Kymco cobra

jesber

onko kymco cobra hyvä?? kannataako ostaa??

6

1500

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cobran omistaja

ihan laatupeli...kiihtyy kiitettävästi vakionakin ja kulkee vakiona 50-55km/h.
      mulla on tilattu maahantuojalta rajoittamaton holkki ja nyt kulkee 70km/h ja isommalla kaasarilla ja kevyemmillä variaattori rullilla kiihtyy paremmin ja kulkee 80-->km/h
      n.5 hepan motilla vääntö on kiitettävä ja tavaratilat on tilavia.toimii hyvin tiellä ja sen ulkopuolella.kiihtyvyys 0-50 km/H 3-6sekuntia.

• pihari

Joo eli aattelin tässä topicissa kysästä ku tuo tulikin jo esille että mistä voisin tilata tuollaisin rajoittamattoman holkin jos viitsisit antaa puhelin numeroa / linkkiä. Kiitos. Ankeeta kun uudella variaattorilla ei kulje ku 52... ni holkin vaiholla jos sais sen 70km/h kulkee ni olis kova. :)

• cobran omistaja

holkille ei itse kannata tehä mitään vaa tilata uusi,mikäli haluaa virittää.itse haettuna maksaa 23.90e . mutta hyvä peli crossi on :)
      tankki:5,5l
      moottori:ilmajäähdytteinen 2-tahti tuoreöljyvoitelulla
      kuutiotilavuus: 50cm3
      teho: 3.8kw/7000rpm
      vääntö: 5.5Nm/6500rpm
      pituus: 1905mm
      korkeus: 1070mm
      paino: 95,5kg
      edes levy ja takana rumpu jarru
      aluvanteet ja renkaat: edessä:120/90-10
      takana: 130/90-10
      värivalikoima on punamusta tai kelta musta.
      mul on keltamusta ja antamani tiedot ovat 02-vuosimallista :)

• jesber

joo nyt mä si ostin tommosen keltamustan cobran ja hyvä peli on ollu :) meneeki ihan napakasti ;)

• cobran omistaja
        jesber kirjoitti:

joo nyt mä si ostin tommosen keltamustan cobran ja hyvä peli on ollu :) meneeki ihan napakasti ;)

Ja jos se on vakio ni ja vauhti alkaa tylsistyttää,ni TILAA rajoittamaton holkki äläkä itse ala sahailemaa tai sorvailemaan...ei tuu kaunista jälkeä :D (kokemusta on) ja muista 8000 kilometrin ajon jälkeen vaihtaa variaattorirullat ja vetohihna...ja 10 000 jälkeen männänrenkaa :)

• jesber
        cobran omistaja kirjoitti:

Ja jos se on vakio ni ja vauhti alkaa tylsistyttää,ni TILAA rajoittamaton holkki äläkä itse ala sahailemaa tai sorvailemaan...ei tuu kaunista jälkeä :D (kokemusta on) ja muista 8000 kilometrin ajon jälkeen vaihtaa variaattorirullat ja vetohihna...ja 10 000 jälkeen männänrenkaa :)

missä päin se holkki sijaitsee?? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4055
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4011
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3793
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2968
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2567
    7. 33
      2379
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2252
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1849
    Aihe