Malesia

Finnmatkat

Onko Finnmatkoilla talvella 06-07 matkoja Malesiaan? Ilmeisesti viime talvena on ollut, mutta en ole saanut vielä uutta taviesitettä mistään ja Finnmatkojen nettisivuilla ei ole asiasta tietoa.

Haluaisin myös kuulla kokemuksia Finnmatkojen viime talven Malesianmatkoista. Kannattaako lähteä sellaiselle vai tehdä omatoimimatka? Olemme 30 v. lapseton pariskunta ja olemme matkustelleet omatoimisesti jonkin verran, mutta emme ole koskaan käyneet aasiassa. Millaisia Finnmatkojen hotellit olivat, onko suosituksia? Mihin kannattaa kiinnittää huomiota hotellin valinnassa? Lomalla haluamme rentoutua, ottaa aurinkoa, uida, käydä ostoksilla sekä jotain nähtävyyksiä katsomassa. Myös joitain kauneushoitoja tms. hierontaa olisi kiva saada.

Paljon kiitoksia etukäteen vastaajille!

3

1162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla

Koko Finnmatkat ja järkkää omatoimimatka Malesiaan.
      Olen ollut siellä jo parina talvena ja ensi talvena menen uudeleen.
      Ns. chartermatkoja sinne ei kannata etsiä.
      Paras kun rakentelet itse oman pakettisi, niin et pety.

• on...

Jos on varaa valita niin pakettimatkat kannattaa unohtaa, Malesiassa on fantastisia paikkoja, siis muutakin kuin Langkawi&Penang

• xxx

Omatoimimatka kannattaa ehdottomasti kunhan saat halvat lennot (jolloin pääsee valmismatkaa halvemmalla) ja voit olla perillä "riittävän" pitkään :-)

Thaimaassa, Malesiassa ja Singaporessa on pärjännyt omatoimimatkoilla helposti kunhan ottaa asioista selvää etukäteen ja varaa tarpeeksi aikaa, Lonely Planet on mielestäni hyödyllinen.

Aurinkoa ottamaan ja uimaan kannattaa mennä jollekin saarelle (Tioman oli mukava ja hyvät snorklausmahdollisuudet). Hotelleista olen aina vain katsonut että huone on siisti, minkään sortin äänieristystä ei vielä ole ollut yhdessäkään :-) Hoitoja ja hierontoja oli ainakin Kuala Lumpurissa tarjolla paljonkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6128
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5565
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2036
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1593
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1167
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      988
    Aihe