KErtokaa joitain hyviä nimiä! Ite oon niin surkee ja kaikista tulee aina saman nimisiä... Myös suku nimiä!!! Aion alottaa tänään ison perheen ( legacy tavallaan )
Kertokaa hyviä nimiä!
10
714
Vastaukset
- pumbuli
Naisten nimiä:
-Chelsea
-Amanda
-Miranda
-Alexandra
-Desiree
- Samantha
-Madison
-Madeleine
-Cornelia
- Jade
-Jane
- ellie
- Tess
- Anna
- Rose
- Lucy
- Delia
- Hannah
- Amy
- Julia
- Julie
Siinä nyt vähän etunimiä!- miiisss
kiitos! Ja jos joku viitsisi vielä lisää olisin kiitollinen! Noi sun antamat viestit muistiin!! :D
- Homecoming
miiisss kirjoitti:
kiitos! Ja jos joku viitsisi vielä lisää olisin kiitollinen! Noi sun antamat viestit muistiin!! :D
Mulla on sama probleema että en koskaan keksi nimiä, mut nykyään mä katon aina elokuvien lopputekstistä nimiä ja sukunimiä ja kirjotan ylös. Tietäisitpä vaan kuinka paljon se mua on auttanu! :D
- miisss
Homecoming kirjoitti:
Mulla on sama probleema että en koskaan keksi nimiä, mut nykyään mä katon aina elokuvien lopputekstistä nimiä ja sukunimiä ja kirjotan ylös. Tietäisitpä vaan kuinka paljon se mua on auttanu! :D
... juu se varmaan auttaas jo vaan olis joitain elokuvia missä olis nimiä...
- [¤/\¤]
..kattoa puhelinluettelosta. Sieltä löytyy vaikka minkä nälöistä. ;) Ja varamasti löytyy mieleinen. Itse olen ihastunut sukunimeen Hauhtonen. En tiedä miksi. ;)
- cassandra
www.babynames.com
www.behindthename.com
oon ite ainaki huomannu noi tosi hyödyllisiksi.
legacyssa voisi myös yrittää jtn teemaa nimien kanssa. kuten autojen nimiä ja merkkejä, kukkien ja kasvien nimiä, alkoholijuomia jne.
tai abc-tyylillä, että joka sukupolvi aloittaa uuden kirjaimen.. - -je-
Pumbulilla ihan selvästi Everwood tuli mieleen listan loppupäässä. :)
Onko puhelinluettolosta oikeasti hyötyä?- miisss
... olen koittanut mutta siellä ei ole oikeastaan sellasia ulkomaalaisia nimiä vaan suomalaisa kuin Anna ja Eeva ( heh lehtien nimiä molemmat ) mutta vois sieltä tutkia jos löytäs joitain kivoja mut noi osottet oli hei hyödyllisiä!!! KIITOS!
- Love
Tyttöjen nimiä:
-Adeline
-Alison
-Allie
-Vidia
-Rhia
-Rimma
-Sofia
-Abby
-Maura
-Oona
-Elina
-Saara
-Linnea
-Lina
-Lola
-Violet
-Angelica
-Gabriela
-Mikaela
-Daniela
-Iina
-Ina
-Neela
-Peppi
-Lotta
-Jevgenia
-Amanda
-Sania
-Chihiro
-Zen
-Yokomon
-Laila
-Sunny
-Monica
-Irma
-Katja
-Aino
-Elena
-Carrie
-Lucia
-Tammy
-Chrissie
-Krista
-Eveliina
-Sonija
-Patricia
-Alexandra
-Sandra
-Anna
-Olivia
-Tanja
-Veronica
-Verona
-Enriqueta
-Gobaca
-Lundby
-Zenita
-Sophie
-Ashley
-Paris
-Nicole
-Nita
-Carby
-Rosa
-Rosamunda
-Miquelita
-Miguela
-Serena
-Kukka
-Ruusu
-Helinä
-Marita
-Ocariina
-Prilla
-Paula
-Senia
-Xenia
-Vera
-Viivi
-Minttu
-Carla
-Carlota
-Cara
-Caara
-Inez
-Ines
-Iines
-Samantha
-Ramona
-Ronja
-Giovanna
-Maikki
-Eva
-Mia
-Miia
-Noora
-Nora
-Lucy
-Evangeline
-Kate
-Noriko
-Krisse
-Angel
-Minny
-Minni
-Fanny
-Fanni
-Elli
-Lilli
-Lily
-Christine
-Catharine
-Jorja
-Dakota
-Holly
-Phoebe
-Paige
-Hope
-Bella
-Abigail
-Miranda
Pokien nimiä:
-Daniel
-Veeti
-Niilo
-Niko
-Juri
-Aki
-Nick
-Leo
-Robert
-Sebastian
-Toni
-Sami
-Onni
-Kaapo
-Jaakko
-Samuel
-Manuel
-Lucas
-John
-Lasse
-Eemeli
-Jake
-Bobby
-R.J
-J.T
-Valdemar
-Henri
-Brad
-Kevin
-Dominick
-Monroe
-Bart
-Aku
-Lassi
-Miquel
-Rafael
-Rafaelito
-Mauricio
-Chio
-Mokotono
-Abula
-Simon
-Randy
-Radola
-Gabriel
-Mikael
-Patrick
-Kerkko
-Ron
-Roni
-Sipe
-Olli
-Johannes
-Iiro
-Gelbero
-Bernes
-Nicolas
-Immanuel
-Otto
-Riku
-Jarel
-Timo
-Kauko
-Oscar
-Oskari
-Matti
-Valdemar
-Waltteri
-Valtteri
-Oiva
-Seppo
-Juhani
-Carlos
-juanes
-Hermanni
-Herbert
-Giovanni
-Bert
-Hokan
-Pierre
-Sulan
-Rocky
-Hessu
-Rokko
-Jacob
Sukunimiä:
-Von Sybel
-Carter
-Lockhart
-Rasgotra
-Foster
-Fox
-Jolie
-Lehtinen
-Ling
-Fanning
-Salin
-Eckholm
-Lohan
-Comps
-Coppola
-Zellweger
-Whiterspoon
-Woodward
-Tierney
-Underwood
-Van Helsing
-Sippola
-Vuoristo
-Arquette
-DiCaprio
-Brady
-Forrester
-DiMera
-Lorenzo
-Pantell
-Karlsson
-Jacobsson
-Coper
-Sievinen
-Lohja
...No,oliko noista mitää hyötyä?=) - Helouuuu
Tytöt
Matleena taika Amalie Ruusu Ruska Kevät Lea Tuulia Meri Ellen Vilja Teresa Tilda Alina Iiris Melissa Moona Noora Nelli Olga Elena Isla Tytti Sandra Mimosa Unelma Liena Anu Piia Alisa Sophie Olivia Jessica Liisa Rosa Camille Luna Rauha Aamu Ilta Jasmin Kaisla Karpalo Kesä Kirsikka Minttu Mustikka Orvokki Sade Säde Pilvi Sinttu Sahra Lauren Edea Vanilla Linnea Lotta Martha Aino Emma Sophia Nala Nea Emily Emilia Peppi Pinja Maisa Minja Hilma Anna-maisa Merituulia Elisa Mimi Nanna Sofia Liisa Milena Mona Melida Mathilda Mea Mirella Odessa Olivia Miranda
Pojat
Luukas Viljo Leo Sulo Albert Manu Valto Otto Ester Timi Milo Max Taneli Niko Tommi Asser Kimi Pyry Wili Neo Nicky Harry Harri Oliver Mangus Lucas Aaron Wilmer Will Nico Vilho Luka Lukas Rikman Riku Samuel Elias Niilo Niklas Elias Viljam Bansku Nooah Joah Lime Ruben Ossian Oscar Alex Stefan Nick Nilo Rafael Oiva
Sukunimiä
Kiisseli Vanukas Robinson Smiht Kallio Nurmi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983