Ilolan kolari

Mitä tapahtui?

Eilen tienposkessa kynttilöitä, mitä siellä tapahtui?

31

8371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alempaa

      Lue tuolta alempaa jos kiinnostaa!

      • Mitä tapahtui?

        Aika laihaksi jäi tieto,siellä on nähtävästi kaahattu teinejä takapenkki täynnä, sitten vedetty kovalla ylinopeudella ulos? Oliko kyydissä kylän poikia? Oliko alkolla osuutta kuvioissa?


      • käyttää nettiä
        Mitä tapahtui? kirjoitti:

        Aika laihaksi jäi tieto,siellä on nähtävästi kaahattu teinejä takapenkki täynnä, sitten vedetty kovalla ylinopeudella ulos? Oliko kyydissä kylän poikia? Oliko alkolla osuutta kuvioissa?

        Jo sulla netti käytössä, niin miksi et lue ilmaisia nettilehtiä, mistä löytyy muailman tapahtumii.


    • ....

      ilmeisesti ylinopeudella kalliota päin ja siitä auto kimposi toisellepuolelle tietä. 1 kuoli 4 loukkaantui. autossa kuulopuheiden mukaan 16-18 vuotiaita.

      • itku

        aivan hirveetä luettavaa, jaksamista kaikille asianosaisile. elämää jatkuu...


      • asianomainen joskus!
        itku kirjoitti:

        aivan hirveetä luettavaa, jaksamista kaikille asianosaisile. elämää jatkuu...

        hirvee juttu. voimia!!


      • kerran_nuori

        kaikenlainen remuaminen ja "sääntöjen rikkominen" on näemmä hauskaa, siihen asti kun joku pääsee hengestään. liian moni ajattelee nykyään vain että "ei minulle voi mitään sattua" nuorissa liikaa ylpeyttä ja itsevarmuutta ... ikäviä juttuja...


      • kyseessä?
        kerran_nuori kirjoitti:

        kaikenlainen remuaminen ja "sääntöjen rikkominen" on näemmä hauskaa, siihen asti kun joku pääsee hengestään. liian moni ajattelee nykyään vain että "ei minulle voi mitään sattua" nuorissa liikaa ylpeyttä ja itsevarmuutta ... ikäviä juttuja...

        Minkämerkkinen ja värinen auto oli kyseessä?


      • varmaan C3
        kyseessä? kirjoitti:

        Minkämerkkinen ja värinen auto oli kyseessä?

        semmonen kellertävä.


      • tietoja...
        varmaan C3 kirjoitti:

        semmonen kellertävä.

        Tuunattu ja matalaprofiiliset renkaat.


      • Kerpele_
        tietoja... kirjoitti:

        Tuunattu ja matalaprofiiliset renkaat.

        Matalaprofiiliset renkaat! Nyt mä tiedän kenen auto!


      • Grön
        Kerpele_ kirjoitti:

        Matalaprofiiliset renkaat! Nyt mä tiedän kenen auto!

        Vakuutusyhtiön.


      • tietää kenen
        Grön kirjoitti:

        Vakuutusyhtiön.

        auto ja ketkä kyydissä. V.P., P.?, J.S. ja ?.H. ainakin, eikö? Viidettä en tiedä.


      • kuitenkin
        varmaan C3 kirjoitti:

        semmonen kellertävä.

        Lehtikuvan perusteella sanoisin Xsara.


      • sen verran
        kuitenkin kirjoitti:

        Lehtikuvan perusteella sanoisin Xsara.

        länässä, että hyvä kun Citikaksi tunnisti.


      • tietää kuskin
        sen verran kirjoitti:

        länässä, että hyvä kun Citikaksi tunnisti.

        Taisi olla aika uunituore ajokortti pojalla. Luulen, että olen itsekin istunut kyseisen auton kyydissä, tosin sillä kertaa ei mitään sattunut...


    • *jossu*

      Kamala tapahtuma, mutta mitä oppivat autossa olleet nuoret?! Nyt kolmas päivä kolarin jälkeen, autossa olleilla asianomaisilla netissä kuvia joissa esittelevät omia haavojaan/vammojaan!! Uskomatonta, vaikka autossa ollut kaveri kuollut aikaa/jaksamista riittää netissä oleiluun ja oman kohtalonsa surkutteluun. No jokaisella tapansa surra...

      • oletko ihan

        varma? Jos näin on niin....


      • se juttu, että

        halutaan olla jotain suurta. Jos ei muuta niin vaikka iso paska.


      • Kerro

        Missä osoitteessa sivut on?


    • Jack-1979

      nykyään on näemmä siistiä kun ei kanneta vastuuta mistään, ei moraalia, eikä mistään väliä. luulisi kaverin kuoleman pysäyttävän, mutta kun ei. sitten kun se tosi paikka sattuu itselle niin ei se enää taida niin siistiä ollakaan. itsetunto on näillä pilvissä ja vapauksia annettu liikaa, itse sain tukevan kasvatuksen, niin ei tullut juuri lähdettyä "pahoille" teille, vaikka välinpitämätöntä menoa se oli mullakin tossa iässä, nyt varttuneempana alkaa jo tähän ikään tullessa miettimään asioita, ja oppinut että teoilla, on aina seuraukset. kyl tuolla kadulla alaikäiset menee jo kuin maailman omistajat niin alkaa olla vähän liikaa. mutta jos kerta kaveri ei oo ehtinyt vielä kylmettyä edes kunnolla, ja toiset näyttelee vain onnettomuuden arpia ylpeinä, niin jokin on mennyt vikaa ja pahasti ... aletaan nyt vittu vähän ajatella tätä menoa!

      • Häh?

        Kertokaas nyt osoite mistä ne löytyy!


    • Anonyymi

      olisi kuollut koko lauma, kun täysiä idiootteja kumminkin ei kukaan kaipaa tuollaisia

    • Anonyymi

      Oliko ylitäynnä olevassa autossa kuljettajalla amisviikset?

    • Anonyymi

      Audi ja tietysti Bmv.

      Kuka taulapää sulloo vielä peräkonttiinkin kolme ihmistä.

      Lehtien mukaan syytön, siis vastapuolen kuljettaja sai surmansa ja nyt vielä joku toinenkin on kuollut sairaalaan.

      ihmiset ihmettelevätkin onko noilla autoilla ajavat jotenkin latvasta lahoja vai tekeekö nuoihin automerkkeihin ostajat jonkin "retu" idioottimaisen kolahduksen, että pitää perseillä autoilla.

      • Anonyymi

        Ai 2006 tuollainen tapahtunut?


    • Anonyymi

      Pari kuukautta sitten Savonlinnassa vastaava. Mitään ei ole opittu?

      Ilmianto eka kaahailusta ja kortti pois muutamaksi kuukaudeksi, seuraavasta kaahailusta pariksi vuodeksi ja kakara järkeä kasvattamaan.

    • Anonyymi

      Kaveri oli ollut mäkkärissä kun tää ylitäysi auto lähti siitä mäkin parkkikselta ja sanoi että vaikuttivat olleen humalassa.

    • Anonyymi

      Tunnettu hörhö. Onko joillekkin ihme, että näin kävi...

    • Anonyymi

      Minkä tason osaajia kuljettajan vanhemmat ?

      • Anonyymi

        Saattaa olla roskakuskin ja siivoojan perillisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9084
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2668
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      134
      2433
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1285
    Aihe