Ilolan kolari

Mitä tapahtui?

Eilen tienposkessa kynttilöitä, mitä siellä tapahtui?

31

8867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alempaa

      Lue tuolta alempaa jos kiinnostaa!

      • Mitä tapahtui?

        Aika laihaksi jäi tieto,siellä on nähtävästi kaahattu teinejä takapenkki täynnä, sitten vedetty kovalla ylinopeudella ulos? Oliko kyydissä kylän poikia? Oliko alkolla osuutta kuvioissa?


      • käyttää nettiä
        Mitä tapahtui? kirjoitti:

        Aika laihaksi jäi tieto,siellä on nähtävästi kaahattu teinejä takapenkki täynnä, sitten vedetty kovalla ylinopeudella ulos? Oliko kyydissä kylän poikia? Oliko alkolla osuutta kuvioissa?

        Jo sulla netti käytössä, niin miksi et lue ilmaisia nettilehtiä, mistä löytyy muailman tapahtumii.


    • ....

      ilmeisesti ylinopeudella kalliota päin ja siitä auto kimposi toisellepuolelle tietä. 1 kuoli 4 loukkaantui. autossa kuulopuheiden mukaan 16-18 vuotiaita.

      • itku

        aivan hirveetä luettavaa, jaksamista kaikille asianosaisile. elämää jatkuu...


      • asianomainen joskus!
        itku kirjoitti:

        aivan hirveetä luettavaa, jaksamista kaikille asianosaisile. elämää jatkuu...

        hirvee juttu. voimia!!


      • kerran_nuori

        kaikenlainen remuaminen ja "sääntöjen rikkominen" on näemmä hauskaa, siihen asti kun joku pääsee hengestään. liian moni ajattelee nykyään vain että "ei minulle voi mitään sattua" nuorissa liikaa ylpeyttä ja itsevarmuutta ... ikäviä juttuja...


      • kyseessä?
        kerran_nuori kirjoitti:

        kaikenlainen remuaminen ja "sääntöjen rikkominen" on näemmä hauskaa, siihen asti kun joku pääsee hengestään. liian moni ajattelee nykyään vain että "ei minulle voi mitään sattua" nuorissa liikaa ylpeyttä ja itsevarmuutta ... ikäviä juttuja...

        Minkämerkkinen ja värinen auto oli kyseessä?


      • varmaan C3
        kyseessä? kirjoitti:

        Minkämerkkinen ja värinen auto oli kyseessä?

        semmonen kellertävä.


      • tietoja...
        varmaan C3 kirjoitti:

        semmonen kellertävä.

        Tuunattu ja matalaprofiiliset renkaat.


      • Kerpele_
        tietoja... kirjoitti:

        Tuunattu ja matalaprofiiliset renkaat.

        Matalaprofiiliset renkaat! Nyt mä tiedän kenen auto!


      • Grön
        Kerpele_ kirjoitti:

        Matalaprofiiliset renkaat! Nyt mä tiedän kenen auto!

        Vakuutusyhtiön.


      • tietää kenen
        Grön kirjoitti:

        Vakuutusyhtiön.

        auto ja ketkä kyydissä. V.P., P.?, J.S. ja ?.H. ainakin, eikö? Viidettä en tiedä.


      • kuitenkin
        varmaan C3 kirjoitti:

        semmonen kellertävä.

        Lehtikuvan perusteella sanoisin Xsara.


      • sen verran
        kuitenkin kirjoitti:

        Lehtikuvan perusteella sanoisin Xsara.

        länässä, että hyvä kun Citikaksi tunnisti.


      • tietää kuskin
        sen verran kirjoitti:

        länässä, että hyvä kun Citikaksi tunnisti.

        Taisi olla aika uunituore ajokortti pojalla. Luulen, että olen itsekin istunut kyseisen auton kyydissä, tosin sillä kertaa ei mitään sattunut...


    • *jossu*

      Kamala tapahtuma, mutta mitä oppivat autossa olleet nuoret?! Nyt kolmas päivä kolarin jälkeen, autossa olleilla asianomaisilla netissä kuvia joissa esittelevät omia haavojaan/vammojaan!! Uskomatonta, vaikka autossa ollut kaveri kuollut aikaa/jaksamista riittää netissä oleiluun ja oman kohtalonsa surkutteluun. No jokaisella tapansa surra...

      • oletko ihan

        varma? Jos näin on niin....


      • se juttu, että

        halutaan olla jotain suurta. Jos ei muuta niin vaikka iso paska.


      • Kerro

        Missä osoitteessa sivut on?


    • Jack-1979

      nykyään on näemmä siistiä kun ei kanneta vastuuta mistään, ei moraalia, eikä mistään väliä. luulisi kaverin kuoleman pysäyttävän, mutta kun ei. sitten kun se tosi paikka sattuu itselle niin ei se enää taida niin siistiä ollakaan. itsetunto on näillä pilvissä ja vapauksia annettu liikaa, itse sain tukevan kasvatuksen, niin ei tullut juuri lähdettyä "pahoille" teille, vaikka välinpitämätöntä menoa se oli mullakin tossa iässä, nyt varttuneempana alkaa jo tähän ikään tullessa miettimään asioita, ja oppinut että teoilla, on aina seuraukset. kyl tuolla kadulla alaikäiset menee jo kuin maailman omistajat niin alkaa olla vähän liikaa. mutta jos kerta kaveri ei oo ehtinyt vielä kylmettyä edes kunnolla, ja toiset näyttelee vain onnettomuuden arpia ylpeinä, niin jokin on mennyt vikaa ja pahasti ... aletaan nyt vittu vähän ajatella tätä menoa!

      • Häh?

        Kertokaas nyt osoite mistä ne löytyy!


    • Anonyymi

      olisi kuollut koko lauma, kun täysiä idiootteja kumminkin ei kukaan kaipaa tuollaisia

    • Anonyymi

      Oliko ylitäynnä olevassa autossa kuljettajalla amisviikset?

    • Anonyymi

      Audi ja tietysti Bmv.

      Kuka taulapää sulloo vielä peräkonttiinkin kolme ihmistä.

      Lehtien mukaan syytön, siis vastapuolen kuljettaja sai surmansa ja nyt vielä joku toinenkin on kuollut sairaalaan.

      ihmiset ihmettelevätkin onko noilla autoilla ajavat jotenkin latvasta lahoja vai tekeekö nuoihin automerkkeihin ostajat jonkin "retu" idioottimaisen kolahduksen, että pitää perseillä autoilla.

      • Anonyymi

        Ai 2006 tuollainen tapahtunut?


    • Anonyymi

      Pari kuukautta sitten Savonlinnassa vastaava. Mitään ei ole opittu?

      Ilmianto eka kaahailusta ja kortti pois muutamaksi kuukaudeksi, seuraavasta kaahailusta pariksi vuodeksi ja kakara järkeä kasvattamaan.

    • Anonyymi

      Kaveri oli ollut mäkkärissä kun tää ylitäysi auto lähti siitä mäkin parkkikselta ja sanoi että vaikuttivat olleen humalassa.

    • Anonyymi

      Tunnettu hörhö. Onko joillekkin ihme, että näin kävi...

    • Anonyymi

      Minkä tason osaajia kuljettajan vanhemmat ?

      • Anonyymi

        Saattaa olla roskakuskin ja siivoojan perillisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe