onko kellään kokemuksia tai tietoa emma merkkisistä lastenvaunuista? onko saatavana yhdistelmävaunuja ja ovatko kestäviä/hyviä? vai tekeekö mitään?
Emma vaunut
3
4081
Vastaukset
- kokemusta
emma vaunut kesti meillä 2 kuukautta käyttöä ja sen jälkeen alkoi tappelu takuusta. myyjän mukaan 6 kuukauden takuu kattaa todistetusti sitä ja sitä, mutta tuntuu että takuu ei kata mitään vikaa kun menee rikkinäisen vaunun kanssa liikkeeseen ! en siis todellakaan suosittele!
- Emmat
Meillä on käytetyt Emman yhdistelmät ja ovat toimineet moitteettomasti. Meillä ovat olleet pian 3v käytössä. Yksi ainut vika on että yhdestä kohtaa rungosta on irronnut sellanen pidike joka vaikuttaa vain silloin kun vaunuja nostaa rappusia ylös.
- emmat
hyvin on täälläkin toiminut yhdistelmävaunut.ainut mikä mua häiritsee niissä on korkeus.ovat aika matalat ja "tavaratilaan" ei tahdo mahtua juuri mitään.jos esim.käy kaupassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628