Kuka osaisi vastata, milloin on Anette-nimisten nimipäivät? Onko ne 9.12. milloin on ruotsinkielisen kalenterin mukaan Annette-nimisten nimipäivät?
milloin nimmarit
10
2600
Vastaukset
- ean.n
Tuskin sitä on.
Riippuu siitä, mistä nimestä nimi on johdettu, jos yleensä on. Yksi mahdollisuus olisi Anja.- asapaska
entäs millon on annun nompparir
- Liisa-Maria
niin kuin Anjakin. Nimipäivä on siis Annan päivänä 9.12.
- miet ass
Miksei Aneten päivää voisi viettää ruotsinkielisen kalenterin mukaan, jos se kerran sieltä löytyy?
- anette2
Kiitos vastauksista, ruotsinkielisen nimen (Annette) ja suomenkielisen mm. Anna-nimen mukaan vietämme Anette-nimipäivää 9.12.
- tiitu
mun kalenterista löytyi nimi Anette ja se viettää nimipäiviään 9.12.
- mama
Annette- tyttäreni viettää nimipäiviään 9.12, eli Annette, Anette, Anna, Anne, Anni, Anu, Annika, Annikki, Annukka, Anneli kuuluvat samaan nimiperheeseen.
- a_n_e89
kyllä se on 9.12. anette nimipäivä
- ei kai se niin nuukaa
itse olen myös viettänyt 15.11. Janeten päivänä, sen verran läheltä liippaa, ja en tahdo enää osata vaihtaa
- Anette3
Anette on tulossa kalenteriin vuonna 2010, ja joidenkin lähteiden mukaan se tulisi lokakuulle Anniinan ja Anitan seuraan.
Joku proffa nimeltä Eero Kiviniemi on sanonut että ei ole helppoa laittaa uusia nimiä kalenteriin koska alkuperätään yhteenkuuluvat nimet pitää olla samana päivänä, sekä saman nimen suomen- ja ruotsinkieliset asut tulee olla ruotsin ja suomen kalentereissa samalla päivällä.
Kaiken järjen mukaan se siis kuuluisi päivälle 9.12. annan ja annetten kanssa. Joku taas kämmäillyt sielläkin mikäli tieto pitää paikkansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle573441Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472816Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1482620Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572321Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3572043- 1551697
- 761495
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231338Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.381293- 241174