Missä on aircraft kansio mihi vois laittaa koneita?
FS2004 apua!
6
611
Vastaukset
...se aircraft kansio on siellä FS2004:en kansiossa. Esim. c:\Program Files\Microsoft Games\FS2004\aircraft.
- jonde
moi mitä apuu tarttet fs 2004 pelaan itsekki sitä osaatko ottaa matkustaija siihen lentokoneesee kyytii???
- aloittelia000
En mää osaa mutta osaatko sää nimittäin ite oon miettiny iha samaa että miten matkustajat saa kyytiin joten jos tiiät nii kerro heti:)
- eräs nordiccilainen
aloittelia000 kirjoitti:
En mää osaa mutta osaatko sää nimittäin ite oon miettiny iha samaa että miten matkustajat saa kyytiin joten jos tiiät nii kerro heti:)
fs2004:ssa ei saa otettua matkustajia kyytiin. Joissakin payware maisemissa on toimivia portteja joihin voi koneensa sijoittaa, mutta matkustajia ei niissä porteissa kävele, eikä tuollaisia portteja ole myöskään missään default maisemassa. Vaikka simulaattori yrittääkin olla "as real as it gets", niin ei se sentään niin realistinen ole että matkustajia näkisi. :)
Matkustajien painon saa kyllä määritettyä, kunhan vain katsoo ennen lentoa polttoainemäärävalikosta sen kuinka paljon rahti ja matkustajat painavat ja missä ne sijaitsevat. Tuo lätkä löytyy siitä valikosta mistä valitaan lentokone ja lähtöpaikat sun muut lennolle. Ottaa vaan silmän käteen ja katsoo tarkemmin niin sen pitäisi löytyä. Paino ja painon sijainti sitten vaikuttavat jonkin verran lentolaitteen lento-ominaisuuksiin.
Joissakin payware koneissa tulee mukana sellainen laskuri sille kyseiselle koneelle, jolla voi tarkemmin määritellä matkustajien ja polttoaineen määrät ja sijoituksen koneessa.
Eräs maksullinen lisäpalikka fs204:lle on kuitenkin tehty jolla voi simuloida matkustajamääriä ja heidän reaktioitaan matkalla, sillä voi määritellä että mitä lennolla tarjotaan ja muuta sellaista. Huonossa säässä lentäessä tai esimerkiksi lentäjän käsitellessä konetta huonosti, matkustajat valittavat ja suosio laskee. Hyvin lennettäessä ja pysyttäessä aikataulussa suosio tietysti kasvaa. Palikan nimeä en nyt millään muista, mutta sillä ainakin saisi simulaattorista hieman "pelimäisemmän" ja matkustajilla olisi muutakin merkitystä kuin vaikuttaa koneen painopisteeseen. - aloittelija000
eräs nordiccilainen kirjoitti:
fs2004:ssa ei saa otettua matkustajia kyytiin. Joissakin payware maisemissa on toimivia portteja joihin voi koneensa sijoittaa, mutta matkustajia ei niissä porteissa kävele, eikä tuollaisia portteja ole myöskään missään default maisemassa. Vaikka simulaattori yrittääkin olla "as real as it gets", niin ei se sentään niin realistinen ole että matkustajia näkisi. :)
Matkustajien painon saa kyllä määritettyä, kunhan vain katsoo ennen lentoa polttoainemäärävalikosta sen kuinka paljon rahti ja matkustajat painavat ja missä ne sijaitsevat. Tuo lätkä löytyy siitä valikosta mistä valitaan lentokone ja lähtöpaikat sun muut lennolle. Ottaa vaan silmän käteen ja katsoo tarkemmin niin sen pitäisi löytyä. Paino ja painon sijainti sitten vaikuttavat jonkin verran lentolaitteen lento-ominaisuuksiin.
Joissakin payware koneissa tulee mukana sellainen laskuri sille kyseiselle koneelle, jolla voi tarkemmin määritellä matkustajien ja polttoaineen määrät ja sijoituksen koneessa.
Eräs maksullinen lisäpalikka fs204:lle on kuitenkin tehty jolla voi simuloida matkustajamääriä ja heidän reaktioitaan matkalla, sillä voi määritellä että mitä lennolla tarjotaan ja muuta sellaista. Huonossa säässä lentäessä tai esimerkiksi lentäjän käsitellessä konetta huonosti, matkustajat valittavat ja suosio laskee. Hyvin lennettäessä ja pysyttäessä aikataulussa suosio tietysti kasvaa. Palikan nimeä en nyt millään muista, mutta sillä ainakin saisi simulaattorista hieman "pelimäisemmän" ja matkustajilla olisi muutakin merkitystä kuin vaikuttaa koneen painopisteeseen.Kiitti paljon tosta asiasta. Tiiätkö muuten minkä niminen se kenttä on missä on toimivia portteja ja jostiiät nii voikko kertoo niinopeesti kun kerkeet.:)
- on....
aloittelija000 kirjoitti:
Kiitti paljon tosta asiasta. Tiiätkö muuten minkä niminen se kenttä on missä on toimivia portteja ja jostiiät nii voikko kertoo niinopeesti kun kerkeet.:)
paras, sillä voi lastata matkustajia miltei kaikkiin konemalleihin Cesnna:sta Boeing 747-400:siin
Googlaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483