Outlook express ja aut. allekirjoitus

vierailija

haluaisin lisätä automaattiseen allekirjoitukseen kuvan, onnistuuko sellainen outlook expressissä? Ilmeisesti ihan outlookissa onnistuu, pitääkö mun nyt vaihtaa siihen??

Olen tehnyt ihan wordpadilla allekirjoitus-tiedoston, johon yritin lisätä kuvan (copy-paste) mutta ei se näy. Lisäämäni teksti kyllä tulee näkyyviin.

Tämä on nyt paha ongelma, lupasin pojalleni selvittää tämän, toivottavasti osaatte neuvoa :)

Ideoista kiitollinen jo etukäteen!

8

1405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin.

Mene outlookissa, kohtaan työkalut siellä asetukset, siellä allekirjoitukset niin saat paremmin onnistumaan sen allekirjoituksen outlookissa.

• vaihtoehto

On liittää kuva suoraan outlookkiin ja allekirjoittaa se siellä.

• viestin muotoon

Jos olen oikein ymmärtänyt :)
      txt-muotoisessa viestissä ei näy kuvat, viestin muoto pitäisi rtf- eli html-muodossa. Silloin Lisää-valikosta voit lisätä kuvan ja aukeavassa ikkunassa voit kirjoittaa allekirjoituksenkin. Mutta sitä en tiedä miten tuon saisi automaattiseksi allekirjoitukseksi.
      Sori, jos räpelsin sellaista minkä jo tiesit....

• siis Outlook Expressissä.

.....

• vierailij

mutta eipä vaan onnistu. laitan wordpadissa tekemäni tiedoston html-muotoon, niin express hävittää koko allekirjoituksen : ei ole kelvollinen muoto.

ilmeisesti expressissä ei voi liittää kuvia automaattiseen allekirjoitukseen :(

• eri asia

kuin automaattinen allekirjoitus, mutta onnistuisiko asia tekemällä oman kirjepohjan OE:hen. Tosin jos kuvan siellä (esim. oman kuvan) lisää ja laittaa sijoitukseksi alas vasemmalle, niin vastaanotettu viesti näyttää aika hullulta - koska viesti ei aukea samalla tavalla kuin se on kirjoitettaessa aseteltu.

• vierailija
        eri asia kirjoitti:

kuin automaattinen allekirjoitus, mutta onnistuisiko asia tekemällä oman kirjepohjan OE:hen. Tosin jos kuvan siellä (esim. oman kuvan) lisää ja laittaa sijoitukseksi alas vasemmalle, niin vastaanotettu viesti näyttää aika hullulta - koska viesti ei aukea samalla tavalla kuin se on kirjoitettaessa aseteltu.

yritin, mutta viesti näyttää kyllä hassulle jos sen koko näytönkokoiseksi avaa...

jatkan tutkintaa, ja jos joskus tämän ratkaisen kerron kyllä tännekin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6354
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2616
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2228
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1798
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1736
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1530
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1422
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1388
    Aihe