FS2004 apua!

aloittelija167

Missä on aircraft kansio mihi vois laittaa koneita?

6

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...se aircraft kansio on siellä FS2004:en kansiossa. Esim. c:\Program Files\Microsoft Games\FS2004\aircraft.

    • jonde

      moi mitä apuu tarttet fs 2004 pelaan itsekki sitä osaatko ottaa matkustaija siihen lentokoneesee kyytii???

      • aloittelia000

        En mää osaa mutta osaatko sää nimittäin ite oon miettiny iha samaa että miten matkustajat saa kyytiin joten jos tiiät nii kerro heti:)


      • eräs nordiccilainen
        aloittelia000 kirjoitti:

        En mää osaa mutta osaatko sää nimittäin ite oon miettiny iha samaa että miten matkustajat saa kyytiin joten jos tiiät nii kerro heti:)

        fs2004:ssa ei saa otettua matkustajia kyytiin. Joissakin payware maisemissa on toimivia portteja joihin voi koneensa sijoittaa, mutta matkustajia ei niissä porteissa kävele, eikä tuollaisia portteja ole myöskään missään default maisemassa. Vaikka simulaattori yrittääkin olla "as real as it gets", niin ei se sentään niin realistinen ole että matkustajia näkisi. :)

        Matkustajien painon saa kyllä määritettyä, kunhan vain katsoo ennen lentoa polttoainemäärävalikosta sen kuinka paljon rahti ja matkustajat painavat ja missä ne sijaitsevat. Tuo lätkä löytyy siitä valikosta mistä valitaan lentokone ja lähtöpaikat sun muut lennolle. Ottaa vaan silmän käteen ja katsoo tarkemmin niin sen pitäisi löytyä. Paino ja painon sijainti sitten vaikuttavat jonkin verran lentolaitteen lento-ominaisuuksiin.

        Joissakin payware koneissa tulee mukana sellainen laskuri sille kyseiselle koneelle, jolla voi tarkemmin määritellä matkustajien ja polttoaineen määrät ja sijoituksen koneessa.

        Eräs maksullinen lisäpalikka fs204:lle on kuitenkin tehty jolla voi simuloida matkustajamääriä ja heidän reaktioitaan matkalla, sillä voi määritellä että mitä lennolla tarjotaan ja muuta sellaista. Huonossa säässä lentäessä tai esimerkiksi lentäjän käsitellessä konetta huonosti, matkustajat valittavat ja suosio laskee. Hyvin lennettäessä ja pysyttäessä aikataulussa suosio tietysti kasvaa. Palikan nimeä en nyt millään muista, mutta sillä ainakin saisi simulaattorista hieman "pelimäisemmän" ja matkustajilla olisi muutakin merkitystä kuin vaikuttaa koneen painopisteeseen.


      • aloittelija000
        eräs nordiccilainen kirjoitti:

        fs2004:ssa ei saa otettua matkustajia kyytiin. Joissakin payware maisemissa on toimivia portteja joihin voi koneensa sijoittaa, mutta matkustajia ei niissä porteissa kävele, eikä tuollaisia portteja ole myöskään missään default maisemassa. Vaikka simulaattori yrittääkin olla "as real as it gets", niin ei se sentään niin realistinen ole että matkustajia näkisi. :)

        Matkustajien painon saa kyllä määritettyä, kunhan vain katsoo ennen lentoa polttoainemäärävalikosta sen kuinka paljon rahti ja matkustajat painavat ja missä ne sijaitsevat. Tuo lätkä löytyy siitä valikosta mistä valitaan lentokone ja lähtöpaikat sun muut lennolle. Ottaa vaan silmän käteen ja katsoo tarkemmin niin sen pitäisi löytyä. Paino ja painon sijainti sitten vaikuttavat jonkin verran lentolaitteen lento-ominaisuuksiin.

        Joissakin payware koneissa tulee mukana sellainen laskuri sille kyseiselle koneelle, jolla voi tarkemmin määritellä matkustajien ja polttoaineen määrät ja sijoituksen koneessa.

        Eräs maksullinen lisäpalikka fs204:lle on kuitenkin tehty jolla voi simuloida matkustajamääriä ja heidän reaktioitaan matkalla, sillä voi määritellä että mitä lennolla tarjotaan ja muuta sellaista. Huonossa säässä lentäessä tai esimerkiksi lentäjän käsitellessä konetta huonosti, matkustajat valittavat ja suosio laskee. Hyvin lennettäessä ja pysyttäessä aikataulussa suosio tietysti kasvaa. Palikan nimeä en nyt millään muista, mutta sillä ainakin saisi simulaattorista hieman "pelimäisemmän" ja matkustajilla olisi muutakin merkitystä kuin vaikuttaa koneen painopisteeseen.

        Kiitti paljon tosta asiasta. Tiiätkö muuten minkä niminen se kenttä on missä on toimivia portteja ja jostiiät nii voikko kertoo niinopeesti kun kerkeet.:)


      • on....
        aloittelija000 kirjoitti:

        Kiitti paljon tosta asiasta. Tiiätkö muuten minkä niminen se kenttä on missä on toimivia portteja ja jostiiät nii voikko kertoo niinopeesti kun kerkeet.:)

        paras, sillä voi lastata matkustajia miltei kaikkiin konemalleihin Cesnna:sta Boeing 747-400:siin

        Googlaa :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe