taas Spot agressiivisin.
      4. Tuleeko kenneliin lopulta kaikkien peliversioiden koirat? Tuleeko muitakin koiria, kuin muissa peliversioissa olevat? -- Ei tule.
      5. Milloin ja miten kilpailuihin voi osallistua? -- Kolme kertaa päivässä, milloin vain. Klikkaa go out ---> contest ---> ja sitten mihin kilpailuun haluat osallistua ja millä koiralla. Agilityä (esteitä, pujottelua, putken läpi menemistä jne) voi treenata lenkillä käydessäsi, kun menet suureen rakennukseen oikeassa alanurkaassa, siellä on agilityhalli. Frisbeetä (heität frisbeen ja koira noutaa sen) voi treenata koirapuistossa. Helpointa se on tyhjässä koirapuistossa. Viimeistä eli tottelevaisuutta, voit kouluttaa kotona. Sinun täytyy tehdä määrätyt temput määrätyssä ajassa. Caressa olevista kirjoista on apua!
      6. Miten frisbeetä heitetään? Miten siis liikutan kynää, että saan frisbeen lentämään kunnolla? Itselläni se aina putoaa lattialle. -- Ota kiinni frisbeestä, vedä se ruudun alareunaan, vetäise ylös ja päästä irti ennen yläreunaa.
      7. Minkä peliversion valitsitte? Itse valitsin mäyräkoiran. -- Minulla on mäyris ja chihuahua.
      8. Minkä niminen, rotuinen ja mitä sukupuolta oleva oli ensimmäinen NintenDogs koiranne? Omani on sellainen tummanvaalea poikamopsi, Pontus. -- Vaalea naaras, kultainennoutaja Daisy, paras agilitykoirani, championship.
      9. Voiko tallennuksia olla enemmän kuin yksi? -- Ei ikävä kyllä. Voit ostaa uuden pelin, jos haluat, tai poistaa edellisen.
      Kiitos, jos vastaatte edes yhteen kysymykseen! :) -- Kaikkiin!

      • voltti?

        miten sen voltin voi muka tehä kun se istuu niin ei siinä voi enää hypätä ku ei saa mistään painettua että se saa hypättyä? O.o


      • Mitteliss
        voltti? kirjoitti:

        miten sen voltin voi muka tehä kun se istuu niin ei siinä voi enää hypätä ku ei saa mistään painettua että se saa hypättyä? O.o

        No siis: KÄSKE koira istumaan ja heti perään hyppäämään. Siis älä paina tai naputa, vaan käske. Sun pitää eka tietty opettaa ne käskyt koirille. Ja sitten kun oot käskeny koiraa istumaan ja se istuu, niin käske heti perään hyppäämään niin sen pitäis tehdä voltti. Toi kaikki pitää tehdä juuri oikeaan aikaan tai siitä ei tuu mitään...


      • Dalkkupentu Lucky
        Mitteliss kirjoitti:

        No siis: KÄSKE koira istumaan ja heti perään hyppäämään. Siis älä paina tai naputa, vaan käske. Sun pitää eka tietty opettaa ne käskyt koirille. Ja sitten kun oot käskeny koiraa istumaan ja se istuu, niin käske heti perään hyppäämään niin sen pitäis tehdä voltti. Toi kaikki pitää tehdä juuri oikeaan aikaan tai siitä ei tuu mitään...

        ja vielä tohon voltin opettamiseen: koiran pitää osata istua 10-20sek en muista tarkkaan. mutta voltin voi opetaa myös flower waltz nimisen levyn avulla.


      • tietämätöntietämätön
        Dalkkupentu Lucky kirjoitti:

        ja vielä tohon voltin opettamiseen: koiran pitää osata istua 10-20sek en muista tarkkaan. mutta voltin voi opetaa myös flower waltz nimisen levyn avulla.

        Mitkä kaikki rodut nintendogsissa on? Onko saksanpaimenkoira? Mä haluisin sellasen. Jos on niin eiks se oo tos mäyräkoira ja ystävässä.


      • DOGsilvery
        tietämätöntietämätön kirjoitti:

        Mitkä kaikki rodut nintendogsissa on? Onko saksanpaimenkoira? Mä haluisin sellasen. Jos on niin eiks se oo tos mäyräkoira ja ystävässä.

        kaikkiin nintendogseihin tulee ajan myötä kaikki nämä rodut: saksanpaimenkoira, shih tzu, chihuahua, dalmis, bokseri, shetlanninlammaskoira, mopsi, jackrussel, labbis, kultainennoutaja, cavalierkingcharlesinspanieli, mäyräkoira, pinseri, villakoira, snautseri, shiba, pembroke welsh corgi, beagle, husky ja yorkshirenterrieri. toivottavasti autoin


      • DOGsilvery
        DOGsilvery kirjoitti:

        kaikkiin nintendogseihin tulee ajan myötä kaikki nämä rodut: saksanpaimenkoira, shih tzu, chihuahua, dalmis, bokseri, shetlanninlammaskoira, mopsi, jackrussel, labbis, kultainennoutaja, cavalierkingcharlesinspanieli, mäyräkoira, pinseri, villakoira, snautseri, shiba, pembroke welsh corgi, beagle, husky ja yorkshirenterrieri. toivottavasti autoin

        1.istu on alussa pakko opettaa. maahan, anna tassu, kieri, aivasta, kerjää, hyppää, vilkuta, voltti, etutassut, breikkaa ja kaikkee ton tyylistä. en nyt enenpää jaksa muistella kun et todellakaan tarvi enään apua kun tostaki on jo niin monta vuotta!
        3. kaiken näköisiä rusetteja, pantoja, leluja, levyjä, kelloja ja sun muuta
        4. tulee
        5. kolmesti päivässä. siihen mennään siitä valikosta
        6. sitä piti aluksi minunkin harjoitella
        7. itsellä on jo dalmis, chihu ja labbis. mäyräk0oira ehkä joululahjaksi. en kyllä tarvitsisi enenpää!
        8. dalmiksessa valkokorvainen vähäpilkkuinen dalmis uros Lucky. Chihussa valko ruskee narttu chihu Kiki ja labbiksessa pembroke welsh corgi narttu Rinda
        9. ei

        et kyllä varmasti enää tarvinnu apua mutta laitoinpa ihan vaan huvin vuoksi.


    • olen sekasin

      sain vähän aika sitten nintendogs pelin niin miten se opetetan istuun tiiän missä se opetetaan sille mut en osaa mennä siihen että se pitää opettaa pliis auttakaa en pääse eteen päin jos en saa tietää.

    • *yrittää auttaa*

      Vastaus ''Olen sekaisin'' tyypille:
      Eli kun olet siinä Home-kohdassa (siinä missä on vislaus-kuva), niin paina VISLAUS-KUVAA (sitä missä on käsi ja koira), sitten koira tulee luoksesi, silittele koiraasi ja VEDÄ KYNÄLLÄ ALASPÄIN. Koirasi pitäisi silloin istua. Paina HEHKULAMPUN-kuvaa. Sano istu. Vähintään kolme kertaa sinun pitää tehdä samoin. MUISTA SANOA AINA JOKA KERTA SAMALLA ÄÄNELLÄ!
      Toivottavasti oli apua XD

    • raksuuh/

      1. no mä oon opettanu mun sadalleviidelletuhannellexD koiralle istu, tassu, maahan, hyppää, kieri, kejää... lue niistä ohjeista lisää.
      3. oo naa kaikki perus krääsät kuten joku kamera, tennispallo.. mut näitä harvinaisempii: nalle, Lisa-doll, kysymys merkki kuutio, noppa, JC helikopteri, karttin auto, kivipatsas, ja paaljon muuta en nyt muista ulkoo kaikkee:D
      4 juu.
      5. kilpailut osiosta ja vain 3 kertaa päivässä.
      6.-
      7. mulla on 2. Labrator ja Chiuaua. en osaa kirjottaa:'D
      8. öö apua en ees muista mut nykyiset: #pizza'#, ~Beau, ~Dane,~Savros, ja kaks muuta en muista:p
      9.ei voi.

    • Miniiiiiiiiiiiii!!!!

      Moii!!
      Haluisin tietää miten saa pentuja ??

      • 13+2=15

        Pentuja ei saa, ne koirat on itse pentuja. Kaikki videot joissa on ns pentuja tehty yms, on huijausta, mutta jos sulla on joku koodilaite, esim action replay, niin netistä löytyy koodeja joilla saa koiria pienennettyä/suurennettua, niin senkus muutat vaikka kahden kokoa ja jätät yhden normaaliksi niin sitten sulla tavallaan on emo, isä ja pentukoira


      • Miniiiiiiiii!!!!
        13+2=15 kirjoitti:

        Pentuja ei saa, ne koirat on itse pentuja. Kaikki videot joissa on ns pentuja tehty yms, on huijausta, mutta jos sulla on joku koodilaite, esim action replay, niin netistä löytyy koodeja joilla saa koiria pienennettyä/suurennettua, niin senkus muutat vaikka kahden kokoa ja jätät yhden normaaliksi niin sitten sulla tavallaan on emo, isä ja pentukoira

        Mun kamulki o pentui. Haluisin sen luontee tietää mikä siel kenneliski o ??


    • Nintendofani<33333

      haluisin tietää että saako noita pentuja ???

    • Nippemäyris

      Mikä dogsi sun kamulla on, Miniiiiiiiiiiiiiii? Nimittäin mun kuuleman mukaan vaan Shibassa voi saaha pentuja ja kasvaa ja kuolla ne koirat. Action replay on kyllä kätevä, itse tahtoisin sellaisen. Tiesittekö, että 3DS:sien hinta romahtaa???!!! Aion ostaa itelleni sellasen joululahjaks, katotaan saanko rahat kasaan. Huutonetissä niitä myydään parhaimmillaan jollain sadalla seittemälläkympillä, ja uutena niitä saa 180:llä eurolla. Ja jos ulkomailla on sukulaisia, niin voitte niiltä kysyä paljonko ne maksaa siellä, koska ulkomailla sellaset laitteet on aina halvempia.

      • aaaaabbbbccccc

        Shiba versio on sama versio kuin labradori versio. Se nimi(ja kannen kuva) vaan vaihdettiin lapukaksi muihin maihin koska aateltiin että se on suositumpi rotu muissa maissa kuin shiba.


    • Nippemäyris

      Ahaa. Hyvä kun kerroit aaaaabbbbccccc, kun en itse tuota tiennyt. Aion kokeilla pentuja muun mäykyillä, Nipellä ja Lucyllä, ja kerron kyllä jos tai kun tulee tulosta.

      • Nippemäyris

        Ja Nintendofani


    • Nippemäyris

      Hei vaan kaikki Nintendogs hullut! Ykköseen voin sanoa, että olen opettanut istu, maahan, tassu, kyljelleen, selälleen, jahtaa, kerjää,seiso , hyppää ja voltti.
      Kakkoseen vastaan, että oon löytäny kysymysmerkeistä kaikenlaista nenäliinapaketeista kultaharkkoihin.
      Neljänteen voin kertoa, että tulee muiden peliversioiden koirat, ja lisäksi Jakcrussellinterrieri, jota ei kyllä itselläni vielä ole.
      Vitoseen: Kilpailuihin voi osallistua millon tahansa, mutta vaan kolme kertaa päivässä. Niihin osallistutaan Go out valikon Contests-nappulasta. Sitten vaan valitset, mihin kisaan haluut mennä. Kisoista voit sitten lukea lisää niistä kirjoista.
      Frisbeetä heitetään tarttumalla siihen kynällä ja huiskauttamalla sitä eteenpäin. Ja seiska: Minullakin on mäyris.
      No kasiin voin vastata mikä on mun PARAS ja LEMPPARI koira, sillä ekan koiran poistin jo aikoja sitten.
      Paras koirani on siis Nippe-niminen mäykky, sellainen keltainen uros.
      Siis mitä tallennuksia? Tottakai pelin voi tallentaa monta kertaa, ellet tarkoita, että voiko siinä olla enemmän käyttäjiä kuin yksi.

    • Nippemäyris

      Jeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Saan lainaa mun kamun action replayta! Nyt kyl alkaa mulle sateleen trainer pisteitä ja rahaa ja eri kokosia koiria! Se kyl sano et action replay tilttaa aika usein mut pakko päästä kokeileen. Löysin muute yhen sivun jos on action replaylle koodei, mutten muista nyt just.

    • iiiiiihq

      Miten voi poistaa tallennuksen ja alottaa IHAN alusta?????????????? (:

    • hulivili99693

      Siiinä kohtaa ku yläruudussa on punasella Nintendogs, paina Ristiohjainta, L, R, A, B, X ja Y:tä

      • ~Nenya

        Ei tarvii kyllä painaa kun L ja R, ja a, b, x ja y, eli ristiä ei tarvi :)


    • Temie

      OMG. Yks chihuni oppi istumaan kun sanoin ''istu'' YHEN KERRAN!

    • Käykää kaikki mun sivustoilla:http://kuvablogi.com/blog/37527/ . Sieltä löytyy kaikkea kivaa: kuvia NintenDogsista, neuvoja nintendogsiin, esittelyt koiristani, pentujuttuja ja videoita kuten kolme pentu videota ja Cavalier K.C spanieli emo, joka on raskaana

    • mäyräkoira manu

      Ootteko vähän urpoi? pesu ei maksa mitään!! oon opetanu mun koirille hyppää, istu, tassu, maahan, kerjää, kieri, käpälä, kuole,jalka, nenä ja kaikkee yms. Istu ei tarvii opettaa eka, jos sun koira menee mahalteen painat vaan sitä lamppuu ja sanot maahan. Teet sen monta kertaa. Sit joskus se oppii sen:) Saat trainer pointseja kun olet hoivannut koiria tarpeeksi kauan. Itselläni on ollu ehk 3.v nintendo ja mul on 29760 pointsii, mut se on aik vähän. Rahaa saat, kun käyt kisoissa. Agility on ehkä helpointa. Menet kävelylle ja sinne areenalle jossa on kuva missä koira hyppää. opetat sille ne esteet ja sit ku se on niis hyvä peet kisoihin. Championshipissä voi voittaa 1000 dollaria. ja rahalla voi ostaa vaan taloja, ruokaa ja koiria. Lenkillä kun tulee koira, niitä ei palaa kukaan. ne on "robotteja". Lahjojen sisällön näkee yläruudussa jossa se lukee, mut tietty enkuks. Kodin voi ostaa kun menee go out, shopping,interior decorator ja sielt valkkaat kivan. itsellani on seaside, kiva rantsu:D Ei lika paakut sinänsä oo paha mut sit pitää pestä. pitää käyttää oikeeta shamppoota, meet koiran nimeen jossa lukee suluissa long- tai short hair. mul on long hair, sit meen suplirts list care ja otan long hair shamppoon. Jos koira syö roskia se vaan hidastuu kymmeneks sekaks ja sittulee läppä musaxd. jos koiralle ei anna ruokaa, ei oikeestaan tapahu mitään. itselläni koirapeli oli vuoden kateissa, mut onneks olin tallentanu. 8 koiraa voi olla, 3 kotona 5 hotlassa. ne voi syyä ihan mitä vaa mut harjaus ja shamppoo on tiettyjä. jos huuat sille ei tapahu mitää. mut jos härnäät sitä se voi suuttuu ja alkaa räksyttäää: D

      • JosseBosseHosse

        Haluaisin näin kysyä nintendogseista, itse en sellaista omista, mutta hankin pian: 1. Onko rodut niissä erillaisia esm. Joku rotu oppii temput helpommin, kun taas joku rotu on nopea ja pärjää hyvin agilityssä? 2. Minkä värisinä shiboja saa? Aijon siis ottaa shiban, koska ostan labbis version. Niin värit? 3. Te jotka omistatte shiban/shiboja niin kertokaa hiukan mitä olette niiden kanssa tehnyt ja minkä laisia teidän shibanne ovat?


    • tietäiskö joku??

      Voko tallennuksen pois
      taa jostain?

    • koirafani4

      moi ittelläni on kans nintendogs ja ihan oikee koira. se on ihan helppoo mun koirasta onjo tullut iso eli aikuinen koira mun koirat on nimeltä minttu roki ja nyyti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe