onko kymco cobra hyvä?? kannataako ostaa??
Kymco cobra
6
1500
Vastaukset
- cobran omistaja
ihan laatupeli...kiihtyy kiitettävästi vakionakin ja kulkee vakiona 50-55km/h.
mulla on tilattu maahantuojalta rajoittamaton holkki ja nyt kulkee 70km/h ja isommalla kaasarilla ja kevyemmillä variaattori rullilla kiihtyy paremmin ja kulkee 80-->km/h
n.5 hepan motilla vääntö on kiitettävä ja tavaratilat on tilavia.toimii hyvin tiellä ja sen ulkopuolella.kiihtyvyys 0-50 km/H 3-6sekuntia.- pihari
Joo eli aattelin tässä topicissa kysästä ku tuo tulikin jo esille että mistä voisin tilata tuollaisin rajoittamattoman holkin jos viitsisit antaa puhelin numeroa / linkkiä. Kiitos. Ankeeta kun uudella variaattorilla ei kulje ku 52... ni holkin vaiholla jos sais sen 70km/h kulkee ni olis kova. :)
- cobran omistaja
holkille ei itse kannata tehä mitään vaa tilata uusi,mikäli haluaa virittää.itse haettuna maksaa 23.90e . mutta hyvä peli crossi on :)
tankki:5,5l
moottori:ilmajäähdytteinen 2-tahti tuoreöljyvoitelulla
kuutiotilavuus: 50cm3
teho: 3.8kw/7000rpm
vääntö: 5.5Nm/6500rpm
pituus: 1905mm
korkeus: 1070mm
paino: 95,5kg
edes levy ja takana rumpu jarru
aluvanteet ja renkaat: edessä:120/90-10
takana: 130/90-10
värivalikoima on punamusta tai kelta musta.
mul on keltamusta ja antamani tiedot ovat 02-vuosimallista :)- jesber
joo nyt mä si ostin tommosen keltamustan cobran ja hyvä peli on ollu :) meneeki ihan napakasti ;)
- cobran omistaja
jesber kirjoitti:
joo nyt mä si ostin tommosen keltamustan cobran ja hyvä peli on ollu :) meneeki ihan napakasti ;)
Ja jos se on vakio ni ja vauhti alkaa tylsistyttää,ni TILAA rajoittamaton holkki äläkä itse ala sahailemaa tai sorvailemaan...ei tuu kaunista jälkeä :D (kokemusta on) ja muista 8000 kilometrin ajon jälkeen vaihtaa variaattorirullat ja vetohihna...ja 10 000 jälkeen männänrenkaa :)
- jesber
cobran omistaja kirjoitti:
Ja jos se on vakio ni ja vauhti alkaa tylsistyttää,ni TILAA rajoittamaton holkki äläkä itse ala sahailemaa tai sorvailemaan...ei tuu kaunista jälkeä :D (kokemusta on) ja muista 8000 kilometrin ajon jälkeen vaihtaa variaattorirullat ja vetohihna...ja 10 000 jälkeen männänrenkaa :)
missä päin se holkki sijaitsee?? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849