VOLVO 88
8
5235
Vastaukset
- on ollut
aika monen pojan työkaluna. Samanlaisella vm 72 FB 88:lla olen kitkutellut puuta. Nuppina menetteli, kesy peli perävaunun kassa. Ja pikkuvaihteet puuttuivat. Luja "rysky" muuten.
- tuolloin ollutkaan
LS 140:n Scania tuli markkinoille niihin aikoihin.
- muisteli
tuolloin ollutkaan kirjoitti:
LS 140:n Scania tuli markkinoille niihin aikoihin.
kerran,että kasipari toi pahemasta paikkaa puu-
kuorman,kuin 140 scania!Lujaksi autoksi hänki
kehu kasiparia,napavälitys,ja pakkosyöttö
nappulaan rautalanka,mistä kaveri veti,kun ryömittiin pahassa paikassa. - minä olen molemmilla
muisteli kirjoitti:
kerran,että kasipari toi pahemasta paikkaa puu-
kuorman,kuin 140 scania!Lujaksi autoksi hänki
kehu kasiparia,napavälitys,ja pakkosyöttö
nappulaan rautalanka,mistä kaveri veti,kun ryömittiin pahassa paikassa.ajanut puuta ja kyllä asia on niin, että missä kaskasi mateli ykkösellä 140:n meni vielä kolmosella.
- tie on hyvä
minä olen molemmilla kirjoitti:
ajanut puuta ja kyllä asia on niin, että missä kaskasi mateli ykkösellä 140:n meni vielä kolmosella.
kyllähän se 140 jyrää,mutta ko. puuajuri kertoi
huonoista "lansseista",missä ei voimalla ollu niinkään merkitystä.Luulisin kaverin tietävän,kun omisti aikoinaan muutaman FB88/89,
ja 140/141 scanian. - Volvossa ei ollut
tie on hyvä kirjoitti:
kyllähän se 140 jyrää,mutta ko. puuajuri kertoi
huonoista "lansseista",missä ei voimalla ollu niinkään merkitystä.Luulisin kaverin tietävän,kun omisti aikoinaan muutaman FB88/89,
ja 140/141 scanian.oikeasti ykkösvaihdetta, turha niitä on muutenkaan kehua. Minä olen ainakin saanut kylliksi moelmmista romppeista, myös Sisusta ja Mersusta.
- Nimetön
kasi kasi oli suoraan tip topin ja 495 jatkaja
kolme versiota n f ja g noin 270 heppaa 8 vaihdetta, viimeiset oli s`sän laatikolla eli ööverillä (16 vaidetta) 10litraa iskutilavuutta
oman aikansa helmi - Harmaakarhu.
Jos etsin Kasipari-volvoa,legendaarista "Turbo-titania",niin ainut sauma saattaa olla hinausauto..Niitä saattaa olla joitain kappaleita linja-autoyhtiöillä vetojuhtana..Muuten en ole kasiparia nähnyt liikkeellä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275