murjottava myrtti

weasley.r

elokuvassa salaisuuksien kammio murjottava myrtti hyppäsi vessan pönttöön ja vedet roiskui. pystyykö siis kummitukset päättää että osuuko ne johokki juttuihi ja liikuttaa niitä vai ei? meinaa taas liekehtivässä pikarissa murjottava myrtti hyppäsi "poreammeeseen" ja vettä ei roiskunu.

17

2003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • animagus

      ...varmaan ole paneuduttu asiaan riittävällä huolellisuudella. Elokuvilla on sitäpaitsi eri ohjaajat. Toinen on kiinnittänyt asiaan enemmän huomiota kuin toinen.

    • ..........

      Elokuvissa on muitakin virheitä, eivätkä ne ole todellakaan yhtä hyviä kuin kirjat...

    • kuolonsyöjä

      Hp elokuvat ovat aivan oma luokkansa, kuin Hp kirjat. Eli toisin sanoen, virheet, mitkä elokuvissa on tehty, eivät välttämättä ole J.K. Rowlingin keksimiä.

      • weasley.r

        juu en väitäkkää että ne olis rowlingin keksimiä. mutta mua ei kiinnosta kirjat yhtää (oon koittanu lukea) mutta elokuviin oon jääny koukkuu. katon melkee joka päivä hp leffan.


    • potterhullu

      Minun mielestäni aaveet osaavat aiheuttaa outoja, ja normaaleja juttuja, kuten salaisuuksien kammios (ainakin leffas) Ron ja Harry löytävät vettä lattialta ja menee tyttöjen vessaan jossa on kaikki hanat auki. Mä ainakin ajattelin et myrtti oli avannut ne.

      • Kuolonsyöjä

        Nyt minä muistan sen! Siis jossain Potter kirjassa Myrtti sanoi, että voi itse päättää milloin voi aiheuttaa roiskauksen ja milloin minnä vain läpi ilman roiskeita yms. Sehän on helppo säikyttelytapa, siis se Myrttihän oli vähän sellainen kummallinen ja tarkoituksella aina säikytteli kaikkia, kuten Harrya... ;)


      • Kuolonsyöjä kirjoitti:

        Nyt minä muistan sen! Siis jossain Potter kirjassa Myrtti sanoi, että voi itse päättää milloin voi aiheuttaa roiskauksen ja milloin minnä vain läpi ilman roiskeita yms. Sehän on helppo säikyttelytapa, siis se Myrttihän oli vähän sellainen kummallinen ja tarkoituksella aina säikytteli kaikkia, kuten Harrya... ;)

        sano Myrtti mitään tollast missään kirjas. (Siis kakkos, nelos ja kuutos-kirjois, ainoot mis Myrtti on mukana) Mist sä ton keksit?


      • kuolonsyöjä
        tanzu84 kirjoitti:

        sano Myrtti mitään tollast missään kirjas. (Siis kakkos, nelos ja kuutos-kirjois, ainoot mis Myrtti on mukana) Mist sä ton keksit?

        Eikö joo, ei sanonutkaan, minä vain muistin silloinkun tuota ylempää viestiäni kirjoitin, mitä olin ajatellut, kun luin yhtä Myrtti kohtausta ja ihmettelin samaa asiaa, miksei tule pärskeitä ja miksi toisinaan tulee. Mutta tosiaan, ei se Myrtti ole sellaisia sanonut, minä itse vain niin ajattelin. ;)

        Kehnohko muisti*


      • Anonyymi
        Kuolonsyöjä kirjoitti:

        Nyt minä muistan sen! Siis jossain Potter kirjassa Myrtti sanoi, että voi itse päättää milloin voi aiheuttaa roiskauksen ja milloin minnä vain läpi ilman roiskeita yms. Sehän on helppo säikyttelytapa, siis se Myrttihän oli vähän sellainen kummallinen ja tarkoituksella aina säikytteli kaikkia, kuten Harrya... ;)

        Ei Myrde mitään tollasta sanonut!


    • hermi.granger

      Tuota itsekkin mietin, mutta onneksi niin tapahtuu vain elokuvissa.
      Kirjat on kaikeksi onneksi täysin eri asia.

      • Nimetön

        Viitoskirjassa Riesukin 'aiheuttaa tulvan kiskaisemalla vessojen hanat irti.'
        (No jotenkin noin se meni)
        Joten tavallaan sama asia??


      • Nimetön kirjoitti:

        Viitoskirjassa Riesukin 'aiheuttaa tulvan kiskaisemalla vessojen hanat irti.'
        (No jotenkin noin se meni)
        Joten tavallaan sama asia??

        Riesu ei olekaan aave vaan räyhähenki. Ja se on ihen eri asia. Aave esim. Myrtti on elänyt joskus. Riesu taas ei ole elävä koskaan ollutkaan.


      • oljo.
        tanzu84 kirjoitti:

        Riesu ei olekaan aave vaan räyhähenki. Ja se on ihen eri asia. Aave esim. Myrtti on elänyt joskus. Riesu taas ei ole elävä koskaan ollutkaan.

        Kyllähän melkein päätön nickin on ollut elävä joskus, joten miksei Riesukin olisi? Nick kuoli, kun joku iski hänen kaulaansa kirveen iskuja, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi, että kaula kokonaan katkeaisi. Minä olen aina luullut, että Riesukin on joskus ollut elävä... Mistä niin tiedät, että Riesu ei ole ollut koskaan elävä?


      • Tonks!
        oljo. kirjoitti:

        Kyllähän melkein päätön nickin on ollut elävä joskus, joten miksei Riesukin olisi? Nick kuoli, kun joku iski hänen kaulaansa kirveen iskuja, mutta ei kuitenkaan tarpeeksi, että kaula kokonaan katkeaisi. Minä olen aina luullut, että Riesukin on joskus ollut elävä... Mistä niin tiedät, että Riesu ei ole ollut koskaan elävä?

        Nick on aave, Rieu räyhähenki, sehän on sanottu monta kertaa!! Mut sitä mä ihmettelen, miten Myrtti, joka on avve eli menee kaikesta läpi, on voinnu laittaa mitää vessoja tulvimaa!!!
        JA elokuvista, tietty näyttää hienommalta jos siitä menee pärskeet, mut toisaalt, sehän menis sen pöntön ja lattian läpi vaan!!


      • tanzu84 kirjoitti:

        Riesu ei olekaan aave vaan räyhähenki. Ja se on ihen eri asia. Aave esim. Myrtti on elänyt joskus. Riesu taas ei ole elävä koskaan ollutkaan.

        Riesu syntyi räyhän hengeksi eli on ELÄVÄ mutta aaveet "ihmisiksi" ja ovat kuolleita x) toivottavasti ymmärsitte :P


      • Anonyymi
        tanzu84 kirjoitti:

        Riesu ei olekaan aave vaan räyhähenki. Ja se on ihen eri asia. Aave esim. Myrtti on elänyt joskus. Riesu taas ei ole elävä koskaan ollutkaan.

        Riesu on aina elävä


    • Anonyymi

      Toi juttu oli Myös kirjoissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe