Millä olisi parasta huoltaa Bemarin plexiä? Edellien LTn omistaja ei ole tainnut pestä oikein koska plexi näyttää harmahtavalta eli ihan kuin sen pintaa olisi pesty pois.
Paras pesuneste BMWn plexille
1
724
Vastaukset
- LT-mies
Siinä plexissä taitaa olla tarra, jossa kielletään puhdistusaineiden käyttö...pyörä on niin kaukana, että en nyt pääse tarkasti lukemaan sitä ohjetta. No kuitenkin itse olen käyttänyt niin karkaistujen kuin karkaisemattomien plexien kanssa seuraavaa hommaa. Eli pesu niin lämpimällä vedellä kuin käsi sietää ja veden joukossa esim. Itikka-nimistä ainetta. Sitten huolellinen kuivaus ja vahaus Auto Glymin vahalla, joka on tarkoitettu myös muoveille. Sen jälkeen plexi kiiltää kuin kissan munat kuutamolla ja on helppo pitää puhtaana.
Olen joissakin pyörissä nähnyt todella harmaita plexejä, enkä tiedä miten ne on saatu niin pahan näköisiksi. Aurinko on ainakin myrkkyä ja jos mahdollista, säilytä pärrä varjossa ja kunnon MP-peitteen alla. Stormi ainakin myö erittäin hyvälaatuista peitettä, maksaa kyllä n. 90 euroa mutta on hintansa väärtti. Niillä kaikenmaailman halpapeitteillä ei tee mitään, ne eivät hengitä. Tuo Stormin laatupeite pitää sateen ulkopuolella, mutta myös päästää kosteuden sitten sisältä ulospäin. Peite on valkoinen väriltään ja senkin vuoksi hyvä, nimittäin pyörä ei lämpiä auringossakaan pahasti ja kumiosat eivät haurastu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833