Onko Finnmatkoilla talvella 06-07 matkoja Malesiaan? Ilmeisesti viime talvena on ollut, mutta en ole saanut vielä uutta taviesitettä mistään ja Finnmatkojen nettisivuilla ei ole asiasta tietoa.
Haluaisin myös kuulla kokemuksia Finnmatkojen viime talven Malesianmatkoista. Kannattaako lähteä sellaiselle vai tehdä omatoimimatka? Olemme 30 v. lapseton pariskunta ja olemme matkustelleet omatoimisesti jonkin verran, mutta emme ole koskaan käyneet aasiassa. Millaisia Finnmatkojen hotellit olivat, onko suosituksia? Mihin kannattaa kiinnittää huomiota hotellin valinnassa? Lomalla haluamme rentoutua, ottaa aurinkoa, uida, käydä ostoksilla sekä jotain nähtävyyksiä katsomassa. Myös joitain kauneushoitoja tms. hierontaa olisi kiva saada.
Paljon kiitoksia etukäteen vastaajille!
Malesia
3
1193
Vastaukset 3
- olla
Koko Finnmatkat ja järkkää omatoimimatka Malesiaan.
Olen ollut siellä jo parina talvena ja ensi talvena menen uudeleen.
Ns. chartermatkoja sinne ei kannata etsiä.
Paras kun rakentelet itse oman pakettisi, niin et pety.- on...
Jos on varaa valita niin pakettimatkat kannattaa unohtaa, Malesiassa on fantastisia paikkoja, siis muutakin kuin Langkawi&Penang
- xxx
Omatoimimatka kannattaa ehdottomasti kunhan saat halvat lennot (jolloin pääsee valmismatkaa halvemmalla) ja voit olla perillä "riittävän" pitkään :-)
Thaimaassa, Malesiassa ja Singaporessa on pärjännyt omatoimimatkoilla helposti kunhan ottaa asioista selvää etukäteen ja varaa tarpeeksi aikaa, Lonely Planet on mielestäni hyödyllinen.
Aurinkoa ottamaan ja uimaan kannattaa mennä jollekin saarelle (Tioman oli mukava ja hyvät snorklausmahdollisuudet). Hotelleista olen aina vain katsonut että huone on siisti, minkään sortin äänieristystä ei vielä ole ollut yhdessäkään :-) Hoitoja ja hierontoja oli ainakin Kuala Lumpurissa tarjolla paljonkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1711583Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2571107Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.183762- 43711
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah210695Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63665- 40576
- 42576
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50563Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on68550- 63523
- 32511
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul59509Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd23479Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal169476Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.26460- 6453
- 69451
- 24444
Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma22415