Mikä on teidän mielestänne paras eläinkauppa Jyväskylässä? Itseni marsut ovat Riosta. Mun mielestä Rio on tosi huono ja myivät mulle uroksen vaikka piti olla naaras ;< Mutta silloin kun ostin marsut sieltä en vielä tiennyt sitä, mutta kun seuraavat marsuni ostan, suuntaan varmasti Faunattareen tai kasvattajalle... Itse käyn yleensä Faunattaressa tai Reporangassa, mieluimmin kuitenkin Faunattaressa. Mikä se karvakorvat on? Haluaisin käydä sieelä joskus mutta ensin haluan kuulla mitä mieltä te olette siitä?
paras eläinkauppa?
30
9925
Vastaukset
- marsu-tyttö
Reporanka ja Karvakorvat on mun mielestä ollut parhaita eläinkauppoja täällä, niistä olen kaiken tarpeellisen yleensä ostanut :) Kannattaa kyllä käydä Karvakorvissa.
- Gerbu
Minusta paras kauppa täällä Jysäkylässä on Faunatar ja Karvakorvat ;D
- kou
käpylän eläinkauppa josta ostimme kaksi ihanaa marsua ja ne ovat olleet siellä hoidossakin
- maassukka
en puhu nyt jyväskylästä, mutta...... pirkkalan faunattaressa on juur syntynyt vauvoja, ai kun ne on sulkkuja. Mutta edellisen poikueen emo.... ei olekamalan hyvin hoidettu :O( kynnet on päässyt ihan kamalaksi! meitin pojalla on pitkät kynnet, kun suoni on aikanaan edel. omistajalla kasvanut mukana, mutta sen tytön kynnet on * 3 toooosi pitkät!! taipuu pahasti.
- geiha
maassukka kirjoitti:
en puhu nyt jyväskylästä, mutta...... pirkkalan faunattaressa on juur syntynyt vauvoja, ai kun ne on sulkkuja. Mutta edellisen poikueen emo.... ei olekamalan hyvin hoidettu :O( kynnet on päässyt ihan kamalaksi! meitin pojalla on pitkät kynnet, kun suoni on aikanaan edel. omistajalla kasvanut mukana, mutta sen tytön kynnet on * 3 toooosi pitkät!! taipuu pahasti.
faunotar on huono olen ostanu sieltä 2 marsua mutta toinen ei ole enää elossa kuoli pulitoista vuotiaana henggitystien tuhlehduseen!mun mieestä paras eäin kauppa on zoojatar tai karvakorvat koska sielä on hyvä palvelu ja myyjät on asiantunrvia ainakin karvakorvisssa mutta en nyt tiedä zoojattaristä!tässä on syyt miksi faunotar on huono ne valehtee mulle kun sielä oli vain YKSI marsu niin ne sano etti niil oo paperei muttta oikeest oli ja kun olen ostanu sieltä ne kaksi marsua niin niillä oloi aika pitkät kynnet
ne ei myy mulle marsui koska ne kysys multa et
kuin mont marsuu mul on niin mä sanoin et viistitosita ja kun kysin että onko noi marsut myytäväna niin ne sanos ne on varttui molemmt se oli yks epäkohtelias myyjä mutta kun mun sisko kyysi sil välii kun olin jossain muual niin se sano et se toinnen olikin vapaa niin siitten osyin sen toisen marsun faunottaresta!!!!!!! - Marsvin
geiha kirjoitti:
faunotar on huono olen ostanu sieltä 2 marsua mutta toinen ei ole enää elossa kuoli pulitoista vuotiaana henggitystien tuhlehduseen!mun mieestä paras eäin kauppa on zoojatar tai karvakorvat koska sielä on hyvä palvelu ja myyjät on asiantunrvia ainakin karvakorvisssa mutta en nyt tiedä zoojattaristä!tässä on syyt miksi faunotar on huono ne valehtee mulle kun sielä oli vain YKSI marsu niin ne sano etti niil oo paperei muttta oikeest oli ja kun olen ostanu sieltä ne kaksi marsua niin niillä oloi aika pitkät kynnet
ne ei myy mulle marsui koska ne kysys multa et
kuin mont marsuu mul on niin mä sanoin et viistitosita ja kun kysin että onko noi marsut myytäväna niin ne sanos ne on varttui molemmt se oli yks epäkohtelias myyjä mutta kun mun sisko kyysi sil välii kun olin jossain muual niin se sano et se toinnen olikin vapaa niin siitten osyin sen toisen marsun faunottaresta!!!!!!!Hei jooko opettele kirjottamaan. Joku on taas ollu äikäntunneilla hereillä? -.-
No mutta joo, ehkä toinen marsu vapautui jossain välissä? En usko että Faunattaren väki muuten olisi sanonut niitä varatuiksi. Ja Faunatar on hyvä ja asiantunteva eläinkauppa. Minun mielestäni ainakin. - .....Marsu.....
Marsvin kirjoitti:
Hei jooko opettele kirjottamaan. Joku on taas ollu äikäntunneilla hereillä? -.-
No mutta joo, ehkä toinen marsu vapautui jossain välissä? En usko että Faunattaren väki muuten olisi sanonut niitä varatuiksi. Ja Faunatar on hyvä ja asiantunteva eläinkauppa. Minun mielestäni ainakin.Ei liity tähä Mut mitä se sulle kuuluu jos joku ei osaa kirjottaa?
Mun mielest hyvä eläinkauppa on kuusankoskesn petpoint
- Milla
Faunatar on hyvä eläinkauppa. Ainakin Kouvolassa. Myyjät ovat asiantuntevia. Eläimet terveitä. Itse olen ostanut sieltä neljä marsua tai oikeastaan viisi. Yksi marsuni oli ostettu Faunattaresta. Se eli terveenä kuusi vuotiaaksi. Olisi elä nyt pidempään ellei olisi ollut lihava. (minä olin silloin pieni en voinut vaikuttaa lihavuuteen) Toisesta eläinkaupasta ostettu marsu kuoli sydänkohtaukseen kolme vuotiaana. Nyt minulla on viisi tervettä marsua(neljä ostettu Faunattaresta)
Pienissä yksityis eläinkaupoissa hoidetaan tosi hyvin eläimiä. Pidetään marsuja/marsua päivittäin useita kertoja sylissä. Leikataan tarpeeksi usein kynsiä. Jne. Yksi marsuni on sellaisesta ostettu joten tiedän( Kuusankosken eläinkauppa ) - marsu92
mun mielest Faunatar on just paras eläinkauppa.ja liipolassa päin on yks Black Bull eläinkauppa. sekin on just hyvä kauppa!!!!!!
- kotilo-kaktusfani
Faunattaressa on eläimillä hyvät oltavat.Geiha puhui täyttä soopaa jos ostaa eläimen faunattaresta ja sitten se joskus kuolee niin turha sitä on laittaa eläinkaupan syyksi!
- kotilo-kaktusfani
kotilo-kaktusfani kirjoitti:
Faunattaressa on eläimillä hyvät oltavat.Geiha puhui täyttä soopaa jos ostaa eläimen faunattaresta ja sitten se joskus kuolee niin turha sitä on laittaa eläinkaupan syyksi!
Ja toisekseen opettele kirjoittamaan!
- kaikkitietävä(kö?)
jos ne myi sulle uroksen niin mikset vaatinu niiltä korvauksia???
Jos ne nimittäin myytiin sulle NAARAINA niin silloin sulla on oikeus saada korvaus, ja jos ne ei suostu korvaamaan niin soitat kuluttaja palveluun ja sit ne tekee kummiskin sille asialle jotain. - HalfPipe
Itse suosittelen Faunatarta. Olen ostanut sieltä tyttöhamsterin, joka oli terve. Olen myös huomannut, etä Faunataressa eläimiä hoidetaan tosi hyvin. ;)
Myös kaikki mahdolliset eläin,-ja jyrsijä-tarvikkeet löytyvät fauniksesta. Olen ostanut kaksi urosgerbiiliä OnnenLemmikeistä, joka myös on tosi hyvä paikka. Suosittelen: Faunatarta, Onnenlemmikeitä, Lemmikkiasemaa, Safiiria. Safiiri on pieni lemmikki tarvikekauppa,josta hätätilanteesta saa halvalla lemmikeille kamat ja ruoat. Lemmikkiasemassa en ole useasti käynyt,mutta sekin ilmeisesti ihan jees paikka.- Halfpipe
Muistin väärin: Safiiri onkin Safari :DDDD
- ssssaaaaarrrrraaaaa1999
Halfpipe kirjoitti:
Muistin väärin: Safiiri onkin Safari :DDDD
Ostin faunattaresta myös tyttögerbiilin, kuoli noin 2 vuotiaana. Myyjät olivat ystävällisiä, ja myyjä otti hamsterin käteen, niin se vain oli sinä kesynä, näytti voivan hyvin, ym.
Muissa eläinkaupoissa en sitten ole käynytkään.. mutta faunattaressa oli hyvähoitoisia eläimiä, myyjät olivat mukavia, mukava tunnelma, ja kaikkee.
- MARSUT OVAT IHANII
MOI!
Olen hankkimassa marsuja, mutta mistä saisi marsun valjaita että saisivat marsut vähän olla ulkona tosin olen ostamassa myös piha-aitauksen. Olen katsonut www.zooplus.fi niin tuo on nettikauppa ja sieltä saa vaikka mitä. Tosin siellä ei ole ainakaan paljoa valjaita tai ei yhtään enkä itse sieltä aijo ostaa. Mutta tuo zooplus sieltä saa kyllä vaikka mitä suosittelen. ELI MISTÄ SAA MARSUN VALJAITA?- MARSUT OVAT IHANII
MOI!
Ainakin itse käyn haukkiksessa mutta en tiedä missä niitä on ainakin mukava palvelu ja luotettava suosittelen ja faunatar on todella hyvä paikka suosittelen hyvä palvelu.
- FAUNATAR!
Faunataresta saa paljon hyviä tarvikkeita lemmikeille, mutta en kyllä ostaisi sieltä eläintä..
- JENJON
olen samaa mieltä marsvinin kanssa kannatais käydä karvakorvissa se on paras olen itse ostanut sieltä kaikki tarvikkeeet ja 8 marsua siel on paras palvelu........ sielt oon ostanu myös chincillan ..... kaikki on sil parasta....vaikka hintaa on mutta palvelu ja myyjäät vat kivoja.. KIITOS JOS JAKSOIT LUKEA.
- muru marsu
olet oikeassa jenjon
- jenjon
olen samaa mieltä! siellä on paras palvelu
- jenjon
jenjon kirjoitti:
olen samaa mieltä! siellä on paras palvelu
miks käytit mun nimee?
- marsunarsu
Mun mielestä Faunatar on ihan hyvä kauppa, ehkä vähän kallis. Oon ostanut suurimman osan marsujeni tarvikkeista sieltä, mutta en marsuja. Jossain pienemmissä Faunattarissa on aika vähän valikoimaa, esim. marsujen virikkeitä ei oo kovin ppaljon...Mutta vähän isommissa on tosi kivoja kaikkia juttuja. Ostin kyllä sieltä yhen juomapullon marsuille, niin se ei oikein toiminut. Ostin sitten uuden ihan tavallisesta ruokakaupasta, ja hyvin on pelannut!=)
- nipsukka123
jenjon oon samaa mietä. suosittelen karvakorvia ostin sieltä 1marsun, ruokakupin, harjan, juomapullon ja mökin. :)
- marsvin
Taikalintu on hyvä eläinkauppa.
- Nice ihminen
Faunatar :)
Ostin sieltä hamsuni.
Se oli poika niin kuin luvattiinkin.
Ei ole arka eikä mitää sairauksia ole tullut koko eliniän aikana.
Eli se on jo kohta puoleen 2-vuotias.
Kaikki dissaavat eläinkaupasta ostetuja eläimiä!
Miksi eläinkauppa myisi sairaita pentuja? No, ehkä että saisivat rahaa.
Mutta kai heiltäkin sydäntä löytyy.
Ja jos ostat eläinkaupasta vaikka marsun ja se on sairas niin valita siitä eläinkaupalle. Siitähän oppivat! - AnskuBansku
Itse pidän myymälästä 4Pets :) Halpaa ja laadukasta! :D Ostimme meille vähän yli 3kk vanhan marsun vain 50 e.
- Jirii
Pistän nyt tänne viestiä, koska tykkäsin tästä ketjusta. Elvytystä hieman.
Meillä täällä Porvoossa on ihan kiva Faunatar, tosin marsuja sieltä lyötyy vain yksi. :( Omat marsuni ovat tosin kasvattajalta.
Tarvikkeet joita olen ostanut Faunattaresta:
- Juomapullo
- Ruokakuppi
- Pellettejä (Aina välillä)
- Kerran puruja (En osta toista kertaa, oli aika kalliita.)
- Heinätelineen.
Siinä taisi olla kaikki sieltä. :) Täältä Porvoosta löytyy myös Musti ja Mirri, okei kävin siellä, enkä oikein löytänyt kauheesti mitään jyrsijöille. PetPointtiin taas ihastuin, ostin sieltä heti mökin, heinää ja pellettejä. :-D
Eli Faunatar on ihan ok, mutta tosin en itse sieltä sitä yksinäistä pikku marsua ostaisi. - Qui
Helsingissä kannattaa käydä Keskustan Eläinkaupassa Kalevankadulla. Ovat miltei erikoistuneet marsuihin, vaikka kaneja, hamstereita ja muitakin jyrsijöitä ja joitain lintuja on myös myynnissä. Tarvikkeita eri eläimille löytyy kahdesta kerroksesta. Ja lomamatkan ajaksi löytyy sieltä ostetuille lemmikeille (kumppaneineen) täysihoitola alakerrasta.
- Ggfvkk
Keskustan eläinkauppa, vipeltäjät ja faunatar jaja megaeläin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082